Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
6.7.2019 (11:14) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

13.7.2018 (19:51) Odpovědět # X
Martin E-mail

Odpovídáte X

13.4.2018 (11:46) Odpovědět # X
Petr E-mail

Jarda reaguje:

16.4.2018 (21:29)X

Určite by to dodelat šlo.

Odpovídáte X

4.3.2018 (14:18) Odpovědět # X
martin E-mail

Jarda reaguje:

16.4.2018 (21:34)X

Tak co Martine sehnal jsi?

Odpovídáte X

26.12.2017 (17:19) Odpovědět # X
Norbert E-mail

Jarda reaguje:

26.12.2017 (22:08)X

Norberte tobe take

Odpovídáte X

7.3.2017 (20:47) Odpovědět # X
Jarda

Odpovídáte X

6.3.2017 (07:20) Odpovědět # X
jirka E-mail

Jarda reaguje:

7.3.2017 (21:01)X

Ahoj.Tak zakone pojištení je na rok as 2500.ale nemusis platit cely rok,zaleží jak chceš lítat.Koukni tady: http://www.laacr.cz/Stranky/Sluzby/Pojisteni/pojisteni-odpovednosti-za-skody-zpusobene-provozem-slz-podle-narizeni-785-2004-2015-2016PRE.aspx

Technicka prohlídka je jednou za 2 roky a cena záleží na inspektorovi,u ktereho je letoun evidován,počítej cca 600Kč plus poplatek na asociaci,ten najdes na jejich strankach.Jinak nádrž je na cca 30litru a zaleží jestli maš trabanta a nebo rotaxe.Cestovní rychlost cca 80-90 vydrž 4-5hodin.Pokud maš starter určite se necha vypnout motor a plachtit.Hlavní inspektor pan Chvala měl mnoho let Mobydicka a ž

a letal převažne bez motoru.Tak asi tak Jinak je to velmi hodne a bezpečné letadlo

Odpovídáte X

30.1.2017 (10:18) Odpovědět # X
Joe

Odpovídáte X

26.12.2016 (09:44) Odpovědět # X
Martin E-mail

jarda reaguje:

26.12.2016 (21:58)X

take to i ja přeji a at to let

Odpovídáte X

9.2.2016 (13:20) Odpovědět # X
Martin E-mail

Jarda reaguje:

9.2.2016 (19:40)X

Martine,nevím nic konkretního,psal jsem Imrovi a posilam ti email

Martin reaguje E-mail:

20.2.2016 (14:04)X

Jardo, dík. Martin

Jarda reaguje:

20.2.2016 (20:06)X

Není zač

Odpovídáte X

24.12.2015 (10:22) Odpovědět # X
Martin E-mail

jARDA reaguje:

24.12.2015 (10:48)X

Martine tobe take

Odpovídáte X

25.4.2015 (20:10) Odpovědět # X
Bohouš E-mail

Odpovídáte X

4.4.2015 (21:31) Odpovědět # X
Jarda

Martin reaguje E-mail:

6.4.2015 (08:39)X

Je mi naprosto jasné, že záleží na zátěži, spíš mi jde o to, že cihla má ostré hrany, drolí se . Jak sám píšeš není problém zapůjčit si ve stavebninách, pytlíky s různou váhou, proto nechápu proč cihly.

Odpovídáte X

4.4.2015 (17:33) Odpovědět # X
MARTIN E-mail

Jarda reaguje:

4.4.2015 (21:29)X

Martine,Petr sve VP2 zatezoval cihlami,je to jedno cim zatezujes,vzdy jde o správné rozložení zátěže,stejne se veškeré řekněme zavaží prevažuje,Ja vetšinou používal

pytle cementu,které my za lahvinku vína pujčili ve stavebninách,V praci jsme používali pytle s broky po 20-30 kg Takže i cihly jsou možné,převažit a jde to.

Odpovídáte X

Strana 1 / 20, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz