Přidej zprávu »
Luky: Na té fotce je to jasné, i moje babička mi to řikala, dřív tramvaje a trolejbusy jezdily každý zvlášt, tramvaje v podjezdu a trolejbusy přes koleje, jakou dobu to nevím, ale i na fotce jde videt ze trolejbusový sloup se nachází u přejezdu.,.
Romanero: Ale když se podíváte za tramvaj, kde už odbočit vlevo podle mě nelze a cesta vede už usměrněně jen k podjezdu, tak všechny tři dráty visí na převěsu zavěšeny vedle sebe. Usuzuju tak podle tří čepiček ma držení troleje, které jsou zřetelně u sebe, tak nevím..,
82fanda: Já si tu fotku u podjezdu zvětšil ale zdá se mi spíše že když očima pojedete zvlášť po tramvajovém drátu a zvlášť po trolejbusovém,na 75% vede trolejbusový směrem vlevo,t.j. ke kolejím
Romanero: Díky za příspěvky. Každopádně, pokud by měl někdo jiné informace či teorii, nenechte se pobízet a napište...
Losos: Trolejbusy skutečně nějakou dobu zatahovaly a vyjížděly podjezdem, byl to zlepšovák asi z roku 1955, aby se odstranilo zpožďování čekáním před závorami. Na obou koncích byly tabulůky se zákazem vjezdu pro auta (lze vidět na Patočkově fotografii) a s upozorněním čekat na protijedoucí vozidlo.
Damir Holas: No, tak to je hodně zajímavý snímek... Nabízí se otázka, jestli nebyla trolejbusová stopa z nějakého důvodu namontována v předstihu, ale zase proč by se s tím kdo dělal? Kdyby se tak našel pamětník... Mmch. co na to třeba pan ing. Havlík z VT Teplice?
BlueBoard.cz ShoutBoard