Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Návštěvní knihy končí svoji činnost k 1. 1. 2020. Více zde.

2.11.2019 (16:19) Odpovědět # X
TOM

Ondra reaguje:

2.11.2019 (23:24)X

Na to, kolik let se do vozu neinvestovalo a stál na zahradě, vypadá ještě vůz dobře. Stále ještě půjde zachránit. Terasa Byla vydávací a Karel Kludský ji vždy na přejezd demontoval.

Spíše by mě zajímalo, jak vůbec vůz získal. Cirkusový fanoušek by se k vozu choval jinak.

TOM reaguje:

3.11.2019 (11:38)X

Vůz získal tuším od majitelky, která ho získala přímo pi Kludském. Domnívám se, že v té době si jeho hodnotu uvědomoval asi málokdo, když tolik utrpěla - a to už i v začátcích. Pak se její špatný stav nečinností a bohužel mnohdy i neodbornou činností jen prohluboval...

U té terasy pochybuji, že by byla vyloženě "oddělávací". Měla být výsuvná - taková, jak je tomu u dnešních moderních obytných vozů. Krásnou ukázkou jsou vozy u Roncalli. Jak ty novější, tak ty staré. Už i tehdy uměli udělat něco podobného...

culda72 reaguje:

3.11.2019 (19:44)X

ahoj, já slyšel, že z Jirkova ji odvezli Kočkovi, poté měla některá Berousková a až poté J.Štefan...ještě, že ČR nezmizela třeba v Rakousku..a snad se to povede konečně zpřístupnit a rekonstruovat..

Ondra reaguje:

3.11.2019 (21:54)X

Podle fotek veranda salóního vozu je jinak technicky řešená než Roncalliho vozy. Původně se vyklopila podlaha, na kterou se ručně stavěly boky. Až později se vymyslel systém výsuvů a skládání verand.

Odpovídáte X

Zpět do knihy