Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Tiger fórum
Přidat vzkaz »
Strana 1 / 1, celkem 6 příspěvků RSS
24.2.2011 (00:09) Odpovědět # X
Libor Havlas E-mail

tiger reaguje:

8.3.2011 (10:10)X

ahoj, odpovedel jsem ti v emailu

Odpovídáte X

1.11.2010 (18:49) Odpovědět # X
juraj kocar E-mail

Tiger reaguje:

1.11.2010 (21:21)X

Ahoj, krásnej seven. Opravdu musím pochválit, čistá práce! Jak jsi na tom s hmotností a s parametrama - zrychlení apod.?

Ad výběr motoru - S2000 je super - jen moc těžká... tamtamy hlásí cca 150kg (oproti Duratecu cca 90kg) ...výkon je cca nastejno, pokud se duratec příslušně upraví a poté vycházejí i přibližně cenově stejně - ovšem záleží na těch úpravách u Duratecu .-) Takže spíše to je o váze - zdali se chceš dostat co nejníže...

Ad osobní setkání - budu jen rád .-) jsem od Hradce Králové, tak se třeba nějak domluvíme

juraj kocar reaguje E-mail:

1.11.2010 (22:35)X

Diky za pochvalu ale co sa tyka parametrov sme na tom biedne teda nemame to nejak zmerane len laborujeme s kolesami,stvorklapkou chladenim oleja a uberanim hmotnostitu ale vieme teda pociatocnu bola 700kg.Bolo to dost tak sme menili kola aj pneu spojovaci kus na kardane atd.Teraz 6.11.ideme na slovakiaring kde ma byt aj nejaka meracka vykonu tak to mozno zmeriame .Ale cim viac pozeram na Dunnel engine tak sa zacinam priklanat viac a viac na Ford.Len co to financne obnasa este nemam zistene.Alebo vies poradit

Tiger reaguje:

4.11.2010 (18:36)X

Doporučuji Duratec .-) a k nákladům - jde o to, jaký výkon chceš... motor jetý cca 15tis.Kč

Varianty:

1. Nejlevnější - svody sání (cca 5tis. Kč) + karbec z motorky (1,5tis.)+ zapalování 4-12tis. + svody výfukové cca 7tis. = cca 170-180koní

2. Střední cesta - vstřikování z motorky + zapalování = cca 190-200koní

3. Pro výkon 250 - 300koní - flowbench hlava cca 30tis.;vačky cca 12tis.; kované písty 15tis.; ojnice 18tis.; suchá vana cca 36tis. atd.

cca 300koňový motor 2,3 Duratec stojí od renomovaných kolem 300tis. Kč .-(

220HP Duratec cca 160tis. Kč

250HP Duratec cca 200tis. Kč

na netu se dá sehnat spousta dílů a postupů, jak těchto výkonů dosáhnout

Mirec reaguje:

27.12.2010 (11:54)X

Nazdar Juraj.

Kde sa nachadza ten tvoj kusok, resp. odkial si? Ja mam jeden rozostavany v garazi... Koli praci som sa mu zacal teraz venovat po 10 mesacnej prestavke ;o( a snad ho uz do leta dokoncim. Knizku od Haynesu mam tiez a zaujimalo by ma ako si riesil par veci. Napis mi pripadne na mail: mirkins11 @ yahoo com a ak by si mal cas tyk by som ta niekedy prisiel navstivit.

Odpovídáte X

20.1.2010 (10:59) Odpovědět # X
Tiger

peda reaguje:

20.1.2010 (12:21)X

Tak zima2007/2008 byla nejplodnejsi,jak jsme posilal foto...s tema prevodovkama a diferakama jsem si chtel hrat v zime 2008/2009, bohuzel jsem jen trochu natunil OHCeko(kanaly, ventily,hlava dolu, pretesnit atd.) vic jsem casove nezvladl, tudiz jsem dve sezony odkroutil s diferakem (Sierra DOHC, ABS..) a prevodovka (Sierra OHC Efi)...co se spokojenosti tyka, tak s podvozkem jsem spokojenej, max.190km/h, zrychleni nic moc, ale vse prisuzuji problemu nekde v elektronice, stale mam stejne potize jak jsem psal-pozde se vraci na volnobeh a ve vyssich otackach citim vykon dolu, udelal jsem vse co slo, dokonce jsem premotal i jinou kabelaz a nic. kdyz necham vyblikat chybove kody, tak pokazde neco jineho. dalsi problem jsou urcite svody, byl jsem celou dobu linej to predelat na 4/1, ale jelikoz jsem od zacatku rozhodnutej tam to turbo 1,8 od audi vrazit, tak se me porad nejak nechtelo delat novou diru do bocnice....

...zima 2009/2010 mela byt taky hodne plodna , v listopadu jsem vse jak zvykem rozebral (zena zuri ) a az do minuleho tydne zase nic neudelal , neni cas, moc prace....ale minuly tyden to zacalo....takze aktualne me visí 1,8t od audi (132kw) v garazi, vcera jsem dolelal prototyp zvonu mezi audi motorem a ford T9 prevodovkou, dnes vyzkousim a kdyz bude vse OK, tak bude pristi tyden motor na svem miste a zacne se usazovat a pak hlavne zase cela kabelaz znova

...podle casu se jeste chci vrhnout na ty ozub. kola, ale moc tomu neverim, ze to zvladnu. okolo toho turba je toho vic nez si myslim(intercooler, vyfuk,chlazeni oleje...)....

...promo fotky jako mas ty nemam fakt zadne, ale behem prestaveb jsem neco nafotil, tak poslu.....

peda reaguje:

24.1.2010 (22:29)X

Otazka: pravdepodobne budu potrebovat gearlever extension. o kolik se radicka posune pri pouziti ? kde nejlepe koupit ?

diky !

Mirec reaguje:

26.1.2010 (14:14)X

Momentálne som služobne 2 týždne mimo domu, ale ak ti to neponáhla, tak sa ti viem na to mrknúť prvý februárový víkend. Prevodovku mám ešte volne pohodenú v garáži, takže to budem môcť premerať pomerne ľahko a presne. Ja som to predĺženie kupoval na ebay.co.uk

peda reaguje:

26.1.2010 (15:04)X

vďaka miro, zkusim to zjistit nekde jinde, ale v kazdem pripade to zmer, chtel jsem objednat tento tyden, abych mohl pokracovat. jojojo, na ebay v uk jsem to nasel za 55L + 10L postovne, podle fotky to vypada velice jednoduse, kdybych mel vykres, tak to udelam sam, nemas kontakt na toho prodejce?

d.

Tiger reaguje:

26.1.2010 (15:26)X

Zdarec, je to 135mm - to, které prodávaj v Rallydesign - ono těchto nástavců existuje víc a mohou se o pár mm či cm lišit .-) Možná ještě na disku někde vyhrabu nákres, pokud by sis to chtěl vyrábět...

Tiger reaguje:

26.1.2010 (15:31)X

...našel jsem i ten nákres... pošlu ti ho emailem

peda reaguje:

26.1.2010 (16:14)X

TIGER !!!!!!!! dík za nákres, teda SUPR výkres, podle toho to hned zítra vyrobím a nic kupovat nebudu, resp. to začnu vyrábět a prodávat, p.s. dostaneš procenta z obratu

....ještě udělej na tvůj web forum prodám, koupím atd., já bych to využil mám nějak moc malou garáž, nebo spíš moc dílů

mirec reaguje:

26.1.2010 (17:12)X

zdar Peda. Síce to už je asi mimo debatu, ale ten predajca na ebay je http://stores.shop.ebay.co.uk/Matt-Lewis-Racing__W0QQ_armrsZ1

Ten bazár by fakt nebol na škodu.

Bery reaguje:

26.1.2010 (20:24)X

To má Peda pravdu, taky mám doma nějaké věci a nějaké mi scházejí ( třeba 36 karburátory se sáním :-) mi chybí)

peda reaguje:

27.1.2010 (08:43)X

36 karburátory se sáním nemám, ale soused vedle má (snad ještě neprodal) Dellort40, jsou z Westiho-motor Opel DOHC16V, výkres na příruby někde doma mám, přiruby tě vypálím na laseru...

peda reaguje:

27.1.2010 (15:20)X

tak jsem dneska mákl a na základě výkresů od Tigera je Gearlever Extension vyrobeno , večer vyzkouším a zítra nalakuju

@Tiger poslal jsem ti fotky mejlem, ještě jednou díky za výkresy !

Tiger reaguje:

27.1.2010 (19:36)X

Je vidět, že jsi šikovný malinko složitější bude ten zbytek..., ale předpokládám, že k materiállu a strojům přístup máš (to je u mne největší problém - musím si vystačit s pilníkem, vrtačkou a rozbrušovačkou ... po tomto víkendu konečně i s TIG DC svářečkoui .-) a tak to nebude žádný problém... mám radost, že ty výkresy pomohly - až se někde sejdem mám u tebe pivko

Bery reaguje:

27.1.2010 (20:50)X

Nemá celej motor? Jsou dost dobrý 180 k bez problémů a přitom tak jednoduchý, já mám v Astře nástupce a to už není ono, ale jde to. Co je to za karburátory, motorkový? Nějaký CNC taky doma mám, a soustruh má táta, tak příruby snad zvládnu.

peda reaguje:

27.1.2010 (22:01)X

@Bery - nevim, zeptam se, jestli motor ma, daval na podzim 16V Opel do nejakeho kadetta-peknej tuning, ale motor z Kadetta,Calibry, Vectry se da za 5-10 tis sehnat. Karbece jsou klasika Dellort, Karbece z motorky (tusim Suzuki Mikuni) ma kamarad co jezdi sprinty, podle Tigerovo stranek jsem uvazoval to tam taky dat, ale seslo z toho, chce za ne 6000,-

@Tiger-sikovnej? Nevim, zeptam se manzelky

Ne faktem je, ze mam moznosti "lousknout prstem" a je hotovo...Zbytek? Myslis ty hridelky? Tak ty uz taky mam, prave to svaruju dohromady

Jo bez vercajku to nejde, kdybych nemel doma CO a WIG svarecky, tak by to taky bylo slozitejsi...

Pivko?Mas smulu, uz jsem ho vyzahl.....ale zejtra skocim do pivovaru a poslu.

Odpovídáte X

11.1.2010 (14:35) Odpovědět # X
Mirec

Tiger reaguje:

13.1.2010 (22:07)X

ad 1 - super, já mám rád, když na něco šlapu a báječně se reguluje brzdný účinek... ale pokud máš rád např. reakce brzdového pedálu ve Fábii a jim podobné přeposilované... tak by tě to velmi velmi zklamalo .-) ale já mám i strmé řízení bez posilovače a docela dost váhy vpředu (Pinto s převodovkou nemá ke 200kg moc daleko .-) ...takže já jsem navýsost spokojen, ale moje manželka by ti řekla něco jiného

ad 2 - nevadnou - k váze 640 + max dva dospělí jedinci je solid kotouč naprosto dostačující - na okruhu jsem strávil ve Vysokém Mýtě 2 hodiny a tam opravdu stále jen brzdíš... a kotouče v poho - přímo na dráze žádné známky vadnutí nebyly pozorovatelné... jen po ostré jízdě a několikaminutovém stání v "boxech", když jsem znovu vyjel, tak jsem prošlápl před první zatáčkou až na podlahu... ale stačilo si našlapat a dál už v poho... už se ti nikdy víc neopakovalo.

ad 3 - z hlavy ti to neřeknu - mrknu se ti potom do garáže

Ad větrané a nevětrané na Sevenech - více méně větrané nemají smysl, jen svojí hmostností zvyšují neodpruženou hmotu ...ještě mne napadá - snad jen u stavebnic vykazující hmotnost nad 800kg + pasažéři - tzn. Kaipan (nebo se zeptej kluků, co jezděj vytrvalostní závody Le Most a Le Brno - ty s tím budou mít bohaté zkušenosti) nebo některé německé stavebnice...

Tiger reaguje:

13.1.2010 (22:22)X

Ještě mne napadlo U brzd řeš snad pouze hmotnost-jakékoli brzdy z normálních aut jsou koncipováný na 2x těžší auta.... s brzděním moc 7 problémy nemá (pokud udržíš hmotnost vozu kolem 6 metráků), ale co je na okruhu hodně znát jsou pneumatiky... v Mýtě je rozdíl cca 3-4s na kolo mezi normální sériovou a tzv. E-mark Trackday použitelná do normálního provozu... moje R888 Toyo nebo ještě lepší Yokohamy A048 anebo naprostá modla Avon ACB10 (sama o sobě váží 5,5 kg oproti mojí otylce cca 9kg) ... možná by byl zajímavý závod ve Mýtě mezi Caterham 7 Roadsport 125 s Avonama a Caterham Seven Superlight R400 na sériovkách já osobně bych si vsadil na Avony

Mirec reaguje:

14.1.2010 (19:58)X

U riešení kolies sa u mňa prejavila mierne rozdvojená osobnosť. Na jednej strane som chcel perfektne vyzerajúce, na strane druhej perfektne "jazdiace" kolá. Na koniec som dal za pravdu obom stranám môjho "JA" a rozhodol som sa pre dve sady kolies a pneu. Na cruisovanie po cestách mám 17" Tomason TN1 s nazutými Hankookmi (40 ráfik) a na okruh pôjdu neaké čo najľahšie. Koniec koncov dobré cestné pneu nie sú práve najlacnejšie a okruhy zase neprispievajú k ich životnosti... Ako ďalšiu výhodu vidím priame porovnanie, čo urobí presný váhový rozdiel s pružnosťou, zrýchlením a handlingom.

Mirec reaguje:

14.1.2010 (20:09)X

Keď ti to zmeklo po prestávke v boxoch, nemal si náhodou zatiahnutú ručnú brzdu? Pred týmto totiž varovali...

Pôvodne som chcel nahodiť aj posilovač, ale Bery (z fóra nižšie) mi to v maily neodpórúčal. Z konštrukčného hladiska je totiž potom piest moc nízko oprertý o pedál a tak máš minimálnu páku pri zošlapnutí pedálu.

Inak riadenie bez posilovača mám aj ja. Akurát mi má prísť z Rally Designu nové riadenie z Escorta s 2,4 otáčkami. Som zvedavý ako to pôjde s 280mm volantom.

Tiger reaguje:

14.1.2010 (20:46)X

ad cestovní 17 " na 40... já zvolil profil 60, aby mi část nerovností z příšerných českých cest odfiltrovala již pneumatika (a jsem za toto své rozhodnutí velmi vděčný)... takže pokud je chceš kvůli designu, tak doporučuji velmi měkké odpružení - z toho vyplývá, komplet stavitelné, abys mohl na okruh přitvrdit naplno - mohu potvrdit z vlastní zkušenosti z Mýta - na silnici jezdím komfort - tlumiče odklikané na max. soft a po příjezdu na okruh nastavím to nejtvrdší... a spokojen jsem v obou případech

ad volant - já mám Sierra 2,7 (s dorazama 2,4ot) a volant 11" takže skoro to samé .-)

Mirec reaguje:

15.1.2010 (08:30)X

Na to som myslel a zohnal som si tlmiče GAZ s nastaviteľnou výškou aj tvrdosťou.

Nevieš či existuje ešte neaká česká stránka o sedmičkách okrem seven klubu?

Tiger reaguje:

15.1.2010 (13:15)X

Našel, bohužel jedinné (kromě K14), ale zato velmi kvalitní a obsáhlé http://kaipan-motors.wz.cz Je tam nově i PC-crash test - velmi velmi zajímavé! Doporučuji

Bery reaguje:

15.1.2010 (21:43)X

Ten crash test je moc zajímavej, co s tebe asi zbude

Bery reaguje:

15.1.2010 (22:17)X

Hodně vychytávek, třeba co se uchycení zadních blatníků týká, je na této adrese: http://www.lotus7.de/

Mirec reaguje:

18.1.2010 (19:34)X

Dík moc za skvelé linky páni. Hlavne na kaipan-motors je kopec linkov na veľmi zaujímavé stránky. Zase mám o pár informácií a inšpírácií viac. Takto to auto nebude hotové nikdy...

Tiger, keď už sme boli pri tej váhe, neuvažoval si niekedy o laminátovej nádrži?

Tiger reaguje:

18.1.2010 (20:33)X

ad nádrž ...uvažoval, ale né laminát, ale plast a to ze Škody Favorit cca 47l s hmotností 4,3 kg oproti mé 11,5kg vařené... je za pár stovek, zadek už jsem ořezal a bude tam nádherně sedět... už pracuji na fotkách, které pověsím na stránky

peda reaguje E-mail:

19.1.2010 (15:35)X

ahoj, uz jsem tady dlouho nekoukal, jak tiger pokracuje dal a uziva si hracku a to ze je tady forum je very good, jen tak dal!!! s tigerem jsem naposled komunikoval v rijnu 2008, vzpominas petre ? ale k veci, chtel bych reagovat na par vasich pismenek.

ad. stranky o sevenech-ja kdyz jsem prestavoval sveho kaipana 47(kompletne nove zaveseni naprav ve predu i v zadu, interier, brzdy...) tak pro me byla nejvetsi studnice nemecka stranka seven clubu www.seven-ig.de, hlavne stranky adama lentnera www.seven-inside.de, klikni na baugeschichten kde majitel krasne popisuje stavby a prestavby celkem ctyr sevenu, dobra je taky stranka christofa rotheho www.cr-modelltechnik.de a je jich mnohem vice. hlavne jako clen fora na seven-ig mam uzasne zkusenosti, jak rychle a ochotne infokovani seven maniaci pomuzou, poradi, komunikujou....to u nas bohuzel neni. taky bych rad udelal stranky o me stavbe/prestavbe a pdalsich a dalsich prestavbach (aktualne menim sierra motor za audi 1,8t)

ad. brzdy-ja jsem pouzil 4x pistove brzdice ze skody 130-parada! vahadla bez posilovace-parada!

kapalinu-DOT4, myslim ze DOT5.1 syntetika je zbytecna...

ad. nadrz-nevim kolik presne vazi moje z nerez plechu 1,5mm, ale o moc vic nez plastova z facka to nebude, moji nadrz sice nemam nakreslenou, ale chtel by nekdo, tak mam vykres od jednoho clena z nemeckeho seven clubu

ad. laminatovy zadek ala RCB, christof rothe www.cr-modelltechnik.de ho vyrabi za 185,- Ecek

Mirec reaguje:

20.1.2010 (17:24)X

Ďalší prispievatel... Pomaly sa nám to tu rozbieha, paráda. Tie stránky som už omrkol, hlavne ten mini-web-shop na modelltechnik poznám už dlhšie. Musím však priznať, že aj keď ceny sú nižšie ako napr. u Caterhamu, aj tak to je stále kopec peňazí. Uvidím, či sa mi zadarí nadobudnúť neaké zručnosti v laminovaní, alebo na koniec začnem šetriť eurá...

Inak stránku o stavbe chcem urobiť aj ja, len čakám kým bude aspom základ auta hotový a pojazdný, lebo momentálne moc nie je o čom písať. Každopádne si myslím, že to môže mnohím ľuďom v budúcnosti pomôcť pri stavbe keďže nie každý ovláda angličtinu a nemčinu.

Odpovídáte X

19.12.2009 (18:29) Odpovědět # X
Mirec

Tiger reaguje:

21.12.2009 (16:55)X

No, ony toho ty stavebnice mají více společného, než si myslíš

Ad...extension - nechal jsem to otevřené - ono je tam docela čisto a moc prachu tam nejde- ale třeba až opravdu nebude do čeho píchnout, tak to zakryji

Bery reaguje:

1.1.2010 (23:07)X

Jak si daleko se stavbou Míro?

Mirec reaguje:

2.1.2010 (12:15)X

Ešte som len začal. V lete som kúpil Sierru a pomaly ju rozoberal. 22.12. mi pán Horák priviezol stavebnicu, takže moc som toho ešte nespravil (zadná náprava s diferenciálom, predné ramená a včera som začal ustavovať karosériu, lebo čakám kým sa mi vráti motor z vyvložkovania aby som mohol pokračovať v technických veciach). Tiež by som chcel urobiť web stránku o stavbe ako pomoc pre ďalších. Čím viac informácií človek na začiatku má, tým lepšie. Škoda, že väčšina "stavitelov" tento názor nezdieľa...

Mirec reaguje:

2.1.2010 (12:23)X

...až nebude do čeho píchnout... Myslíš, že také niečo vôbec niekedy nastane? Ešte tam nemám motor a už vymýšľam čo všetko poprirábam a poprerábam. Myslím, že z toho bude never ending story... Každopádne chcem urobiť kryt "kufra" na štýl RCB 77, laminátovú palubovku so stredovou konzolou a na jesenné a skoré jarné jazdenie by som chcel časom spraviť laminátovú kapotu s do hora sa otvárajúcimi dverami. Len tieto veci plus stavba samotná zaberú tak 2-3 roky...

Tiger reaguje:

3.1.2010 (00:07)X

:-) no právě teď jsem vylezl z garáže... vyřezel jsem zadní podpůrné jekly pro nádrž - nádrž plechová mi váží cca 11,5kg (má 25l objem) - plastová z Fáčka má cca 4 kg a objem 42l - takže další kilíčka dolů :-)

ad laminátový zadek ala RCB 77 - je to pěkné ale taky těžké ... celý můj integrální laminátovej zadek má cca 16 kg, když k tomu ještě přidáš vršek, tak budeš někde u 20-25kg a jenom pro efekt - angláni to maj pěkně z hliníku i s blatníkama a pochybuju, že se dostanou přes 7kg ...a to ještě Necra trpí nadváhou - pokud použiješ Pinto ze Sierry, tak spíš přemýlej, jak to odlehčit

Mirec reaguje:

4.1.2010 (09:16)X

Máš rozmery, alebo ešte lepšie výkres nádrže z Fabie? Bolo by zaujímavé porovnať, či by mi pasovala do Necry. Ale skôr si myslím že nie. Vzhľadom na výstuhy a úchyty ramien má nádrž v Necre rozmery 800 x 200 x 300 (dxšxv). Prípadne by sa musela vyrobyť neaká zo sklolaminátu. Inak ja to pre začiatok moc nehrám na váhu. Najprv si ho spravím podľa svojich predstáv a potom popremýšľam o pripadnom odľahčení.

Bery reaguje E-mail:

4.1.2010 (21:40)X

Pošli mi Míro mail pošlu ti nějaké fotky ze stavby. Jakou dáváš nápravu. Ahoj Bery

Mirec reaguje:

5.1.2010 (17:38)X

Nazdar Bery. Napíš na: mirkins ZAVINÁČ azet BODKA sk. Je to moja stará adresa, ale mala by byť ešte funkčná. Odpoviem ti potom z mojej aktuálnej adresy. Poloosy a náboje sú originál Sierra. Ramená sú Necra - v zadu s unibalom na hornom ramene, v predu s čapmi Mercedes.

Mirec reaguje:

5.1.2010 (17:53)X

To Tiger: Nemyslím, že laminátové veko 100x40cm mi až tak zdvihne váhu. To Pinto je fakt záťaž, ale pokiaľ by som vymenil rovno aj motor, tak sa môžem rozlúčiť s tým, že to dostanem na papiere. Už by to nebola prestavba, ale stavba. Neskôr by som chcel nahodiť naký Duratec nad 200PS. Len neviem či to vydrží prevodovka. MT75 sa totiž nezmestí do Necry, takže musím ostať pri "9"... Inak, raz mi pán Horák hovoril, že jeho replika má ca 560kg. Som zvedavý čo mi to ukáže keď dám auto na váhu...

Tiger reaguje:

5.1.2010 (20:07)X

Mírovi - ono s tou vahou to je všechno se vším - začneš na kolech, tu přidáš pár laminátů, támhlen místo hliníku železo... dveře, náhradní kolo atd. a nakonec je to navíc 50 - 100kg .-)

Ad Typ 9 - 200 kobylek to zvládne, ale pokud bys chtěl víc, tak se dělají verze T9 jako heavy duty nebo přímo Quife má na udělanou T9 nově a s vyšší zatížitelností... ad hmotnost od pana Horáka - nevážil jsem, tak nevím, ale třeba taky uváděl 480kg s Pintem (že nekecám, tu máš odkaz http://www.foltyn.cz/car/necra.htm ) ...uvidíš na konci stavby.

ad nádrž - plastová z Favorita cca 47l míry ber přibližně od oka 380(+60hrdlo)x845x200(v nejtlustším místě) ... až budu mít chvilku, nasypu fotky na stránky...

Mirec reaguje:

5.1.2010 (23:55)X

Práve pre to chcem riešiť váhu až na koniec. Chcem vidieť kam sa dostanem a potom uvidím či mi to stačí, alebo či budem odlahčovať. Napr. určite chcem v aute aj hudbu. Otvorili síce neďaleko novú závodnú dráhu (dokonca poďla štandardov GP) a klamal by som keby som tvrdil, že vačšinu času nebudem tráviť tam, ale poznáš to-ženy-musel som slúbiť, že keď už strávim rok v garáži, tak aspom potom budeme jazdiť na pikniky. Takže potrebujem niečo, čo ju bezpečne prehučí...

Bery reaguje:

6.1.2010 (20:17)X

Poslal sem ti Míro mail.

Tiger reaguje:

6.1.2010 (22:17)X

.-) s tou hudbou jsi mne rozesmál když pojedeš kolem Hradce Králové, tak se zastav a já tě svezu (manželka si dává špunty do uší a nejen kvůli hluku od výfuku, ale hlavně kvůli větru, který někde kolmem 70-100km/h začíná dominovat a dále už je hlavní "hlukovou" složkou)... pokud budeš toto chtít přehlušit, tak jedině sluchátka (komplet mušle nebo špunty) anebo desítky kg navíc za kvalitní a těžké repro... nejlepší je asi mp3 se sluchátkama... jeto pár gramů a poslech bude relativně ok, když budeš mít výkonou soupravičku a kosse

Po té vaší závodní dráze jsem už pokukoval... zjisti ceny pronájmu a klidně tam budem moc udělat nějakou "sejšn" až dostavíš... já to mám kousek do Vysokýho Mýta a to je pro repliky 7 ideální - tam jsme králi - čím víc zatáček tím lépe

Mirec reaguje:

7.1.2010 (16:26)X

Okolo Hradce Králové chodím náhodou dosť často, takže radšej moc nepozívaj, lebo sa ti môže stať, že ma budeš mať pred bránou tak raz do mesiaca ...

Ceny na Slovakiaringu sú témou mnohých debát. Pôvodne to malo stáť 15-20€ na 30min., ale po otvorení to hodili rovno na 50€ . http://www.slovakiaring.sk/kalendar.php?sub=prenajmy&lang=svk

To už je hodne. Na rozdiel od Brna sa aspom jazdí každý deň, čiže to netreba plánovať do predu a hlavne ťa odtiaľ nikto nevyhodí za príliš rýchlu jazdu. Kamoša z Brna vyhodili keď tam nabehol s vytuneným BMW M3 a vyhulil plyn... povedali mu, že jazdy verejnosti neslúžia na rýchlostné skúšky... Snáď ešte znížia na SKringu ceny, keď z ľudí opadne nadšenie.

Som audiofil, takže si to repro neodpustím. Zastávam však názor, že na kvalitný a hlasný zvuk nie je zákonite treba 1000W a 20cm membránu. Je to dosť aj o umiestnení a montáži. Takže možno ten nárast váhy nebude až taký citeľný...a možno naopak milé audio pôjde von skôr ako sa stihne usadiť...

Odpovídáte X

4.12.2009 (09:16) Odpovědět # X
Tiger E-mail

Odpovídáte X

Strana 1 / 1, celkem 6 příspěvků RSS
Kniha od BlueBoard.cz