Přidej zprávu »
Tridac: Jako každoročně i letos proběhla ukázka bitvy ve Stárkově. odkaz »
Tridac: Tak 15. ročník Nábřeží paromilů se včera vydařil stejně jako počasí i návštěvnost. Krásná sobota. odkaz »
Tridac: odkaz »
Tridac: Dnešní a kletošní Krňovice opět nezkalmaly, opět nové budovy, tentokrát Truhlárna, pěkná auta, a nové kočáry. Krásný den. odkaz »
Tridac: asi 5.600,- vyjde komplet volnoběžka, ozubené kolo, kompletní těsnění pod víko, těsnící tmel a nové šrouby do volnoběžky.
Tridac: cena kompletu je 4.850,-Kč plus poštovné. Což je asi polovina ceny na trhu. Obsahuje kompletní volnoběžku s válečky a k tomu celé nové ozubené kolo.
Tridac: Byko, vidíš, přeci jen jsem měl pravdu, v jednom příspěvku jsem psal, že stačí vlas v kanálku bohatosti a celý motor se rozhasí na vonoběh, to jsou ty blbě hledatelné věci, které jsou o ničem, ale potrápí. Jinak volnoběžky jsou stále kompletní v nabídce a ceny šla o něco dolů, takže pokud bude někdo něco shánět, víceméně to co je na trhu jsem schopen sehnat stále. Ale ty vonoběžky mám k dispozici komplety i s ozubeným kolem pořád.
byko: Tridac, dík za vyčerpávajúce nápady, to všetko som ale urobil. Málo kedy sa z niekym radím, iba keď som v koncoch :-) A teraz som bol. Ja som tiež od malého chlapca opravil veľa motoriek a aut, väčšinou úspešne. No venturka ma trošku precvičila. Sviečky som menil ako prvé. Potom ako aj ty píšeš som dostal ranu od fajky, ktorá dosť prerážala a bolo to zrovna na tom lavom prednom valci ktorý zrovna blbnul. Dal som fajky nové, ale valec stále na volnobeh nešiel. Synchronizácia v poriadku, vzduchový filter ok, gumové krky od karbecov do airboxu v poriadku. To všetko som urobil a skontroloval ako prvé, pretože je to logické a celkom jednoduché. Len stále valec nepálil. Našiel som na internete rez karburátora a podla toho som usúdil že membrána by z volnobehom nemala mať nič spoločné. Volnobežný okruh by mal byť samostatný. V sacom hrdle karburátoru je vzduchová tryska, ktorá je osadená do sacieho kanálika, ktorý je prepojený až pod klapku. Do neho sa pripája cez šrob bohatosti zmesi další kanálik z palivom, ktoré sa týmto šrobom pridáva a uberá, tým vlastne regulujeme prietok benzinu do toho kanálika zo sania. Samozrejme že zas cez trisku volnobežného paliva v plavákovej komore.Usúdil som že bude pripchatá a kedže sú tieto kanáliky prepojené, mohlo by sa to dať prefúknuť aj z vonku cez trysku v tom saní, alebo cez dieru po vyšrobovaní šrobku bohatosti. Nasadil som hadičku na spray z odmaštovačom, strčil do diery po šrobku bohatosti a prefúkol som tie kanáliky. A čo sa stalo a nestalo, niečo sa tam uvolnilo a valec už šlape na volnobeh bez problémov. Zasraná nejaká špina. Už som spokojný, chvála bohu že som nemusel vyťahovať karbece von. Chystáme sa v utorok na Balaton a chcel som to mať v poriadku. Malo by to byť ok. Možno ten aj keď malý problém niekomu pomôže. Ešte jedna vec. Nevolal ti alebo nepísal Maroš? Zháňal volnobežku, tak som mu poradil nech sa obráti na teba.
Tridac: svíčky NGK, Denso a Champion jsou na stejné brdo, všechny jsem zkusil všechny jsem vyhodil, zjistil jsem že někomu bezvadně fungují ngk a nefungují brisky a někomu, jako mě, obráceně, brisky mi pálili jak divé a srovnal se vonoběh i výkon motoru, ale není to modla. To co popisuješ může být otázkadvou věcí, obě jsem dělal, tu membránu můžeš zkusit vyndat, je to na čtyři šroubky a nic tím nezkazíš maximálně zjistíš že je prasklá, ale jjak píšeš, nevím přesně zda ovlivní volnoběh, i když podle praskliny to může být. Ale já jsem si vzpomněl, že jsem měl jeden problém který jsem nemohl najít až náhoda mi pomohla, pořád se mi to jakoby hádalo, jeden válec, levý přední, jako vynechával bublalo to do výfuku na volnoběh jak kdy někdy dobrý někdy se to hádalo jako když jde na tři a nakonec jsem nšel původce problému, jak jsou nahoru do airboxu zasunuty ty čtyří vršky karburací, ty manžety tak ta jedna začala podfukovat a někdy teplá někdy studená přisávala vzduch zhora z airboxu a hádalo se to na volnoběh a někdy při víc než 3 tisíci otáčkách se jakoby začne motor cukat. šroubkem bohatosti směsi se většinou, vždy nastavuje množství benzinu, vzduch se víceméně nastavuje polohou klapky, kdy otvíráš či zavíráš klapku nebo průduch vzduch, ale bohatost se nastavuje obejme benzinu. Karburace mají vlastní membránky malé, které ovládají systiče, také možnost, může to někde přisávat, kolem volnoběžnýc systémů, přisávání vzduch. Hrozně špatně se to hledá když to člověk nevidí neslyší, může to být i vícero věcí, stačí mít vlast v trysce, stačí mít špínu v difusoru, může se zasekávat při ubrání plynu zaskočí dolů klapka a zůstane jakoby přidřená, může být křivé víčko karburace, to už jsou věci které mne napadají, které jsem zažil a dělal za 40 let na mnoha autech i motorkách. vždy když hledám nějakou jobovku, takpostupuju podle hesla, laicky a sedlácky. Tedy jako první promyslet, co souvisí s volnoběhem. benzin, elektrika, vzduch, tedy další je svíčka, přívod vzduchu a benzinu, může být vadá cívka, může být vadný kabel svíčky, no vidíš, to mne napadlo, taky problém u ventury, koncovka, stará, začala probíjet kolem a nešla jiska na svíčku ale všude okolo, přišeljsem na to když jsem dostal na dotek ránu, že probíjí. Pak jsou kabely ke svíčkám, pak je to otázka benzinu, když se vyčerpá elektrika, kudy jde, jak kjde co obnáší volnoběh, ten je spíše zaměřený na vzduch a klapky karburací. Omlouvám se za spoustu nápadů, ale snažím se vyjmenovat vše co mne napadne nebo s čím jsem se už setkal.
BlueBoard.cz ShoutBoard