Přidej zprávu »
jawarmaniak: Pokud je zbytek motorky pěkně dochovaný, tak bych spíš doporučil sehnat jiná originálně zachovalá kola. Je jich celkem dostatek. Když už totiž jednou kola opískuješ a nastříkách, tak to oproti tomu patinovému laku motorky bude dost řvát a bude to hodně poznat. Jianak doporužuju epoxidový základ.
kovark: Ahoj, mám ČZ 125 t z roku 1947, podle štítku verzi kdy se montovalo současně B a T, pěkně dobově zachovalou a nechci ji neodbornou renovací zničit. Lak je všude pěkný až na kola, ty jsou dost orezlá. Chci si je nechat opískovat a nastříkat. Můžete mi, prosím, poradit, jakou použít základovku?
jawarmaniak: Říká se tomu lidově barvožrout. je to bílý rosol, který se nanese na barvu, nechá působit a pak vapkou opláchne. Musí se to ale několikrát opakovat, protože barvu neodstraníš všechnu zajednou. Pokud bys to chtěl použít na motorku, tak budeš mít obrovskou spotřebu a navíc to neodstraní rez, mastnotu a špínu. Raději nechat otryskat. Seženeš to v kterémkoliv obchodě s barvymi. Cena něco kolem 170Kč.
Kubík: Někde jsem slyšel že existuje nějaká chemikálie která my sežere všechnu barvu až na kov, je to pravda? Jaká chemikálie to je? dáki moc
jawarmaniak: Samozřejmě záleží na tom, v jakém prostředí se otryskané části skladují. Vydržet můžou v suché teplé garáži kldně i půl roku, ale taky můžou zreznout do druhého dne a může se to tryskat znova...
Martin kursa: Já jsem si Téčko pískoval sám, domluvil sem si, aby mě večer postili do pískovací kabiny, dal sem nízký tlak a rozbitý písek, pak sem to rok válel v dílně a nic mi nezrezlo, ale stejně je lepší to hned nastříkat, protože jde o to, jak je koroze "zažraná", někdy to pak z materiálu začne vylejzat za dva dny.
jawarmaniak: Díky. Pokračování po prázdninách. Těď pracuju na přehledu karburátorů.
roman: Zatím very good
jawarmaniak: Uvítám Vaše dotazy, připomínky a postřehy.
BlueBoard.cz ShoutBoard