Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
     

 

Pochvaly, stížnosti, náměty, dotazy ...

 

   
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
23.10.2016 (10:31) Odpovědět # X
Jana Kodlová E-mail

Honza Kalenda reaguje:

23.10.2016 (17:07)X

Dobrý den,

úprava rozměrů a odstínu postele určitě nebude problém. Cena se navýší o 2 tis.Kč. Dobré by bylo začít vše domlouvat cca dva měsíce předem.

Děkuji, zdravím. Kalenda

Odpovídáte X

3.10.2016 (09:40) Odpovědět # X
Honza Kalenda

Honza Kalenda reaguje:

3.10.2016 (10:11)X

Dobrý den,

rádi bychom se tímto vyjádřili ke kritické recenzi na naši firmu, objevivší se nedávno na internetu. Domnívám se, že podrobnější odpověd, ve které osvětlíme postup při objednávce, pomůže při rozhodování i dalším případným zákazníkům.

Náš systém, stejně jako u většiny řemeslníků, funguje na principu rezervací termínů montáže. V praxi to znamená, že si se zákazníkem emailem či telefonicky domluvíme obrysy zakázky, včetně ceny a termínu, kdy přijedeme postel namontovat, a poté se věnujeme jiným, předchozím zakázkám. V průběhu této čekací doby (nyní cca dva měsíce), se u zákazníků stavíme vše osobně přeměřit a doladit veškeré detaily. Samotnou výrobu patra pak začínáme dva, tři dny před montáží, abychom ho ihned po dokončení na dílně odvezli namontovat.

Zvláště v případě, že zákazník bydlí daleko si vyhrazujeme právo stavit se tehdy, až budeme někde poblíž. Připomínám, že zaměření je zdarma, snad se to tedy dá pochopit. Vlastní přeměření v bytě totiž nemá na domluvený termín montáže vůbec žádný vliv, dodání se nedá ani urychlit, ani odsouvat, protože ty rezervace už máme odteď zase až na prosinec. Nevím, jak to lépe popsat, postup v 99% funguje ke spokojenosti naší i našich zákazníků.

V tomto konkrétním případě jsme byli neustále emailem i telefonicky, klidně i o nedělním dopoledni urgováni do té míry, že jsem se rozhodli od zakázky odstoupit.

Děkuji a přeji kásné dny.

Kalenda, truhlář

Odpovídáte X

21.9.2016 (20:57) Odpovědět # X
Jiří Pažej E-mail

Honza Kalenda reaguje:

22.9.2016 (08:24)X

Dobrý den. Patro bychom určitě natřeli do Vámi požadovaného odstínu. V současné době přijímáme zakázky na konec roku. Vzhledem k tomu, že popisované patro není příliš náročné na výrobu, pravděpodobně bychom jeho realizaci mohli vsunout někam do první poloviny listopadu. Doporučuji však domluvit se na podrobnostech co nejdříve. Na zaměření rádi přijedeme.

Děkuji, zdravím. Kalenda

Jiří Pažej reaguje E-mail:

22.9.2016 (11:17)X

Děkuji za odpověď.Začátkem listopadu se s vámi telefonicky spojím a domluvíme se na realizaci.

Odpovídáte X

16.9.2016 (12:24) Odpovědět # X
Helena E-mail

Honza Kalenda reaguje:

19.9.2016 (15:31)X

Odpověděl jsem Vám prostřednictvím emailu.

Díky, zdravím.

H.K.

Odpovídáte X

10.9.2016 (23:19) Odpovědět # X
Kamila E-mail

Honza Kalenda reaguje:

13.9.2016 (08:53)X

Dobrý den,

nosnost pódia je stejná jako jakákoliv jiná podlaha.

Nevím, co více k tomu napsat.

Děkuji, zdravím. Honza Kalenda

Odpovídáte X

4.8.2016 (16:35) Odpovědět # X
Jana E-mail

Honza Kalenda reaguje:

10.8.2016 (09:37)X

Dobrý den Jano,

velmi děkuji za příspěvek, moc si Vaší pochvaly vážíme.

Kdybychom mohli být opět něčím užiteční, jsme vždy k dispozici.

Mějte se hezky. H.K.

Odpovídáte X

21.7.2016 (14:59) Odpovědět # X
Betty E-mail

Honza Kalenda reaguje:

22.7.2016 (18:26)X

Dobrý den,

velice nás těší Váš zájem, děkujeme pěkně.

S realizací zakázek ve vzdálenějších místech již máme zkušenosti. Na našich postelích se spí na Slovensku, v Rakousku, celkem běžně montujeme na Moravě...

Postel jsme schopni si podle Vašeho zadání připravit na dílně a přivést ji k Vám namontovat. Stačí vše domluvit po emailu či telefonicky.

Kontaktujte mě, prosím, a zkusíme domluvit detaily.

Krásné léto přeji. HK

Odpovídáte X

← Předchozí Strana 2 / 7, celkem 48 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz