Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
31.3.2018 (01:12) Odpovědět # X
tonda E-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

3.4.2018 (11:02)X

Dobrý den, s motorem z motorové pily, nemám zkušenost. Používám jen motory z křovinořezů (Mitsubishi, Kawasaki, Honda). Problémy s policií nemám. Za 12 let co se tato varianta vyrábí žádný zákazník problém se státní/městskou policií nebo pojišťovnou neměl a to i při kontrolách na cyklostezkách. Toto je důležité především pro ty, co přišli o ŘP a používají jízdní kolo s pomocným motorem pro dojíždění do práce.

Odpovídáte X

16.9.2017 (00:28) Odpovědět # X
tonda E-mail

MOTOKOLA reaguje:

19.9.2017 (11:12)X

Dobrý den, legislativu pro benzínové motory si upravuje každý stát sám. V Německu jsou zvyklí na svá benzínová motokola Sachs (Saxonette). Myslím, ale že mají oficiální legislativu upravenou na tento motor, který má o trochu nižší obsah i výkon. Honda má 1000 W. Projel jsem celé Německo od Severního moře Cuxhaven - Děčín a žádný problém nebyl. Co se týče Itálie, tak zítra jedu do Itálie, tak se mohu poptat. Nicméně měla by platit obecně ještě jedna věc, pokud výrobek může být legálně prodáván provozován v jednom státě, měla by být možnost jej provozovat i v jiném státě EU, jednotný trh.

Odpovídáte X

11.8.2017 (19:58) Odpovědět # X
Lukas Pollak E-mail

MOTOKOLA reaguje:

15.8.2017 (15:21)X

Dobrý den, pane Pollaku, nevím, jaký motor máte na motokole, zda jej máte od nás. Používáme Hondy GX35. U čínských dvoutaktů bych to nedoporučoval, tyto motory jsou extrémně hlučné 4-takt je o trochu lepší, co se týče hlučnosti. Nevím, z jakého důvodu výfuk nemáte namontován. Obecně to nedoporučuji, i když je motokolo rychlejší. Pokud máte Hondu GX35, mohu Vám nabídnout sportovní výfuk z USA pro GX35. Výkon se zvedne a hlučnost je přijatelná. Toto je ovšem lépe probrat e-mailem.

Odpovídáte X

25.2.2017 (10:11) Odpovědět # X
Ladislav Březka E-mail

MOTOKOLA reaguje:

28.2.2017 (15:29)X

Můžete poptat dovozce Felt Squealer: www.jmctrading.cz

Případně mohu poskytnout adresu příslušenství v Německu.

Odpovídáte X

29.6.2016 (13:26) Odpovědět # X
Pavel Prokop E-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

30.6.2016 (11:42)X

Dobrý den pane Prokope, pravděpodobně bude problém v seřízení rychloupínací páčky. Jsou tam dvě matice, jedna hlavní seřizovací velká, tu nastavíte rukou a jak píšete pojistná matice na klíč M10. Ta je jen pojistná. Doporučuji znovu seřídit hlavní matici rukou (kovová s pryžovou gumkou) a klíčem M10 dotáhnout pojistnou. Pokud by to nepomohlo, tak objednat nové rychloupínací šrouby. Šrouby drží velmi dobře, nepředpokládám, že bude nutné vyrobit "hřeben".

Odpovídáte X

9.6.2016 (16:45) Odpovědět # X
wip E-mail

MOTOKOLA reaguje:

9.6.2016 (18:14)X

Odšrouboval bych motor z duralového U-profilu a podíval se, zda se nepovolila odstředivá spojka ( bubínek ) zpětným rázem ze závitu hřídelky. Pokud ano, tak zalepit a dotáhnout. Pokud je spojka dotažená a motor od té doby při vyšších otáčkách zhasne, mohlo dojít k přeskočení o zub rozvodového řemene. S tím byste musel do servisu, aby opět rozvodový řemen vrátili na správné místo (zub) ozubeného kola nebo to nemusí mít souvislost se sjížděním z kopce a při vyšších otáčkách motoru do něj nejde dost benzínu. Může být zanesený palivový filtr v nádrži nebo ucpaný přívod vzduchu do nádržky paliva a vzniká podtlak. Pokud rozšroubujete víčko, motor by měl jet. Případně zkontrolovat množství oleje v motoru zda se při vyšších otáčkách nezadírá.

Odpovídáte X

11.5.2016 (17:31) Odpovědět # X
Štěpán E-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

12.5.2016 (21:14)X

Dobrý den,

čím je plášť širší, tak je lepší přenos hnací síly z válečku na plášť.

Doporučuji u 28 palc. kola min. šířku pláště 40 mm optimálně 47 mm a u horského kola 26 palc. 50-52 mm šířku. Nejužší plášť použitelný na motokolo, který máme skladem je Marathon GreenGuard B/B+RT 40-622 (700x38C), který se dá ještě osadit. Velkou roli hraje kvalita pláště, proto používáme Schwalbe Marathon GreenGuard, hustící tlak na motokole je cca 4,5 atm. Pokud máte pláště šířky 35 mm, lze použít bez problémů i 40 mm a případně širší. Označení pláště např. 700x35C znamená šířku pláště 37 mm dle ETRTO viz:

https://issuu.com/imexpo/docs/schwalbe.techinfo/1

Odpovídáte X

Strana 1 / 20, celkem 140 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz