Přidej zprávu »
djbozkosz: máš mesh. neřeš, že má submeshe dle materiálu - pro lmapy se submeshe ignorují a bere se to všechno jako jeden mesh. geometrie toho meshe se rozbalí do roviny a rozdělí na jiné submeshe - kvůli překryvům. každému tomuto jinému submeshu odpovídá jedna bitmapa. při renderingu nemůžeš mít na mesh tolik textur a proto se spojí do jednoho atlasu. a ten má omezenou velikost. jasné?
Harry CZ: Vysvětli mi to ještě jednou s tím atlasem...jak bych to měl rozložit, aby to fungovalo? Jinak se vydám tedy nějakou střední cestou, kde přidám více toho rozmazání. O té velikosti vím, ta tam je, protože je ta lightmapa uložená v tom scene2 dost nekomprimovaně (pro rychlejší čtení hrou?), ale po kompresi třeba do .RARu se srazí stovky MB na jednotky MB.
djbozkosz: a ve městě takové odkaz » odkaz »
djbozkosz: jo a počítej s tím, že scene2.bin bude mít minimálně giga
djbozkosz: v krajině jsem lmapy neměl tak detailní, o co se pokoušíš ty. odkaz »
Harry CZ: Píšeš atlas pro submeshe... odkaz » - zkusil jsem ten most nařezat na menší meshe a stejně to ve hře vypadá stejně špatně - možná jsem tě špatně pochopil. V krajině ti to šlo detailně? Zejména koukat se na tu low lightmapu vygenerovanou ze sloupu/lampy je otřesné.
djbozkosz: Neřekl bych, protože v krajině jsem měl hodně dávno vypočtené dost detailní lightmapy na všech terénech a engine si neztěžoval
vapno92: Nie je náhodou limit na maximálnu sčítanú veľkosť lightmáp vrámci jednej scény?
djbozkosz: ls3dčko pro každý mesh generuje z bitmap (počet a rozměr podle toho, jak se ta geometrie rozbalí) atlas, který má max rozlišení 512 (nebo 256?)
Harry CZ: Zkoušel jsem více verzí MWE, ta nejnovější generuje lightmapy asi tak do 18. resolution stupně rozlišení a pak zase ten detail padá (v MWE vypadá lightmapa krásně) a přidává se ve hře nechtěný blur... Napadá tě něco?
Harry CZ: dj: Větší i menší. odkaz » odkaz » odkaz »
djbozkosz: a na jak velkých meších jsi to počítal?
Harry CZ: Čau, trochu mrtvo. Otázka na móding: Při generování lightmapů ve městě s velkým detailem (50 u nového MWE) se mi vygeneruje krásná lightmapa v MWE, ale ve hře nemá v žádném případě srovnatelný detail. Testoval jsem a ve scénách *Salieri jsou větší detaily a tak jsem přegeneroval dvorek a byl jsem spokojen. Z toho mi vyplynulo, že by mělo existovat nějaké globální nastavení detailu lightmap, které mi ve městě znemožňuje větší detail. Je to nějaké nastavení ve scene2.bin? Vapno & Samo: Tak co Mademan? Vyrábí se něco?
Samo149: Ludia, ja som ho videl!! Mišo vstal z mrtvych. Musíte mi veriť
vapno92: Asi bola chyba dávať Mišovi Ban, potom to tu prakticky zdochlo...
Mafian2771989: Prošvihl sem rozdávání ovoce?
Samo149: Už chýba len Mafliban
Alien: OK . Ban zrušen (ale pak si nestěžujte )
Samo149: Myslím, že nastal čas aby sa Mišo vrátil z exilu. Ali, otváraj brány, prichádza prorok boží
djbozkosz: na skypu mi posílá dost screenů. a musím říct, že se jeho tvorba po grafické stránce o něco zlepšila
Samo149: čo má robiť, ked koniec sveta nejak neprichádza
vapno92: Mišo je dosť aktívny na FB, dosť často mi posiela "prototypy" rôznych modov
Samo149: Hoši, mali by sme sem zavolať dalšieho jehovistu, je tu nejaká nuda
Mafian2771989: odkaz »
davidjaho: Čaute lidi. Chtěl jsem si tak zahrát Mafiu jedničku a ejhle při zapnutí vyhodí error: #4214 Unsupported... Ještě nedávno šlapala bez problémů. Jedinů změnu byl jenom Creators update pro Win. Nevíte prosím vás někdo jak to opravit?
Samo149: v pohode
trash: Čau mafiáni. Udělal jsem něco jako "trailer" na Mafii 2. odkaz » Nikde jinde jsem něco podobnýho neviděl, a proto je to svým způsobem unikátní.. budu rád, když se podíváte
vapno92: Tie save pozície "Subquest - Tony" a "Subqeust - Biff" sú reálne v textdb_cz.def, využité neboli nikdy. Každopádne Mafia mala mať Multiplayer, dokonca vo v 1.00 funguje. Interiér palermo klubu je možné vidieť na fotkách/screenshotoch z beta verzie. V misií 7 sa malo dať dostať na ten "dvoreček" skutočne cez dvere/podchod v paneláku, reálne to tam je vymodelované. V rovnakej Misií je možné nejakým spôsobom získať Celeste, ale je to celé disabnuté, takže to bol asi plánovaný easter egg. Vo freeride mal byť aj Salieriho bar, v scénach nočného mesta je možné nájsť bod "load z freesalieri" a tak ďalej ... :)
Melber: Gemb To máš ale je zase těžké říci co je obrázek pravý nebo jen udělaný schválně někdy obrázky jsou jen tak pro ukázku ale do teď jsi nikdo nikdy nepomyslel že subqesty měly být od Biffa nebo Tonyho to bych teda nikdy neřekl.
Gemb: Ved to je zname, ze v mafii malo byt toho troska viac a pocitam, ze aj pribeh jemne odlisny ale asi to nestihli dorobit. Ked si pozrete fotky z bety pochopite. Taky lucas bertone pri mlateni chlapka a pod.
Melber: Bohužel nic není nalezl jsem pouze úložné pozice ale jinak nic ani v levelu kde by ty subquesty se měly nacházet nic není zjevně kompletně odstraněno
Alien: gj, nějaké fotky interiéru nejsou?
Melber: Přátelé je mnoho tajemsví ale dnes jsem našel bingo! Ale každopádně máme další záhadu vyřešenou u Mafie měla mít více subquestů než jak je tomu a možná že právě jeden z nich se měl odehrávat v Palermoclubu ze kterého se také dochovaly nějaké ty fotečky. Zde můj nález -> odkaz »
vapno92: O tom potom, ja som v prvej chvíli myslel, že je to šaférenie ... Samozrejme že účel to splní, dokonca aj bez toho, aby tam bol finálny boss, ktorý má 1200HP a Thompsona s 12 000 nábojmi.
Samo149: čo sa toho modu týka, ako zábava na 5 minut to svoj účel stále plní
vapno92: Jáj ozaj, však to je tvoj mod, sorry som zabudol. Som reálne myslel, že to je zase niečo v štýle Police New mission mod alebo fugitive mission mod
djbozkosz: dovolím si trochu proma do bety odkaz »
Samo149: To si potom tú nálepku "šafárikovina" musíš dať aj na made man demo. Pretože tú misiu scriptoval ten istý autor :P.
vapno92: To je zas čo, dáka Šafárikovina? MISE19-BANKA s upravenými skriptami a vymenenými modelmi postáv?
trash: odkaz » ten konec
BlueBoard.cz ShoutBoard