Přidej zprávu »
martas: stojim na krizovatce je zelena zaradim a auto chcipne nebo nastartuji necham bezet a zase chcipne poradte
Kámo: Zkontroluj uložení celého světlometu jestli nemá vakl a při jízdě se tím pádem nechvěje ! A také je možné že kapota při zabouchnutí dává světlometu ránu ! A to žárovky vůbec nemají rády a proto jejich vlákno tak rádo praská hlavně právě při svícení ! Ten druhý světlomet a asi v pohodě tak to tam drží ! Obecně 2Otis.km/ročně - 4roky H4 když do té doby neprdne přesto vyměnit protože i méně svítí ! ! !
itek: Často mě odchází pravá žárovka.Čím to může bejt
volneknihy.xf.cz: e-knihy ke stažení zdarma odkaz »
Kevinátor: Mám najeto 140 000Km a ňáké drobné. Akorát výměna zapalovací cívky. jinak je vše OK. Průměrná spotřeba v létě tak 5,5. nejnižší dosažená spotřeba 4.7. Nejvyšší 7,6 v zimě na velmi krátkých cestách.
pedro: běžte do prdele 70 000 a motor byl v háji už nikdy tří hrnek
Ruda: Že vás to probírání Škodovek baví ! Když dřív nic (skoro) jiného nebylo tak bych se nedivil . Všichni toužili po nějaké "západní káře" a dnes kdy si můžeme koupit co chceme tak najednou všichni sní o Škodovkách ! Myslím si že kdo se fakt vyzná a orientuje se tak jezdí v něčem jiném ! Na silnicích je to jasně vidět a když si uvědomíme že víc než 75% jsou ty Škodovky firemní kdy si ti lidé asi moc vybírat nemohli tak asi není co řešit ! ! A nad těmi co si to koupili nový nebo ještě hůře ojetý mi nezbývá nic jiného než kroutit hlavou ! ! !
Dovolená: Nejlevnější dovolená odkaz »
ladislav: vyřešeno vyměnil jsem čidlo teploty motoru a kontrolka elektroniky motoru se nesvítí, hurá!!!!!!
Volání za 1,50Kč: Volání za 1,50Kč bez změny operátora, sim karty a Vašehotelefonního čísla. odkaz »
mates 300D: Pouze mega guma , nebo duchodce ! Nejhorsi kombinace , nejede a zere ! Fuj
David de Bílek: Logany nebrat. Jeden mi stačil. Měl jsem poslechnout zeťáka a ne hov. a. da na internetu.
5844: Kupujte Dacie www.dacia.cz
Vincent: Ten podraz ale spočívá v tom že se tyto všechny motory prodávají pod označením 1.0TSI - 1.2TSI - 1.4TSI - 1.8TSI atd. takže když nevíte EA číslo které se normálně neuvádí ale je součástí VIN kódu tak nevíte vlastně co kupujete ! Snad jen to jestli to jezdí na benzín nebo naftu ! Koho by taky zajímal v načinčané prodejně nějaký VIN kód že ? Hlavně že to vrčí a točej se kola !!!
Vincent: Jen pro doplnění věrným Škodovkářům - nové motory mají označení EA 211 ! Ty staré mají EA 113 - EA 827 - případně EA 888 a EA 111 . Ptejte se - informujte se - ale jak říkám Skyactiv je holt Skyactiv !!!
Vincent: Pozor pozor a zase pozor - Škodovka vymyslela bezva fintu a jak jsem zjistil už řada lidí to zbaštila. Finta spočívá v tom že Škoda neudělala rozdíl v označení starých a nových motorů ! A ti co se zrovna moc neorientují prodejce snadno pozná a vnutí jim tak auto se starým typem motoru ! Už vím o šesti takových případech !!! Zdá se mi to od automobilky a prodejců velice neseriózní a myslím si že to byl i záměr a už proto bych se raději poohlédl po jiné důvěryhodnější značce ať je Škodovka jaká chce !!! Sám jsem to udělal již dávno a na 300% nelituji /byť jsem měl Škodovky dvě/ !!! U MAZDY víte jasně co kupujete žádný zajíc v pytli se nekoná ! Dvojka - trojka - pětka - to nemá jedinou chybu a o nové šestce to platí dvojnásob !!! Ať se jde Škodovka bodnout !!! Stačí se jen trochu orientovat a je po a bez starostí !!! čus Vincek
5844: kupujte dacia jsou lepší než fabia viz nová dacia 2013
Fanda: Sám jsem si Rapida nebyl prohlédnout,nezajímá mě.Redakce autotipu ho dovezla na prohlídku a ohodnocení letištním taxikářům.Ti se k němu vyjádřili převážně kladně.
Jana: Za tu cenu je Rapid neprodejnej
Pepik: Byl jsem se na toho Rapida MPI 1.2 podívat a hlavně se projet. A můj názor je že na tom autě je tolik kompromisů že se opravdu vyplatí moc a moc přemýšlet než ho koupíte! Jsou to maličkosti ale časem pěkně na nervy lezoucí! Hned po nasednutí mě dostaly sedačky ala Favorit a na jízdní projev je třeba také si trochu zvyknout otázkou je mám-li to zapotřebí když jsou auta kam sednu a jedu naprosto bez problémů a smíšených pocitů! Po 42letech za volantem tak trochu vím o čem mluvím !
5844: kupujte Dacie a ne HTP
Pepik: Škodovka přesněji koncern VW si z nás zase dělá prdel a to staronovou Škodovkou ( Rapid se to zove) a jejím zákl. motorem MPI 1.2 který je pouze přejmenovaná HTPka byť udajně s novým sáním a vytuněním na 55 kw (zlatý voči) s příslibem zabudovaným v říd. jednotce motoru k "přišpricování" benzinu pro ochlazení katalyzátoru až nad 135 km/h ! To je tech. zázrak k pohledání a chudáci lidi co si to koupí ! A co se samotného lidového Rapidu týče - to že není lidový je snad každému jasné byť se přiblýžil na dostřel Loganu (nic proti němu) a zbožné přání škodovkářských že Rapid bude nejprodávanější Škodovkou doufám zůstane v říši snů jinak o národu českém (motoristickém) ztratím veškeré iluze tak jako teď při posledních volbách ! Motorismu zdar Škodovkám zvlášť ! P.S. Blbouni a Blbkyně ne abyste to kupovali/y ! ! !
1.9 TDI: Hovno to Pojede Honem to Prodej Hoď to pryč Holka to potáhneš Honíš tři písty Hodně technických problémů
Radek: Fabia 1.2 HTP, najeto 95 000Km.Podpálené ventily,oprava, odešel alternátor, oprava, brzdový spínač vyměněn, čidlo teploty vyměněno.A na co si dejte velký pozor, hlavní svazek drátů, na pravo od motoru, je to celá elektrika auta, dráty obalené o výrobce, zatýká do nich, drží se v nich voda a následek tragický- dráty se úplně rozpadají.Komplet výměna v atorizovaném servisu od 20 000kč.Tuto vadu zavěšení drátů mají všechny starší modely HTP. Fabia se fakt nepovedla,ať mluvím s kým chci, podobné, spíše stejné závady.
Karas: Škodovky obecně jsou nejkontroverznšjší auta na trhu - HTP počínaje přes TSI až k 2.0 tdi o 1.6 mpi ani nemluvě a o designové stránce už vůbec ne ! Jsou to auta tak na rok dva a cca 50000km (záruka na 40000km!!! to jasně říká) ! HTP veleznámé problémy poruchovost spotřeba od začátku "šitka" - TSI řetězy (torzní kmity) spotřeba, revoluční motory ale nic moc - TDI spotřeba slušná to jo ale zrada v šestiboké hřídelce pohonu oil. čerpadla, protočení rozvodového kola (bez aretace) nebo jemný závit v hliníkovém bloku který se časem vytrhne ale na kterém to vše drží - tak takovéto časované "bomby" to tedy opravdu ne !!! Ti co zajímá víc než barva auta vědí o čem je řeč a jdou jistě jinam - no a ti ostatní plní statistiky prodejů Škodovky a po pár letech i plochy autobazarů ! No a co dodat ? Změnu sloganu - Simply clever na Blbější než jsme doufali !!!
Roman HTP: HTPčko je nahodou dobrý auto. chce to se o auto dobře starat.
zdenál: no a ještě jsem zapoměl na výměnu popraskanýh silentbloků na přední nápravě.Taky bych prodal ale za takovou ŠKODA kvalitu nikdo nic nedá.
Fanda: Tak to bych prodal,na takové auto bych neměl nervy.
zdenál: R.v.2004 najeto 40000tis.-3xvýměna el.stahovačky okna,3x žárovky,1x koncák brzdy,podpálené ventyly 2a3válec-nutná výměna i s katem.1.2htp děs a hrůza.
Fanda: A to jsem se bál,jak na tom bude auto s kvalitou,bylo zadáno do výroby akorát v době,kdy se ve Śkodě stávkovalo kvůli mzdám.
Fanda: Zatím ani ta žárovka nepraskla.Na fabii 2 již žárovky neodchází,ale zase hůře svítí.Měněn pouze prasklý držák motoru mezi nápravnicí a blokem po projetí hlubokého výmolu na silnici.Cena 1 000 kč+600kč za práci.
Pepa: Tak, že by nepraskla ai žárovka?!, tomu se snad ani nedá věřit.My najeto 98 000km, výměna alternátoru, 3x cívka, brzdový spínač, čidlo teploty, několikrát žároky.Jinak jezdí docela dobře.
Fanda: Máme doma haťapku z roku 2007,jezdím s ní já, manželka a dcera občas do školy.V sočasné době má najeto 92 000km s pouze jedinou závadou,která vznikla díky hlubokému výmolu v silnici,jinak nepraskla ani žárovka,takže naprostá spokojenost.
Richard: Ovšem musim reagovat na Jenu.. Ja jsem je projel už v několika čtyřválcových 1.4kách, jestli staré MPI 44,50,55 kw, i v novém 16ti ventilu co má 63kw tak Ti řeknu že to je lííné zdechlé.. tříhrnec běží do kila dobře, myslím tím že se nechá lépe vytáčet a že je živější. Doufám že to nekteří opět pochopili že jsem tím chtěl říct že když HTP líta do kila boře že to určitě pochopili že bych stím válcoval audiny.. Jenik
Richard: Omlouvám se za chybu. 1.2 12V 47 kw.. :)
Richard: je zbytečné se tady dohadovat lae myslím že tento blog bude legendární. Už se tady nechci s nikým hádat nemá to cenu. Kupte si všichni co chcete, a neřeště odatní My v rodině máme dohromady 5 motorů HTP, nejvetší počet kilometrů má strejda, rok výroby 2005,1.4 47kw najeto 215 tisíc, jede jako lusk, měl probémy jen s cívkami, to je vše. Motorovýolej, se měmí po 8 tisících. Nejsou stím problémy pokud to na studený motor neženeš jak hovado, netaháž za ním celý život přeložený vozík a liješ tam kvalitní benzín OMV,benzina,shell apodobně a trošku tomu věnuješ pozornost.
Jéňa: Jojo haťapajzny mají zdá se tuhý kořínek o to víc jsem zvědavý co je pohřbí - žeby euro 6 ? Ale ať je to cokoli už aby to bylo ! A ostatní tříválcové "pokusy" snad taky ! Papírově to sice vychází ale prakticky jsou to prdlavky ! Je za tím šetření ale na nesprávném místě a za ty prachy mohly být čtyřválce už dávno někde jinde ! Raději zastaralejší čtyřválec než tzv. moderní tříválec ! Zkuste se projet a máte jasno hned !
Lumír: Vašek si stěžuje na malý výkon to je jasné a každý to ví. A teď si představte že ta haťapka se má montovat i do nové škodovky (s názvem snad Rapid) coby základní motor přitom to má být auto mezi Fabií a Octávií takže řádně při těle (kg) a motůrek vytuněný na 51-55 kw aby se strhal ! A lidi to budou kupovat jak o život protože s tím prdítkem se to bude zdát i cenově přijatelné a tím pádem na silnicích bude o to větší nářez hlavně v kopcích to bude děs ale ani po rovině to nebude nic moc a o dálnici ani nemluvě ! Máme se od Škodovky na co těšit ! ! !
vašek: Mám odlišnou zkušenost, najeto fabii combi r.v. 2004 necelých 200000 km sice tak 90 procent sám a žádná závada zatím. Jen těch kw by mohlo být o trošku víc, při plným autě a kopci to už moc nejede, jinak vpohodě nejsem brzda provozu. Těch 47 je málo a auto je dost těžké. Ani Tipo, Peugeot, trojková mazda zdaleka tolik nevydržely a hlavně náklady na ně byly dvojnásobné. Je pravda, že jízda byla trošku pohodlnější ale na dnešních silnicích a s dohledem policejních radarů už zase tak veliký rozdíl není.
Eva: odkaz »
Candát: I když to tak nevyoadá motor htp má odzvoněno a starší Škodovky s tímto motorem jsou takřka neprodejné ale to si nikdo z kupujících neuvědomuje a vesele kupují dál - dobře jim tak ! A ostatní motory taky nic moc co si budeme namlouvat - a design léta téměř neměnný ?! V současnosti není jediné PRO pro koupi Škodovky byť tomu statistiky nenasvědčují ale tím hůř pro nás - přeplněné autobazary neprodejnými Škodovkami svedčí za vše ! Motoristům zdar - Škodovkářům zvlášť !
pegas: 54000km žádný problém jen jsem srazil ožralého myslivce.Stál autem uprostřed silnice s otevřenými dveřmi tma jak v pr.a on1.7 v žíle.Na autě mam 40.000kč škodu a on zlomenou nohu a rozdrcené koleno.Tak přeji víc štěstí borci.
Vavřinec: Vážení - já na vozy Škoda nedám dopustit - i když jsem motor htp neměl - jsou to vozy robustní spolehlivé prostorné i pohodlné a dá se na ně ještě i koukat i když oktávka je od r.96 furt to samé ! Chce to ale jedno jediné - Max. 4 roky nebo 100 000km pak poslat do světa a koupit nové ! Že jsem se zbláznil - ani náhodou - mám spočítáno že se to vyplatí a nejen finančně ! 4 roky nemám žádný tech. problém - nejezdím na garančky (olej filtry destičky a pod. zvládnu sám ) kupce na "ojetinu" si také najdu sám neplatím havarijko prostě neplatím nic zbytečně navíc ! Mezitím stačím došetřit na nové jak prosté že ? Přitom mám cca 34 a manželka 23 hrubého děti 5 let z baráku a nežijem si špatně ale hlavně furt a bez problémů jezdíme a o to jde ! Za půl roku hodlám tuto fintu zopakovat již po páté !
pegas: pro jaja:My máme tyto sloupečky aby jsme problémy řešili a ne aby jsme poslouchali jací jsme hlupáci.Kolik je tomu pánovi co už měl 7x mazdu?
Jája: Těch značek je samosebou víc i když ne mnoho - ta MAZDA je z vlasní zkušenosti - a jak mi říkal jeden majitel už asi 6té či 7mé Mazdy že "co si nerozbil nebo neporouchal sám to se nerozbilo neporouchalo"! Samo že jsem soudný a nic není neporuchové ale jsou prostě auta která přinášejí víc radosti a jiná zase víc starosti a já jsem holt na tu radost ! Každý ať si vybere podle svého gusta ale ať potom nebrečí tak jako mnozí v tomto sloupečku !
Jája: Re na Pavel pegas a Štěpán který to trefil přímo na komoru "LEPŠÍ A ZAHRANIČNÍ VOZY" - např. podle Auto Bild první místo spolehlivosti v r. 04 MAZDA 6 - 08 MAZDA 5 - 011 (dělené druhé) MAZDA 3 - a MAZDA 2 kterou vlastnim já se pohybuje i podle TUV i v tomto roce kolem třetí příčky - to hovoří za vše ! Škodovky se pohybují okolo tzv. silného průměru (proto asi ty kontrolky) takže není co řešit že ? Moje dvojka za tři roky a 60000km mimo prav. servisu žádný jiný zásah (mimo jedné H4-sranda na tři minuty) - neporovnatelné s problémy Škodovek se stejnými km ! Už věříte a chápete že jsou i jiná spolehlivější (i hezčí) prostě LEPŠÍ auta než Škodovky ! Kdo má všech 5 pé pohromadě nemá co řešit a Škodověnky v čele s haťapkama obejde velikánským obloukem ! Pavle udělejte to také !
Štěpán: Pro všechny blbouny co to tady prudí. Proč tyto stránky vlastně navštěvujete?Jděte si na stránky ,,lepších a zahraničních vozů".
pegas: pro jája:hahahaha jsi vtipný.Co se sem sereš,táhni na stránky šlapací auta apod.ty kontrolky nemaj.
Pavel: Jájo a jaké si mám koupit to auto aby mi tam nesvítili ty kontrolky?
Jája: Blboňové kupte si pořádná auta kde kontrolky svítí jen před nastartováním - o to více vám budou svítit oči že jste prozřeli a na haťapky brzo a rádi zapomenete !
pegas: pro Ladislava:Mě svítila kontrolka motoru cca dva dny a pak opět zhasla.Zajel jsem do servisu a zjistili vadný snímač otáček.Cena opravy 1.300kč.Ale může to být něco jiho.
ladislav: trápí mě svítící kontrolka elektroniky motoru u FABIE 1,2 htp47 kw,při mazání je závada "nízká účinnost katalizátoru", mám vypozorováno, že se závada vždy objeví při delší jízdě bez plynu a při přidání plynu při malých otáčkách motoru ,příklad - dojezd do města a jízda asi 50ti km rychlostí, závada se znovu objeví po smazání asi po týdnu znova, při větším zatížením motoru se tato záváda nikdy neobjeví, auto je staré 6let a má najeto 38000km,bylo mi doporučeno dát novou baterii (prý už byla slabá), trochu se to na chvilku zlepšilo ale kontrolka poruchy elektrohiky motoru se stále rozsvěcuje, někdy se stane že sama zhasne,jinak i s touto poruchou má motor plný výkon a spotřeba je 6,5l i při krátkých jízdách, motor vytáčím kolem 3000 otáček, v servisu mi říkají že prý je elektrohika motoru moc citlivá a ať si toho moc nevšímám a jezdím, že prý to dozraje samo !!!!!!! Děkuji za radu.
Pepe: Já si myslím že chybou je že ho konstruktéři vůbec vymysleli! Vymazlit tříválec je kumšt na který nejspíš nemáme a ztracený čas se měl věnovat atmosferickým i přeplňovaným čtyřválcům benzínům i naftě a jejich umístění (sklonění) v mot. prostoru (tech. zaměření motoristé vědí o čem je řeč). Teď by to už bylo myslím dále a v lepším stavu jak by se na Škodovku slušelo a krásně navazovalo na renomé Octavie combi 1.9tdi které se ve své době málokdo rovnal! Mám obavu že ty časy jsou pryč a jen tak brzy se nevrátí navrátíli se ještě vůbec někdy - vzhledem k vývoji ve světě se o tom dá více než vážně pochybovat ! Toto je názor člověka který se okolo motorů měl možnost pár desítek let motat - udělat si svůj názor ! A právě proto jezdím už čtvrtý rok s Mazdou 2 !!! Další komentář není snad třeba !
Krael: A jakou pokud nemyslíš chybějící válec ?
eman: škoda 1.2 htp má hrubou konstrukční vadu motoru .skoda by měla vrátit penize
Béďa: S příchodem nových modelů Kia Rio a Toyota Yaris to Fabia s htp ale i s nevymakaným 1.2tsi nebude mít vůbec lehké spíš naopak. Museli to uznat i při srovnávacím testu s Riem i ve SM (který je proškodovácky zaměřený) a to porovnávali slabší motor s pětikvaltem (silnější motor má šestikvalt) ! Yaris má ve slabším provedení také jen tříválec (kam se htp ale hrabe) u silnějšího je ale už plnohodnotný čtyřválec a tím pádem je to už trochu jiná liga a o designu snad ani nemluvě ! Podobných aut je ale na trhu více a na silnicích je to už pěkně znát ! Snad si toho i v MB také všimnou a vymyslí něco jiného ale aby to nedopadlo jako s novým Rapidem ! Myslím že v britském tel. pořadu Top Gear před časem nemluvili o Škodovkách moc hezky ale na "testovací" jízdu svých hostů v pořadu používají vůz Kia !
Riko: Tady je to pořád stejný O tom o čem ta stránka je tady není ani ťuk, ale samej ekzot, kterej si sem chodí vybouchat svoje ego...Achjo
Petr: Tříválcový motor 1,2HTP čeká ještě dlouhá budoucnost, při jeho vývoji se počítalo i s přímým vstřikováním benzínu na které si ještě musíme nějakou dobu počkat
Kódl: V to co snad nikdo nevěřil a snad ani nedoufal je tady! Základní motor pro "novou" Škodovku "Rapid" je 1.2HTP čtyřventil "vytuněný" na 55 kw ! To si z nás fabrika vedená 100% německým managementem dělá prdel všech prdelí a do prdele Škodovku posílá ?! Snad už i každá platinová blondýna věřila že tento "motor" s nástupem "nového" modelu zmizí v žumpě dějin a ejhle sračky na silnicích budou stále ! Nad takovou čurákovinou se diví i v renomovaném časopisu Svět motorů ! Omlouvám se za vulgární slova ale maminka mi říkala že použita ve správný čas jsou lepší než hodina vysvětlování ! Mám vážnou obavu že naše nevyspělá mot. veřejnost to zase vše sežere i s navijákem ! Bůh s námi a zlé pryč !
Martin: Blbečkové co ste měli htp a rozsypala se tak neumíte s těma autama jezdit. Když s tím motorem nejseš kamarád tak tě pošle do ....
Honza: Představujeme Vám nový web zaměřený na tento vůz. Naleznete zde návody, bazar, garáž.... odkaz »
Jan: Po třech Škodovkách (jedna htp) jsem i já dal této značce vale, takže se p. Kódlovi nedivím a to mě zdaleka nepotkala žádná hororová závada. Důvod změny je jednoduchý - prostě jsem se těmi auty nasytil - třikrát téměř to samé a jak je vidět ještě tak dlouho tomu bude tak to by mohlo stačit řekl jsem si a zakoupil Hyundaie ix20 ! Po "pár" kilometrech vím že kluci šikmooký (prosím bez urážky) na rozdíl od těch našich velmi dobře vědí co dělají a dělají to dobře ! Kdo nevěří radím prostě vyzkoušet - to je ten nejlepší srovnávací metr !
pegas: kodle,své vášně si rozpoutávej na polních cestách či někde na okruhu.Před týdnem jsem tahal čtveřici rozvášněných hochů z auta ležícího na střeše.Bylo jim v tak 20 let a jeli v japanu.Jasně že to se může stát i ve fábii,fiatu nebo v trabantu.Je to o stylu jízdy,zkušenostech apod.Taky netvrdím že 1,2 HTP je raketa.Měl jsem závadu,snímač otáček.Kam jedu tak dojedu.Pravda je ta že se chystám do nového auta a pod obsah 1,6 nejdu.To aby mě v Mohelničáku nepedjížděli kamiony když jedu s rodinkou na výlet.zdar a sílu.
Kódl: Tříválcové motory obecně jsou nedůstojné pro jakékoli auto ! Nic to neřeší je to pouze jakýsi trend či móda a přidělává to pouze starosti ! A když se to jó nepovede jako u HTP je to pak o to horší a renomé značky to pouze sráží a to je u značky Škoda velice smutné ! A škoda je i to že motoru 1.2TSI který měl napravit reputaci se také zvlášť nedaří ! Takže se není čemu divit když si zájemci o auto vyberou jinde a většinou i lépe ! Po dvou Škodovkách jsem i já tak učinil a rozhodně nelituji ! Značku pro ropoutání vášní nepíši ale je to "Japonec" !
und: Ještě jsem zapoměl at se zeptáte na ceny náhradních dílů a za práci.
und: Všechny ti co hanějí škodovky nemají tady co dělat to si myslíte že jiné značky jsou bezporuchové tak to jste na velkém omylu.Zkuste navštívit autoservis třeba ford ,fiat mazdu ,renault a jiné značky a popovídejte si nekterým servismannem.Čekám jak jste dopadli.Ale když začnete zase proti škodovkách tak sem raději nelezte.
ddddd: Fera a je jen zamydrákovaný molopérák,který si může nechat o autě jen zdát.A všichni ostatní co sem lezete ,když ani škodovku nemáte.Lezte si na diskuze své značky a neopruzujte tady!Htp je dobrá volba na denní ježdění po okrskách.Já mám 200000 km a zcela bez problému.Spotřeba do 6 litrů .Tak co víc chtít.
M.T.: Pánové,mám nalítáno 240000 poctivejch.Auto mě zatím stálo pouze běžnou udržbu a šlape jako hodinky !
Tonda: HTP je celkově nešťastná motorizace pro vůz jako Fabia zvláště když se "trochu" nepoved a proto by měl co nejdříve zmizet v propadlišti dějin ! Ono udělat dobrý tříválec je docela kumšt ale musí se zo umět jak dokazují Yarisové nebo kolínští prckové tam problémy nejsou ! A mít dobrý motor v autě je základ od toho se vše odvíjí ! Jsou i tací kteří nevědí co mají pod kapotou ale ti nemají ani pod čepicí a takové pablby znám dokonce dva ! Takže motor motor motor a pak vše ostatní a nikdy vás nemůže nenapadnout něco jako HTP !
pegas: 47.000km oprava snímače otáček cena 1100kč.jinak o.k.
anonym: kdybyste raději tady spustili erotiku uděláte dobře tak která se přihlásí první
Áda: Čtyřletá Fabia s htp během červencové dovči a necelých 6000km po Francii 7x porucha z toho 3x v servisu 2,5 dne v čudu to je skóre rodičů zeťáka a jejich "autíčka" kteří nás ukecali ať je vezmeme sebou - co dodat ? Snad jen to že moje stejně stará japonská Mazdice šlapala jak švýcarské hodinky (ostatně jak je jejím dobrým zvykem) a pětiminutová výměna H4 - první žárovky od koupě auta nestojí za řeč ! A kdyby bylo méně pršavé počasí tak bych kapotu zvedal jen pro klid duše a pohledové konrole takto i pro dolití vody do ostřikovače ! Haťapka je prostě Haťapka !
hanis: htp znamená hovno to pojede tak co jste čekali lidi!!
Bořek: Škodovky s hátépéčkem jsou ojeté jen těžko prodejné. V bazarech už to ani neberou protože i ostatních Škodovek tam mají dost, Chápu že nějaký strejc někde z Horní-Dolní při ježdění po polňačkách max. okreskách nedá na htp dopustit ale takový motor a v takové krabici je od výrobce (velice slušně řečeno) minimálně pořádný úlet ! ! !
Míra: Brácha si koupil s hátépéčkem Roomstera - prd to jelo a když už tak za 9 - tak si to koupil s 1.2TSI jede to líp to jo ale taky za 9 - pak si tedy vyber - louži nebo pod okap !
dav: Škody jsou pěkné ale z jiným motorem tento motor je dost problemový stačí někomu kdo najede ročně 1000km
Fera: Proboha lidi co na těch Škodovkách pořád máte že to za tak hříšné peníze stále kupujete - koukat se na to nedá- prd to jezdí-jízdně taky nic moc-a ještě se to sejří (htp no to je konečná)-kvalita materiálů i zpracování jde také pomalu a jistě dolů-kdo se trochu mezi auty orientuje tak se mnou musí souhlasit a ten kdo chce nové auto a použije mozek tak si zcela jistě pořídí jinou značku a kdo nedbá tak mozek nemá a neměl by ani jezdit! Nehledě na to že největší šulobrci jsou právě hátépéčkaři a to nejen teď o prázdninách-jezdím denně mnoho kilometrů a je to prostě tak ať se to někomu líbí či nelíbí! A na Škodovkách k líbení se není vůbec nic !!!
joj:: vy blbečkové ještě jste se nepřestali hádat každý tomu asi výborně rozumí a hájí si své auto. kdybyste se raději radili o holkách kdo jak s kterou si to dělali a která jakou ji má. atd.
gubeca: má to dvě rychlosti na spátečku nebo co. asi hovno.
XXX: Ty jo tady je to samej magor Dřív se tady o tom autě dalo normálně diskutovat, ale dnes... jéééje
richard: Eman ma fantastickyyy cislo.. Eman si ho saaaam vyhuli. :D A Emane, ja v novem rendliiku jel.. :D Najel neuveritelnych 21 tisic kilometru, pak se rosypal.. Stacilo mi.
richard: A ze htp nevydrzi.? Tady je dukaz ! odkaz »
sorvon: souhlasim ,že není dulezité v čem kdo jezdi ale jak jezdi ,kdyz vidim ty trotly kteri ani neumi zaparkovat natoz neco narocnejsiho doporucuji zajet nekam na okruh a zjistit si co opravdu umim- vetsina z nas zjisti ze skoro nic! a tam kw ani elektronika nepomuzou
Tomík: Příspěvky v tomto sloupečku na 100% dokazují že - není důležité a není problém v tom kdo a co má pod kapotou ale kdo a co má pod čepicí ! A cca v 50% také platí že čím větší a silnějsí auto tím menší a nevýkonný pinďour ! O platinových blondýnách ani nemluvě - ty mají mozek v klitorysu ! Tak hurá za volanty ať se haťapky točej ! ! ! P.S. S takovými motůrky se musí umět jezdit a kdo to opravdu umí a nezanedbává údržbu tak nemá problémů určitě víc než kdokoli jiný ! Vždyť tříválečky dělají i jiní a jezdí to tak co !?
Zana: Škodovky prostě NEBRAT ! Jsou to auta veskrze průměrná - haťapka silný podprůměr - a to po všech stránkách ač je nám do kebulí ze všech stran vtloukán pravý opak ! To se odráží i v cenách ! Odpovídající by byly ceny o 50 - 300 000 kč nižší napříč celým spektrem ! To že se něco kupuje více a ještě k tomu draho nikdy neznamená že je to nejlepší nebo alespoň dobré ! U aut obecně a Škodovek zvlášť to platí dvojnásob ! Při dnešní široké nabídce není prostě co řešit jen si za své penízky koupit to nejlepší ale Škodovka to rozhodně není ! "Na to vemte jed !"
Joska: K HTP a 1.2TSI je nutné ještě přidat dva nafťáky a to také tříválec 1.4 a 2.0 TDI PD o kterých se taktně mlčí ale průserově dost hrozný.Pak by tam byl ještě jeden třílitr a něco ten se taky moc nepoved a ostudu v současnosti dělá i stařičký 1.6MPI i s celým zastaralým Tourem. Kdo se trochu vyzná ví o čem mluvím kdo ne tak věří sloganu "simply clever" ale já to zvu simply shit ! Kontrolní otázka - Nazdá se vám že na takovou renomovanou automobilku je těch motorprůserů nějak dost ?
Eman: Re. na p.richarda-když má být HTP do města a okolí ať ho výrobce montuje do nějakého "mrzáka" jako Smart nab Tata a nemontuje ho auta které má být v kombiku ideál rodinného vozu pro chudé ! A i tito lidé když po dlouhé době škudlení a zadlužení se si pořídí takové auto a chtějí vyrazit na dovču do své oblíbené "Jugošky"či větší škudlilové do Bibione mají právo aby je tam takové auto bez problémů dovezlo ! Podle vás ale to toto auto (motor) není schopné ! To je mi opravdu líto to bych "nečekal" ! Zkuste se svézt v nějakém novém "rendlovi" třeba změníte názor a nějaký si koupíte a jak píšete přesně auto pro vás ! A třeba i znak ve vás přestane evokovat ženský klín protože je to ve skutečnosti stylizovaný znak opracovaného diamantu ! To pro úplnost a rozšíření asi nejen vašich obzorů !
richard.: Vzkaz pro Lipa.. ty kreténe, HTP není motor, aby jsi snim každý den měl křižovat republiku,to se pak nedivte všichni že se to kazí,ten motor je do příměstí a do města!!.. To pak není o motoru, ale o mozku tvého šéfa. A v autě s píčínkou ve znaku se jezdí dobře? To je auto pro kretény... RENAULT? NIKDY!
Pepe: Četl jsem Emane četl a je to věru neradostné čtení a nejen o Škodovkách - ti výrobci nám ale dávají zabrat - ono není divu svázaní tolika nesmyslnými předpisy hledají řešení ber kde ber ! Doplácejí na tom ale koncoví spotřebytelé ale ber kde ber bohužel také ! Nevím jak komu ale mě z toho vycházejí v současnosti nejlépe výrobci japonští kteří se do "předpisů" EU dokáží dostat i bez krkolomností které nám předvádějí výrobci evropští ! Důkazem je vývoz či výroba a také oblíbenost a spolehlivost japonských aut skutečně na celém světě ať se to někomu líbí či nikoli ! I v ČR to mnohým motoristům došlo a je to na silnicích i vidět ! Co by za to HTP nebo 1.2TSI dalo že ? Sám jsem se podle toho již před lety zařídil a vůbec nelituji a vím že si žádné "tuzemskoevropské" auto již nikdy nepořídím !
gubeca: sama si přidává plyn čubka je to možné?
Eman: Vážení - radím vám kupte si přílohu Svět motorů "OJETINY" (i běžná čísla tohoto časopisu) kde se dozvíte mnoho zajímavého ale i mnoho šokujícího a to díky šéfredaktorovi panu Pechrovi který se očividně nebojí a uveřejňuje a také nazývá věci prvými jmény a sám v úvodním sloupku téměř v každém čísle doslova bije na poplach o všem co souvisí s auty ! V "ojetinách" po přečtení pasáže o Škodovkách a jejich motorech musí každému zarytému Škodovkáři minimálně zatrnout až zjistí co motor v jeho miláčkovi od takové renomované automobilky "dokáže" a jakéže to motory se vlastně do Škodovek montují ! S tím souvisí i kvalita od zpracování přes použití ostatních komponentů vozu až po koberečky ! Závěr ať si každý učiní sám ! Já osobně věřím že bude líp (jestli tedy už nebylo) !
Jan: Fábienka 1.2 HTP 12V je zlatý auto.Nikdy mě nenechala v rejži.Ode mne dostane co potřebuje.Napít,najíst a vyléčit od běžných nemocí.Tim se mi odvěčuje spolehlivostí.Řidiče nedělá BMW v TDI o obsahu 3 litry s výkonem 250 koní.To je jen pro bezohledný debílky,kteří pak jezděj na silnicích jak prasata a myslej si o sobě buh ví co.Pak to taky občas dopadá.V lepší případě auto sešrotovaný.Dobrý řidič nepotřebuje žádný asistenty ani ABS.Lidi si na to moc zvyknou a když tato vymoženost jinde neni či selže tak s autem ani neodjedou pač si rozbijou hubu v první zatáčce.Názor paní Jitky jsem něja nepochopil.proč zde kritizuje fabii,když do ní najel nějakej debil v silnějším vozidle,kterej se nejspíše věnoval jiné aktivitě,než řízení.No nic.pani někde slyšela o Fabii mrdka tak to roznáší jako slepice dál.Radši se naučte co v autě máte pod kapotou a řešení technických a dopravních problémů.
Lipo: Nebudete věřit ale já kvůli Fabii 1.2 HTP změnil zaměstnání ! Jako servisák denně křižující republiku a někdy i cizinu jsem prostě odmítl jezdit v něčem tak po všech stránkách šíleném jako je toto auto ! Teď už i chápu proč skoro největší plašani na silnicích jsou právě řidiči haťapek ! Teď v novém zam. jsem dostal nového Megana kombi a je ze mě zase v 57letech normální člověk ! V soukromí naše rodina preferuje Toyoty a Mazdy ale to je už zase jiná liga ! Zajímavé na tom je že vztaženo ke Škodovkám obecně cenový rozdíl téměř žádný ale ve všem ostatním propastný ! Až to lidem dojde to bude šrumec - už aby to bylo !
Dawe: Najezdil jsem s ní 98000 Km a prodal jen proto, že jsem koupil TDi Octavii ll. Prodal jsem ji hravě za 90 000 Kč. Až na spotřebu super a spolehlivé autíčko!!!
Pavel: Fabia 1.2 HTP taky netrhá asfalt, ale jezdí mi bez poruch už 98000 Km.
JUr: jsem s fabii combi a motorem 1.2 12V HTP Spokojenej.Auto netrha a nebude nikdy trhat asfalt ale to po nem ani nechteli.....
Petr: Koupil jsem tohle auto.Chci se zeptat.Při zátahu v rozmezí 2000-2500 otáček se ozývá z motoru takové "švitoření".Při cca 2700 ot. to zmizí.Dle mě by to mohly dělat ventily.Je to možné? Příp. je to normální? Je to 1,2 HTP,najeto 129000.
jojo:: Jitko ty mrdka nejsi?
Dan: Nejdůležitější v autě je motor (zdůrazňuji MOTOR) potom teprve vše ostatní od věcí důležitých až po serepetičky v podobě různých asistentů na vše možné i nemožné (alespoň se má co kurvítkovat) které mnohdy šoférové ani nepoužívají či správně použít neumí ! Ale MOTOR je základ ! Kdyby si to každý uvědomil tak něco jako HTP a podobné extravagance i od jiných výrobců nemají šanci ! Blbost je ale věčná - HTP motor snad ne !
JITKA: FABIE JE MRDKA MELA JSEM JÍ A NEDALI MI PREDNOST NA HLAVNI SILNICI A PO 2 LETECH NA SRAČKY HATAPKA,ALE DIKY BOHU JINAK BYCH VI NEPROODALLA,JE TO NEPRODEJNY JEDINE ZA PRD SI TO NEJAKEJ BLB KOUPÍ :-)
Milan: Fabia HTP je nejvetší srač všech sráču,nejede to ta 40KW je lenoch jede 130km/h a ma toho plnou prdel a ventily se podpalujou no jak to ma rozdily komprese a tak je vymalovano....Strejda to mel najeto 46000 km a hlava v prdeli jezdi na natural 95 od SHELLU nebo OMV jinde nebere a setri to jezdi na spotrebu tak do 100km/h a stejne se motor posral.
Václav: Přesně tak Bořku, brácha se toho nemohl zbavit i když to bylo celkem "v cajku" 6let a130000km se každému zdálo moc tak to nechal synovcovi za padesát na dojetí (aspoň má o jeden dobrý skutek víc)
Bořek: Jasně že haťapka (HTP) není nicmoc motor sice to jezdí ale průser je v následujícím prodeji - nikdo to pak nechce a když, tak za málo peněz ! Ani bazary o to moc nestojí spíš protiůčtem když si odvezete jiný, ale i tak finanční propad ojetiny je obrovský ! Na to ale při koupi nového málokdo myslí a pak se nestačí divit !
Kamil: Taky naprostá spokojenost, žádné velké závady, neměnil bych.Za 7 let používání jen vyměna čidla teploty, běžná výměna oleje a náplní, filtrů a sem tam prasklá žárovka.Jinak vše OK
jarda: No já jsem si Fabii koupil. Za čtyři roky co ji mám , tak do servisu jezdím jen na roční kontroly. Jediné co jsem měnil byly žárovky v předních světlometech a ty jsem si vyměnil sám.
Lumír: Můj názor je že tříválce obecně nemají moc šancí se prosadit. Jsou to pouze pokusy (o něco) jak na sebe více upozornit. Jasně že to jezdí (ale jak) a kdyby to bylo tak světoborný tak už je tříválců plný svět nemyslíte? Pouze to odčerpává sílu která bude potřeba do budoucna protože si myslím že v porovnání s ostatním světem Škodovka trochu právě spí nebo si alespoň dává načas a hřeší na to že se auta stále "dobře" prodávají spíše ale ze setrvačnosti i když velké množství se prodá venku hlavně na východě a tak čísla o prodejích vypadají slušně. Ve svém okolí pozoruji že stále více zarytých škodovkářů si pořizuje jiné značky jasně že z různých důvodů ale i to o lecčems svědší a motor 1.2 htp tomu rozhodně nepomůže !
gasto: To je dobré to já jedu do servisu poprvé a to kvůli úplné prkotině. Mám najeto něco málo přes sto tisíc spotřeba je pořád stejná. Jinak co znám lidi ze svého okolí tak většina si auto celkem chválí a žádné větší problémy s autem nemají.
Dan: U nás v baráku si asi před rokem 4 rodiny zcela náhodně ve stejnou dobu asi měsíce pořídily Fabie HáTéPéčka. Do té doby je spojovalo pouze to že všichni jsou "pejskaři" a občas se tudíž potkali při venčení. Po asi půl roce chodí venčit programově spolu a stále probírají problémy svých čtyřkolových "miláčků" ! Vím to proto, že občas hlídám psa své dcery a tak jsem měl možnost se s nimi potkat ! Minulý víkend se mě jeden z nich ptá "Ty Dane kolikrát si byl s autem v servisu ty" Po pravdě říkám že za dva a třičtvrtě roku 4x (2x pravidelný servis 1x namontování rádia a 1x výměna batarie v dálkovém ovladači) mám Mazdu 2 ! A co se nestalo - nejenže jim ztvrdly okamžitě rysy ale druhý den v neděli se mi celkem jasně vyhnuli a jeden z nich mě již 3x neodpověděl na pozdrav ! Nevím co jsem provedl špatného - že by za tím bylo to HáTéPé ? ? ? Příště půjdu raději venčit jinam ! Nebo mám snad na výběr něco jiného ?
Oleg: To, že Škodovky moc krásy vně i uvnitř nepobrali je celkem jasná věc. Doslova nešťastný je ale předek který působí až příliž hrubým dojmem jako kdyby měl něco přímo drtit. Bohužel to vypadá že tomu bude i u nových modelů ! Mnoho značek se snaží aby bylo na první pohled jasná příslušnost tzv. uniformita ale někdy méně by mohlo být i více . Škodovce se to tedy nepovedlo a to je důvod proti její koupi ! Největší ostudu značce dělá ale motor HTP který celou Škodovku přímo degraduje na póvl a to je další důvod proti ! O cenách ani nemluvě a to je třetí důvod proti si auto od Škodovky pořídit ! ! !
Jaromír: Mě by jen zajímalo co způsobuje takovou rozdílnost názorů na toto auto (motor) ! U jiných to nepozoruji ! Já vždy říkám, že vše je v lidech, ale v tomto případě pochybuji ! A takováto rozdílnost názorů by měla být varováním všem potencionálním zájemcům o koupi ! Leč podle toho co jezdí po silnicích mnoho lidí nedbá ! To je opravdu český spotřebitel takový hlupák ???
Leoš: Vybírat mezi Škodovkami a vybrat HTP to je takové štěstí jako se hrabat v žumpě a vytáhnout bobíka co nesmrdí ! Taková je má osobní zkušenost !
Melichar: Spartapo dóst dobrá ironie
generali: Moje zkušenosti s HTP jsou zatím jen dobré. Uvidím co přinese čas. Mám najeto necelých sto tisíc KM a zatím nic.Přitom jste mi slibovali,že se mi motor rozpadne po 40 AŽ 50 tisíci km.
pepa:: Zrušte prosím vás tyto stránky nebo se s toho pob--ju. Sbohem-už nikdy
Bohouš: Tomu spartapovi pěkně hrabe - podle všeho přežil válku pak komanče ale asi nepřežil HTP protože to jediné je k nepřežití ! Vidíš Škodovko co umíš ? Ještě by to mohl být Alzheimer (choroba) ale i ten byl Němec ! Tak to je opravdu über alles !
Viky: Co to tady je za filozofa proboha..
spartapo: Protěžovaná Sparta když ukázala na hráče tak musel ať chtěl nebo ne přestoupit do Sparty.Pokud odmítl byl zabit tajnými agenty Spartapa.Vražda pochopitelně musela vypadat jako nešťastná náhoda.Za tímto účelem byl také zřízen v podzemních prostorách stadionu na Letné koncentrační tábor jehož kapacita byla původně určena pro 11osob počátkem 80letech byla navýšena až na 22. osob.Zde měli vězni možnost přemýšlet o dvou možnostech buď přistoupit na podmínky,které jim stanovili funkcionáři Sparty a nebo ta druhá možnost vedla pouze komínem.Spartapo v tomto směru bylo velice aktivní a občas zlikvidovalo i jedince,kteří s fotbalem neměli vůbec nic společného zde si připomeňme např. pana Ing. Pláničku. Spartapo se rekrutovalo z původních sudetoněmeckých polovojenských jednotek Freikorps, kterým se nepodařilo včas z osvobozeného Československa utéci.Členové těchto jednotek byly dopadeni a původně odsouzeni k trestu smrti a však bolševická organizace Sparta začala projevovat zájem o jejich schopnosti z činnosti wehrmachtu a zejména oceňovala bohaté zkušenosti z koncentračních táborů.Služeb nově vniklého Spartapa později využívala i KSČ při útoku na vybrané objekty buržoazního Německa. Avšak Primární účelem těchto nechvalně proslulých jednotek orgánů Sparty bylo zvyšovat sportovní výkony a úspěchy ACS neboť jak je historie známo na úspěchu či neúspěchu Sparty stál celý systém tehdejšího východního bloku.
Halama: Dnešní auta (povýšená na spotřební zboží) jsou dělaná cca na 7let a 250000km ! Jejich další udržování má být a také je nerentabilní - to je politika výrobců a snad i správná. Ukázalo to šrotovné v Německu 9 let a konec u nás je to zánovní auto se stočeným tachákem a tak polovina aut na silnicích jsou život ohrožující vraky (kde je funkce STK?). To že některá auta těch 250000km nevydrží a s---u se téměř od začátku jako HTP je ovšem věc jiná ale o to smutnější !
Kamča: Je-li htp stále tak oblíbené a ideál rodinného vozu oktávka kombi tak to o moc velké vyspělosti české motoristické veřejnosti nesvědčí ! Prostě jsme 100let za opicemi a ještě dlouho asi jak vidno budem !
Kódl: Dokud se to bude kupovat tak se to bude vyrábět ! Jak prosté !
Aleš: Klikněte si na - Moror 1.2 HTP - Forum Škoda Auto ! Tam se dočtete od lidí věcí, to budete čubrnět co to htp umí s tím by mě to tak bavilo jezdit, že jsem to vůbec četl ! Končím marodění s chřipkou tak mám roupy a čtu si o autíčkách ale o tomhle jsem neměl ani zdání ! Já mám Mazdu do servisu jezdím jednou ročně a po pravdě řečeno mám problém abych se trefil protože za ten rok zapomenu kudy se tam vlastně jede !
Jan: HáTéPéčkaři nenechme se otrávit dali jsme se na vojnu tak teď musíme holt bojovat !
Jirka: Moje žena jezdí s krátkou htp 47 kw okolo 6 litrů v létě i o prdánek míň ale když jsem za to párkrát vzal na plnej knedlik tak se spotřeba téměř zdvojnásobila a ta 11ka byla na dosah ! Na druhou stranu - které auto toto umí že ? !
Tom: Pane Karasi a spol. - kupte si Svět motorů č. 9/2011 - tam se dočtete o potvrzení mých téměř všech "zcestných" názorů ! Od okoukanosti Octavie přes nehoráznou drahotu Škodovek až po srovnávací test s právě mnou citovanou Astrou ST a také získáte mnoho dalších informací které vám pomohou si rozšířit vaše obzory ! Jen bacha ať to s vámi nešlehne ! A konec
Zdeněk: Ty vole Vojto to ses překlep nebo máš minimálně půlku km odježděných na laně ! ! ! Netahej nikoho za nos !
Vojta: Jezdím jako kurýr s firemními dokumenty do Německa mám Fabii 1,2 a najeto 295400km, vš původní ,mimo pneu a td, pravidelně servisováno žádný problém, dlouhodobá spotřeba 3,4l na 100km.
Konrád Henlain: Nevim,ale logany bych zrovna moc nepreferoval,můj kolega z práce si ho chtěl koupit protože se zamiloval do jeho ceny a užitné hodnoty,která u tohoto vozu je vskutku nadprůměrná.Nakonec to nekoupil hrozné zpracování a celkově se v tom necítil dobře.Logana nemohou porovnávat a měřit ve stejné třídě protože tady nemá vůbec žádnou šanci,tak ho mohou srovnávat pouze s vozy o 2třídy nižší,kde samozřejmě kraluje.Pořád lepší Polo a všechny WV.Francouz vyrobený v Rumunsku nemá šajnu to je fakt!
Lemon: Stejně jako u lidí i zde se musí respektovat taková ta individuální variabilita jednotlivce a to samé platí i o autech.Každý vůz je svým způsobem originál.To že Vaše fabka žere jako prase neznamená,že musí vykazovat stejnou spotřebu i ostatní fabie. Moje stará fabie má spotřebu od 4,7 do 6,8 potvrzeno a objektivně posouzeno. Jakou rychlostí jste se pohyboval 160?
pepa:: Už se tady zase plácaji nesmysli.Hodně zdaru chytráci.
Olda: Typické auto do ropné krize! Mnozí si asi pletou spotřebu oleje se spotřebou benzínu.
Michael: Minulý měsíc jsme s kolegou byli pracovně na jihu Španělska v Cadizu! Cestovali jsme Fabií combi 1.2HTP 47kw 3roky starou se 72000km. Dohromady dáme tak 170kg a cca 80kg měla naše zavazadla a ujeli jsme 6028km jasně ze při dodržování pravidel hlavně rychl. limitů! Cestování celkem pohodlné ale průměrná spotřeba 11.4 litru a 3.5 litru oleje tak to je trochu moc ! Z toho mít radost tedy asi nelze a o "kvalitách" takového motoru se dá zcela úspěšně pochybovat !!!
1111: Ježiši Logany, nasaďte brýle a s pořádnými skly.
5844: Váženi sundejte už ty brejle a kupte si logany nyní 1,2 16v
Pionýr: motor HTP by se mi zamlouval tak akorát v sekačce na trávu to by byl šum svistu ale v autě to byl tedy nápad ... !
Bobr: Už jsem tady dlouho nebyl - až na ten sex je to celkem slušný nářez ! Mě se naopak názory Toma a jemu podobné líbí - vypadá že něco zná má přehled a hlavně myslí ! Hlavně má svůj názor a tím chytrého člověka nelze urazit ! Jen tak dál ! ! !
Lubor: Myslím si že Škodovky jsou celkem slušná auta (snad jen ten motor HTP kdyby nebyl a ten Tour je také sporný no a jak vypadají to už se vůbec neshodnem) a své zájemce si najdou ale ty ceny jsou opravdu trochu moc ! Toho Toma celkem chápu a má i dost pravdu ale ani já bych do Škodovky už nešel a místo Fabky bych spíš Megana a místo Oktávky Lagunu cenově určitě i když teď mám Focuse combi ! Je to vše věc názoru a ten nikomu nelze upírat ! Ale jak se říká "komu není rady ... ! "
Karas: Tome, ty už raději nic nepiš, Přečetl sis to po sobě alespoň trochu, co si napsal???
Miro: Zdravím mal som Fabiu 40KW mala nabehane asi 75tisic ked som to predaval .Druhe auto som si kupil Ladu rocnik 2003 2110 1,5 16V 68KW Auto vzhladovo nic moc ale Oproti fabce sa to neda zrovnat ci idem aute sam alebo 5 nas je stale ide rovnako kamoš ma octaviu 1,6 neviem presne teraz 75KW a poviem vam ze ta lada ide ovela lepsie nechcem ju tu teraz vychvvalovat do neba ale je to tak.Tiez kazdy vravel Ladu si kupil rusku somarinu ale jak do toho sadol tak usta mal po zem ..
Martin Fasinger.: Když se podívám na diskuze sportovních novin vidím zde určitou podobu co se týče způsobu a formy.Tím chci říci pokud vyměním auta za sportovní kluby je to to samé.Každý si fandí svému je neobjektivní a zaujatý.Diskuze,která o ničem nevypovídá.
Tom: Jeden malý příklad pro srovnání - Opel Astra (hatchbach) = Fabia a Opel Astra Sports Tourer (combi) = Škoda Octavia (combi) ! Najděte si obrázky ať vidíte ten rozdíl designu vně i uvnitř - to je prostě jak nebe a dudy - a např. u Tourera je na výběr 5 benzíňáků a 4 nafťáky 4 stupně výbavy cenové rozpězí 357900 - 522900 ! Je jasné že něco jako HTP nebo podřadnou Octávku Tour zde nenajdete ! Tak by mě teď zajímalo Kdo tady Koho uráží ! Nebo mám snad pokračovat ?
Tom: Kdo si koupí Fábii s HáTéPéčkem tak urazí především sám sebe a kdo v dnešní době sáhne po jiné Škodovce tak podle mého názoru asi také moc nepopřemýšlel ! A když někoho k něčemu nabádám tak je to především rada ale jak se rozhodne tak po tom je mi skutečně už opravdu "bobek" ! Tyto pojmy prosím tedy rozlišovat ano ?
pepa:: Františku a Tome v životě nepomlouvám kdo si jaký auto koupí každýmu je h----o potom. Než jsem něco někdo napíše ať chvíli popřemýšlí jestli někoho neurazí. Myslím to docela vážně.Jsou to stránky na rady a ne na nákupy aut. Díky.
František: Fabie mi už nikdy nesmí do baráku!!! Co já už zažil s tím krámem s cívkami,přední osou a se servisem! po 3 letech velkých starostí jestli dojedu nebo mne odtáhnou....... T teď mám Dácii Duster a proti tomu krámu světové auto za málo peněz. Nenechte se okrádat o Škodovky
Alois: Tome nezoufej - rozrůstající se vozový park značek a typů aut dokazuje že stále více lidé přemýšlí a vícekrát měří než jednou říznou !
Tom: Stále méně chápu lidi co si pořizují Škodovky-Fabia naprosto ošklivé auto vně i uvnitř naprosto chladné bez emocí a s motorem 1.2HTP který je jak srdce po infarktu to už nechápu vůbec a Octavia která jezdí 17tým rokem ve stejném kabátě kdo se má na to koukat ! A výkřiky Roomster Yeti atp. není třeba ani komentovat ! Přemrštěné ceny s loupežníky ve Škoda servisech tomu všemu nasazují akorát korunu !
Pepa: Toto pasuje přimo na Tebe ,,Radko" , bohužel. Takže zase popojedem v diskuzi o autech, aby to bylo tady jak má být!!!
Radka: Že by promluvil cenzor nebo manažer uměle vytvořené diskuse. To by si snad nikdo ani nemohl dovolit? Natož poučovat jiné, že Pepo s si 5 jmény
Pepa: Radko ,o tom pochybuji.stačí jen ty stejné IP adresy.
Radka: Vůz na Jarově, můžeš si tam zavolat a neoblbuj lidi různým zpochybňováním příspěvků Pepo!
Pepa: Prosím Vás čtěte přádně diskuze,a účastníku co si Říkáš Radko, piš pravdu a nevymýšlej si tady nesmysly!!!
Miluji Gábinu: Ahoj Oldo jestli mluvíš o mě tak pokud jde o tzv. papíry na hlavu tak ty opravdu nemám neboť jak vyplývá z logiky věci pokud bych jimi skutečně disponoval asi bych ztratil duševní způsobilost k řízení motorových vozidel. Pravda mohl bych jezdit i bez nich, ale o to tady tak nejde. Musíme si zde také položit jednu základní filozofickou otázku co je to závada nebo respektive si ujasnit co si kdo představuje pod pojmem závada-já osobně nepovažuji výměnu oleje či filtrů nebo pneumatik a stěračů za závadu. Výměnu destiček také ne. Výměnu žárovek také ne ty měním jednou za rok nebo po ujetí 24tkm. Mám vyzkoušené. Pneumatiky jsem měnil po 40tkm. Jestli je výměna oleje podle tebe závada tak jí trpím každý rok nebo do ujetí
Radka: Tak mi ta Fabka klekla,zavolala jem asistenci a po krátkém zjištění zadřený ventil a připravte si dost peněz. Není to trochu brzy r.v. 2005 a 73000km? Je mi z toho zle
pepa:: Plně souhlasím s těmi kteří holdují fabii mám 120 000km špica.Měním oleje a dvakrát svíčky a 1x brzdové destičky.Mám už brzdové kotouče to nachávám až bude tepleji
Pepa: Oldo, nech si ty hloupý řeči, rejpale, já jsem s Fábiíí taky spokojen, žádné velké závady nemám.Nesmíš se k tomu Tvýmu autu , teda jestli nějaké máš, chovat jak prase a trochu se o něj starat!!Oběvuje se tady spoustu pozitivních názorů na fábie, jen tak dál kluci ať ti závistiví rejpalé mají vztek.
Ruda: Já mám asi smůlu: Na 65tis.km 3x cívka,2x zámek dveří,těsnění pod hlavou,8žárovek,2x čidlo, každý větší déšť akvárium,dělaná př.osa a to jezdím na pravidelný zn.servis!!!!!
Míra: Já vím o Fábii, ktrá neměla za 6let ani korunu investice!!!!! Fakt stojí už 5tý rok v bararu a nikdo ji nechce!!!!!
Olda: Nikdo ti nebrání, lišty stěračů,filtry a olej také původní? Papíry máš na auto i na hlavu? Destičky a pneu také origo? bla,bla Tady nejsi v sedmilhářích!!!!!
Miluji Gábinu: Mám fábii 1,2HTP najeto necelých sto tisíc za sedum let provozu a "garážování" pod širákem jediná závada čidlo chladící kapaliny. To mě stálo asi 7OO Kč jinak nic víc žádná zavada naprosto spolehlivé vozidlo bez poruch. Mohu potvrdit maximální spokojenost. Klidně půjdu do stejného vozu se stejným motorem znovu-nemám důvod mu nevěřit tak si zde nevymýšlejte ptákovinky.
Pepa: Vavřinče, pro boha co to píšeš za nesmysly, poetiku, o co se pokoušíš? To jsem se zasmál zase při pondělku.
Vavřinec: "Blbouni" nehádejte se o blbostech někomu se líbí blondýny druhému černovlásky a třetímu zrzky a nakonec zjistíte že jsou slepice všechny ! Tak je to i s autama, někdo si koupí podle potřeb někdo podle emocí a pokavaď to jezdí jsou fára všechny, když se to pohňahňá je to holt sračka že ? Je ale pravda že se některá hňahňají víc a některá míň, no jak říkám jako ženský, některá dává ráda některou abys prosil ! Raději jezděme s čímkoli jak se má ať je na silnicích pohoda ! Jo a pane Ferdinande ty doktory do toho nepleťte to je opravdu ala opravdu jiná kauza !
Milan: Pro toho s Bavorakem.Nezapomen že obyčejny člověk s lidovým plate je rád,že nemusi jezdit ve škodě 120 a může si pořidit fabii.A to je velky skok kupředu.Mam 1.2 htp 8 let.maximalní spolehlivost vše původní,výfuk,akumulator atd.Chyta na první cvaknutí at je minus 25 nebo plus padesat.Chorvatsko v pohodě a že jsem ji nešetřil,hold to není bavorák a kopce jsou znat ale jinak pánové frajeři naprosta spokojenost
pepa:: Oltcitáři jsi normálně magor.
Oltcitář: Protože tady o Škodovkách nikdo nepíše, tak se snažíme alespoň o to, aby stránky nezrušili. Děláme to pro vás "traktoristi s 1,2HTP. Ten zvuk je nezapomenutelnej a připomíná mi vychozenou Tatřičku 57 !!!! úCHVATNÉ
pepa:: Nevím co tady děláte s cizími auty když to jsou stránky škody.
olda: Re Standa, To už máš opravdu nejvyšší čas se toho zbavit, protože se to začne sypat, nebo ti větší vydaje nevadí? Jestli máš cca 5- 8tis zbytečných tak si ji nech
pepa:: Miloši plně s tebou souhlasím .Ahoj.
Standa: Miloši, ty si nějaký přechytralý, proč ten kdo jezdí fábiií si ji nemůže chválit, když je s ní spokojen, mě šlape jak hodinky už 95 000Km, bez závad! Tak proč bych si měl kupovat cizí auto!
Miloš: pepo,Jakube,Ferdinande,Stando a vám podobní - jste se svými názory normální šulíni - to snad není jinak možný - Olda ten to vyřešil z toho si vezměte příklad přesně to co napsal tak o to jde ! A právě že dnes provoz cizích aut přijde levněji než domácích Škodovek tak na to vemte jed ! Sám mám teď Mazdu CX7 2.3 benzín předtím BMW Z1 1.9 diesel a ještě před tím Megana taky 1.9 diesel a mezi tím jsem služebně jezdil Octávií 1.9 TDi tak mám srovnání a do benzínu jsem šel proto že to má dnes méně "kurvítek" než nafťáky a vůbec nelituji ba naopak jsem moc rád a spokojený ! A šrot po pangejtech vidím spíš od zamindrákovaných řidičů HáTéPéček kteří si myslí bůhví co nemají ale není se čemu divit když se brání jiným pořádným ale hlavně spolehlivým autům kterých je dnes dostatek. A o to jde a ne pořád plati a doplácet na nějaký šlendrián co se neustále kurvítkuje a ani nejezdí ! Borci vezměte rozum do hrsti a přehodnoťte své názory ať opravdu těma šulínama nejste !
Olda: Správně,měl jsem Fábii 1,2 na 50tis.km jseji pro neustálé problémy(praskání žárovek,zatékání do interiéru,problémy s před. stabilizátory,problémy se zámky dveří,centrálem,největší byl problém 2x odtah- zapalování) . Potom jsem se vzpamatoval a prodal ten krám. Koupil Yarise, ještě starší model= nižší spotřeba! ,živější, již 5let výměna oleje a filtrů 1 za rok. Jinak si užívám bezproblémové ježdění , najeto 86tis a žádná závada. A vo tom to je!
Standa: Moje řeč
pepa:: Ferdinande a ty si myslíš že třeba ve Ford,Fiatu Renoltu,BMW...nemají co dělat mají víc práce než škoda.To je vlastní zkušenost a to myslím vážně prošlo mi rukama několik značek . Tak nechte toho pomlouvání na škodovky.
Ferdinand: Kupujte HTP ať máme v servisech práci! Když si každý koupí spolehlivé auto tak bude málo práce a budem muset za doktory do Německa, takhle už chudáci nemají peníze!
Jakub: Nejdříve se naučte jezdit a potom si kupujte silná auta.Když to vidím na silnicích co tam někteří vyvádí, každý jen silné auto a šrot v pangejtu!!!! To si chcete zvýšit sebevědomí, koupi silnějšího ata??
pepa:: miloši tak si kup dvou litr když máš dost peněz na provoz cízích aut. nevím co v těch cizích vidíte za zázraky,
Miloš: Pořád jen HTP, ale všiml si někdo toho bazmeku co se teď vyrábí Tour se to menuje a to je paskvil ! Od motoru počínaje přes vnitřek dílenské zpracování atd. Prý auto pro chudé tak proč to s jakeštakeš výbavou u kombíka stojí 350 000kč ! Za ty prachy se dají koupit jiná fára ! Známý si to právě koupil protože se nechal zblbnout a už teď si drbe hlavu ! Když nás kamarády svezl (dohromady jsme dali v pěti 470kg) a přijeli jsme pod kopec tak se to snad leklo nebo co a jelo to jak stará stodváca ! Je to na Euro 5 přiškrcený a prd to jede - jo a olejová vana má žebra jako ty stodváci ! No prostě "klasika" kdo si to koupí bude čubrnět ! Lidi přemejšlejte !
pepa:: Každý haní fabii.Já mám 1,2 40 kw a jsem nadmíru spokojen.Najeto120 000km s motorem žádné problémy v 60 000km jsem vyměnil svíčky a asi v 80 000km brzdové destičky teď se chystám vyměnit brzdové kotouče.Výměnu oleje si taky dělám sám neni problém.A abych nezapoměl vyměnil jsem kosti na přední nápravě jestli víte co to je./krátká tyčka s dvěma klouby,přišroubovaná ke stabilizátoru/.
Radim: Já teda jezdím a jezdit budu Fábiií, já s ní žádné problémy nemám!!
Ferdinand: Budete jezdit s HTP dál !!! Všichni doktoři, kteří jsou nezaplacení a nechtějí jít do Německa budou dělat repase hlav na Fábie. Aby si vydělali na živobytí. Bude to na 4 a 5 úvazek a do servisu budou chodit pracovat místo spánku mezi 3 a 5 hod než půjdou na operační sál!!
Joska: V 85000km opravovat hlavu válců co je to proboha za auto a automobilku? Ta by snad patřila z moci úřední zavřít když vyrábí takový srágory a ani ta kastle není nic moc ! Jak to lidi můžete vůbec kupovat ? 22 let po revoluci a pořád Škodovka to snad není možný to je mezi námi pořád tolik "komančů" ? Ty němečtí Helmuti nás blbnou víc než ruští Ivani a my čecháčkové to zas žerem i s navijákem - to je opravdu smutný !
5844: proboha coto tady řešíte, snad máte řešit fabie ne. Mimochodem moj e služební fabie má 132 000km ,oprava hlavy při 85 000km a nyni odešla čívka
Mgr. Ing,Kazan Somr: Tak když Vám ku.da smrdí tak si holt běžte hulit péra chlapům z toho sevám mdlo snad dělat nebude a neventilujte to tady Ko ko ti. Většina lidí zde přítomných se chce bavit nějak tak rozumně o fábiích.
David Lehký: plně souhlasímje to tak jak říkáš lidská vulva a pochva je to nejšpinavější místo ve vesmíru a hlavně, že se kolem kusu pomočeného masa točí celý svět. Holt chlapi musí být prasata již od přírody jinak by lidstvo jako druh dávno vymřelo. Nicméně ani muži nejsou víc nebo míň a hlavně tohle je diskuse o autech tak prosím dodržujte komunikační kázeň.
Mužijsouvícnežženy: Kdepak to není pro mně, lidská vulva a pochva je to nejšpinavější místo ve vesmíru a hlavně, že se kolem kusu pomočeného masa točí celý svět. Holt chlapi musí být prasata již od přírody jinak by lidstvo jako druh dávno vymřelo.
Ludmila: Uveď spojení Juro a vem sebou taky Aleše! Ať si trochu užije!
Aleš: Nepřeháníte to tady už trochu, to už není možný. Pište o Fabiích!!!
jura:: roztáhnout nohy a kundu Ludmilo
Ludmila: Já ho nemám?! Co mám pro tebe udělat Konráde?
Konrád Henlain: Uřízněte si pinďoury a jděte do háje. Jasný?
Chocholoušek: Přijďte oba..... čekám!
jindra:: nevím proč se tady hádáte vždyť jste na to stejně.
Olin: Tak jsem byl dnes u psychouše, jak bylo doporučeno a jsem OK !!! Teď jsi na řadě ty An....me ! Ženské komlexy se léčí velice dlouho a hlavně s nejasným výsledkem !
An....m:: Oline ty taky nepoznáš auto od paničky , patříš k nim taky-
Olin: Re An...nym. Pomohlo ti to?!
An....m:: "UBOŽÁCI" až půjdete kolem psychouše tak se tam stavte.....
Jura:
Jura: Promiň Eržiko, já tě nepoznal, Žagére!
Ludmila: Černovláska s modrýma očima ...prosím
Eva: Jen tak dál, zdejší komunikace se mi velice líbí! Pouze časopis Leo je pikantnější. Ale účel diskuse je velice dobře nastaven. Uživatelé motorů ( končících s fiaskem ve výrobě) přijdou na jiné myšlenky a nemají čas jmenovat své nekončící problémy!
mechanik: Ludmilo, drž se raději vařečky!
Jura: Co to tu otravuje za blondýnu?
Evžen: A sakra, další podvedený........
Ota: Vzkaz pro loudilku č.2, kromě toho řevu nakonec , to s tebou za nic nestálo. V minulém příspěvku žaluješ, nebo si stěžuješ?
Ludmila: Evžene..no právě že na tebe jsem narazila.
Evžen: Re Ludmila(Radka) asi jsi vždy narazila na chudáky,velice tě lituji
ludmila:: Vždyť to ani nenajdeš chudáku.
býk: ty nechceš?
ludmila:: Tak to tady tak pozoruji ,že jste všichni jak magoři neumíte pořadit jenom machrujete a nejraději byste vojeli zde kdejakou paničku.Tak nazdárek a mnoho uspěchů.
mechanik: stejně je jeden krám větší než ten druhej, ale dobře , že je dělají, jinak by nebylo co opravovat!
Jura: Lukáši, nejsi Tatar? Nebo si na hloupého jen hraješ. Toto jsou stránky Fábia HTP, nikoliv 1,4 Mpi, ti brečí na jiném hrabě, ale stejně hlasitě!
Olda: Dolij tam Colu, ta to utěsní a nebude ti ze střechy kapat na maják!
Lukas: Ahoj lidičky.mám fabii combi 1,4mpi a začalo mi zlobit řízení.jde stuha,kamarádi mi řekli že je to nedolytým olejem,ale já nenašel dolívací banku.
Olin: Předpokládám, že taková vozidla jako je Fábie mají počítač a potom to ve značkovém servise není problém zjistit, navštivte odborníky, vyplatí se to.
Petr: Zdravím všechny milovníky Fábiií 1,2 HTP.Předpokládám, že to tu navštěvují lidé s pozitivním názoremna tuto značku, i když nevím nevím.No nic. Potřebuji jen poradit.Stalo se už někomu, že se mu občas rozsvítí oranžová kontrolka podobná motoru? Svítí tak 10km, potom třeba 400km nesvítí.A tak je to pořád dokola.V servisu mi řekly, že až se rozsvítí mám přijet.Ale vždy jako na potvoru, když už se tam vypravím...zhasne.A jim to žádnou závadu neukazuje!!!! Díky
Jura: Re xxxx, připomíná mi tvoje vyjadřování klokotavý zvuk motoru HTP !
aha: Velice výstižně to vyjadřuje tvoje myšlenky a nadstandartní způsob vyjadřování! Mohl by jsi dělat poslance nebo senátora. I na tiskového mluvčího p. Kalouska by tě vzali( obsah je stejný)
xxx: blablabla
Aleš: No to je síla tady
Hermína: To je moje řeč,nezahazuj se s nimi a choď tam kam máš, to je do servisu. Od toho byly zřízeny a mají na identifikaci závady hlavně vybavení.
Tobias: Nevím proč tady Radku tak špiníte! Když se podívám do historie zpráv, tak zrovna Radka potřebovala poradit, a že jí tady radil slušně jen Evžen a pár vyjímek a ona mu za to poslala smajlíka, nebo strdíčko, tomu říkáte nadrženost a jiné vaše vulgární slova? A to, že se tady nejspíš někdo baví pod jménem Radčiným, to je ubohost.Potom to tady vůbec nemá cenu a hlavně ne pro dámy. Radko choď raději do servisu a neraď se tady s těma ubožákama. Potom pro ženy hlavně
Sváťa: Tak,tak, mimo nadržené Radky a toho sex.loudila sem stejně nikdo nechodí, max nějaký zoufalec, který chce ušetřit na servisu a myslí si, že si to opraví sám. Zatím si neodbornou opravou způsobí ještě větší škodu než kdyby to dal opravit.
Ondra: Já bych to tu zrušil!!!
Daniel: Strašná diskuse.Že to rovnou nezrušíte.
xxx:
Horal:: Pavle poraď se dedečkem a nebo tam dej nejt a nech to bejt.
PAVEL: už po několikáté se mi uvolnil a vypadl kolík co drží sklo ve stahovacím mechanizmu .takzvaný rozpěrný kolík .poraďte nějaký fígl jak to opravit svépomoci
pegas: Jděte se bodnout.Tady končím.Je to tady kaput.
David: No koukám tady se to rozjíždí.
Jura: HTP má při volnoběhu takové vibrace, že se Janička nemusí vůbec namáhat. Stačí drže láhev v ruce(správně natočenou) a opřít se při volnoběhu o dveře!!!! Jde to samo
Pavlík: Doufám že si Janička stylově pořídí také HáTéPéčko jen nevím kde se vy nadrženci budete šťourat víc ! Ale vsadil bych se že se Janičce za krátko bude říkat "Janička masturbátorka" protože HáTéPéčko chce své ale Janička též !
Mikeš: Také jsem znal jednu Radku-Radunka jsme jí my chlapi říkali-původem Ostravanda-ta kdo si řekl tak ho spolehlivě dovezla až do "Ráje"- každý kdo to zažil už při pouhé vzpomínce opět vzmužní-život je krutý-bohužel-už to bude rok-při nehodě kterou nezavinila přišla o život-hádejte v jakém autě-Fabia 1.2HTP!!! "FČIL BABO MUDRUJ"
servis Škoda: Janičko, můžeš si to udělat podpáleným ventilem z HTP, máme jich plnou bednu ,ozvi se!
Jura: Janičko, kup si Fábii HTP a pro samé starosti nebudeš mít na svoji nadrženost ani minutu času!!!!!!
Evžen:: Tak když Radka nemá zájem tak se Janičko hlásím já 21-180-78, 35-22. Čekám
Janička: nikdo???? budu si to muset udělat sama ?
Janička: 170cm 65kg 3prsa kdo má chut
Janička: ahoj jsem nadržená kdo mi pomůže ?
Evžen: Také někdo zneužívá moje jméno jako Radky.Radko jestli chceš ozvi se mě Čau.
Já: Co?
Evžen: Tak tak, Radko, já už jsem si našel Báru a je podstatně lepší!
Radka: Koukám, že se někdo pod mým jménem docela slušně baví.Tak se bavte a mějte se tady hezky.Samy tady zavádíte takové pasečinky na úkor mě.Takže sbohem.Radka
Radka:: Jsem ale neoholená mám to takto ráda tak který.
bobo: Re-Karel: já mám chuť na tebe
Rafan: Radko, mám hučení a nedělám si srandu ,je to fakt!
Jura: Asi jsem nechápavej, ale když by sem nikdo nechodil tak ať to zabalí a tyto stránky neoblbujou lidi, že to jsou stránky o Fábii HTP ! Když si přepíšou nadpis "Radka shání chlapy, kteří provedou údržbu jí i její Fábii" tak to potom souhlasím. Snažíš se o to samé co naši politici, aby se o tom hodně kecalo, ale zároveň ta činost byla k ničemu, jen tak dál!
Karel: Juro ty si hold pako viď!!! Nebýt tý seznamky, jak tomu říkáš, tak sem nikdo nic ani nenapíše.Nemyslím, že se tady někdo seznamuje, jen si dělají srandu...tý ale ty nejspíš nerozumíš.Že by komplex z manželství?? Zdar
Jura: Re-Radka: Že tady není seznamka ani erotická linka vědí všichni uživatelé až na dva. Buď je to dáno inteligencí, nebo to někteří pomalejší a nechápou......... Kde je pravda si každý udělá dle reakcí závěr sám!
Radka: Krásný a pohodový rok 2011. A nechte si pánové těch trapných připomínek.
Bobr: Re. na Marcel: za ty peníze co stojí Fabia 1.2HTP se dají v pohodě koupit jiná auta hlavně s pořádným motorem stačí jen chtít a trochu se rozhlédnout ! Hezký Silvestr a r.2011
Standa: Pepíku dík.Jinak všem hodně zdraví do Nového roku.Standa
Ota: Právě pro ty, co motorům nerozumí vyrábí Škodovka motory HTP !
Jura: To píší varování pro ty, kteří si chtějí inovovat autopark, aby se s 1,2HTP nenapálili jako ostatní!
Marcel: Jenomže vy chytráci zapomínáte že ještě hodně lidí jezdí v tom na co mají a ne v tom co by chtěli tak to co mají pod haubnou moc neřeší - a vlastně ani nemohou !!!
Pepík: Proboha pánové-ať si každý jezdí v čem je mu libo já jen vyslovil svůj názor ale zpět ke Škodovce. Všiml si někdo co se v ní děje? Protože začala VW přerůstat přes hlavu tak poprvé po dvaceti letech jsou ve vedení všichni Němci ! Zisk který byl 9% na auto a spadl ke 3% vrátit zpět co nejrychleji (zdražením) ušetřit na nákladech dovozem součástek z Číny a Indie (kvalita?) výroba aut méně "luxusních" a kdoví co ještě - více nebylo zatím zveřejněno - kam to asi tak povede co ? Nechci sýčkovat ale abychom za dalších 20let či dříve neříkali "zlatý tříválec 1.2HTP" ! ! ! Tak čau a všem přeji fůru km bez poruch ! Pepík.
Alois: Re Jára. Ani se nedivím, že stále propaguješ Škodovku! Když si lidé budou kupovat pouze japonská auta, tak ty budeš bez práce a jako opravář i bez peněz.
Jára.: Tak tohle vaše kvákání se mi opravdu líbí kdo jaký auto si koupit nic pořádnýho nečtu.
BlueBoard.cz ShoutBoard