Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Vítej v diskusi..Tady si můžete měnit názory a zkušenosti z oblasti kulturistiky a fitness.Je zakázáno vkládat veškeré reklamy,kontakty,odkazy a příspěvky mimo určené téma.Za porušení pravidel nebo nevhodné,vulgární,či jiné pohoršující vyjadřování bude udělenej BAN /zákaz přispívání/. Stránky z časových důvodů přenechám,příp. nabídky na email : dr.bodybuilding@gmail.com
Jméno
Heslo (?)
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 15, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
22.10.2017 (20:28) Odpovědět # X
Dan

Power reaguje:

22.10.2017 (20:50)X

Jasný klidně ho tam dej,chce to ale tak alespoň na měsíc.Apka 3× za den není moc příjemná,dost se to i prodraží.Můžes přidat i CJC-1295,působí to dobře synergicky.

Odpovídáte X

25.1.2017 (19:34) Odpovědět # X
David

AK 47 reaguje:

29.1.2017 (14:22)X

Ahoj Davide,to je hodně individuální,každopádně trénink max.4x týdně složenej se základních vícekloubových cviků,spíš o nižším počtu opakování 6-8 opakování na mensi partie a 8-10 opakování na větší.Takže tlaky,tahy,dřepy,kliky atd.Vyhni se kladkám,lanům atd.Prestavky mezi seriema muzou být klidně delší.Cardio nedavej,kdyžtak max. 2x do týdne a krátce,je třeba šetřit max. energii. Proste to chce zaklady a k tomu max.přidat nejaký izolovaný cvik na danou partii.Samozřejme kvalitne jíst,pít a dostatečně spát.

Odpovídáte X

26.8.2016 (18:45) Odpovědět # X
Ondra

AK 47 reaguje:

11.9.2016 (14:37)X

Ahoj Ondro,mírnou skoliozu má tak 75% lidí,tak bud v klidu.Já osobně jí mám ve větším rozsahu.Cvičením zádových svalů a břicha držení těla dost srovnáš.Takže tvoje obava je zbytečná,mírná skoliosa vidět jistě nebude.

Odpovídáte X

6.3.2016 (22:55) Odpovědět # X
pretorian

AK 47 reaguje:

8.3.2016 (21:02)X

Ahoj,jasnačka klidně piš..

Odpovídáte X

1.3.2014 (10:48) Odpovědět # X
Nammi

AK47 reaguje:

1.3.2014 (17:55)X

Pic,jj mail máš tady na stránkách v kontaktu vlevo nahoře : dr.bodybuilding@gmail.com

Hushmail už mám bohužel zrušenej dlouho,zrušil mi ho provozovatel když jsem se tam delší dobu nepřihlásil.

Odpovídáte X

27.9.2013 (16:19) Odpovědět # X
franta

Odpovídáte X

10.6.2013 (14:52) Odpovědět # X
André

AK 47 reaguje:

12.6.2013 (20:01)X

Nemyslím si,každýmu vyhovuje něco jinýho.Mě vyhovuje cvičit velký partie jednou tvrdě a jednou "připomínkově" lehce.

Cvičím podle toho jak se cítím, nebo spíš cvičím to co mě zrovna nebolí.. Nemá smysl se za každou cenu držet tréninkovýho plánu.

franta reaguje:

27.9.2013 (16:30)X

ja mam 37 let za tu dobu sem vyskoušel všechny treninky v době kdy sem chtěl zvolnit sem cvičil cele tělo a dva dny volna a pořad dokola. vžy sem se trochu zlepšil. ale protože to nikde nepišou nechtěl sem tak cvičit abych nestracel čas. ale jiny treninky nic moc až ted tak před rokem sem si říkal že tak zkusím trenovat delší dobu. a rostu. cvičím tak 1+2 a tvrdě. a funguje to. při celem těle obden nebo 3x tydně mi to nezabíralo. tak nevím.

Odpovídáte X

29.5.2013 (14:41) Odpovědět # X
ondra

PUDZIAN reaguje:

4.6.2013 (22:00)X

Byl jsem na tom stejně. Dnes mám 102-105kg. Vše chce svůj čas. Nic nejde hned. Hlavně výdrž a nevzdat to, pokud chceš výsledky. Tvůj otec po 7letech cvičení by měl vypadat tak že cvičil. Nejspíš špatná strava... Hodně čti. Třeba na těchto strankach máš vše co potřebuješ. Hodně vajec...prostě hodně jes a cvič pak si kup třeba protein kreatin...Nebuď línej a čti

ondra reaguje:

5.6.2013 (20:56)X

Díky ale právě se bojim jestli to není třeba genetikou nebo nevim protože otec podle toho co říkal tak jedl správně a měl i správný trénink a přesto objem nic moc.. :/ takže mám strach z toho jestli je u mě vůbec možné dostat sw třeba na těch 90 kg.. :/ třeba Tvá váha by pro mě byla jako splněný sen.. :/ samozřejmě se nenechám odradit, motivaci mám velkou takže to zkusím akorát mám obavy tady z toho no :/ každopádně díky za Tvůj názor! :)

AK 47 reaguje:

5.6.2013 (20:57)X

Nápodobně..Já měl když jsem začal v 16 letech 65 kg 180 cm a až ve 23 letech jsem přibral na 82kg.Do tý doby jsem nešel nad 68 kg.Byl u mně problém hlavně v přetrénování a i ve stravě,dneska už to vím..Šel jsem do toho moc po hlavě.Za mně nebyly dostupný ani žádný informace,žadnej internet,časopisy apod.Byla pouze "Ročenka kulturistiky" která vycházela jednou ročně.Takže moje odpověď a zkušenost zní : Nabrat svalovou hmotu jde a né málo,ale je treba cvičit s rozumem /né víc jak 4x týdně/,dát čas regeneraci, snažit se pořádně stravovat a hlavně to nevzdát a vydržet !

ondra reaguje:

5.6.2013 (22:07)X

Tak díky moc za rady

Odpovídáte X

18.5.2013 (12:40) Odpovědět # X
Rob

AK 47 reaguje:

19.5.2013 (13:38)X

8 týdnů

Odpovídáte X

30.1.2013 (23:34) Odpovědět # X
LeniveTlstePrasa

sacharidak reaguje:

7.2.2013 (16:35)X

Vubec neres nejakych 20 nebo 40 hodin to je uplne nesmysl. Zalezi na tom co delas mimo posilovnu, jak moc ten sval v treningu znicis atd. Ty si myslis, ze kdyz nekdo maka v zamestnani fyzicky 8 hodin, bude procvicovat kazdou partiu kazdych 48 hodin + samozrejme svaly makaji sekundarne u jinych partii, ze bude met nekdy cas na regeneraci? Kdyz tvoje svaly makaji pouze v posilovne, tak muzes cvicit paritu 2x tydne, ale nemuzes to znicit tak, jak kdyz ostatni cvici partiu 1x tydne. Protoze kdyz odjedes poradne napr. nohy, tak nemuzes byt schopen je odcvicit za dalsi 3 dny. Jestli jo, tak si to flakal... Takze kdyz 2x tydne, tak napr. jeden trening tezke vahy a zakladni cviky a ten druhej trening spis izolovane cviky a jen pumpovat. Ale drtiva vetsina kulturistu a lidi co znam a maji nejakou postavu cvici proste partiu 1x tydne, protoze to proste staci. Nehlede k tomu,ze kdyz jezdis zakladni cviky a tezkevahy, tak maka cele telo. Takze ty svaly cvici skoro kazdej trening. Nebo si myslis, ze takovej triceps maka jen v treningu tricepsu? Maka u vsech tlaku ramena, kozy.. Biceps zase maka u cviku na zada. Ramena makaj pri vsech partii(krome noh samozrejme). No a kdyz jedes mrtvoly, drepy, tak tam maka cele telo. Takze radsi 1x tydne a poradne a ne kazdych 24/48 hodin podle ucebnice(coz je stejne blbost viz. co jsem psal) a smrdlat to. Nehledej v tom vedu. Vetsinou ti co nad tim premyslijou nemaji vysledky. Proste jez, poradne makej a odpocivej. Ono to poroste.

Odpovídáte X

11.1.2013 (07:57) Odpovědět # X
amater

AK47 reaguje:

13.1.2013 (13:53)X

Těch proteinů je dneska na výběr mraky,ty rozdíly jsou mezi nima minimální takže je vcelku jedno jakej si koupíš.

U amaterskýho využití jak píšeš je to uplně jedno.Já používám doplňky především od VPX,Dymatize,PhD Nutrition,Gaspariho a Champion Nutrition.S těma jsem léta spokojenej.

Jenda reaguje:

19.1.2013 (12:48)X

já osobně by jsem po bcaa rozhodně sáhl vždy se mi osvědčily spolu s glutaminem a ty protejny je to opravdu téměř jedno jen by jsem se vyvyroval nějakým až podezřele laciným nevyzkoušeným z tesca atd jinak chutí je opravdu super Gaspari ale i PhD a spalovač by jsem nedával pokud chceš dietu tak až jako poslední fázi cca měsíc opravdu intezivní

sacharidak reaguje:

27.1.2013 (20:01)X

BCAAcka s glutaminem jsou pekna vec, ale jestli nema vzresenou stravu, tak mu to moc nepomuze.

Odpovídáte X

10.12.2012 (13:30) Odpovědět # X
Rada

Jenda reaguje:

24.12.2012 (15:15)X

jojo taky se mi zdá že tu je mrtvo... škoda ty chlísty a urážky na ronnie se nedají číst (v diskuzích)

Punisher reaguje:

24.12.2012 (20:26)X

Mrtvo tu nebude pokud se tady bude mluvit o as a jiných věcích co lidi zajímají.Kolik dát proteinu už každej ví

PUDZIAN reaguje:

7.1.2013 (20:09)X

Přesně tak. Dřív to šlo protože se tu psalo o as.

leo reaguje:

9.1.2013 (22:24)X

No ja jsem tu po roce a nestacim se divit jak malo se tu tedka pise

Jenda reaguje:

13.1.2013 (11:02)X

čau lidi dlouho jsem vás tu taky nepotkal,,,,myslím že o as to nebude přijde mi, že dnes je zase prostě v módě vše jako workout a nebo jestli kuřecí a nebo krůtí maso a o cvičení spíš už jem lidi kecaj... vídám to v posilovnách ,ale i jako když někde nadhodím že mám trenérskou licenci tak tak se mě ptají s prominutím na pí.ony

Odpovídáte X

9.12.2012 (19:47) Odpovědět # X
ahoj

Odpovídáte X

3.12.2012 (18:51) Odpovědět # X
bonjour

bonjour reaguje:

4.12.2012 (18:36)X

díky, vyzkoušim

Odpovídáte X

10.11.2012 (18:52) Odpovědět # X
váš názor?

Radkoz reaguje:

18.11.2012 (17:49)X

Poradil bych zkus tol, ale chápu, že se s tím většině nechce ztrácet čas. Jsou věci ověřené a moderní.. Nevím proč by měly být svaly rezistentní vůči inzulínu právě hned po cvičení? resp. proti inzulínu asi budou, ale my chceme doplňovat do svalů glykogen a ne inzulín-ten je jen prostředník. Pro odtučnění by to asi šlo.. Dovede to někdo objasnit odborněji? Doufám, že se někdo najde a napíše to tu..

Odpovídáte X

1.9.2012 (09:59) Odpovědět # X
RomanK

Jenda reaguje:

1.10.2012 (21:28)X

mě bohatě stačí kafe

Odpovídáte X

30.8.2012 (10:44) Odpovědět # X
Ada

Punisher reaguje:

30.8.2012 (23:31)X

Přečti si tyhle stránky a nemusíš se ptát Nejdřív si něco nastuduj a potom vyzkoušej trénink a hlavně stravu.Pokud nebudeš kvalitně jíst tak neporosteš,nebude z čeho.

Odpovídáte X

30.8.2012 (10:10) Odpovědět # X
Luc Devero

nebude reaguje:

2.9.2012 (11:07)X

pokud jsi takto našlápnutý tak si tělo bude snažit uchovat vše ,ale protože ti to asi dobře pálí tak to za 12 dní nebude katastrofa a do týdne jsi zpět v formě a čekal by jsem i lepší formu po odlehčení diety a těla s nájezdem do tréninku ale voda se ti zachytí

Odpovídáte X

Strana 1 / 15, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz