Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Diskuzní fórum - Multicar 22

PROSÍME ČLENY KLUBU (tedy ty, kteří jsou v kartotéce), aby za své jméno psali klub, například: Vendelín klub. Ostatní kamarádi hned budou vědět, kdo je kdo.

Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
24.4.2019 (09:25) Odpovědět # X
Pavel

Odpovídáte X

23.4.2019 (07:56) Odpovědět # X
Pavel

Mounter klub reaguje E-mail:

23.4.2019 (15:50)X

Ahoj

uzávěrka musí bejt seplá před vytažením poloosy na straně motoru.na druhý straně je to jedno.až budou poloosy venku tak v matkách co drží náboj je zajištovací červík. ten by se měl povolit.matku vytočit,pak náboj stáhnout stahovákem, z druhý strany náboje vytočit ten kus co je v něm gufero nalisovaný

https://img18.rajce.idnes.cz/d1802/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/122kat73.jpg?ver=3

Pavel reaguje:

23.4.2019 (17:05)X

Děkuji za odpověď. Jdu na to :-)

Odpovídáte X

20.4.2019 (08:20) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

18.4.2019 (10:24) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

14.4.2019 (15:15) Odpovědět # X
pepan E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

14.4.2019 (20:52)X

Ahoj, opravit na soustruhu,lehce zarovnat čelo.. chybějící délka válce se dožene podložkama při nastavení správné mezery mezi pístem v h.ú a hlavou

Odpovídáte X

10.4.2019 (20:35) Odpovědět # X
Mounter klub E-mail

alexv klub reaguje:

13.4.2019 (22:03)X

Jo,jasně to není parafín ale řepka,příměs v naftě.Pokud stojí nafta v nádrži déle je lepší sehnat naftu bez příměsi řepky,třeba verva od benziny nebo jí nají u eurooilu.

Vláďa (ne)klub reaguje:

17.4.2019 (23:16)X

Ale Verva ji taky obsahuje.

Odpovídáte X

9.4.2019 (12:03) Odpovědět # X
Josef Janda E-mail

David klub reaguje E-mail:

9.4.2019 (14:22)X

Žhavky z M 25 nechceš? Žhaví rychleji a nehrozí přepálení spirály.

Mounter klub reaguje E-mail:

9.4.2019 (17:09)X

orygo spirálový žhavičky funkční sem teď vyhodil z multikary. (dával sem z M25). jestli je chceš, stav se a sou tvoje a přidam i další když je najdu

pafko reaguje E-mail:

9.4.2019 (22:24)X

Pozdravujem multikáristi. Origo je origo. Veľa užívateľov M22 multikár sa sťažuje že sa prepáli spirálová žhavička. V tom čase a v tých rokoch výroby M22 snáď ani iné žhavičky neboli a predsa prežili skoro 60 rokov. Výrobca ich navrhol tak aby sa neprepálili, teda prepočítal odpor žhavičiek predradného odporu a odporu kontrolky žhavenia tak že ak budete držať žhavenie aj 10 minút tak sa nemôže nič stať. Že sa stane to vidím veľakrát na piestoch. Lenže: Niektorí laborujete a, skracujete predradný odpor alebo nepoužijete správnu kontrolku žhavenia. Naviac to przní aj Svetluška lebo predáva predradný odpor aj kontrolku žhavenia úplne s inými parametrami. Potom sa nie je čomu diviť že žhavička nápor pretekajúceho prúdu neznesie a prepáli sa. Toto je jej nevýhoda pri nesprávne osadenom príslušenstve k žhavičke. Jej veľkou výhodou ale je, že ak sa prepáli jedna, nepracuje ani druhá lebo sú zapojené v sérii, čiže ihneď zistíte že je niečo špatné v žhavení lebo kontrolka žhavenia sa nerozžhaví.. Tyčinkové žhavičky sú určitá výhoda čo sa týka prepalovania a padania roztavených častíc na piest. Ale jej veľkou navýhodou je, že je zapojená paralelne a teda jedna pôjde a druhá bude spálená, lebo aj táto sa vie prepáliť a to už zistíte ťažšie. Preto sa niekedy javí že motor chytá najprv jedna strana a za dlho, dlho druhá strana. Alebo druhá strana, kde je žhavička špatná, nechytí vôbec. Môže to byť jedna z porúch. Samozrejme bezproblémové štartovanie motora ovplyvňuje ešte veľa iných záležitostí. S pozdravom

Odpovídáte X

4.4.2019 (15:59) Odpovědět # X
JirkaB E-mail

JirkaB reaguje E-mail:

5.4.2019 (13:10)X

Ahoj,děkuji za info.JB

Odpovídáte X

3.4.2019 (11:47) Odpovědět # X
Muf E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

3.4.2019 (12:10)X

mám multicar u čpp,platím 234kč,bonus mam 50%,produkt autopojištění combi plus II

Jiří reaguje E-mail:

3.4.2019 (12:25)X

Cpp 150kc

Obráběč klub reaguje E-mail:

4.4.2019 (11:28)X

Ahoj, u ČPP to bude určitě nejschůdnější, ale musíš trvat na tom, že M22 není stejná kategorie vozidla jako M24, M25,.., ale je neregistrovaná a jedná se o Motorový dopravní vozík!!! Tudíž pojistka obdobná jako např. na vysokozdvižný vozík, který také nemá SPZ, ale může za určitých podmínek jezdit po silnici.

Odpovídáte X

31.3.2019 (20:26) Odpovědět # X
Mounter klub E-mail

David klub reaguje E-mail:

31.3.2019 (21:18)X

Ahoj, pasovat bude, příruba je typizovaná.

Mounter klub reaguje E-mail:

31.3.2019 (22:39)X

super... Díky za info

Odpovídáte X

28.3.2019 (12:32) Odpovědět # X
Jiří E-mail

Obráběč klub reaguje E-mail:

28.3.2019 (22:55)X

Ahoj, 10W40 používám do M22 již několik let a ani v horkém létě jsem neměl žádný problém. A že jí nešetřím, maže, jede spolehlivě.

alexv klub reaguje:

2.4.2019 (19:21)X

Jezdím 2 sezóny po předchozím čištění(měl jsem tam M6A)také na 10w40 a je to

subjektivně lepší.Jde lehčeji a dokonce jsem musel snížit volnoběh.Mulčám zdar!!

Odpovídáte X

28.3.2019 (12:09) Odpovědět # X
fido E-mail

fido reaguje E-mail:

28.3.2019 (12:11)X

Muf reaguje E-mail:

1.4.2019 (20:19)X

Ahoj. Muzu se zeptat kde se daji sehnat nove stefty?

fido reaguje E-mail:

3.4.2019 (06:49)X

Ahoj, štefty jsem koupil tyto https://www.eshop.multicarmorava.cz/cep-kola-v2-11

Jo a zdravím BSM :-)

Odpovídáte X

25.3.2019 (12:56) Odpovědět # X
Jiří E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

26.3.2019 (17:21)X

Do motoru olej 10w40 můžeš nalejt.. myslím si že to je až zbytečnej luxus pro takto starej typ motoru

osobně tam leju https://img15.rajce.idnes.cz/d1502/3/3516/3516404_af55ea139a886bbdba905b9b691d1a7c/images/IMG_20190305_191639.jpg?ver=0

množství náplně do hydrauliky taky nevim ani sem nic nenašel

Vláďa (ne)klub reaguje:

26.3.2019 (21:15)X

Přesně ti to neřeknu, ale když jsem to před léty měnil, tak se tam vešlo cca 5 litrů.

pafko reaguje E-mail:

27.3.2019 (09:21)X

Pozdravujem, množstvo oleja do hydrauliky neviem, ale čo sa týka motora tak sa tam vždy dával M6A. Do starých motorov s filcovým filtrom, teda bez odstredivky oleja 3,5 litra s odstredivkou 2,5 až 2,8 litra. Pokiaľ už niekto dáva aditovaný olej, teda olej ktorý rospúšťa karbón a všetko je Ok tak v pohode, ale ak by ste dali po M6A hneď M6AD môže nastať problém . Problém v tom, že rozpustený karbón môže ucpať mazacie kanáliky v kľuke. Všetko sa dá riešiť, aj táto zámena oleja, ale s rozumom. Najhoršie je, aj teraz mi taký motor prišiel na výmenu, keď niekto zabudne dať hliníkové tesnenie medzi blok motora a olejové čerpadlo. Pán všetko zrepasoval aj kľuku aj výbrus valcov, piesty atď a motor po naštartovaný išiel chvíľu a bum , zadrelo ho. Tlak oleja musí byť min. 3,5 baru pri vyšších otáčkach a na voľnobeh min. 1 až 1,5 baru inak je problém. S pozdravom

Odpovídáte X

23.3.2019 (19:36) Odpovědět # X
Muf E-mail

Muf reaguje E-mail:

23.3.2019 (20:00)X

Je to novejsi typ napravy s uzaverkou.

Mounter klub reaguje E-mail:

23.3.2019 (20:11)X

Ahoj je to tak jak píšeš a ta matka má v sobě zajištovací šroubek-červík... stahovák bude potřeba a nějaká podložka aby si ucpal díru do nohavice a bylo se o co opřít... až budeš dávat nové gufero tak ho nalisuj rovně.. já to asi odflákl a břit gufera se rychle odrbal a dělal sem to znova

https://img18.rajce.idnes.cz/d1802/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/122kat73.jpg?ver=3

Muf reaguje E-mail:

24.3.2019 (06:28)X

Diky.

Odpovídáte X

21.3.2019 (19:10) Odpovědět # X
Dušek E-mail

Obráběč (klub) reaguje E-mail:

21.3.2019 (23:03)X

Ahoj, už si nepamatuju na 100% když jsem dělal GO přední nápravy. Kupoval jsem je v GAMA Kladno, jestli si dobře vzpomínám tak pasují z M25.

Odpovídáte X

18.3.2019 (05:13) Odpovědět # X
Jarda E-mail

Obráběč (klub) reaguje E-mail:

18.3.2019 (17:23)X

Ahoj, ta tvá multikára nevypadá vůbec špatně za šrotovní cenu je myslím super.

Nevypadá ani nijak moc pomuchlaná kabina. Určitě z ní bude pěkný stroj a ještě dobře poslouží. Tak hodně zdaru při opravách.

Jarda reaguje E-mail:

18.3.2019 (19:10)X

Jo bylo to štěstí to nejhorší mám za sebou ted se bude jen dolaďovat jinak díky

Odpovídáte X

17.3.2019 (21:09) Odpovědět # X
Multicar22.cz E-mail

Odpovídáte X

13.3.2019 (09:55) Odpovědět # X
Multicar22.cz E-mail

Odpovídáte X

10.3.2019 (17:53) Odpovědět # X
kocour

Mounter klub reaguje E-mail:

10.3.2019 (22:52)X

Ahoj M22 nemá gufera na vodítkách...

mohlo by to jít předělat na vodítka s guferama z M25 ale snese to větší teploty??

Odpovídáte X

7.3.2019 (18:39) Odpovědět # X
Fido E-mail

David klub reaguje E-mail:

7.3.2019 (19:01)X

Ahoj, náboje z M24 a M 25 jsou odlišné, možná M21.

Vláďa (ne)klub reaguje:

7.3.2019 (21:44)X

A co koupit šteft z M25 a do náboje ho lehce heftnout svářečkou.

Odpovídáte X

6.3.2019 (15:40) Odpovědět # X
Tonda E-mail

Odpovídáte X

3.3.2019 (15:25) Odpovědět # X
Jakub E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

3.3.2019 (21:09)X

Ahoj

pokud netrváš na oryginalitě

https://www.agrozet.cz/e-shop/zrcatko-zpetne-m92-nevyhrivane-kovove-59116662-d44676.html

já je mám a stačej mi

olej.. asi nevíš co tam bylo za poslední náplň??.jestli je tam olej co nerozpouští karbon (M6A) tak pozor..musíš tam dát stejnej.. novej olej co rozpouští karbon by ti mohl zacpat mazání a mohlo by dojít k nevratnýmu poškození... sundej ventilový víko a mrkni na vahadla jestli je na nich vrstva karbonu.jde se podívat i pod víčko co je pod ventilátorem

motor plnej karbonu https://img15.rajce.idnes.cz/d1502/3/3516/3516404_af55ea139a886bbdba905b9b691d1a7c/images/P8100136.jpg?ver=0

tohle běželo na olej 15w40 https://img15.rajce.idnes.cz/d1502/3/3516/3516404_af55ea139a886bbdba905b9b691d1a7c/images/P8120165.jpg?ver=0

s výměnou oleje je potřeba vyčistit i nějaký věci na motoru..to určitě víš ??

Odpovídáte X

3.3.2019 (12:16) Odpovědět # X
Tonda E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

3.3.2019 (21:16)X

ahoj

můžeš mít v oleji vodu.. jestli se na víku převodovky zevnitř vysrážela můžeš tam mít led nebo když se řadí zpátečka musí tam plech překonat kuličku s perem.. třeba to tam orezlo

můžeš demontovat nádrž,kaslík a z převodovky sundat víko a prozkoumat to

https://img18.rajce.idnes.cz/d1802/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/101kat73.jpg?ver=3

https://img18.rajce.idnes.cz/d1802/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/95kat73.jpg?ver=3

Odpovídáte X

27.2.2019 (08:35) Odpovědět # X
Emil - stávající správce webov

Tomáš reaguje:

27.2.2019 (18:20)X

Ahoj, všichni. je tomu tak jak píše Emil, Ozval se mi jeden místní mulčista a myslím, že to bude dobrý správce.Budeme Vás informovat.

Tomáš (klub) reaguje:

1.3.2019 (20:14)X

Novým správcem webu se stává Obráběč, Honza Čebis. Díky za tvou nabídku a tvé práce pro nás si ceníme. Nic se neudělá nikdy samo a vím co to obnáší. Děkuji ti.

Odpovídáte X

25.2.2019 (20:13) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

27.2.2019 (19:22)X

Jestli myslíš napojení hadic, tak tam jsou šrouby M14x1,5

Odpovídáte X

22.2.2019 (14:49) Odpovědět # X
Slavomír (klub) E-mail

Odpovídáte X

21.2.2019 (16:40) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

21.2.2019 (23:10)X

Teoreticky tam půjdou, ale je to jen 19mm, kdežto originál je 22mm. To znamená jen 75 % velikosti plochy a tudíž nižší brzdná síla. Takže já bych je tam nedával. Nedávno jsem kupoval 22mm za 550,-

Mounter klub reaguje E-mail:

22.2.2019 (13:56)X

myslím že z výroby byly ještě větší pístky zadních válečků... 25,4

a nebude ještě závit na holendr menší z válečků na odkazu.. M10x1 a multicar M12x1 ??

cenově vycházejí slušně.. na trabantshop jsou o něco držší a na světlušce tam rejžujou fest

Patrik reaguje:

25.2.2019 (21:27)X

Pasujou,mam je taky,ale musel jsem udelat nove trubky do "tecka" na naprave ,prave kvuli vyse uvedenemu mensimu zavitu...

obráběč (klub) reaguje E-mail:

2.3.2019 (09:45)X

A co zkusit použít válečky ze Škoda 120L? Na první pohled vypadají hodně podobně a viděl jsem je na netu nejlevnější již od 99Kč/ks.

Mounter klub reaguje E-mail:

3.3.2019 (21:19)X

nějakym zpusobem tam tyhle válečky jdou nandat... mám je na jednom vraku.řikal mi to ten poustevník co sem to od něj vykoupil

Odpovídáte X

20.2.2019 (18:33) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

20.2.2019 (20:46)X

dal si tam pevnostní šrouby??

Jirka reaguje E-mail:

21.2.2019 (09:42)X

Jj,ty co tam byli

Jiné jsem ani neměl

Odpovídáte X

19.2.2019 (19:44) Odpovědět # X
Míra klub E-mail

Odpovídáte X

17.2.2019 (17:05) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

17.2.2019 (20:12)X

Mrknul bych se na 19 a 21 na http://www.multicar22.cz/archiv/k73/101kat73.jpg. Podle mne je to ten problém s pery.

Odpovídáte X

17.2.2019 (08:42) Odpovědět # X
Vláďa (ne)klub

Odpovídáte X

16.2.2019 (15:56) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

16.2.2019 (16:40)X

Ahoj

No tipuju že ve víku převodovky v tý kulise bude špatnej ten plech... tipuju to tak na den práce... rozborka,práce s pilníkem,sborka

kocour reaguje:

17.2.2019 (07:14)X

Cenově a podle toho jak si zručný od 400-1300 i s novým plechem,ten koupíš od pána z černých voděrad

Odpovídáte X

8.2.2019 (16:28) Odpovědět # X
pafko E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

8.2.2019 (18:50)X

Je to tento

https://stroje.bazos.cz/inzerat/99651703/ZASTAVBA-NOVEHO-REDUKTOROVEHO-STARTERU-NA-MULTICAR-M22.php

Já sem ho koupil ale ještě nestihl namontovat a vyzkoušet .. ale zeptal sem se jestli uz nemas zkušenost třeba...

ROMAN reaguje E-mail:

10.2.2019 (09:03)X

Dobrý den, starter z Avie klasické konstrukce do M22 použít nelze, neboť mimo jiné neodpovídá modul zubu pastorku s modulem zubu věnce setrvačníku. Mimo to je starter z Avie 20/21_30/31 v provedení s excentrickým břemenovým víkem.

Reduktorové startery Magneton v provedení RS-09/GT124/M22 ve výkonové verzi 2,7kW/12V/55Nm ZM jakožto i nově ve verzi 3,2kW/12V/67Nm ZM jsem k výrobě v Magnetonu prosadil a za tu dobu co to dělám ( cca 8 roků) jsem již prodal stovky. Zákazníci jsou spokojeni a sami uvádějí, že to motory startuje jako žádné jiné startery ať už originální nebo jiné náhrady. Studené starty jsou s těmi startery skvělé, vysoké startovací otáčky velmi zjednodušují studené starty. Co se týče kvality, tak konstruovány jsou na 25-30 tis. cyklů, tedy startů a žádné problémy co se týče kvality jsem za celou dobu, co to prodávám nezaznamenal. Akumulátor stačí i 40 Ah, což je veliká výhoda.

Kocour reaguje:

10.2.2019 (21:53)X

Mohu vřele doporučit!!! Aku stačí do 55Ah. Mám jej namontován a uplná spokojenost,neměnil bych!!

Odpovídáte X

7.2.2019 (19:45) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

7.2.2019 (20:25)X

Ten startér nemám... To co se píše o startéru z Avie v poradne jste četl???

Jirka reaguje E-mail:

7.2.2019 (23:22)X

JJ,četl ale chtěl jsem to mít s jistotou

pafko reaguje E-mail:

8.2.2019 (08:33)X

Pozdravujem priaznivcov multicár. Kde v poradne? neviem to nájsť. Ale čo sa týka štartéru z Ávie to neviem, ale počul som že niekto ho dal do M22, len neviem čo to robilo. Najlepšie sú origo alebo potom z M25. Tieto sú výkonovo raz tak silné, sú trocha dlhšie a musí sa trocha pribrúsiť osadenie do oka. Prípoj má na 10mm skrutku, teda upraviť oko kábla. Niekedy keď ho dám tak zvrtne motorom tak že ani žhavenie netreba. S pozdravom

Mounter klub reaguje E-mail:

8.2.2019 (09:24)X

Tady v poradně

http://multicar22.cz/poradna.htm#unifikace

asi tak v půlce stránky o tý unifikaci

Pafko a jakej máš názor na reduktorový starter 3.2kW pal Magneton

Odpovídáte X

29.1.2019 (22:22) Odpovědět # X
Olda E-mail

Odpovídáte X

29.1.2019 (10:45) Odpovědět # X
Jarda E-mail

Odpovídáte X

25.1.2019 (17:46) Odpovědět # X
Zdenek E-mail

Odpovídáte X

24.1.2019 (23:00) Odpovědět # X
godzila E-mail

Odpovídáte X

22.1.2019 (21:32) Odpovědět # X
Dušan E-mail

obraběč (klub) reaguje E-mail:

23.1.2019 (18:38)X

Ahoj, startér z M25 pasuje normálně. Na jednom motoru jsem ho měl a fungovalo to.

Odpovídáte X

18.1.2019 (14:52) Odpovědět # X
ladislav nygryn E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

21.1.2019 (18:30)X

Dobrý den

Jak je ten disk široký ??? Nejsem si jisty ale mohly by tam jít nazout

https://www.pneucb.cz/zbozi/zemedelske-pneu/stavebni-a-mpt-pneu/25x8.50-14-6pr-tl-bk-skidpower

Myslim ale že by mohly v rejdu škrtnout když bude Mulča naložená

mounter reaguje:

21.1.2019 (19:42)X

ted jsou tam pneu 175,70,14 nejsem si jisty zda budou skrtat ale diky za nazor

Mounter klub reaguje E-mail:

21.1.2019 (20:15)X

Máte nějakou mě podobnou přezdívku v kolonce pro jméno...

Někde mám fotku multikary s disky Volha a asi i tento typ pneu je na nich obut

Mohl bych jí dohledat a poslat

ladislav nygryn reaguje:

22.1.2019 (14:34)X

byl by jste moc hodny za poslani diky blbe jsem kliknul omlouvam se

Mounter klub reaguje E-mail:

22.1.2019 (17:28)X

Mail s prilohou odeslan

Odpovídáte X

18.1.2019 (14:43) Odpovědět # X
J

Odpovídáte X

16.1.2019 (19:19) Odpovědět # X
Petr Hněvkovský E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

16.1.2019 (21:56)X

zdravím

zde v sekci LEGISLATIVA se píše

PŘÍVĚS

Přívěs přihlásit nejde, protože dvounápravový přívěs je silniční vozidlo a musí mít registračku a takové vozidlo dodatečně přihlásit nejde. Přívěs ani nemá schválení pro provoz na veřejných komunikacích. V ČSR měl navíc povolené zatížení jen 1 t, z důvodu bržděné jen jedné nápravy. (Podle zákona za pracovním strojem samojízdným stejně nesmí být přípojné vozidlo připojeno.)

ale někdo na foru Nasetraktory.eu psal že ten vlek legalizoval ale za cenu snížení toho zatížení-to tema nevim kdetam je

možná by to šlo i .. v tom foru je někde téma bibosova vyvážečka..doma dělaná ale za dodržení nějakejch podmínek a je otypovaná a dostal jí na SPZ.. Někde tam bibos má na toho pána skz legalizaci kontakt myslím

jiný tipy jak to zkusit neznám

Tomáš (klub) reaguje:

17.1.2019 (21:12)X

S tou vyvážečkou se to má tak, musís mít fabrický nápravy ( má tak V3S), na svaření mít razítko, což má, dobdržení dnes platných pravidel, vyhlášek atd. pro ten vlek, a ještě něco. Mám pocit, že to tak snadno nepujde, ale muže to zkusit. Jo a mám pocit že to musí mít vzduchový brzdy, což tady není.

Jj reaguje:

18.1.2019 (14:06)X

Odkud jste?

Mounter klub reaguje E-mail:

18.1.2019 (14:11)X

ta otázka je směrovaná na koho??

obraběč reaguje E-mail:

18.1.2019 (22:35)X

Multikarový přívěs se sklápěcí karoserií na tří strany Renger AW3 SK2002 je schválený typ vozidla podle: Technický popis schváleného typu vozidla čís.648, platný pro vozidla uvedená do provozu nejpozději do 31.prosince 1968. Každý úřad s rozšířenou působností má povinnost na základě doloženého Technického popisu schváleného typu vozidla a na žádost o vydání náhradního dokladu vydat duplikát TO za ztracený k tomuto vozidlu. Správní poplatek je shodný s poplatkem za vydání náhradního technického průkazu vozidla, tudíž v současnosti 100Kč. (Na odborech se z toho vymlouvají jen proto, že jsou líní technické osvědčení ručně celé vypisovat na psacím stroji jelikož na to není program do počítače, musí se to ručně všecko "nadatlovat" pěkně postaru.)

obraběč reaguje E-mail:

18.1.2019 (22:50)X

Ještě jedna věc. Vydat jde TO co vím jen na sklopný přívěs. Na nesklopný přívěs není ZTP k dispozici, je ztracený, v archivech se již bohužel nenašel. Kopii bez úředního razítka mám doma k dispozici k nahlédnutí.

Mounter klub reaguje E-mail:

20.1.2019 (20:49)X

chtělo by to aktualizovat klubovou Legislativu..čerpal jsem nepravdivé informace a ještě je šířil dál

Odpovídáte X

15.1.2019 (12:10) Odpovědět # X
Franta E-mail

Odpovídáte X

14.1.2019 (18:51) Odpovědět # X
Zdenek E-mail

Odpovídáte X

13.1.2019 (18:41) Odpovědět # X
Zdenek E-mail

pafko reaguje E-mail:

14.1.2019 (10:27)X

Dobrý deň, myslím ale že vás sklamem. Ak ste vyskúšali aj druhé čerpadlo pri vyhodených podložkách pod ním a motor neodpálil, tak bude závada inde. Tieto motoriky sú nezmar a on vám pôjde aj s nepresným predvstrekom. Ak je napr. 24 -25 stupňov PHÚ pôjde, len bude mať ostrý zvuk a nebude mať možno požadovaný výkon a samotný motor bude hodne namáhaný. Neviem to takto povedať ale skorej by som typoval problém v dodávke nafty. Keď problém odstránite napíšte aj pre ostatných. S pozdravom

Odpovídáte X

13.1.2019 (12:53) Odpovědět # X
Zdenek E-mail

Odpovídáte X

13.1.2019 (12:17) Odpovědět # X
pafko E-mail

Odpovídáte X

12.1.2019 (16:52) Odpovědět # X
Zdenek E-mail

Odpovídáte X

5.1.2019 (10:56) Odpovědět # X
Dušan E-mail

pafko reaguje E-mail:

5.1.2019 (12:00)X

Pekne pozdravujem multikáristi a všetko dobré v novom roku. Skúsim stručnejšie lebo rozsiahli text mi neprešiel, neviem prečo. K predvstreku , to je celá veda. Takže iba stručne a zjednodušene. Rozmer na bloku hovorí o dĺžke vstrek. čerpadla po vačku s podložkami. Vyskúšajte, ale vravím to je celá veda. Kapilára, značky na zotrvačníku a prírube, typ čerpadla, KS3 alebo KS4, pretlak pred vstrek. čerpadlom, stav vstr. čerpadla atď, atď. Zatiaľ s pozdravom

pafko reaguje E-mail:

6.1.2019 (10:25)X

Pekne pozdravujem ešte raz. Skúsim vysvetliť podrobnejšie nastavenie predvstreku u motora do M22, reagujem na dotaz, dúfam že to prejde. Opakujem sa, ale je to celá veda. Skomplikované je to naviac tým že jednotlivé diely na týchto motorikoch sú pozamienané. Predsa majú už svoje roky. Čiže, údaj na bloku motora by sa dal použiť v tom prípade že je motorik originál, nedotknutý. Ale ak bol v prevádzke tak tam už narážame na problém opotrebovania vačky, ložísk vačkového hriadeľa, zdvihátok na vstr. čerpadle, atď. Najideálnejšie je nastaviť predvstrek pomocou kapiláry - sklená trubička. Na zotrvačníku je značka FB1a tá ak súhlasí so značkou na prírube a vtedy sa pohne hladina v kapiláre tak to je moment vstreku paliva do valca. Značka FB1 platí pre pravý valec z pohľadu od predu motora, od remenice, otáča sa z pohľadu od remenice vždy vpravo. Ak je značka zodratá , alebo je zotrvačník napr. zo štvorvalca, už zamenené, tak treba zistiť polohu piestu. Ak je piest v hornej úvrati tak sa treba vrátiť späť, teda otáčať do ľava a vypočítať napr. na remenici 27 stupňov PHÚ./ pred hornou úvraťou/ matematika, kruhová výseč. Ak je značka na zotrvačníku pri otáčaní do prava ďalej za značkou na prírube a hladina nafty v kapiláre stúpne, je treba podložky pod vstr. čerpadlom ubrať - priblížiť sa k vačke, tak aby čerpadlo vstreklo skorej. Ak je bližšie tak opačne, pridať, oddialiť sa od vačky. Pre zjednodušenie: Pridávaním podložiek pod vstr. čerpadlo sa od vačky odďaľuje, teda vstrekuje neskoršie a opačne. Dôležité je ešte pri nastavovaní natlačiť naftu ručným čerpadlom - pumpičkou aby pretlak pred vstr. čerpadlom bol cca 0.8až 0.9 baru./aby tlak držal sú za vstr. čerpadlom a pred ním za filtrom pretlakové ventilky/ Treba mať dobré vstrek. čerpadlo a aby bolo všetko riadne odvzdušnené. Ešte nezabudnúť pridať plyn na cca 3/4 rozsahu, vtedy je vstrekované množstvo nafty do kapiláry väčšie. Tož toľko k predvstreku.

Dušan reaguje E-mail:

6.1.2019 (13:05)X

Vdaka za podrobné vysvetlenie pafko budem imformovať ako to dopadlo

Odpovídáte X

1.1.2019 (20:59) Odpovědět # X
Ruda E-mail

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz