Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
22.8.2016 (14:32) Odpovědět # X
Vláďa E-mail

Vilda reaguje:

22.8.2016 (20:16)X

Děkujeme za pochvalu a námět, určitě stojí za zvážení. Drobný problém je, že kontroly jsou číslované 1 až 30, takže bychom museli zapracovat s chemickými prostředky, abychom stávající značení odstranili, a mohli kontroly očíslovat jinak - což samozřejmě není neřešitelný problém. Taky si nejsem jist, zda každý rok je stejný počet kontrol desítek, dvacítek, třicítek, padesátek a osmdesátek, to by lépe věděl stavitel trati = Rybák. Ale ani to by samozřejmě nebyl neřešitelný problém. Píšeme si tedy do našeho seznamu návrhů a proberem na nejbližší schůzi.

Petr reaguje:

22.8.2016 (23:13)X

K tomuto návrhu se připojuji. Navíc myslím, že přímo na kleštích číslo kontroly mít ani vůbec nemusíte.Jinak díky moc za závod, moc se mi to líbilo.

Saša reaguje E-mail:

22.8.2016 (23:48)X

Tento návrh je samozřejmě ideální (umožňuje dokonce i jemnou práci s body, kdy číslo udává přesný počet viz letošní kompas či transkrasy blahé paměti, fňuk 8-(), bojím se ale, že konzerva Rybák bude prudit se softwarem ;-)

Číslo na kleštích je prima, člověk občas za těch pár vteřin v tom fofru zapomene, ale od toho je tam parťák NA DOSLECH, aby mu to připomněl, a ne jako dvojice 82 = chlap/mno, to je špatnej výraz/řekněme "ten bez koz a bez přilby a sám" si to hasí pro kontrolu 24. zatímco ta s kozama a přilbou svačí na křižovatce se žlutou. A opovažte se ceknout - nenaprášil jsem to jen ze soucitu při pohledu na vaše umístění! Tohle se tady nedělá!

Lukáš Rybák Novák reaguje E-mail:

23.8.2016 (01:04)X

Děkuji Sašovi a Petrovi za náměty, souhlasím, příště Vám body v mapě zvýrazním a čísla kontrol zmenším. Preferuji toto řešení, neboť ostatní řešení, jak Saša správně odhadnul ;-), vyžadují úpravu SW která zase vyžaduje můj čas, který raději strávím hledáním míst pro kontroly a aktualizací mapy. Čísla na kleštích bych zachoval, neslouží jen k tomu, abyste věděli, kam štípnout v průkazce, ale mohou v některých případech dokonce pomoci s orientací ;-) Snad budete toto řešení akceptovat ;-)

Ohledně porušování jízdy na dohled mě mrzí, že se takoví závodníci na Slídilovi vyskytují, měli bychom závodit primárně čestně a pro radost. V obdobných případech prosím dvojici (resp. spíše jednotlivce) dostatečně průkazně vyfoťte a v cíli podejte protest, který povede v případě uznání k diskvalifikaci dvojice. Avšak opakuji, závoďme hlavně čestně a vyhněme se obdobným neférovým praktikám.

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz