Přidej zprávu »
djbozkosz: editor pack ke stažení zde: odkaz »
Jethro: Vyměň priosím ten odkaz ke stažení??? Už nefunguje.
Fikus: Čau, jak to vypadá s tím Sandboxem? dá se někde stahnout ještě? případně počítá se s jeho dokončením?
Melber: lucas36: Zkus jsi stáhnout od djbozkosze prográmek 4ds Manager. Objekt normálně udlělej v MAXU a až ho exportuješ do 4DS tak pomocí prográmku zvol Smooth a měl bys to mít zaoblený (ale je to už dávno co jsem měl stejný problém nevím jestli to pomohlo ale zkus to!)
Honza: Poklona autorovi, takto šikovný člověk se vidí velice málokdy. Jste velice nadán na programování především. Obdivuji Vás. Honza
Danny: Ahoj, díky moc vypnul jsem LODy a ono to funguje. Já jsem začátečník v těchto věcech, takže ani nevím co LODy jsou :D, stejně děkuju
lucas36: Ahoj Chci se zeptat při použití skriptu import 4DS v MAXU se povrch modelu poškodí dá se tomu nějak zamezit nebo model orpavit vyhladit ? díky. odkaz »
Novice: Nejsem si jistej, ale myslím, že bys měl vypnout LODy (třeba přes Bozův LS3D Sbx nebo 4DS Manager)
Danny: Ještě jednou zdravím. Vytáhnul jsem si velkou plochu (autodrom z mise05) a poté jsem nastavil v ZM lesk a vše tohle a ve hře se to zobrazuje tak, že u každého objektu je center osa na středu dané časti, a objekt se začne objevovat až u té osy (na středu té dané části), v dálce se nezobrazuje vůbec. prosím pomoc ještě jednou
Danny: Díky, já vytahuju objekty přes Blender a to funguje velmi dobře
djbozkosz: zmd ti nedokáže importovat celou scénu, protože tam jsou meše, které neumí. např. sektory. stáhni si někde sector cleaner a pusť ho na ten 4ds model. ten ti vymaže sektory a to půjde importovat
Danny: HEHE ono to funguje
L36: Ve Zmodeleru otevři editor materiálu a u textury nastav lesk na max.:)
Danny: V zmodeleru jsem zkopíroval každy objekt, co v modelu je. Ale v MWE se to zobrazuje že je z krz to vidět. Ovšem objekt neni průhledný a ve hře se bůbec neukazje. Myslím že musím něco nastavit v Zmodeleru (textury nebo něco) ale nevím co
Danny: Ano to opravdu mám :D
L36: Tak to netuším jinak asi blbá otázka :D ale máš model ve složce models ?? :)
Danny: Udělal jsem to a stále mi to dělá
L36: A máš u modelu nastavenou viditelnost ? :) když uděláš model tak ve zmodeleru jej celý zkopíruj název ponech stejný ale za to napiš například domek :1
Danny: Na druhou stranu se mi přes stejný způsob podařili vytáhnout vrata vily z mise 11
Danny: Jo já taky ne. A úspěšně potvrzuji že je to modelem. Stáhl sem si MWE 0.4 a už to nepadá, model se v editoru načte, ale ve hře ne
L36: K tomu jsem se bohužel dál nedostal takže jsem na tom stejně,tedka by mě zajímalo jak převést base na 4DS třeba tunel apod.funguje city bars mod takže to určitě jde ale netuším jak.
Danny: Já to zkusím díky. Neznáš jiný způsob jak konvertovat z scene.4DS. Protože Zmodeler otevře scene tak napůl, že tam spoustu věcí chybí.
L36: A doporučil bych MWE v 0.4 ten už tak nepadá jako například předešlá verze.
L36: Zkus použít původní soubory ve složce missions pokud se nepletu tak to bude freeride,znovu to extrahovat a zkusit znovu vložit nebo smazat tree.klz nebo cache.bin občas mě to dělalo když jsem upravil kolize nebo objekty vždy pomohlo použít původní soubor a teda opět to udělat znovu.
danny: Já jsem začal používat Blender. Otevřel jsem Scene.4DS a poté si vybral jenom to co chci vytáhnou a ostatní smazal. Poté sem to otevřel v zmodeleru. Všechno OK a dam ten model do 4DS. jenže poté musí být něco s tím modelem, protože World editor spadne kdykoliv, když tam přidám ten objekt. Už vážne sem zoufalej (ten objekt je Morelovo bar a dvorek, možná je to tím nevím)
L36: scene.4ds otevře i zmodeler :) používám max 10 a plugin mě jinak funguje.
danny: zdravim. Já jsem takovej programátor do mafie a snažím se otevřít celý scene.4DS a vzít si z toho část a udělat z toho 4DS samostatný model. Stáhl jsem si 3ds max 8 a zkusil si stáhnout 4ds import plugn. Jenže mi to nefunguje. Nevíte něco s tím, nebo jiný program?
L36: Zase to dává smysl jelikož hra načítá soubory po extrahování ze složky models ale 3D model města se nachází ve složce miise mohl by jsi poradit díky moc.
L36: Ahoj Chci se zeptat jak nastavit lesk silnic trávy atd..zkoušel jsem to přes LS3D Sandbox nasatvit texturu odlesku ale stále nic...tím to způsobem. odkaz »
Harry: Myslel jsem si to...a dneska jsem s tím i pohnul. Jen obecně ty normály jsou takové ošemetné téma. V 3d softwaru (Maxu) vše funguje správně a po importu do ZM je to rozházené a musím to různé otáčet a nulovat...I tak díky, až budu mít čas, tak si s tím pohraju...
djbozkosz: přepočítat normály, případně zrušit texturu odlesku
Harry: (odkaz znovu: odkaz » )
Harry: Ahoj, máš ponětí, proč mám u modelů problém se stíny/světlem? odkaz » Můj model je nastaven stejně jako originál. (dle parametrů v LS3D)...
qwerty123: Hello djbozkosz. Could you tell how to turn on color key by hex?
djbozkosz: posledních pár let není čas
frg: proč se tak dlouho nic neděje :(
djbozkosz: Meivsky: jen upravovat materiály modelů a převádět meshe na jiný typ. lucas36: ano řešení existuje několik. to základní jsou lody - tzn pro auta udělat tak pět úrovní s různým počtem vrcholů. pro stromy to samé, případně použít například mipmapy.
lucas36: djbozkosz: Ahoj chtěl bych se zeptat nevíš jestli existuje nějaké řešení co se týče paměti hry ?? jelikož engine jry není dělaný na tak velké soubory jako například při modelování auta je maximum tak 4.5MB jinak se hra při provozu pokud jej použiješ i pro dopravu seká to samé modely stromů apod.
Meivsky: v LS3D Sandboxu v0.0.2013.919 nejde nic editovat?
djbozkosz: znám
Znáš?: Aleě Smrčka
Novice: Jasný, však říkám, kdyby byl náhodou čas a nálada...
djbozkosz: jo věřím, že by ti to dost pomohlo, ale to není jen tak
Novice: Hele Bozi, kdyby náhodou byla chuť, tak bych asi nejvíc a nejdřív ze všeho uvítal možnost úpravy Road a Check binů stylem MWE. Dělal jsem závodní okruh o asi 2500 bodech v Check binu a umisťovat to pomocí PosToolu je docela zdlouhavé. Kdyby aspoň šlo přemisťovat existující body pomocí myši, to by bohatě stačilo. Ale jak říkám, asi máš v plánu spoustu věcí, tak jen kdyby nebylo do čeho kopnout.
djbozkosz: pozastaven již 2.5 roku
Melbe r: V jaké stádiu je Boz mod 50% 70% ?
djbozkosz: aha, divné
Novice: Takže sem z toho takovej pitomej ...
Novice: No právě - je tam, ale úplně k ničemu, dá se smazat nebo jakkoli mu změnit parametry a vůbec nic se nestane. A to jestli došel benzín se kontroluje přes car_isusable místo přes car_getactlevel.
djbozkosz: v extrémce to je myslím použité s tím trautmberkem . sandbox link fixnu v nejbližší době
Novice: Bozi, v tý referenci máš, že car_setactlevel a car_getactlevel získává či nastavuje množství benzínu ... mě ten skript za boha nejde rozchodit, jak jsi to prosímtě udělal?
Fnll086: Мафия 3 ещё хуже 2-й части, так что ждем выхода Boz Mod.
vapno92: Ak používaš Mafiu 1.2, proste napíš CUMDAL a dohľadnosť sa ti zvýši dostatočne na to, aby to bolo pekné a zároveň nevypadalo debilne.
chosen7290: LS3d sandbox nejde stiahnuť fixnite adresu prosím.
Chudo: BigSlimDave: Ja som si na mafia-game.ru stiahol widescreen fix, ktorý rieši aj dohľadnosť bez úpravy scene2 (je to len pár súborov a môžeš to skombinovať s inými módmi), akurát keď ju nastavíš príliš veľkú, vidno tie miznúce bloky ako píše dj, ale toto riešenie je podľa mňa elegantnejšie, UDD mód sa mi nepáči pretože odstraňuje hmlu bez ktorej to mesto vyzerá príliš neprirozdene a nemôžeš používať iné módy a na to aby som si upravoval každý scene2 ručne nemám čas ani náladu. :D
Honza: Dik. Snad ty prace na Sandboxu zase rozjedes.
djbozkosz: s těmi zničitelnými objekty, podiv se třeba na telefonní budku, model: PHbox01.4ds. pokud to je zničitelný model potom má model zničení, např. první úroveň je: PHbox01_c1.4ds. přidává se tam to _c1, _c2, atd... otevř se ten PHbox01_c1 v sandboxu a mrkni na meshe. je jich tam několik a každý má textové parametry, např: ;M150N15I1V14; tzn: váha 150, zvuk 1, atd... to už si pak odzkoušej sám. a pak je důležité, aby to vůbec fungovalo, na ten model musí být přilepená kolize. otevři si MWE, načti město, zobraz si kolize: shift+c a klikni na tu kolizi stěny telefonní budky. uvidíš že má v parent položce napsaný název té budky. a ta kolize má typ 41 - crash collision.
djbozkosz: tzn.: otevřeš ve fotošopu, uvolníš vrstvu, dáš ctrl+t a otočíš kolem středu jak je libo.
djbozkosz: Honza: ajo, vypadá to, že mafiascene.net zařízli. ani se nedivím. s tou texturou, pokud myslíš odlesk na modelu, tak nejde nijak jinak otáčet, než že změníš texturu toho odlesku
djbozkosz: BigSlimDave: aha. no ve městě se ta dohlednost zvyšuje dost blbě, protože to město je rozdělené na bloky (můžeš to vidět, jak se to po těch blocích zobrazuje) a každý blok má určenou svou vlastní dohlednost ( v cache.bin). a těch bloků je tam asi sto. proto nejjednodušší bude, když na netu někde pohledáš unlimited sraw distance mod, ve kterém už jsou všechny bloky města upraveny a můžeš pak jednoduše měnit pouze dohlednost přes DCED ve scene2.bin: file -> preferences -> draw distance
Honza: djb: Vim, ze je to na mafiascene.net, ale ja nenasel. Za ten navod dik. Neodpovedel jsi mi, da-li se nejak menit natazeni ten mapy na modelu. (zvetsovat, zmensovat)
PhDr Harry: David: odkaz »
BigSlimDave: djbozkosz: To ja jen po delsi dobe nainstaloval mafii a tak me to chytlo, ale chtel bych si alespon zvysit dohlednost ve hre, zatim jsem zjistil ze se musi editovat kazdej scene2.bin soubor, mohl by jsi mi poradit kterej je to "radek/bajt/skupina bajtu" abych to teda navýšil ? Díky
djbozkosz: honza: na mafiascene.net by někde měl být ten návod. s tím odleskem to ve skutečnosti není cube mapa, ale takový paraboloid - kulové textura s celým odleskem. tady sem dělal návod: odkaz » v mafii např. env.bmp, atd... BigSlimDave: v zapomnění to určitě u mě neupadne . ale ještě to nechci dávat veřejně, protože jednak některé věci z toho používám i pro školní projekty, tak aby nevznikaly nějaké problémy. a druhak ta poslední veřejná verze, myslim tu dva roky starou je po programátorské stránce celkem humus a navíc jsem ten "engin" od té doby asi dvakrát od píky přepsal. teďka se chystám na jeho 4. verzi
BigSlimDave: Ahoj nechces ten svuj ls3d sandbox ( na kterym teda uz nejakou dobu asi nedelas ) na github ? Myslím ze by to bylo super a vyvoj by se rozjel na plno :D. Myslim ze jsi uz udelal poradny mnozstvi a prace a byla by skoda kdyby to tu nakonec umrelo v zapomeni...
Honza: djb: ok, ja se neuveritelne tesim na dalsi funkce. btw: nesmazali z mafia scene tvuj navod na destrukcni objekty? A jeste bych mel otazku, jestli se da nejak manipulovat s cube texturami pro lesk.Umim je jen pridat k existujicimu materialu. Da se je jinak natahnout?
djbozkosz: Bruski: teďka je to pozastavené. rád bych se k tomu časem vrátil. Honza: obrázky pro efekt ohňostroje. mrkni do mafia reference mám tam seznam efektů, které je používají. moc jsem se k sandboxu teď nedostal
Novice: To jsou částice užité při efektu ohňostroje (efekt č. 79-82). Pro každej ohňostroj jedna barva.
Honza: djb: K cemu slouzi tyto textury? odkaz » ...a jak na tom jsi s vyvojem ls3d sandboxu?
Bruski: Čauko ešte prauješ na Boz móde?
Cus: Ty si ještě nikdy neviděl film Smrtonosná past s Brucem Willisem ?
djbozkosz: nespouštíš to náhodou na xpčkách?
Richard: pise mi to : "Error reading il16file->Bitmap: Failed to read ImageList data from stream."
djbozkosz: hm, tak to je špatné
Richard: nejde mi zapnout LS3D Sandbox a ukazuje nejakou chybu
djbozkosz: 1. ano je to jeden z těch parametrů X, M, I, V, N 2. kdysik sem si s tím hrál a nepodařilo se mi to určit. někdy se to podle náhody rozpadne samo, jindy zase ne
Harry: J. Myslel jsem, že to je zapsáno v c2 a tak jsem to hledal mimo středníky v moři hexů, protože jsem měl omylem upravený c1. Ještě otázka: Asi nelze měnit počet výstřelů, který zapříčiní přepnutí dest. modelu, že? 2) Standardně se přepne dest. model a začne na něj fungovat fyzika až po výstřelu do nového modelu...lze nějak zařídit, aby se aktivovala bezprostředně po přepnutí?
djbozkosz: harry: ale tam ta stopa. je to parametr E odkaz » tiny: bohužel, s tím asi nehnu. ani si nepamatuju, že bych měl v mafii nějaké extra velké auto, takže o tom nic nevím
Timy: Přesně tak - dělá to Ikarus, LIAZ (valník), Karosa (prostě vše větší než Bolt Truck). Škoda 120, Škoda 1203, Alfa Romeo, Lincoln, Nissan Skyline atd. jsou v pohodě. Takže tam je nějaký ten limit, jak říkáš. Doufal jsem že bys mohl vědět jak ten limit editovat.
Harry: Nejsem si jist, zda jsi mě pochopil. V originální Mafii jsou explodující barely řešeny tak, že by se měl při přepnutí z *_c1 na *_c2 vytvořit výbuch. A proto když upravím například barel_exp_c2(.4ds) tak mi nevznikne výbuch, protože je ta definice, že má barel vybuchnout, zapsána ještě v nějaké zvláštní definici a ve stopách o destrukci to není! Proto se tedy ptám, jestli to zvládneš zapsat do .4ds, nebo mi radíš cestu přes detektor do scene2. Já se pochopitelně snažím vyhnout zásahům do scene2, protože až začnu mísit vylepšování světel/stínů, přidám, že to budu muset posílat někomu s lepší sestavou, budou lehce vznikat zmatky, která scene2 je ta a ta. Ale můžeš si provést jednoduchý test, zaměníš objekt s destrukcí čehokoliv za model s explozí a zjistíš, že ta exploze je zapsaná ve 4ds. Zmínil jsi rádius atp., né, nechci měnit rádius ani PS výbuchu, pro začátek mi bude stačit samotná exploze.
djbozkosz: ty auta do tebe naboří aji když stojíš přímo před nima? protože se mi zdá nějaké divné. co vim, si toto AI řeší samo. i u nových aut. a to ti dělá jen u ikarusu nebo i u jiných aut co si stáhneš. ale pokud to dělá jen du velkých aut, tak tam asi bude nějaký limit, který já neovlivním
Timy: Ano, naráží do mne auta řízená umělou inteligencí (ty tam mám původní). Zkoušel jsem i Ikarus mod, ale tam do mne taky AI bourali, když jsem řídil Ikarus. Takže to nebude jen tím modelem, ale je to ještě něco jiného, co nutí AI narážet do vozidel větších než Bolt truck.
djbozkosz: harry: radius a damage je zadrátovaný ve hře. s tím nepohneš. a tu pumpu do jednoho modelu se zbytek mapy taky nedáš, protože při přepnutí poškození se nahradí celý model. takže jedině vložit jako samostatný model do scene. tak jak je to ve městě. co škola? jako vždy moc práce. teď sem v prváku na magistru. (+- čtvrťák) timy: myslíš jako auta v dopravě? asi budou blbě udělané dummy v modelu auta.
Timy: Jak zařídit, aby do mě nebourali AI auta, když řídím Karosu nebo LIAZ (nebo cokoli většího než Bolt Truck)?
Harry: Pěkný den, dj. Otázka: Jak udělat funkční destrukční model pro vybuchující barel/pumpu? Kdysi se to řešilo, ale už nevím, jestli se na to zapomenulo či se to nijak nevyřešilo. Problém je u nových modelů, pokud vycházím z návodu na destr. modely, ve výbuchu. Tedy žádný PS a žádný dmg okolí. Víš co s tím? Pochopitelně to chci nacpat vše funkční do .4ds. A co škola, přežíváš? V jakém jsi ročníku?
Melbe r: a mohl bys mi ten model poslat a také poslat název těch obrázků nové jsi je udělám?
djbozkosz: zdravím. původní animaci jsem natočil frapsem, sekvenci pak uložil to sady bmp obrázků a pak udělal model čtverce, ten natexturoval a v sandboxu nastavil danému materiálu animovaný materiál
Melbe r: Zdravím Djbozkosz jak mohu udělat v mafiji film animaci filmečku jako na tvém videu (Anim seg)?
djbozkosz: karosák: napadá mě jedině, že to zkoušíš na jiné verzi mafie (1.0, 1.1, 1.2, ...). AyaBenzer: it seems like the downloads counter service is down. but you can extract original djbozkosz.wz.cz... url from link
AyaBenzer: Hi, i will Download the Boz Mod but link is down ?? pls reup it thx
Karosak: Zdravím zkouším načšíst mafii a v Car Adder a mi to hlasí load files Error while loading the carcyklopedia.def. nevíte co stím je děkuji
djbozkosz: chtěl, ale už to plánuju tak tři roky
BigSlimDave: Ahoj nechtel by jsi dopsat neco okole FIT VUT v Brně
Harry: Velbloud: odkaz » (není zač)
Velbloud: Ahoj, je prosím někde dostupná ta tvoje scéna s deštěm? Rád bych se podíval, jak je to řešený. Díky. :)
Smaženej Sýr: Myslíš, že by sis mě mohl přidat na skype (pivis.hanak)? Nějak to nemůžu rozjet. Díky moc.
Revan31: odkaz » keď trocha zroluješ je tam aj plugin pre Blender. Plugin mám otestovaný na 3DS Max 2009. Treba ho v 3DS Maxe načítať a následne načítať scene.4ds
Smaženej Sýr: Zkoušel jsem 3 a fungoval mi jen jeden a to ještě pro HD2, možná mám špatnou verzi maxe, nebo fakt nevím.
Revan31: Google určite áno
Melbe r: Je ten Maturitní výrobek ke stažení?
Smaženej Sýr: Věděl by si o nějakém funkčním pluginu?
Revan31: Skús 3DS Max so 4DS pluginom. Myslím že dokáže importovať scene.4ds aj so sectormi
djbozkosz: nic jiného mě nenapadá
Smaženej Sýr: Bohužel, ani tohle nepomohlo, je ještě nějaká jiná možnost?
djbozkosz: zkus přes sandbox povypínat animované materiály
Smaženej Sýr: Ahoj, potřeboval bych upravit scene.4ds starý věznice, ale ani po prohnání SECTOR_DELem mi to Zmodeler nechce otevřít, nevíš jak bych to mohl vyřešit? Díky. :)
djbozkosz: sry, zapomněl sem odepsat. stromy sem dělal, jako vše ostatní, ve zmodeleru. s trochou dedukce bys mě mohl zkusit najít třeba na skajpu
MarrtyLP: No tak jsem si myslel že ty stromy nějak stvořím nebo alespoň stáhnu ale ani jedno ... Stromy z netu mají moc polygonů a zmodeler je nedokáže exportovat do 4ds. Teť už se tě ze zoufalství ptám jestli bych nemohl použít ty tvoje. Ze sluěnosti vím že nemám nikoho přemlouvat ale prostě s těmi stromy by dostalo to město nádherný efekt. Byl bych ochotný pro to udělat vše. Sorry že to píšu tady do shoutboxu ale nevím o jiném kontaktu na tebe (krom. Youtube). Jestli řekneš ne už tě nebudu otravovat. Chápu to
MarrtyLP: Oukej no ... Můžu se jen zeptat jak jsi dělal ty stromy ? a program ?
djbozkosz: no popravdě ten manager neumí o dost věcí víc, než rok stará verze sandboxu. a od, nvm, konce roku 2012 jsem ho nerozvíjel
MarrtyLP: Zdar! Hodíš někdy na veřejnost ten 4ds manager který byl v jednom tvém videu ?
Vietcong: Vietcong je po
Vietcong: Vietcong je počítačová hra vytvořená českým vývojovým studiem Pterodon a Illusion Softworks. Vyšla v březnu 2003. Průměrné hodnocení v recenzích se pohybovalo okolo 70–80 %.[1] Děj se odehrává během Války ve Vietnamu v roce 1967. Hry se do dnešního dne prodalo více než 1 milion kusů.
djbozkosz: pokud máš poslední verzi tak musíš vybrat jednotlivý mesh. a to tak, že podržíš Z ... to vlevo dole a klikneš na objekt. pak ctrl+k, vybereš face a potvrdíš
Oravin: tak ahoj ještě jednou bozkosz:-) na ten script už jsem přišel, ale teď mám zase další problém tentokráte s MWE dřív mi šlo uplně v pohodě udělat plošinu a udělat k ní kolizi pod kterou se nepropadneš.. teď mi to furt nefunguje ať udělám co udělám.. nevíš prosím co s tím? :-/
djbozkosz: j. ten morph je pro to nejspíš nejvhodnější, ale pak zase nemůžeš přepínat materiály. do sandboxu uvažuju nad nějakým generátorem morph vody s vlnama
Harry: Dobře. Už umím měnit tu vzdálenost...já jsem tam akorát hledal ten button na přepínání mezi Levlama. Furt jsem si říkal, že tam máš nějaký filtr, co je skryl z objekt listu. Ale nenapadlo mě, žes to tam hodil jako samostatný parametr. WS: Ouu. A neuvažoval si, že by si přešel na morph? Však už si měl v 4ds manageru možnost konvertování na morph. Jinak není problém, já si klidně udělám vlastní vodu, jen chci, abych měl vše řešené úsporně a chytře.
djbozkosz: 1. mám hodně meshů a ty přepínám skriptem 2. každý lod má své lod ratio. takže musíš prvně vybrat správný lod, a pak změnit jeho poměr 3. težko říct. ze specifikace možná 65535 4. to by neměl být problém. a ..._cn odpovídá různé úrovni zničení 5. sám o sobě je tam dummy k ničemu, ale můžeš je použít k tvorbě kolizí 6. asi to tak blbě vymodelovali
Harry: 4) Je možné mít LODy u zničitelného modelu? (jméno_cn.4ds) 5) Fyzikální modely mají u sebe ještě dummy objekt, ale když ho smažu, model pracuje pořád jak má...naco tam teda ten dummy je? Má to nějaký skrytý význam, co není na první pohled poznat? 6) proč jsou LODy u různých fyzikálních modelů zmenšené? odkaz »
Harry: Čest, mám pár otázeček: 1) Onehdá jsme ti psal o WS, ale už jsem si nepřečetl odpověď, protože blablabla. Tedy u svého WS použíáš morph animaci nebo sis udělal xdesítek meshes vody, co přepínáš skriptem? 2) Rozhodl jsem se, že si optimalizuji modely pomocí LODů. Jak to tedy pracuje/nepracuje v sandboxu s úpravami vzdálensoti pro přepnutí? Viděl jsem tam jeden parametr, co by tomu odpovídal, ale i tak by to bylo málo, protože by to byla hodnota pouze pro jeden LOD. 3) Je počet LODů nejak limitován?
Oravin: Skript už funguje, akorát ta animace se přehrává jednu sekundu.
djbozkosz: napadá mě jedině sledovat životy postavy a pokud se sníží, tak přehrát animaci jakou chceš
Oravin: A jak mám udělat, když střelím do postavy aby to přehrála? přece k tomu nějakej event bejt musí ne? asi už budu otravnej
djbozkosz: setnoanimhit xx, yy ... xx - id actora, yy - buď 0: postava bude přehrávat animace zásahu při hitu, 1: nebude měnit animace
Oravin: Jo přesně to, věděl jsem teda jak se to jmenuje ale nechápu jak to použít :D
djbozkosz: oravin: myslíš setnoanimhit? marrty: nn v mafii ne. ve zmodeleru to jde, pokud ho používáš, tak v řežimu výběru vrcholů a pak když přetáhneš a označíš všechny vrcholy
MarrtyLP: Na 4ds modelu asi nejdou zobrazit normály že ? Nebo to mafie neumí ...?
Oravin: Ahoj DjBozkosz, prosímtě.. nevíš jak se říká tomu scriptu jako když střelíš do postavy aby přehrála tu animaci?
Timy: Asi se s tím budu muset smířit, protože moje GK nepodporuje AA... :-( Jenom mi nejde do hlavy, že dřív to neblbnulo.
djbozkosz: pokud problikávají taky stíny od aut, tak s tím moc nenaděláš. to se stává na novějších grafikách. někdo říkal, že pomáhá AA nebo adaptivní AA
Timy: Ještě dodám, že mi to dříve nedělávalo, začalo to zhruba před půl rokem. DirectX jsem teď aktualizoval, nepomohlo. Ovladač grafiky jsem neaktualizoval, poslední verze byla vydána roku 2010. Je to Intel Graphics Media Accelerator, v netbooku Lenovo Ideapad S10-3
Timy: Jde o to, že ve hře mi některé textury mizí a vracejí se. Prostě "blikají". Dělají textury, které jsou na nějaké další textuře. Např. semafor - textury rozsvíceného zeleného světla mizí a zase se vrací. Když zmizí, tak je pod ní vidět textura nerozsvíceného zeleného světla. Díval jsem se i na nějaké diskuze a tam bylo psané i přeinstalace Directu a ovladačů grafiky, ale spoustě lidí ani tohle nepomohlo. Takže se ptám tady, jestli se tu o tom neví více. Díky.
djbozkosz: tiny: trochu konkrétněji?
lucas36: Timy:Co máš za grafickou kartu? popřípadě aktualizovat ovladače.
Timy: Problikávají mi textury. Co s tím? Zkoušel jsem vypnout a zapnout všechny položky v Setupu grafiky a stejně to nepomohlo. Čím to může být způsobené?
djbozkosz: antialias můžeš pustit v setupu hry. adaptivní AA (pro průhledné textury) pak v ovladačích grafiky. mipmapované textury jsou v modelu defaultně všechny. to můžeš buď vypnout v sandboxu pro daný materiál nebo si pust anizotropní filtrování v ovladačích
MarrtyLP: DJ: Skoušel jsi někdy přidat do Mafie třeba Antialiasing nebo Mipmap ? Štve mě to jak ve hře, tak v editoru .. :D Blbě to vypadá ve videu, když třeba jedu pomalu s kamerou :)
lucas36: djbozkosz:Díky za radu jj občas mě něco napadne tak to zrealizuji,ale spíše jsou to takové menší úpravy co zaberou pár hodin.Měl jsem nedávno v plánu zasadit do Krajiny větší kus města i s dopravou atd.ale nakonec z toho zatím sešlo nemám na to moc čas tak se jedná spíše o maličkosti.
djbozkosz: lucas: pokud chceš mít na cestě odlesk, musíš smazat lightmapy. oboje věci naraz ten engine neumí. a s těma postavama je to krapet složitější. tat.: zajímavé, předěláváte mafii do dneška?
Tatarák: Ahoj, chtěl bych zde presentovat náš mod do mafie. Máme zatím pár modelů. Prosím o zhodnocení... odkaz » Still better than APEX
lucas36: djbozkosz:Ahoj chtěl bych se zeptat jak docílit přes LS3DSandbox abych měl odraz na silnici neboli tomu dát lesk jako například u auta.Když nastavím Environment map na TRUE přidělím texturu lesku Overlay nastavím na TRUE dále YProjection na TRUE tak stále nedosáhnu toho jak bych chtěl.Nemohl by jsi mě poradit jak na to?ještě bych se chtěl zeptat jestli se dá přes LS3DSandbox změnit třeba části nebo celá postava díky.Jinak dobrej program spoustu věcí ulehčí
djbozkosz: 77 - přilnavost přední kola, 109 - zadní
djbozkosz: indexy pro RHAM: 396 - síla brzd, 397 - omezení brzd, 398 - síla ruční brzdy, 399 - omezení ruční brzdy
djbozkosz: podívej se na prográmek RHAM. Ale přesnou hodnotu ti z hlavy v tuto chvíli neřeknu.
FrantaM.: Zdravim, dobra prace...Chtel bych se te prositme zeptat jestli jde v mafii nejak zmenit hodnotu zpomaleni auta pri brzdeni. Auta podle mne zpomaluji s moc velkou razanci...V car value editoru s tim moc nenadelam, existuje na to neco ? nebo aspon program ve kterym mohl editovat parametry pneumatik. DIky moc.
Anonym: Čauko Chcel by som vediť kedy asi výde Mafia Boz Mod
MarrtyLP: Jo díky Určitě mrku na web ..
lucas36: MarrtyLP:Dobrá práce dělal jsem nedávno něco podobného ale jednalo se jen úpravu stávající mise.Odkaz na můj web odkaz »
lucas36: djbozkosz: Ahoj vidím že si s Mafií dokážeš poradit ve všech směrech:) Chtěl bych se zeptat na pár věcí a to jak dosáhnout například odlesků silnic a objektů nebo jak například docílit toho aby létalo listí ze stromů jako v misi na farmě dále třeba prachové částice a nakonec jak vytáhnout modely které jsou označeny v MWE jako Mesh což jsou například i silnice atd.Díky za nějakou radu
lucas36: Tak nad tím už bádám léta a momentálně se o to nějak pokouším ovšem neúspěšně to samé jako s modelem tramvaje jakmile jej vyměníš nebo jen původní importuješ z novu uložíš do 4ds tak ti do ní nikdo nenasedne...
MarrtyLP: Možná už trošku otravné ale mám další otázku Podařilo se ti do Mafie vložit vlastní model postavy který by se normálně pohyboval ? (animace 5DS)
MarrtyLP: Jo a ještě něco .. Nevíš jak zvetším Draw distance v Mafii ? Já vím. Jsou ty ty mod jako "Unlimited draw distance" ale ten mod už je ve scene2.bin a cache.bin a já nevím co tam změnili ( jestli nějaký script nebo tak .. ) Kdyžtak bych ti poslal tu mojí rozdělanou misi a ty bys to kdyžtak udělal jestli je to nějaké složité. Předem dík :D
djbozkosz: sry, ale v blenderu nedělám, takže to po mě nemůžeš chtít . jinak ta hotová část na videu vypadá fakt dobře , tomu zbytku stačí věnovat pár večerů
MarrtyLP: Promin jeste neco .. Jaký máš nazor na můj mod .. ? odkaz »
MarrtyLP: Zdar DJBozkoCZ ... Ty dokážeš s Mafií zázraky a tak se tě chci zeptat (když si tu teď dal tu 4ds specifikaci) jestl by si neudělal plugin na export 4ds modelů z Cinemy4D. nebo nějký convert z 3ds do 4ds .. Modely mě zatím nejvíce brzdí při dělání modifikací. Jinak ty screeny z Mafie jsou Aweosome :) na to video kde je ten déšť bych klidně čuměl celý den Prostě jsi nej. modař Mafie ever :)
djbozkosz: tím bere skript sám sebe. sice sem to netestoval ale mělo by to být to samé jako act_setstate -1, ..., kde -1 vždycky znamená id actora (nebo framu), ve kterém je příkaz napsaný
Velbloud: Ahoj Bozi, v mnoha skriptech je act_setstate 100, off nebo act_setstate 100, inactive. K čemu to tam slouží? Žádného actora 100 jsem nikdy neviděl. Díky. :)
djbozkosz: bramborak: můžeš si v sandboxu otevřít scenu 4ds a v editoru materiálů upravit název dané textury, např: ^sl_6m02.bmp na jinou a změníš tím nějakou oblast, protože materiálů se stejnou texturou je tam několik, každý pro jinou oblast. to OTHER: sorry guys, i'm working now on the sandbox, not boz mod
Bramborak: Ahoj, je nějak možné změnit texturu silnic u konkrétního scene.4ds? Jde o to, že potřebuji udělal jeden level v zimě. Díky moc. :)
Lorenzitto: Hi, could I test the latest version of your mod? Or you stopped working on it? Greetz from Italy, the one and only MAFIA LAND!
tomas: dělá se ještě na tom?
Yellowbrainz: Do not plan to which the alpha version of the Boz Mod? I'm waiting for it since 2011.
Robert: Вообще круто!!! Особенно картинки справа! Very cool!!! Specially pictures at right column!
LLLH: Jo akorád v Zš Werichová nehraješ za knoflikaře jako klasika u SA 1 a 2 ale hraješ tam v Zš Werichová protí knoflikařum.
ghfg: Jo znám Zš Werichova
Michael Orloff: Všech brativ-slovany s Veselé Velikonoce
Harry: Tu jsem ti připíchl: inport do maxu, pak export do .4ds z maxu a nakonec inport do Blendru odkaz »
Yellowbrainz: "4DS плагин к максу" - plugin for import 4ds to 3d max odkaz »
djbozkosz: na forum.mafia-game.ru můžeš najít import skript pro 3ds max
BigSlimDave: Ahoj ,neznas nejakej fungující způsob jak importovat .4ds modely mafie do blenderu nebo 3ds maxka?? Uz jsem zkousel dost veci ale jaksi zadna nejak moc nefunguje . Díky za odpoveď.
djbozkosz: odkaz »
djbozkosz: píšu podruhé: MWE neumí zobrazit glowy. zobrazit je umí jen hra. no a teď zrovna dělám na bakalářce, takže v nejbližší bodě moc nepočítám s updatem sandboxu
zrcadlo: Škoda, nemůžeš tuto funkci přednostně přidat do sandboxu? Jinak děkuji alespoň za ten glow(sice ho pořád nevidím, ale snad se s tím nějak vypořádám)
djbozkosz: zrcadla mají ve 4ds úplně jinou strukturu, takže dělat to přes hex je celkem dost práce. v titaniku sem zrcadla nedělal. spíš to byly jen průhledné textury. s těmi glowy: ano velikost glowu opravdu záleží na velikosti textury a rozlišení obrazovky hry, protože ten glow je pouze promítnutá textura na obrazovce jedna ku jedné
zrcadlo: Vím, že MWE neumí udělat, aby se na mě ty světla natáčeli, ale já tam ty glowy prostě nemám absolutně vidět( inportuji model a v MWE je vůbec nevidím, ale ve hře fungují, jak mají). Nechápu, jak to myslíš s tou velikostí textury, přeci by rozlišení nemělo hrát žádnou roli. Nebo tím myslíš, jako že si musím už v 3D programu zvolit jak bude výsledný model veliký? A se zrcadlem: říkáš moc složité? Proč prosím? Snad se jedná pouze o přepisování nějakých čísel v hexa editoru. A třeba jsem si všiml, že zrcadlo bylo již použito například v nějakém módu auta(myslím, že jsem si model stahoval ze škorpions, stahoval jsem si ho pouze proto, abych zjistil, jak se dělá zrcadlo). A ty jsi to neříkal mr Robvillovi? Všiml jsem si na některých záběrech z Titanic módu, že tam používá též zrcadla
djbozkosz: mwe neumí zobrazit glowy. a jejich velikost závisí na velikosti textury. zrcadla je dost složitější udělat. a dneska pouze přes hex, ale návod není
zrcadlo: djbozkosz: Povedlo se mi vytvořit to světlo, ve hře pracuje, ale vůbec ho nevidím v MWE. A když ho pomocí MWE zvětším(zapíši to properities frame, protože jak jsem již řekl nevidím ten model) . A za druhé: jak udělám to zrcadlo?. Děkuji za rychlou reakci
djbozkosz: doporučoval bych počkat na další verzi
JohnyBum: udělá mi to pokaždý, nemůžu ani nic načíst :-( nevíš co stím ? :-) díky
djbozkosz: no, potřebuješ umět v hex editoru. a jak to udělat, bych vysvětlovat tady fakt nechtěl. najdi si mé návody na mafiascene.com, tam je popsané jak udělat glowy.
Alan Awari 3: Pracuje se na Alanu Awarimu 3 odkaz »
zrcadlo: Jak mám vytvořit zrcadlo a jak si v boz modu vytvořil ty světla, co se natáčeli směrem ke mě?? Prosím vysvětli mi to podrobně abych to pochopil, děkuji
djbozkosz: jo, ono to někdy udělá
JohnyBum: zdravím, proč mi LS3D Sandbox když chci načíst soubor napíše access violation at adress 0048fa3a. Oprávnění nastaveno mám, Díky za odpověď
FXI322: PatrickSandals: 100 mám ale neviem, či ti ju môžem poslať. Kontakt na autora už nemám a nebudem šíriť cudzí model bez dovolenia. Píšem to, lebo taký model existuje, dosť kvalitný tak keď budeš hľadať tak ho snáď od niekoho zohnáš.
Revan31: Škoda 100 L odkaz » Treba sa tam regnúť...
PatrickSandals: Ďakujem, to poznám, prebádal som už dosť internet, asi si to budem musiět dáko vymyslieť, aj by som sa pustil do modelovania ale kilo má fakt zvláštne tvari hlavne ten predok
djbozkosz: jen 105 odkaz »
PatrickSandals: Zdravím, sháňam model škody 100, môže byť aj nie pre mafiu to si prekonvertujem, ďakujem
ApeX: e mi nejde T148 dostat do hry a to má "jen" 220.000 poly :D
djbozkosz: jwano: myslíš jako chodce? pomocí findnearactor a human_setproperty by to mohlo jít Apex: zmodeler má limit něco kolem 10 000 facetů na mesh myslim.
ApeX: Neví někdo kolik je limit modelu?Nějak mi T148 nejde dostat do hry a to má .z3d 3,92 MB
Jwano: Nazdar, nevíš jestly se dá nastavit Shooting vlastnost i mafiánovi.?
djbozkosz: some info and picts odkaz »
Yellowbrainz: have not had the information and screenshots. boz mod died?
Harry: Zdarec Guestion: Co je toto? odkaz » odkaz » Ve hře to má na těch místech samozřejmě aj tmavší texturu...co s tím? Do Amnesie jsem si to portnul bez problémů, takže to dělá neplechu jenom v mafii...zkusil jsem resetovat normaly-nic..,
Mafian: Můžeš mi sem dát ten odkaz na ten tutorial? Já už s hexe pracoval...dělal jsem ten paprsek slunce....ale teď nevím jestli jsem ti dobře popsal, co si představuji pod tím glow-chci tím říct, že mám surface v modelu a teď potřebuji v hexe napsat, aby se ten objekt obracel jakoby ke mě (jako to je v mafii u pouličních lamp). A proč je to zrcadlo těžší?
Kermes: Sector is done, but can't do portals.Please can burn video tutorial, which will be described in detail how to do it.
djbozkosz: zkus si na netu pročíst nějaké návody jak pracovat s hexem. vysvětlování do chatu po mě fakt nechtěj . návod jak udělat glow sem psal na mafiascene.com. udělat zrcadlo je o dost složitější
Mafian: Prosím poraď mi
Mafian: Ahoj, jak mám udělat přes hexa editor udělat glow model či zrcadlo? Vidím hexa editor poprvé v životě tak mi to prosím vysvětli podrobněji.
Helikoptera: Třeba helikopteru do Boz Modu abych sní mohl litat a ovladat jí.
Kermes: Sector is done, but can't do portals.Please can burn video tutorial, which will be described in detail how to do it.
ApeX: odkaz » T148 se zase posunula ve vývoji
PatrickSandals: Daniel, môže byť? odkaz »
Daniel: Prosím vás, hledám ruskou stránku s MED editorem, někdo to tu postoval, bohužel to tu již není :( Bylo tam víc editorů, já bych potřeboval editor fontů
ResetCZ: Ahoj mám problém s road binem. Když jsem si jen tak pro test přidal vlastní bod v editoru nastavil mu předchozí a následující bod (jak nejblišší křížový, tak i předchozí a násled.) potom ho exportoval do difference souborů a ve hře refreshnul body pomocí F1, tak se stejnak nezobrazil nevíš v čem může být problém? Pokud by jsi byl natolik ochotný, klidně bych poslal i soubor s těmi cestami aby jsi mohl říct přesněji co dělám spatně. Díky
Lukis: Tak už je to OK
Lukis: Djbozkosz, zapnul jsem mafii a zničeho nic mi problikávají textury u auta. Předtím to nedělalo, nevíš co s tím? :)
CG-Turnov: Mafia1 stará dobrá hra. Mame ji rádi tak asi před rokem jsem si koupil oryginální :)
ApeX: Dodiiix to rozhodně nebude na škodu ba naopak a kdyby ses dal na modelování,byl bych rád-dobrých modelářů moc není
Dodiiix: Neuvěřitelné! Myslel jsem, že Mafia je už mrtvá hra, ale když vidím, jak to tu pořád žije a ty kolik sis dal práce s tím vším...asi si taky zase začnu modovat :D
djbozkosz: já to už mezitím aktualizoval, bo to nejelo na žádné nvidii. teď by to mělo jet aji na integrovaných grafikách
PatrickSandals: Problém s texturami sa mi podarilo vyriešiť novým driverom na GK konkrétne pre moju NV GTX460 to je 326.80 verzia
Harry: čupr Jen tam kazí dojem ten Tommy sedící jak přikovanej
djbozkosz: odkaz »
Lukis: Dík :D
djbozkosz: chudo: přímo ne, ale zkušenosti rozhodně ano ... lukis: zkus dát režim kompatibility na winXP, aspoň mě na win8 to tak ide ... cg-turnov: jednoduše za pár chvil to nejde
cg-turnov: Dá se spojit město a krajnu do jednoho? (částečně se mi to povedlo ale né všechno) bylo by to super :)
Lukis: Nevíte, proč mi nejde spustit hra v okně? Nastavil jsem to tak v setup, ale nic :/
Chudo: Tú prácu potom implementuješ do sandboxu, alebo ako to mám chápať?
djbozkosz: téma mojí bakalářky: odkaz »
djbozkosz: a doufám, že se dít ještě bude
ApeX: djboskosz nevadí já sen na tomto webu denně,je to jeden z mála kde se něco děje
Kermes: Very thanks))) You're a good man, good luck:)
djbozkosz: Kermes: try to update sandbox, white bug should be fixed now
djbozkosz: ajo vlastně, nedávno jsem se tam díval
ApeX: djboskosz odkaz »
Kermes: Here is the log - odkaz »
Kermes: I updated openGL up to version 4, but still white geometry and textures not load.:(
djbozkosz: apex: není zač. co máš za web?
djbozkosz: vše bílé = staré drivery, nejdou čudlíky nahoře = je to alfa verze, nepočítej s tím, že to umí kouzla
davek: Ve viewportu mam celej obraz bilej (mozna taky problem s texturama, akorat mi to nehazi error), a vetsina tech menu nahore nejde otevrit (modify, tools...)
djbozkosz: zapomněl jsi resetovat lokální osy sektoru a portálů. v návodu jsem to zdůrazňoval ... a v sektoru bude tma, protože nemá žádné světlo.
Revan31: Skúšal som spraviť sector podľa návodu. Exportol som model, convertol som box na sector, vložil do scene.4ds a keď doň vojdem začne blbnuť kamera a hádže ma hocikade po mape, miestami čierna obrazovka, celý interier vôbec neni vidieť z Primary Sectora i keď som použil Portály. Prosím ťa mohol by si poradiť kde by mohla byť chyba ?
ApeX: Ale musím ti poděkovat za tu pomoc,na svůj web sem dal nějaké ty screeny,kde polygon překrývá tvoji plochu,jinak to nešlo
djbozkosz: šak jo, zatím to použijí hlavně ti, co potřebujou nějak upravit materiály, popř udělat sektory, atd...
ApeX: djboskosz stejně to zatím nespěchá,používám MWE jen sem se na to chtěl kouknout
Kermes: the path to the game I had specified, but the textures still does not load
djbozkosz: tak s totim zrovna ted nic nenadělám
ApeX: odkaz » djboskosz tak sem se to rozhod ukázat
PatrickSandals: Ano, cestu som nastavil, pozrem sa na to ešte veľa som sa s tým nehral, inak to vyzerá viac než dobre
djbozkosz: když jste to spouštěli poprvé ptá se to na game path - cestu kde je nainstalovaná hra. Taky to lze dohledat v settings.ini
PatrickSandals: Dačo podobné mi to robí ako tuto kolegovi podomnou, ale možno je len chyba medzi PC a stoličkou
Kermes: In LS3D alpha version, not show textures.How to fix it?(Error report: "Unable to load texture").
djbozkosz: tak to je pak těžko něco řešit ...
ApeX: to se mi nechce ale je to cosi s bitmap
djbozkosz: screen?
ApeX: djboskoz co je to za program.když to spustím hodí to error a ta licence taky nikde
Novice: Udělej si sám přes skripty...
Lukis: Nemáte nějaký skvělý program na natáčení mafie? Mám na mysli pohyb s kamerou, vypnuté HUD atd. Něco jsem našel, ale jestli má někdo něco vyhlídlé, tak mi napište, dík
Lukis: Při nejhorším se něco doladí přes ZM :)
PatrickSandals: A ten skrip na maxa vraj nefunguje ešte korektne
PatrickSandals: Jo, to chápem tak som robil dávnejšie konvert z M2 do M1 ale ja som to textúroval v ZM... Lukis písal, že ZM už nepoužíva vôbec, zato sa pýtam inak vďaka
Harry: PatrickSandals: Do 4ds to můžeš hodit tím, že to z Maxe(cinemi, Blendru, Maye...) exportuješ do 3ds a pak otevřeš v ZM nebo je pro 3dsm, Max skript pro export rovnou do .4ds
BlueBoard.cz ShoutBoard