Přidej zprávu »
Jakub: Zdravim, chci se optat máme mustanga s předním blatníkem z dvacítky Byl by nějaký problem v kategorii original? A ještě zda mužou být řídítka s hrazdou. S pozdravem Janoušek.
PZF Team: Zdravím, dá se rezonační výfuk s výletovou trubičkou považovat za vyfuk s koncovkou? Dík
voves: Přenecháme startovné, nejedem. J.Voves
admin: Přeju hezký den. Prosím Tě, chtěl jsem se zeptat, jestli nás pustíte jet na originálu, který má místo původního oplechování plasty s pitbiku, jinak je vše v originále, potom by mně zajímalo zdali je přípustné prohození koleček v převodovce mezi sebou, týká se to jedničky a dvojky a ještě, zdali je možné mít sebou mimo náhradní motor i náhradní válec, píst a podobně. Děkuju za odpověď, Vašek.
admin: Ahoj, vezmeme to postupně: -plasty z pitbiku, nebo jiné neoriginály, bohužel do originálů nepatří. Jde o to, že jsou a budou námitky (př. neoriginál držák plastů může působit i jako vyztužení rámu, nebo neoriginál plasty mají lepší odvod nečistot atd.). Takže jsou dovolené pouze originály, je jedno z jakého typu ( jawa 550,555,05,20,21,23) a jak to nakombinuješ (z 20 na 23, přední blatník namontovaný vzadu, atd.) vše do originál držáku ( přední blatník můžeš přizvednout). Originál plechy můžeš zaříznout, vystřihnout, provrtat, ale vše s ohledem na bezpečnost tebe a všech účastníků závodu. -Kolečka v převodovce mohou být přehozena, ale bez úprav! U druhého rychlostního stupně tedy bez problémů, ale té jedničky to nejde, ale napiš mi jak bys to provedl a můžeme se o tom pobavit. - s sebou jedem nahraní motor a neomezeně náhradních dílů. Jediné omezení náhradních dílů, je jedem rám a dvě sady karterů ,z tohoto je jeden rám a jedny sady karterů jsou součást závodního stroje + jedna sada karterů je jako nahradní. Takže jestli budeš mít 10 válců je jedno.
BlueBoard.cz ShoutBoard