Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Vzkazy, rady, porady


Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
17.9.2018 (14:24) Odpovědět # X
Honza E-mail

Odpovídáte X

13.8.2018 (14:09) Odpovědět # X
Karel KT E-mail

Karel reaguje E-mail:

10.9.2018 (22:12)X

Zdravotnické zásobování? Potřeby pro cyklisty?

Odpovídáte X

10.7.2018 (10:33) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

3.7.2018 (11:10) Odpovědět # X
Martin E-mail

Odpovídáte X

4.6.2018 (20:54) Odpovědět # X
Jan Zeman E-mail

Odpovídáte X

16.4.2018 (17:18) Odpovědět # X
Karel E-mail

Karel reaguje E-mail:

22.5.2018 (23:12)X

Už zase vykoupena ...

Karel reaguje E-mail:

10.9.2018 (22:13)X

A už zase na skladě.

Odpovídáte X

15.4.2018 (21:27) Odpovědět # X
Karel E-mail

P.P. reaguje:

16.4.2018 (14:17)X

To je tak, když auto narazí na kutila a ten (i když třeba v dobré víře) udělá z něho paskvil k obrazu svému. Škoda. Nicméně je třeba vyzdvihnout zajímavě nabastlený neoriginální startér, nebo to šnekové řízení (!!!) a další pozoruhodnosti...

Za zmínku, kromě (nyní už poloviční) ceny stojí i doplňující popis na webu "Ráj veteránů":

Doplňující popis: Prodám Aerovku 500 po kompletní renovaci. Je to jeden z prvních modelů r.v. 1929 Na autě děláno : Go Motoru Go převodovky (nový stromeček) Go šnekové skříně řízení Elektrika celá z dobových kabelů oplétané kůží Nově ušitá střecha Nová nádrž celá z nerezu Nový středový tlumič a konec výfuku také z nerezu Celolak v hodnotě 50 000 kč Zkrátka auto je ve stavu na výstavu do obýváku.

Tak honem sehnat půjčku a šup s tím skvostem do obýváku....

P.P. reaguje:

17.4.2018 (18:58)X

Když se tak na to dívám, blatníky mi připadají přebastlené z tisícovky. Pokud je zřejmé z dobových fotografií, blatníky pětistovky neměly takové výřezy...nebo snad ano?

Odpovídáte X

13.4.2018 (13:38) Odpovědět # X
P.P.

P.P. reaguje:

14.4.2018 (17:36)X

Původně chtěl 749999 Kč!

Odpovídáte X

21.3.2018 (12:02) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

8.2.2018 (07:15) Odpovědět # X
Petr

Odpovídáte X

28.1.2018 (18:24) Odpovědět # X
Olda E-mail

Odpovídáte X

25.1.2018 (22:05) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

25.1.2018 (16:28) Odpovědět # X
Paul E-mail

Odpovídáte X

25.12.2017 (11:55) Odpovědět # X
Tomáš Horák E-mail

Odpovídáte X

29.8.2017 (23:13) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

24.8.2017 (07:24) Odpovědět # X
Petr E-mail

Karel reaguje E-mail:

27.8.2017 (22:47)X

Funguje, ale je to pracné. SKF má takový tenký ocelový prstenec, který lze narazit na poškozenou plochu, takže není třeba brousit, tvrdochromovat, brousit. Narazil jsem na to náhodou v jedné jejich prodejně.

http://www.skf.com/cz/products/seals/industrial-seals/power-transmission-seals/wear-sleeves/skf-speedi-sleeve/index.html

Odpovídáte X

24.7.2017 (15:08) Odpovědět # X
Petr E-mail

Karel reaguje E-mail:

24.7.2017 (21:45)X

To už je pozdě, nemáš-li dokonale zatěsněné poloosy u bubnů. U úzkého zadku to jde simeringem, který jde přímo na osu. U širokého jde na distanční kroužek na kterém sedí buben a olej podtéká mezi kroužkem a poloosou. Takže já tam leju olej jen tak těsně nad osu stromečku. I z toho něco přešplouchá do rozvodovky.

Odpovídáte X

23.7.2017 (21:52) Odpovědět # X
Paul E-mail

Jindra reaguje:

24.7.2017 (12:25)X

Úplně přesně je ,,přiměřeně" Krásný den.

Karel reaguje E-mail:

24.7.2017 (21:50)X

Ložisko není "nepropustné". Normální dvouřadé kuličkové, dokonale propustné. Oleje něco nad hřídel stromečku. Odhadem méně než litr.

Paul reaguje E-mail:

24.7.2017 (23:31)X

Pánové, moc děkuji za radu.

Odpovídáte X

11.7.2017 (13:38) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

21.5.2017 (17:21) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

14.5.2017 (12:17) Odpovědět # X
Zdeněk E-mail

Odpovídáte X

12.3.2017 (17:00) Odpovědět # X
Paul E-mail

Odpovídáte X

11.12.2016 (17:50) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

13.10.2016 (11:18) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Odpovídáte X

5.10.2016 (20:06) Odpovědět # X
Petr Š. E-mail

Petr reaguje E-mail:

6.10.2016 (08:38)X

Je, napište mi na mailovou adresu a dohodneme se. Tel. číslo nechci psát tak, aby bylo veřejně dostupné.

Napadla mě ještě jedna možná závada, které se mi stala, byla to porucha startéru, zlomená segrovka a trvale vystrčený pastorek. Zkuste bez svíček ručně točit motorem, pokud je pastorek v zubech, je to slyšet a cítit.

Mail: aero.petr@seznam.cz

P.

Odpovídáte X

2.10.2016 (13:19) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Karel reaguje E-mail:

13.10.2016 (22:22)X

Odpovídáte X

30.9.2016 (21:32) Odpovědět # X
Petr š. E-mail

Petr reaguje E-mail:

5.10.2016 (16:30)X

Něco podobného se mi u A30 stalo před měsícem. V mém případě to byl zničený distanční kroužek u ložiska předlohy.

Chce to zjistit kde závada může být a zda to začít rozebírat ze zadu vytažením motoru, nebo ze předu vytažením přední nápravy. Já jsem na to šel zezadu a již to mám opravené.

Odpovídáte X

9.8.2016 (11:21) Odpovědět # X
Paul E-mail

Paul reaguje E-mail:

9.8.2016 (11:29)X

Jen doplňuji, že ventilky to není, vyměnil jsem je. Tlak v u všech pneumatik klesá stejně, jsou asi pórovité (?), přestože jsou nové.

Odpovídáte X

29.6.2016 (16:57) Odpovědět # X
Paul E-mail

Karel reaguje E-mail:

30.6.2016 (21:03)X

U jedné aerovky jsem našel pákový brzdový spínač, umístěný pod pedálovou podlahou, na který působí přímo brzdový pedál. Je dost těžko přístupný, ale ten spínač vypadal dost dobově.

Odpovídáte X

16.6.2016 (21:38) Odpovědět # X
Petr K. E-mail

Odpovídáte X

30.5.2016 (08:17) Odpovědět # X
MUDr. Rebry Rudolf E-mail

Odpovídáte X

10.2.2016 (14:57) Odpovědět # X
Pavel

Pavel reaguje:

10.2.2016 (15:00)X

příspěvek patří jako odpověd Vláďovi, na dotaz, na výrobce rámečků světel....nějak se nepodařilo připojit jako odpověď k původnímu dotazu z 24.11.2015

Odpovídáte X

31.1.2016 (19:25) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Odpovídáte X

28.1.2016 (14:15) Odpovědět # X
Petr K E-mail

Odpovídáte X

20.1.2016 (21:51) Odpovědět # X
f.Z E-mail

Karel reaguje E-mail:

26.1.2016 (22:02)X

Domnívám se, že v oblasti chladiče se široká a úzká kastle neliší, ale musel bych to jít přeměřit.

Pavel reaguje:

29.1.2016 (14:43)X

První díl karteru byl na A500 a A1000 je stejný. Nápravy byly u malých aerovek vzájemně zaměnitelné, takže podvozek (vana) je rozměrově stejný. Jiná bude akorát kastle.

Petr reaguje E-mail:

29.1.2016 (20:09)X

Rozdíl u karoserie A500/662 a A1000 je v šířce, ta je u litru o 8 cm širší v místě opěradel sedaček a víka kufru. Naopak v místě čelního skla je šíře obou karoserii stejná.

Odpovídáte X

2.1.2016 (22:18) Odpovědět # X
Ludvik E-mail

Odpovídáte X

8.12.2015 (22:28) Odpovědět # X
Jirka

Odpovídáte X

24.11.2015 (16:14) Odpovědět # X
Vláďa E-mail

Odpovídáte X

6.10.2015 (10:23) Odpovědět # X
Petr Elias

Odpovídáte X

6.10.2015 (10:04) Odpovědět # X
Petr Elias

Odpovídáte X

16.9.2015 (11:54) Odpovědět # X
Petr

Karel reaguje E-mail:

19.9.2015 (22:01)X

Napište mi váš mail, pošlu výkres. Ty přepážky mohou být různé.

leoš reaguje E-mail:

7.11.2015 (18:50)X

Dobrý den. Mám dotaz,jestli máš výkres na 1OOO.Je tam nějaký rozdíl na 662.Jestli nenÍ tak,tak prosím pomoz a pošli.Dík.

Odpovídáte X

13.8.2015 (11:07) Odpovědět # X
Alen E-mail

Karel reaguje E-mail:

15.8.2015 (23:26)X

Dírou ve volantové tyči pod palubku, odtamtud ke klaksonu.

Alen reaguje:

16.8.2015 (08:54)X

Děkuji za informaci. Bylo by ještě možno upřesnit v jaké vzdálenosti od dělící stěny je otvor pro kablík v trubce vyvrtán, aby smyčka kablíku nebyla moc vidět? Původně totiž tento otvor mám PŘED dělící stěnou v motorovém prostoru a pokud bych to tak nechal, kablík bude překážet, a není to ani moc hezké. Děkuji za odpověď.

Karel reaguje E-mail:

20.8.2015 (20:44)X

U mně je to cca 2 či tři centimetry za koncem volantové konzole. Drát pak jde k ostatním drátům kolem pojistkové skřínky na houkačku.

Alen reaguje E-mail:

21.8.2015 (09:52)X

Děkuji.

Odpovídáte X

9.8.2015 (18:07) Odpovědět # X
Petr E-mail

Jindra reaguje:

20.8.2015 (08:01)X

Dělal je pan Július Kozolka, bohužel nějak ve svém ,,uklizeném" stole nemůžu najít kontakt :-(

Karel reaguje E-mail:

20.8.2015 (20:47)X

Odpovídáte X

3.8.2015 (19:18) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Karel reaguje E-mail:

8.8.2015 (21:09)X

V roce 1932 ty prolisy nemusely být spojité, jako později, u širokých karoserií. Tohle se málo předělávalo, takže kromě velkých oprav budou všechna provedení ještě původní.

Značka byla myslím osvětlena ze zadní svítilny "STOP"/Aero, na druhém blatníku bylo jen poziční světlo, dle dobových fotek.

Odpovídáte X

8.6.2015 (09:25) Odpovědět # X
Rudy E-mail

Odpovídáte X

28.5.2015 (08:46) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Vláďa Techl reaguje E-mail:

28.5.2015 (21:22)X

www.sroubmarek.cz

Šroubárna Hvězdonice - osobně jsem u nich podle vzorku objednal chromované dráty + matice. Výplet zajistil servis jízdních kol.

Jindra reaguje E-mail:

29.5.2015 (07:01)X

Pan Klouda - Plaňany, osvědčená firma, dodává komplet i s dráty.

Karel reaguje E-mail:

7.6.2015 (22:32)X

http://www.velohanousek.cz/

Dráty má a umí.

Záleží odkud jste.

Odpovídáte X

18.5.2015 (07:26) Odpovědět # X
Jan Zeman E-mail

Karel reaguje E-mail:

26.5.2015 (20:59)X

Zkuste Pepíka Kňourka na stránkách AeroCarClubu.

Radim reaguje E-mail:

27.5.2015 (13:03)X

Na nových stránkách Aeroklubu jsou v časopisech aerovkář které tam jsou i výkresy na celý výfuk. Minulý rok jsem dle těchto výkresů také vyfuk dělal.

Odpovídáte X

5.5.2015 (14:53) Odpovědět # X
Petr E-mail

Martin Kutina reaguje E-mail:

10.6.2015 (18:37)X

Petr reaguje E-mail:

1.7.2015 (14:02)X

Martine,

díky za radu, vyzkouším. Můžu poprosit o adresu prodejny? jsem Brňák, zajdu si tam.

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz