Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Diskuzní fórum - Multicar 22

Rediguje : Emil

Prosíme členy Multicar 22 klubu (tedy ty, kteří jsou v kartotéce), aby za své jméno psali v závorce klub, například: Vendelín (klub). Ostatní kamarádi hned budou vědět, kdo je kdo. Je to lepší pro řešení problémů a dotazů.

Než vznesete dotaz, podívejte se prosím nejdříve do poradny, zda se už tento problém neřešil. Informace z tohoto fóra přepisujeme do poradny, aby další uživatelé nemuseli odpovědi na své problémy s mulčou složitě vyhledávat. Děkujeme.

Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
13.11.2018 (07:53) Odpovědět # X
Radim E-mail

Odpovídáte X

11.11.2018 (22:12) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

12.11.2018 (06:41)X

Ahoj

Orygo žhavička je totiž na 1.7 Voltu... Zapojena je s druhou za sebou .. to je 3.4 voltů a proto je tam ještě vložen do obvodu předřadný odpor a kontrolka žhavení

U té druhé bys mohl mit už nové tyčinkové žhavicky z M25 zapojené paralelně a bez odporu a kontrolky žhavení ... Žhavička je už na 12volt

Jirka reaguje E-mail:

12.11.2018 (21:49)X

ahoj moc děkuji

na té co nemám odpor je jen kontrolka ,ale ted jak to čtu tak už vím proč když jsem žhavil motor na paletě hned od baterky tak čapla na pootočení (žhavení 1 min) a po nasazení motoru do multinky musím žhavit cca 3 minuty.nevíš kolik sežere voltů kontrolka žhavení ? děkuji Jirka

Vláďa (ne)klub reaguje:

12.11.2018 (22:51)X

Ta kontrolka žhavení s tyčinkovými žhavícími svíčkami z M25 je zapojena paralelně k žhavičkám a napětí nesnižuje. Pokud myslíš tu co je u starého provedení, tak tady to bude cca stejně jako na vlastní žhavičce, tedy cca 1,7 - 2 voltů, Největší ztráta je na spirále a krytu motoru.

Mounter klub reaguje E-mail:

13.11.2018 (10:47)X

Ta kontrolka žhavení které je připojená k žhavičkám M25 paralelně.. to je myšlená kontrolka se žárovkou ??

Vláďa (ne)klub reaguje:

13.11.2018 (21:46)X

Ano, je to kontrolka se žárovkou.

Odpovídáte X

11.11.2018 (11:53) Odpovědět # X
pafko E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

11.11.2018 (20:35)X

Ahoj Pafko

jak píšeš o těch hlavách tato hlava ( http://www.rajce.net/f895699310 ) je pro píst s tím vybráním a tyto s tou vyndavací výřivou komorou ( http://www.rajce.net/f895699311 ) jsou pro rovný píst tedy??

kamarád mi daroval rozdělaný 4kvd z GT124... písty všechny rovný,dokonce maj i jeden stírací kroužek navíc pod pístnim čepem,ale hlavy tam právě nebyly všechny stejný, co mě zarazilo že některý ventilový sedla jsou asi z mosazi ?? ocelový nejsou...motor byl patrně špatně poskládaný a na klikovce na jednom hupu je to dost projetý,výsledkem bylo že částečky kovu opotřebily ol.čerpadlo a ucpaly mazací kanály a šály na 2 ojnicích sou trochu protočený

pafko reaguje E-mail:

12.11.2018 (09:52)X

Pozdravujem, ľahko to rozoznáte podľa výstrekového otvoru v hlave. Oválny otvor - predĺžený, nie kruhový, je pre piesty s rovným dnom a cca kruhový otvor je pre piesty s barličkami. ten oválny otvor je preto taký lebo vrtanie je šikmo a teda aj iný uhol vstreku. Inak práve tieto staré motoriky išli plynulo. Tryska , resp. kužel na piestiku trysky je brúsený tak aby lúč nafty 130 bar išiel kus rovno a až potom rozprášil aby horenie začalo nad piestom. Čo sa týka sediel ventilov sú ocelové a zušľachtené. S pozdravom

Odpovídáte X

9.11.2018 (21:01) Odpovědět # X
Tomáš (klub)

pafko reaguje E-mail:

10.11.2018 (12:03)X

Pozdravujem, sú to výborné stránky, gratulujem.

Mounter klub reaguje E-mail:

11.11.2018 (20:04)X

Ahoj Díky za finanční podporu fora

Odpovídáte X

6.11.2018 (22:43) Odpovědět # X
Maliňák E-mail

Odpovídáte X

6.11.2018 (19:10) Odpovědět # X
JosefZ klub E-mail

Odpovídáte X

5.11.2018 (19:30) Odpovědět # X
Slavomír (klub) E-mail

Odpovídáte X

3.11.2018 (15:13) Odpovědět # X
Šroubek E-mail

David klub reaguje E-mail:

3.11.2018 (15:23)X

Tohle možné není.

Mounter klub reaguje E-mail:

5.11.2018 (04:53)X

Pokud nebyl nikdy registrovaný, tak by melo jít jej prihlasit na spz ...

Nebo koupit platné doklady adt.... Jinak ten traktor nelze legalizovat

Odpovídáte X

30.10.2018 (16:31) Odpovědět # X
Jaroslav(klub) E-mail

David klub reaguje E-mail:

30.10.2018 (18:15)X

Ahoj, Sehy od Koudelky jsem bral cca 2 roky zpátky, dával jsem odkaz i do poradny. Zatím nebyl žádný problém, gumy drží a vzorek OK.

Endy reaguje:

30.10.2018 (21:06)X

Jezdím na nich čtyři roky (cca 2 tis. km), dvě tuny uvezou, v terénu fungujou a vzorek drží. Zkrátka jsou dobré

Jarda H(ne klub) reaguje E-mail:

31.10.2018 (16:37)X

Ahoj,mám také obuty Sehy,a spokojenost 100%,v terénu vyjedu to co jsem nikdy předtím nevyjel,zahradu mám na kopci,a jezdím v pohodě i náklad snesou

Jaroslav(klub) reaguje E-mail:

31.10.2018 (23:12)X

Díky za informace a zkušenosti malinko jsem to čekal.Je rozhodnuto objednám je asi u Pneucb.

Odpovídáte X

29.10.2018 (16:00) Odpovědět # X
Emil-klub

Odpovídáte X

27.10.2018 (08:05) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Odpovídáte X

25.10.2018 (14:48) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

25.10.2018 (21:11)X

Ahoj na tohle je dobrý mít při ruce pomocníka co si sedne dovnitř a našlape a drží zmáčklou brzdu.. ty povolíš ovzdušnovák pak utáhneš..až pak pomocník pedál pustí a znova párkrát šlápne a drží... takhle ovzdušníš všechny kola dokud z ovzdušnováků nepoteče jen čistá brzdovka bez bublin... na ovzdušnovák si napoj měkou průhlednou hadičku a šup s ní do flašky.... a hlídej si kolik kapaliny je v nádobce aby se ti tam nedostal zase vzduch.... někdo ovzdušnuje tak,že má na nádobku upravenej uzávěr s ventilkem a pouští tam malej tlak vzduchu.. odpadá šlapání na pedál

ten brzdovej válec je fungl novej?? a jednookruhovej ??

Jirka reaguje E-mail:

26.10.2018 (05:12)X

Ahoj vím jak se ovzdusnuje a jak píšes tak jsme to dělali ale ne a ne stvrdnout pedal ,jo a je úplně nový a dvoj okruch , spojka ok take nový že škody i na spojce je novy váleček že skody a jde super

Jarda reaguje E-mail:

26.10.2018 (07:22)X

Ja si treba levou stranu ovzdusnil sam-mel jsem stejnej problem pak jsem zjistil ze jsem mel jednu trubku promacklou

obraběč reaguje E-mail:

26.10.2018 (11:38)X

Silikonovou hadičku nasadit na lehce povolený odvzdušňovák a druhý konec ponořit do plechovky. Sám si našlapat a podržet si chvilku sešlápnutý pedál, aby bublinky vyšli. Opakovat dokud nepůjde jen brzdovka bez bublin, utáhnout a je to. Nepotřebuji nikoho dalšího a odvzdušním to tak vždy spolehlivě.

Vláďa (ne)klub reaguje:

26.10.2018 (19:29)X

No a není problém v tom, že je to dvoj-okruh?

Odpovídáte X

22.10.2018 (18:53) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

23.10.2018 (20:30)X

Mezi blokem a válcem není žádné těsnění, jsou tam jen vymezovací podložky, kterými se nastavuje kompresní prostor. Ty podložka je vhodné lehce pomáznout těsnícím tmelem.

obraběč reaguje E-mail:

26.10.2018 (08:04)X

Ahoj, mezi válcem a blokem by olej neměl protékat, to bych spíš hledal netěsnost v hlavě motoru, kde je olej pod tlakem. Následně olej stéká po válci a vypadá to, jako že teče mezi válcem a blokem.

Odpovídáte X

21.10.2018 (10:30) Odpovědět # X
pafko E-mail

Odpovídáte X

20.10.2018 (12:09) Odpovědět # X
solf ( klub )

solf ( klub ) reaguje:

20.10.2018 (12:10)X

To bylo pro Rosťu níže.

Rosťa reaguje E-mail:

22.10.2018 (21:13)X

Díky, objednám to tam ;-)

Odpovídáte X

20.10.2018 (11:32) Odpovědět # X
solf ( klub )

Odpovídáte X

19.10.2018 (13:28) Odpovědět # X
Binnie Satoh E-mail

Odpovídáte X

19.10.2018 (09:07) Odpovědět # X
Radim E-mail

Odpovídáte X

16.10.2018 (16:24) Odpovědět # X
Jakub ( zatím neklub) E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

16.10.2018 (19:09)X

Ahoj, jestli mám správné informace tak zkus správce Emila kontaktovat přímo na emilb@seznam.cz

Jakub reaguje E-mail:

16.10.2018 (20:18)X

Dobre diky moc jeste pockam at ho nenahanim a kdyztak zkusim napsat tam

Odpovídáte X

16.10.2018 (07:53) Odpovědět # X
Rosťa E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

17.10.2018 (10:45)X

mam 16ky kola ve předu,vypodloženou nápravu o 6cm a stejně to v rejdu při propružení semtam šktne o plech

Odpovídáte X

16.10.2018 (05:19) Odpovědět # X
Radim E-mail

kocour reaguje:

17.10.2018 (08:52)X

Pokud je těsněno kuželem tak ne a le pokud rovnou plochou tak by tam měla být dřážka na O-kroužek.

Odpovídáte X

15.10.2018 (10:21) Odpovědět # X
Rosťa E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

15.10.2018 (14:53)X

Tohle bych řešil přes někoho kdo má pertlovačku na brzdový trubky... holendry a trubky se daj koupit.. trubky buď měděný nebo nějaký kovový ale ty nemusí lacinější pertlovačka dát..

Ruda reaguje E-mail:

15.10.2018 (22:21)X

Zdravím.

Mohu doporučit jednoho prodejce, který se zabývá kompletní repasi a prodejem

brzdových komponentů na mnoho naších i zahraničních vozidel, včetně produkce

z NDR. Jako je Multicar, Trabant a pod. Zde je odkaz:

https://www.bekas.cz/znacka-multicar

Sám jsem některé díly kupoval, kolega si nechával repasovat obložení

a v pohodě. Jsou vybavení opravdu profesionálně.

Ruda.

Rosťa reaguje E-mail:

16.10.2018 (07:49)X

Díky za obpovědi ;) dopadne to na samovýrobu trubek :)

Odpovídáte X

14.10.2018 (21:20) Odpovědět # X
Jakub Urban E-mail

Odpovídáte X

14.10.2018 (20:05) Odpovědět # X
jirka E-mail

David klub reaguje E-mail:

14.10.2018 (20:36)X

Ahoj, rejd je menší proto že je problém na nápravě, nebo už je převodka v konci? Mohla by být špatně nastavená šťouchačka, v tomhle případě by byla kratší. Nebo něco brání na nápravě v natočení kol.

Jirka reaguje E-mail:

14.10.2018 (20:55)X

Ahoj prosím co je stouchacka?? neni to ta tyc na převodovce řízení? Je tam tisicihran asi ji nekdo dal víc do zadu . zkusím ještě nastavit tu tyc do prostred otoček ,koukal jsem jsou na ní dorazy že sroubu ,na levou se opře srouš o ten doraz a je znát že skříňka neni na doraz a na pravou otočím jen půlkou volantem a je na doraz a doraz je cca 6 cm od šroubů dorazoveho a nikde nic neprenepř ,zítra na to kouknu prijeli jsem a už se zaclo stmivat , dík za radu

David klub reaguje E-mail:

15.10.2018 (13:05)X

Šťouchačka je tyč řízení s kulovými čepy mezi převodkou řízení a nápravou

Odpovídáte X

13.10.2018 (16:27) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

15.10.2018 (14:57)X

aha.. já to špatně pochopil ... třmeny jsem myslel jako brzdový třmeny/válečky/prasátka atd..

koukal sem na listový pera.. ta horní řada je silnější než ta spodní

kdyžtak můžu oměřit kdyby něco bylo potřeba

Odpovídáte X

10.10.2018 (22:22) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

13.10.2018 (10:21)X

Ahoj takhle netuším... Spis bych to musel videt naživo nebo možná fotky kdyby si mel???? Nedokazu si predstavit kde je chyba...Teď taky opravuju zadní brzdy... Dávám nove pakny pro barkas coz je stejny ale nejde mi nasadit brzdový buben a navíc mi pakny netahnou ke štítu i kdyz mám nové pruziny zevnitř

David klub reaguje E-mail:

14.10.2018 (09:17)X

Ahoj, hledej tam, kde se něco změnilo, tzn. Poměř starou a novou nápravu v místě uchycení. Píšeš že jste počítali listy per, ty jste taky měnily? Nejsou náhodou listy silnější ? Nebyla stará náprava mimostředová a nová středová, která nemá diferák kvůli kardance vodorovně?

Odpovídáte X

5.10.2018 (04:24) Odpovědět # X
solf ( klub )

Mounter klub reaguje E-mail:

5.10.2018 (07:03)X

Ahoj jsem s motokárou taky u ČPP platím teď 234kč .. před 5 roky jsem začínal na 186kč... je mi 31 a bydlim na vesnici

Pojistka je čerstvá od 29.9.2018 bonus 50% produkt Autopojistění Combi Plus II

kocour reaguje:

9.10.2018 (01:19)X

Já platím u cpp 78,- je to ta samá jak má mounter,ale je tam ještě sezoní bonus a dobu kdy ji provozuješ si můžeš určit i změnit jak je libo. Za tuto cenu ji mám zatím pojištěnou v období od 14.1. do 30.4.

Odpovídáte X

4.10.2018 (16:54) Odpovědět # X
Josef E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

4.10.2018 (22:44)X

Ahoj

je to zde na foru napsané v poradně.... pasuje čerpadlo CD1A ale ušetri si starosti a peníze ,nekupuj polské je poruchové ale od motorpal

Např....

https://www.agrozet.cz/e-shop/cerpadlo-dopravni-cd1a-2298-motorpal-933383-d43512.html

https://www.agrozet.cz/e-shop/cistic-paliva-hruby-fj-2r-1252-d36419.html

Odpovídáte X

2.10.2018 (14:58) Odpovědět # X
Martin Voženílek E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

2.10.2018 (23:30)X

Mrkni do klubovny

Odpovídáte X

2.10.2018 (11:28) Odpovědět # X
Radim E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

3.10.2018 (10:54)X

V poradně to lze najít nebo v sekci archiv jde stáhnout udržovací příručka

http://multicar22.cz/archiv/p10/9p10.jpg

Odpovídáte X

30.9.2018 (20:03) Odpovědět # X
Jakub Malinský E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

30.9.2018 (22:06)X

Dobrý den

nenaložená multikára by mohla mít v terénu nebo i na nějaké větší nerovnosti problém...

venca reaguje E-mail:

2.10.2018 (12:03)X

za flašku velkého rumu ti závaží nechám...

Odpovídáte X

19.9.2018 (11:50) Odpovědět # X
martin E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

19.9.2018 (21:56)X

Jen pro jistotu jedna otázka, je nahozené podávací čerpadlo? Nepraskl ti klíňák?

Mounter klub reaguje E-mail:

20.9.2018 (22:45)X

když ti bude chcípat tak zkus pumpovat ruční pumpou naftu...jestli pak bude vrčet další 3 minuty bude problem u pumpy

a teplá jde po namuppování nafty ihned znovu natočit??

Odpovídáte X

8.9.2018 (23:50) Odpovědět # X
Mirek E-mail

obraběč reaguje E-mail:

17.9.2018 (20:48)X

přední pera

Mounter klub reaguje E-mail:

20.9.2018 (22:46)X

Mirek zadal chybně svuj mail takže si špatně vloženou odpověď nemuže smazat

Odpovídáte X

7.9.2018 (19:38) Odpovědět # X
ALEŠ E-mail

Odpovídáte X

7.9.2018 (16:56) Odpovědět # X
Michal E-mail

kocour reaguje:

7.9.2018 (19:52)X

Olejovej nebo naftovej? Ty tam nemáš ještě štěrbinovej a odstředivku?

Vložka olejového filtru je shodná s vložkou š105 a naftovej filtr PJ1 ;JIPAP

Michal reaguje E-mail:

7.9.2018 (20:06)X

Ano sterbinovy filtr tam mám, ale odstredivku ne. Je to starší typ motoru. No spíš mi tam ta vložka připadá jak na Zetora, než na škodu 105.

Patrik reaguje:

10.9.2018 (08:52)X

Shodná se škodou 105 opravdu není,je menší a já to dělám tak,že pero se dá pod filtr(nebo nad,přesně nevím,už jsem to chvíli nedělal)... prostě tak aby filtr překrýval díru v prostřední trubce a měl tam tím pádem nějaký smysl...kdyby jsi zjistil jaká lepší vložka by tam šla dej vědět ,taky bych to uvítal ;-)

Michal reaguje E-mail:

14.9.2018 (19:49)X

Tak už sem našel adekvátní náhradu olejového filtru. Je to vložka filtru OM507. Pasuje úplně přesně a dokonce má ve specifikaci napsáno, že je přímo do M22 a Robura.

Odpovídáte X

6.9.2018 (20:57) Odpovědět # X
Jacek E-mail

Odpovídáte X

2.9.2018 (21:14) Odpovědět # X
Pepík Pospíšilů E-mail

Odpovídáte X

2.9.2018 (13:48) Odpovědět # X
Radim E-mail

Radim reaguje E-mail:

2.9.2018 (20:50)X

Zdravím, měl jsem na mysli vrchní dlouhou pružinu. Je dobrý nápad přichitit brzdové čelisti přes pružinku nebo nějak jinak?.Díky Radim

kocour reaguje:

3.9.2018 (10:22)X

Pružiny vždy z vnitřní strany,pakny pak mají tendenci se opírat o štít a ne o unášeč pak by drnkaly o štefty náboje. A dělal by si to znovu.

Radim reaguje E-mail:

4.9.2018 (10:09)X

Díky za odpověd, pakny sedí výborně. Radim

Odpovídáte X

31.8.2018 (21:37) Odpovědět # X
ALEŠ E-mail

obraběč reaguje E-mail:

2.9.2018 (22:24)X

Ahoj, naboku motoru pod tím filtrem je zátka, ale tam toho moc nevyčistíš. Nejlepší bude celý filtr vyndat ven. Je přidělaný jen 4 šroubky a jen se vytáhne celý z motoru. Jen pozor na to, že je náchylný k poškození lamelek, tak s ním manipulovat velmi opatrně a nejlépe vyčistit v benzínu, výborný je Toluenový čistič. Jeden filtr byl tak zabetonovaný, že když jsem s ním v motoru otočil ráčnou, potom už jsem ven vyndal jeho rozpadlé torzo.

ALEŠ reaguje E-mail:

5.9.2018 (08:11)X

Děkuji, za odpověď . A prosím tě , když měníš olej ,tak vypouštíš ho zvlášť ze štěrbinového filtru, nebo stačí jen z vany? Někde jsem se dočetl , že se to vypouští i ze

štěr. filtru?

obraběč reaguje E-mail:

7.9.2018 (00:25)X

Vypouštím olej výpustným šroubem na vaně. Tím šroubem pod štěrbinovým filtrem se nijak nezabývám jelikož štěrbinový filtr celý vyndám, vnitřek karteru vytřu papírovou utěrkou a filtr vykoupu v Toluenovém čističi.

ALEŠ reaguje E-mail:

7.9.2018 (19:40)X

Děkuji za cenné rady a zase někdy.Ahoj Aleš.

Odpovídáte X

27.8.2018 (17:29) Odpovědět # X
Stanislava Šmucrová E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

28.8.2018 (01:00)X

Montérky klub reaguje E-mail:

28.8.2018 (18:53)X

Odpovídáte X

23.8.2018 (23:55) Odpovědět # X
Masák klub E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

24.8.2018 (22:43)X

Masák(klub) reaguje E-mail:

29.8.2018 (19:11)X

Děkuju za odkaz,koupil jsem už 14x20x5,snad tam půjde. Díky

Odpovídáte X

22.8.2018 (17:00) Odpovědět # X
Josef E-mail

obraběč (klub) reaguje E-mail:

23.8.2018 (09:09)X

Ahoj, vystavení dokladů je dnes poměrně jednoduchá záležitost. Cesta nejmenšího odporu je vystavení náhradního dokladu u zástupce původního dovozce M22 do ČSSR, kterým je dnes f. Unikont Group s.r.o. Praha. Výdej náhradních dokladů provádí p. Liška. Nebo je možná složitější cesta a to si vyžádat ve zkušebně zemědělských strojů ZTP a na základě toho se domluvit s vedoucím odboru dopravy u vás v místě na postupu. Odbor od odboru se jejich podmínky mírně liší, jelikož na to nemají určený postup. U nás není problém, jinde měl někdo problém a někde to nechtějí prý vystavovat vůbec.

Odpovídáte X

21.8.2018 (21:47) Odpovědět # X
Radim E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

21.8.2018 (22:36)X

Dobrý večer, zde na fóru v poradně se píše :

Poloosy z typu 24 a 25 nejdou použít, neboť jsou silnější a delší. Ani diferenciál nejde použít. Dvacetdvojka má celkový převod diferenciálu asi 1:15, novější typy multikár 1:7. Poloosy ze staršího typu nápravy jsou úplně jiné - viz obrázek: ze staré nápravy http://multicar22.cz/poradna/poloosas.jpg

Radim reaguje E-mail:

24.8.2018 (11:28)X

Díky. Radim

Odpovídáte X

14.8.2018 (20:49) Odpovědět # X
Koluch80 E-mail

obraběč (klub) reaguje E-mail:

15.8.2018 (12:47)X

Ahoj, 2 silenbloky jsou na motoru a 2 na převodovce. Já dal všechny stejný bez problému.

Koluch80 reaguje E-mail:

15.8.2018 (16:33)X

O.k A je to tento? http://eshop.svetluska.cz/silentblok-motoru-multicar-m22,nebo máte nějaký jiný?

obraběč reaguje E-mail:

15.8.2018 (18:51)X

Jo to jsou oni. Já jsem měl několik starších, tak jsem vybral ty lepší a ještě je použil všechny stejné na motor i převodovku normálně to pasovalo bez problému.

Koluch80 reaguje E-mail:

15.8.2018 (20:16)X

O.k Díky

Odpovídáte X

14.8.2018 (18:52) Odpovědět # X
Jarda E-mail

Odpovídáte X

9.8.2018 (23:13) Odpovědět # X
Radim E-mail

kocour reaguje:

10.8.2018 (21:12)X

PP80 nebo vazelína A00

Vláďa (ne)klub reaguje:

10.8.2018 (22:23)X

Německá specifikace GL 125, což odpovídá normě SAE 90 a v ČR např. PP 13, který je stále v portfoliu Paramo.

Radim reaguje E-mail:

17.8.2018 (08:15)X

Díky za odpověd.Radim

Odpovídáte X

4.8.2018 (08:07) Odpovědět # X
Jarda E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

4.8.2018 (15:32)X

Ahoj, brzdovej buben někdy drží na náboji ještě 2 šrouby na plochej šroubovák.. někdy jsou ometený nebo zarezlý a pak je jedině odvrtat když nejdou ani majzlíkem povolit... jinak z druhý strany na štítu jsou 2 matky kterejma se štelujou pakny.. těma je dobrý otočit a zvětšit mezi paknou a bubnem mezeru... pak už jen kladivo a přes špalek buben srazit z náboje

https://img18.rajce.idnes.cz/d1802/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/116kat73.jpg?ver=3

Jarda reaguje:

4.8.2018 (18:03)X

Dekuji :)

Odpovídáte X

31.7.2018 (11:04) Odpovědět # X
Jarda

Odpovídáte X

31.7.2018 (07:12) Odpovědět # X
Jarda

Odpovídáte X

30.7.2018 (18:45) Odpovědět # X
jarda E-mail

David klub reaguje E-mail:

30.7.2018 (19:08)X

Záleží jestli se zastaví z důvodu nedostatku nafty nebo jestli se ,,utahuje'' na válcích ? Dělalo se něco na motoru , opravy, výměna dílů ? Začalo to postupně nebo ,jako když spadne ze schodů' ?

Jarda reaguje:

30.7.2018 (20:35)X

Normalne jde pak nahle zpomali otacky zacne sebou skubat kdyz seslapnu plyn tak to nepomuze a chcipne nic se na nem nedelalo 10 let se netocil ale.poprve chytl hned

David klub reaguje E-mail:

30.7.2018 (21:42)X

Tak začni od dírky ve víčku nádrže, jestli není ucpaná, pak palivové hadice - proklepání, zpuchření. Dál palivový filtr, sítko ve skleničce. Nová nafta a vyčištěná nádrž je samozřejmostí. Také může proreznout sací trubka v nádrži, chce to postupovat systematicky.

Jarda reaguje:

31.7.2018 (06:22)X

Nadrz jsem vycistil novou naftu jsem dal hadice jsou v poradku sklenicku jsem taky vycistil palivovej filtr jsem nemenil a na to vicko se taky podivam dekuji :)

David klub reaguje E-mail:

31.7.2018 (10:10)X

Vložka do filtru stojí za to vyměnit, vyčistit baňku filtru , na dně se shromažďuje bordel. Na vrchu filtru je odvzdušňovací šroub.

Jarda reaguje:

31.7.2018 (10:23)X

A muzu se zeptat jakej je sroub? Jsou tam tri v prostred je velkej sroub a na nem malej a vedle tam je vetsi asi bakelitovej

David klub reaguje E-mail:

31.7.2018 (10:47)X

Ten nejmenší nahoře

David klub reaguje E-mail:

31.7.2018 (12:17)X

Odšroubuješ vršek filtru, vyčistíš nádobu a vyměníš vložku. Než zavřeš filtr tak ho zalej, ať nemusíš tolik pumpovat. Pak otevři odvzdušňovací šroub a pumpuj ruční pumpou dokud nejde nafta bez bublin. Koukni do archivu, je tam celá příručka pro motory je dobré si jí načíst.

Jarda reaguje:

31.7.2018 (12:39)X

Dekuji :) a ten sroub mam vymontovat celej nebo jen uvolnit? A kde se muzu podivat na naftu jestli je bez bublin?

David klub reaguje:

31.7.2018 (12:51)X

Stačí povolit, okolo šroubu bude při pumpování unikat nafta. Tohle všechno si v klidu načti v příručce,můžeš si otevřít i jednotlivé listy. Je to strana 72-73

Jarda reaguje:

31.7.2018 (12:56)X

Mockrat vam dekuji moc si toho vazim ze mi muzete poradit :)

Jarda reaguje:

1.8.2018 (08:32)X

Tak jsem zjistil ze naftove hadice az na privodni jsou na vyhozeni nechapu ze jsem si toho driv nevsiml a a banka na filtr byla zanesena ikdyz jsem ji pred tim taky cistil novej filtr uz mam :) prirucku jsem si procetl :)

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz