Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha stránek "Plzeňské tramvaje"
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
3.4.2019 (21:40) Odpovědět # X
Petr

Odpovídáte X

3.4.2019 (21:39) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

1.4.2019 (17:55) Odpovědět # X
Adam E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

1.4.2019 (21:18)X

Vše podstatné je na této stránce, první dva vozy 24 měsíců po podpisu, tedy na podzim 2020.

http://www.plzensketramvaje.cz/index.php?page=nove_vozy.htm

Odpovídáte X

1.4.2019 (17:26) Odpovědět # X
Adam E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

1.4.2019 (21:14)X

Petra Jarošová, před časem z rádia Kiss Proton.

Odpovídáte X

17.3.2019 (22:09) Odpovědět # X
252

Odpovídáte X

15.3.2019 (23:51) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

16.3.2019 (10:03)X

Může a nemusí. Obvykle však ne, většinou se tramvaj opraví, reklama dolepí a inzerentovi je prodloužena doba reklamy o dobu odstavení vozu. Pokud by tramvaj stála příliš dlouho, nebo byla vyřazena, pak se to řeší s objednavatelem a může být nějaká dohoda od slevy až po jiný vůz. Ale i jen výroba folií a polep není levnou záležitostí.

Odpovídáte X

18.2.2019 (13:45) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

16.3.2019 (10:06)X

Nevím. Obecně k většímu vyřazování vysokých progressů dojde až při dodávkách nových vozů Škoda, tedy cca od 2020.

Odpovídáte X

6.2.2019 (06:52) Odpovědět # X
Jan Hendrych

Odpovídáte X

26.1.2019 (21:13) Odpovědět # X
J.S. E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

5.2.2019 (08:59)X

Viz. dole na stránce Astra: http://www.plzensketramvaje.cz/index.php?page=astra.htm

V tuto chvíli není jasné, zda dříve dojde k jejich zprovoznění, nebo již vyřazení po dodávkách nových vozů

Odpovídáte X

5.1.2019 (22:28) Odpovědět # X
Jan Hendrych E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

5.2.2019 (08:56)X

Ano, viděl jste správně :)

Odpovídáte X

13.12.2018 (19:49) Odpovědět # X
282 E-mail

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

5.2.2019 (08:56)X

Ano, z progressů má k vyřazení nejblíže, ale nebude to dříve, než přijde dostatek nových vozů, nebo se zprovozní Astry. Teoreticky může jezdit ještě více než rok, než najede kilometry do další nutné větší prohlídky.

Odpovídáte X

10.12.2018 (23:04) Odpovědět # X
Jan F

Odpovídáte X

5.12.2018 (20:28) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

5.12.2018 (22:41)X

V posledních dnech je nedostatek vozů, takže jezdí vše co má kola (co se dá spolu spojit). Jednou z příčin jsou i nehody, po kterých zůstanou zadní vozy a ty se pak spojují spolu.

Odpovídáte X

3.12.2018 (23:07) Odpovědět # X
Hlášení

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

6.12.2018 (11:31)X

Pokud vše funguje jak má, tak se hlášení spouští podle polohy GPS a otevírání a zavírání dveří. Pokud z nějakého důvodu není info o poloze, objeví se řidiči na displeji upozorňující zpráva a měl by dát povel k odhlášení tlačítkem.

K3R-NT č. 314 má patrně původní SW regulátoru a má jiný zvuk - takový měly původně všechny K3R-NT po dodání.

Odpovídáte X

18.10.2018 (13:46) Odpovědět # X
252

Odpovídáte X

11.6.2018 (10:29) Odpovědět # X
Jan F.

Odpovídáte X

5.6.2018 (12:26) Odpovědět # X
Makosnan E-mail

Odpovídáte X

21.5.2018 (09:20) Odpovědět # X
Pepa Hrubý E-mail

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

21.5.2018 (09:35)X

Dobrý den, můj souhlas tímto máte :)

Odpovídáte X

9.4.2018 (06:24) Odpovědět # X
Jiří Blažek E-mail

Odpovídáte X

3.4.2018 (11:42) Odpovědět # X
252

Odpovídáte X

26.3.2018 (16:01) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

1.4.2018 (10:15)X

Není to podle stavu, jednu dobu byla snah dát tam digitální progressy, pak se zase zjistilo, že se více s wanami hádají při odbržďování. Je to podle nějakých provozních zkušeností, ale všechny i zadní vozy by měly být v dobrém stavu a schopné samostatného vypravení.

Odpovídáte X

21.3.2018 (07:37) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

7.4.2018 (20:01)X

Vůz 252 je aktuálně v dílnách na Karlově, kde prochází tzv. velkou prohlídkou (vyšší stupeň údržby).

Odpovídáte X

21.3.2018 (07:34) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

1.4.2018 (10:11)X

Opraveno, díky za upozornění.

Odpovídáte X

8.11.2017 (22:06) Odpovědět # X
T3M

Honza Šlehofer reaguje:

9.11.2017 (08:56)X

Překlep opraven, díky

Odpovídáte X

13.7.2017 (19:50) Odpovědět # X
j.bartusek

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

13.7.2017 (19:53)X

Bylo to osm vozů (digitální progressy jejichž modernizace proběhla v roce 2005 v Ostravě). V současné době však postupně dostávají ruční řadiče, tedy brzy nebudou žádné.

Odpovídáte X

5.5.2017 (20:51) Odpovědět # X
Karel Lang E-mail

Odpovídáte X

23.8.2016 (19:34) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

25.8.2016 (23:23)X

Už z výroby, viz. info v dolní části stránky http://plzensketramvaje.cz/index.php?page=vario.htm

Odpovídáte X

4.7.2016 (11:22) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

4.7.2016 (16:16)X

Nevím o konkrétním údaji. Mělo by platit, že nástup s kočárkem je jen se souhlasem řidiče, tak nějak se to píše v přepravních podmínkách a počet by tak měl být na řidiči, který to posoudí s ohledem na obsazenost vozu. Ale odpověď berte s rezervou, či se přeptejte přímo u PMDP.

Odpovídáte X

26.6.2016 (09:26) Odpovědět # X
mylik E-mail

Odpovídáte X

3.6.2016 (21:29) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

4.7.2016 (16:13)X

Zkuste se zeptat někde v Praze, či hledat na webu dpp.cz

Odpovídáte X

Strana 1 / 10, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz