Nápoveda pre písanie príspevku.

Zmazanie príspevku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Fórum. Prosím, vkladajte len príspevky, ktoré sa týkajú iba Fiat 600. Platí to hlavne pre návštevníkov zo stránky www.autobazar.eu
Meno
Heslo (?)
E-mail
Home
Odkaz
[ ? ]
 
  Opíšte:
Strana 1 / 4, 170 príspevkov  Ďalšia → RSS
30.10.2018 (22:46) Odpovedať # X
Branik E-mail

Odpovedáte X

11.6.2018 (22:19) Odpovedať # X
Sebastián Čulík E-mail

Odpovedáte X

17.4.2018 (07:06) Odpovedať # X
františek E-mail

Odpovedáte X

3.7.2017 (20:22) Odpovedať # X
tony E-mail

Odpovedáte X

28.5.2017 (20:32) Odpovedať # X
Roland H E-mail

Odpovedáte X

22.1.2017 (01:08) Odpovedať # X
pakkk E-mail

Odpovedáte X

2.1.2017 (14:00) Odpovedať # X
Marek E-mail

Jiri reaguje E-mail:

2.5.2017 (15:04)X

Ahoj, nevím jestli je dotaz ještě aktuální, ale jestli ano, tak zde je odpověď. Olej PP90 stale existuje, jen pod trochu jiným názvem, viz odkaz. https://www.prodejoleju.cz/paramo-4/paramo-pp-90-prevodovy-olej-1-litr-1/ Určitě bude v prodeji i na Slovensku. Jirka

Odpovedáte X

11.11.2016 (20:15) Odpovedať # X
cseplo akos E-mail

Odpovedáte X

11.11.2016 (20:13) Odpovedať # X
cseplo akos E-mail

Odpovedáte X

5.11.2016 (10:01) Odpovedať # X
Roland E-mail

Odpovedáte X

16.8.2016 (21:15) Odpovedať # X
Roland E-mail

Odpovedáte X

3.8.2016 (22:02) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Odpovedáte X

27.7.2016 (14:29) Odpovedať # X
Brano E-mail

Marcel reaguje E-mail:

3.8.2016 (22:08)X

Odpovedáte X

23.5.2016 (02:00) Odpovedať # X
mato

Brano reaguje E-mail:

31.5.2016 (17:23)X

Pokial to spravne chapem, benzin do karburatora prichadza. Treba skontrolovat, ci sviecky davaju iskru. Jednu treba vyskrutkovat, pripojit na nu vysoke napatie z rozdelovaca, opriet kovovu cast o kostru a pretocit motor starterom, ci bude davat iskru (sviecku pre istotu chytit v rukavici alebo handre, vysoke napatie moze kopat). Ak funguje elektrika a prichadza aj benzin, chyba moze byt vaznejsia. Treba skusit odmontovat vzduchovy filter, dlanou zakryt nasavanie vzduchu do karburatora a skusit, ci pri startovani vznika podtlak, t.j. ci saje vzduch. Ak nesaje, moze byt napriklad preskocena rozvodova retaz. Ak vsetko vyzera byt v poriadku a aj tak nestartuje, treba pozriet, ci pri dlhsom startovani zacne stupat tlak oleja (kontrolka oleja na zaciatku startovania suvisle svieti, ked cerpadlo zacne tahat, kontrolka zacne trochu poblikavat). Ak svieti stale naplno, je mozne, ze cerpadlo oleja nevie chytit tah. To sa moze stat, pri starom aute, ktore dlho nejazdilo. Tiez sa mi to stalo ked auto stalo 3 mesiace a musel som ho roztiahnut asi tak 20 - 30 m. Akonahle sa natlakoval olej, motor naskocil.

Marcel reaguje E-mail:

3.8.2016 (22:09)X

dones fiatku a pozrieme sa an to čo jej chyba aby sa rozbehla :-) odkial si?

Odpovedáte X

22.5.2016 (20:52) Odpovedať # X
Mariankerek E-mail

Odpovedáte X

10.3.2016 (21:15) Odpovedať # X
Roland E-mail

Marcel reaguje E-mail:

13.3.2016 (07:11)X

Odpovedáte X

2.1.2016 (14:31) Odpovedať # X
Pavel E-mail

Odpovedáte X

30.12.2015 (13:32) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Odpovedáte X

8.11.2015 (09:19) Odpovedať # X
Mrs Susan Reed E-mail

Odpovedáte X

29.9.2015 (21:04) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Odpovedáte X

11.9.2015 (14:02) Odpovedať # X
jakub E-mail

Marcel reaguje E-mail:

29.9.2015 (21:05)X

ahoj, najpvr dotiahnut 15-25Nm, potom znova dotiahnut 28-30Nm , porradie je ze zacnes od strednyych dvoch (tam kde je karburator) potom postupne vedlajsie a az na koniec krajne,

s pozdravom

Odpovedáte X

9.9.2015 (16:30) Odpovedať # X
jaa E-mail

Marcel reaguje E-mail:

29.9.2015 (21:07)X

ahoj, mne to robilo uplne presne ako to popisuješ , mal som olej na spojke....nie az tka vele ze by to klzalo ale len kusok a trahlo pri spustani

Brano reaguje:

16.10.2015 (22:31)X

Mal som podobny problem. Motor s prevodovkou sa pri rozjazde jemne pohne v silentblokoch a zatiahne za spojkove lanko. To sa stane, ak je bowden kratsi, ako by mal byt a zo spodu tesne prilieha k prevodovke. Da sa to overit na montaznej jame. Jeden clovek to zdola sleduje a druhy pri zatiahnutej rucnej brzde zaradi jednotku a skusi pustat spojku az kym uciti zaber.

Odpovedáte X

4.9.2015 (08:29) Odpovedať # X
Marek

Odpovedáte X

17.8.2015 (17:31) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Odpovedáte X

22.5.2015 (21:28) Odpovedať # X
Marcel E-mail

lubo reaguje:

27.5.2015 (21:32)X

paci sa mi znizeny fiat a videl som vela fiatov takto upravenych... a prekovat sa to da normalne za studena na kovadline :D no nemam nahradne pero aby som to vyskusal...

Marcel reaguje E-mail:

1.6.2015 (21:29)X

predam ti moje ak chceš.....a nechceš radsej nezavisle zavesenie? :-(

lubo reaguje:

2.6.2015 (20:09)X

Kolko chces za to pero ??

Marcel reaguje E-mail:

17.6.2015 (18:09)X

50e?

Odpovedáte X

21.5.2015 (17:49) Odpovedať # X
lubo E-mail

Marcel reaguje E-mail:

22.5.2015 (21:26)X

ahoj,

ja este nemam, ale chystam sa dat, nevidim v tom ziadem problem, poznam ludi co tak majü, ale chladenie je v predu

lubo reaguje:

27.5.2015 (21:38)X

Tak ja uz motor mam pripraveny,co treba robit je odrezat 3 drziaky na hlave valcov zo zadu,No neviem este aka spojka a zotrvacnik tam pojde a chladenie asi poriesim elektr. ventilatorom.Dalsia vec je asi ze bude treba urobit prepadovu hadicku z karburatora naspat do nadrze

Marcel reaguje E-mail:

1.6.2015 (21:27)X

odezat tri drziaky? :-O ja nemam nic co treba rezat, spojka a zotrvacnik? ved ten isty co mas na motore zo 127micky nie? ...a prepadovu hadicku ? bola na 127mickovom karburatore?

lubo reaguje:

2.6.2015 (20:08)X

ano 127 ma aj prepadovu hadicku a zotrvacnik je iny,potrebujes tam dat komplet zotrvacnik,lamelu a pritlacny zo 600ky

Odpovedáte X

25.4.2015 (08:25) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Marcel reaguje E-mail:

25.4.2015 (08:27)X

ahoj, je viacero moznosti, moje oblubene je listove pero vyhodit, aj spolu s hlinikovymi drziakmi, zohnat nezavisle zavsenie kolies, taka kolajnička ktora sa priskrutkuje priamo na kasnu kde drzalo listove pero, a ktora ma zvláš ramena take trojuholnicky, potom vyskovo nastavitelne pruziny s tlmicmi namontovat miesto povodneho tlmica, touto akciou ziskas tak 4-5cm, ak chceš este vyraznejšie zmeny tak nosnik na ktorý je pripevnene klistove pero treba vyrezat a upravit si podla vlastneho gusta, ale potom aj drziak tlmica ktory je v blatniku treba presunut vyssie

lubo reaguje:

25.4.2015 (18:41)X

o nezavislom zaveseni viem no mal som na mysli nieco financne nenarocne ako napr. Prekovanie listoveho pera,neaku upravu bez zasahu do karoserie

Odpovedáte X

18.4.2015 (20:59) Odpovedať # X
lubo E-mail

Odpovedáte X

3.3.2015 (19:22) Odpovedať # X
edo E-mail

Odpovedáte X

14.2.2015 (18:15) Odpovedať # X
Marcel E-mail

Odpovedáte X

3.2.2015 (12:43) Odpovedať # X
Michal E-mail

Odpovedáte X

8.1.2015 (21:05) Odpovedať # X
majo E-mail

Odpovedáte X

24.10.2014 (15:21) Odpovedať # X
marek E-mail

Odpovedáte X

5.10.2014 (16:14) Odpovedať # X
Roland

Odpovedáte X

18.7.2014 (09:14) Odpovedať # X
Miro E-mail

Brano reaguje:

3.12.2014 (23:55)X

Nemalo by sa nic stat. Mal som preskocenu retaz kvoli zodratym zubom na rozvodovych kolieskach. V uvrati piestu bol otvoreny jeden z ventilov a nestretol sa s piestom.

Odpovedáte X

26.4.2014 (12:17) Odpovedať # X
Jozef E-mail

Odpovedáte X

4.2.2014 (12:25) Odpovedať # X
juraj E-mail

Odpovedáte X

30.1.2014 (23:28) Odpovedať # X
Jitka Pažoutová E-mail

Odpovedáte X

14.1.2014 (15:46) Odpovedať # X
Ray E-mail

Odpovedáte X

11.1.2014 (18:21) Odpovedať # X
žužu E-mail

Odpovedáte X

6.1.2014 (20:56) Odpovedať # X
juraj E-mail

Odpovedáte X

6.1.2014 (15:13) Odpovedať # X
Roland E-mail

Odpovedáte X

25.12.2013 (21:35) Odpovedať # X
Roland E-mail

Odpovedáte X

27.7.2013 (12:12) Odpovedať # X
Marek E-mail

Odpovedáte X

18.7.2013 (22:08) Odpovedať # X
Marian E-mail

Marcel reaguje E-mail:

14.2.2015 (18:06)X

pasuje zo žiguli (aspon mne to pasovalo)

Odpovedáte X

6.7.2013 (15:59) Odpovedať # X
Juraj

juraj reaguje E-mail:

6.1.2014 (21:00)X

ja som ju tam dal a pasovala ale aj tak som ju potom vyhodil a dal tam radsej original zo starsej 600ky, lebo pri rozbiehani cele auto triaslo a nedalo sa to odstranit ani vycentrovanim pritlacnych paciek...

Juraj reaguje:

11.4.2014 (22:04)X

To preto triaslo, lebo fiat 126p nema na lamele struny tlmiace razy pri rozbiehani.

Odpovedáte X

26.6.2013 (13:49) Odpovedať # X
Miro E-mail

Odpovedáte X

5.6.2013 (16:17) Odpovedať # X
Jaro E-mail

Odpovedáte X

29.4.2013 (17:17) Odpovedať # X
Milan z Ov

Odpovedáte X

17.11.2012 (15:53) Odpovedať # X
matej E-mail

Odpovedáte X

Strana 1 / 4, 170 príspevkov  Ďalšia → RSS
Kniha od BlueBoard.cz