Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha stránek "Plzeňské tramvaje"
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
11.6.2018 (10:29) Odpovědět # X
Jan F.

Odpovídáte X

5.6.2018 (12:26) Odpovědět # X
Makosnan E-mail

Odpovídáte X

21.5.2018 (09:20) Odpovědět # X
Pepa Hrubý E-mail

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

21.5.2018 (09:35)X

Dobrý den, můj souhlas tímto máte :)

Odpovídáte X

9.4.2018 (06:24) Odpovědět # X
Jiří Blažek E-mail

Odpovídáte X

3.4.2018 (11:42) Odpovědět # X
252

Odpovídáte X

26.3.2018 (16:01) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

1.4.2018 (10:15)X

Není to podle stavu, jednu dobu byla snah dát tam digitální progressy, pak se zase zjistilo, že se více s wanami hádají při odbržďování. Je to podle nějakých provozních zkušeností, ale všechny i zadní vozy by měly být v dobrém stavu a schopné samostatného vypravení.

Odpovídáte X

21.3.2018 (07:37) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje:

7.4.2018 (20:01)X

Vůz 252 je aktuálně v dílnách na Karlově, kde prochází tzv. velkou prohlídkou (vyšší stupeň údržby).

Odpovídáte X

21.3.2018 (07:34) Odpovědět # X
252

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

1.4.2018 (10:11)X

Opraveno, díky za upozornění.

Odpovídáte X

8.11.2017 (22:06) Odpovědět # X
T3M

Honza Šlehofer reaguje:

9.11.2017 (08:56)X

Překlep opraven, díky

Odpovídáte X

13.7.2017 (19:50) Odpovědět # X
j.bartusek

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

13.7.2017 (19:53)X

Bylo to osm vozů (digitální progressy jejichž modernizace proběhla v roce 2005 v Ostravě). V současné době však postupně dostávají ruční řadiče, tedy brzy nebudou žádné.

Odpovídáte X

5.5.2017 (20:51) Odpovědět # X
Karel Lang E-mail

Odpovídáte X

23.8.2016 (19:34) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

25.8.2016 (23:23)X

Už z výroby, viz. info v dolní části stránky http://plzensketramvaje.cz/index.php?page=vario.htm

Odpovídáte X

4.7.2016 (11:22) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

4.7.2016 (16:16)X

Nevím o konkrétním údaji. Mělo by platit, že nástup s kočárkem je jen se souhlasem řidiče, tak nějak se to píše v přepravních podmínkách a počet by tak měl být na řidiči, který to posoudí s ohledem na obsazenost vozu. Ale odpověď berte s rezervou, či se přeptejte přímo u PMDP.

Odpovídáte X

26.6.2016 (09:26) Odpovědět # X
mylik E-mail

Odpovídáte X

3.6.2016 (21:29) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

4.7.2016 (16:13)X

Zkuste se zeptat někde v Praze, či hledat na webu dpp.cz

Odpovídáte X

26.5.2016 (21:59) Odpovědět # X
Tramvajivý semafor

Odpovídáte X

25.5.2016 (08:44) Odpovědět # X
tramvaj 15

Odpovídáte X

24.5.2016 (21:54) Odpovědět # X
Tramvajový semafor

Honza Šlehofer reaguje:

25.5.2016 (07:39)X

Jedná se o předzvěst. Tedy ukazuje, jaký signál bude na nejbližším návěstidle. A funguje to i tak, že pokud řidič projíždí kolem předzvěsti kde svítí volno, tak ví, že nemusí zpomalovat, že na návěstidel např. křižovatky bude mít také volno až k němu dojede.

Odpovídáte X

21.5.2016 (21:02) Odpovědět # X
J.S E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

25.5.2016 (07:36)X

Jedna jezdí, tužím že 196 a druhá tedy asi 198 se stále ještě opravuje.

Odpovídáte X

14.5.2016 (09:28) Odpovědět # X
J.S E-mail

Honza Šlehofer reaguje:

17.5.2016 (20:36)X

Nevím a v tuto chvíli asi nikdo. V nejbližší době asi ne.

Odpovídáte X

3.5.2016 (20:12) Odpovědět # X
Jarda

Honza Šlehofer reaguje:

4.5.2016 (08:26)X

Bohužel nevím. Nejsem administrátorem serveru K-report, pouze na tu diskuzi odkazuji. Obraťte se na správce serveru.

Odpovídáte X

12.4.2016 (17:01) Odpovědět # X
Jan F.

Odpovídáte X

10.4.2016 (21:55) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Odpovídáte X

10.4.2016 (21:52) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Odpovídáte X

31.3.2016 (18:44) Odpovědět # X
mylík E-mail

Honza Šlehofer reaguje E-mail:

4.4.2016 (19:39)X

Díky za připomínku. Text byl mírně upraven.

Odpovídáte X

9.3.2016 (09:50) Odpovědět # X
tramvaj 15

Odpovídáte X

29.2.2016 (22:19) Odpovědět # X
Jarda

Odpovídáte X

28.2.2016 (23:04) Odpovědět # X
Jarda

Honza Šlehofer reaguje:

29.2.2016 (15:02)X

Na to by jste se měl zeptat asi v PMDP. Ale asi se odtamtud na toto téma oficiální objektivní informace nedozvíme. Zatím nejsem přesvědčen, že by to bylo levnější, nebo výhodnější. Spíše slyším o různých komplikacích, které se s tím objevily, nebo vidíme, že často téměř chybí tramvaje pro výpravu (objevují různé namíchané soupravy, aby vůbec bylo s čím jezdit), ale to se vlastně při nevhodně sešlých událostech občas stalo i s údržbou PMDP.

Řeknu to asi tak: bylo to politické rozhodnutí a moc lidí v PMDP, kteří chtějí mít dále svoji práci, o problémech nahlas mluvit nebude.

Odpovídáte X

26.2.2016 (20:28) Odpovědět # X
tramvaj 15

Honza Šlehofer reaguje:

28.2.2016 (21:53)X

Můžou. Asi chápu, že dotaz se vztahuje k jednomu příspěvku z FB, kde jsem se zmínil, že trojičky nebudou moci ke kaliforňanu. Ale myšlen byl uvažovaný kaliforňan použitý jako úvraťová konečná u zastávky Sokolovská, kde měl kaliforňan být při rekonstrukci posledního úseku Karlovarské třídy. Sem by pak mohly logicky jen obousměrné vozy a to trojičky nejsou. Přes kaliforňany a dočasnou jendnolejku na mostu Generála Pattona by trojičky samozřejmě mohly. Ale právě kdyby se tak sešly obě rekonstrukce najednou, tak by za předpokladu úvraťové konečné v Sokolovské trojičky na čtyřce být nemohly. Nakonec však rekonstrukce najednou nebudou a ani kaliforňan na Sokolovské nebude. Při rekonstrukci Karlovarské, respektive Gerské, má linka č. 4 být ukončena v Mozartově a směrem na Košutku pojedou jen autobusy.

Odpovídáte X

22.1.2016 (23:33) Odpovědět # X
Jan F.

Odpovídáte X

Strana 1 / 10, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz