Nápoveda pre písanie príspevku.

Zmazanie príspevku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
7.1.2019 (16:17) Odpovedať # X
Dano Brezovan

Rudolf Kooijman reaguje E-mail:

8.1.2019 (19:27)X

Dano,

Napísal si niekoľko správnych komentárov. Otázka je, či sme vôbec potrebovali novú stránku. Ako som napísal, stará stránka bola prehľadná a jednoduchá. Na prvý pohľad sme videli rôzne subkategórie.

Nová stránka je neprehľadná a bez štruktúry, je to výrazné zhoršenie. Stránka vyžaduje viac manipulácií, čo nemôže byť zámer novej stránky. Nie je optimalizovaná, tak na každom počítači vyzerá ináč, na posmech.

Ja osobne – ja také veci navrhujem, tak nikto nemusí napadnúť moju ženu ani jej zavolať - veľmi, veľmi dlho váham so zriadením/objednávaním nových stránok, lebo viem, že to znamená veľmi veľa práce. Je to časovo náročná a drahá záležitosť, keďže je to práca pred skúsených odborníkov. Zdôrazňujem slovo skúsených.

Vedenie klubu malo predložiť členom zámer objednať novú stránku. Až po schválení zámeru vedenie si malo vypýtať cenové ponuky. Samozrejme až PO stanovení požiadaviek. A po získaní cenových ponúk vedenie malo opäť predložiť členom cenové ponuky na schválenie. To isté platí pre tie hlúpe inštruktážne videá, ktoré nikto nepotrebuje.

Márnivosť nemôže byť kritériom pri rozhodovaní o drahom výdavku za tak luxusný produkt ako je web stránka.

Marcelove slová, že nás tlačil termín nechápem. Ktorý termín? A kto tlačil? Členovia nie, lebo tí neboli informovaní.

Dano, podrobne si opísal dôvody, prečo Košice majú byť uvedené ako partner. Nevedel som to, čo si napísal, nevedel som, že je to zásluha Vila Šnabela /a potom aj ostatných/. Tvoja pointa je trefná: skutočne si mesto Košice zaslúži byť uvedené ako špeciálny partner, ani nie ako sponzor, lebo sponzori sú partneri na inej úrovni, ak sa môžem vrátiť k tomu, čo som v inom kontexte napísal o úrovniach.

Tu hore som napísal, ako má prebehnúť príprava na investíciu a na Marianovej stránke na Facebooku som napísal, ako má prebehnúť príprava na prácu:

1. Konzultácia: stanoviť cieľovú skupinu, stanoviť želaný obsah. Pritom inventarizovať starý obsah. 2. Vyrobiť betaverziu novej stránky. Zachovať prvky ako logo. 3. Vyrobiť klastre s relevantnou informáciou. 4. Aktualizovať informácie. 5. Vsunúť modul s diskusným fórom, samozrejme nie starý modul z grátis stránky. 6. Predložiť betaverziu cieľovej skupine na pripomienkovanie. 7. A až, keď sa všetky detské choroby odstránia, nahradiť starú verziu novou. A 8. nepropagovať vo veľkom nejaké samosprávne kraje. Poďakovanie niekde skryť do rohu. Stránka má propagovať obsah, nie sponzorov. Ťažšie to nebude. Stačí trochu rozmýšľať. Vopred.

V rámci bodov 1 – konzultácia – a 6 by Tvoje pripomienky na margo Dňa Košíc prišli na rad. V rámci bodu 7 by sa zabezpečili optimalizácie pre všetky prehliadače. A tak ďalej, a tak ďalej.

Marcelovi sa určite nepodarí opraviť stránku. Zaplátať ju, to áno. Už teraz všetko trvá nekonečne dlho a obávam sa, že to môže trvať rok až roky, kým zapracuje všetky zmeny, ale aj tak výsledok bude rozporuplný a mizerný. V podstate je potrebné začať od nuly, stanoviť, či vôbec potrebujeme /sofistikovanú/ novú web stránku, ak áno, tak stanoviť požiadavky, stanoviť potrebný hardware a stanoviť postupy.

Odpovedáte X

Spať do knihy

Kniha od BlueBoard.cz