Přidej zprávu »
jawarmaniak: 2924SBD je nejrozšířenější karburátor, sehant ho přeci není problém.Hned první odkaz na bazoši.. odkaz »
Henry: Uz som medzicasom objednal novu repliku 2926SBDb za dobru cenu. Bohuzial povodny karburator 2924SBDb (na CZ 471) sa ako replika asi nevyraba a ani pouzity sa mi ho za rozumnu cenu nepodarilo zohnat. Ale Bizon 623/02 (ten isty motor) bol tiez od vyroby osadeny 2926, tak snad to bude fungovat. Predsa len pre zaujimavost: ako by si postupoval pri oprave toho karburatora? Mne sa nepodarilo zohnat tu emulznu trubicu ako nahradny diel (ani v katalogu ND nie je uvedeny, kedze je tam iba teleso karburatora ako celok) a davat ju vyrabat na mieru by asi bolo drahe. Tiez mam strhnuty vnutorny zavit na telese karburatora pre tu spodnu kryciu skrutku hlavnej trysky.
jawarmaniak: Ahoj, ano dá se to. Ale jestli není jednodušší sehnat jiný karburátor.
Henry: Nazdar! Da sa v karburatoroch radu Jikov SBDb (CZ 175/477, atd.) vymenit do telesa karburatora zalisovana emulzna trubica? Mam znicenu spodnu cast so zavitom pre hlavnu trysku, ale zvysok karburatora este je pouzitelny. Dik za radu!
befitone.com: Skvělý webík! Koukni na můj eshop odkaz »
jawarmaniak: Ve zkratce: Nastartovat motor a zašroubovat šroubek dorazu na šoupátku tak, aby sotor nezhasl. Až se zahřeje, tak šroubkem bohatosti vytočit tak, aby měl motor pravidelný chod. Až je chod pravidelný, tak se povolí šroubek volnoběku až klesnou otáčky. Zase se sešteluje bohatost tak, aby byl chod pravidelný. A zase se sníží volnoběh. každopádně to bude zhruba stejné, ako základní nastavení tady z tabulky: odkaz »
lupo: Pri jazde na 250/353 ke´d pridám prudšie plyn tak motor začne klepať. Ako nastaviť karburátor aby to nerobilo? (karburátor 2926 SBDb 2721 HT96 VT50 ihla na 4 záreze zhora, volnobežná skrutka povolená o 1 závit predstih 4mm).
jawarmaniak: Uvítám Vaše dotazy, připomínky a postřehy.
BlueBoard.cz ShoutBoard