Přidej zprávu »
jan: tady v MHD na teplicku,se apsolutně nic neděje,i přesto vám velice děkuji va vaše velice kvalitní služby
bývalá redakce: Autobusová doprava v Ústeckém kraji nově na odkaz »
kokos:
k: opravdu aktuállní web
SPRDEL: www.SPRDEL.estranky.cz
petr: no to jo
ne: Tady to teda zije.Jste teda strasne aktualni . www.mhdteplice.cz je stejne NEJLEPSI
vetpetr: 165 má novou reklamu AGC
hovno: Byla dva dny.
vetpetr: neni
165: 165 je v PROVOZU !!!!!!!!!!!!!!!!!!
608 (UL): Franta: Děkuju
franta: Máme 2 x Tr25 a 6,5 x Tr 24 - ta půlka je proto, že 165 je napůl ve šrotu, protože se s...ype. více na www.mhdteplice.cz
608 (UL): Omlouvám se...... Chtěl bych se zeptat, kolik máte kusů TR-24 a TR-25 ??
jmx: Ten seznam byl aktuální v roce 2007, bohužel není čas ho aktualizovat a pokud se nějaký čas najde tak bude seznam přepracován jen na fotogalerii. Kloubové Karosy byly odsunuty na slovensko do pronájmu.
ingo: můžu se zeptat.. mám pocit žer tu bylo napsáno, že klubové karosy řady 7xx i solo busy řady 7xx byly vyřazeny z provozu..ale v sekci vozový park jsou stále ještě napsaná jako provozní???? takže by v teplicích měla být "nejstarší" řada tedy 9xx... ??
Franta: To byla jen moje poznámka, že by si Teplice měly vyzkoušet 25 Tr naloženou do kopce v zimě, než do toho půjdou. Rozhodně jsem nemyslel, že naám půjčí trolejbus na delší dobu než týden.
jmx: Leoši, buď bez obav ! V Teplicích o ústecké trolejbusy není zájem. Letos je již objednáno 5 nových (takže počet nízkopodlažních bude stejný jako v Ústí tj. 9) a pokud se povede projekt, který je popsán tady nahoře v aktuálních zprávách, tak bude během tří let vozový park nejmodernější v ČR (Potom se nějaké zachovalé starší 15Tr třeba prodají do Ústí
Leoš.K.: Dnes jsem viděl váš Solaris Urbino 15 na 137.
Leoš.K.: Průměrný stáří všech vašich vozidel je 10,06let
Leoš.K.: Ahoj,jsem z Ústí nad Labem.Máme 6 trolejbusů 25Tr a 3 trolejbusy 22Tr.To je 9 nískopodlažních trolejbusů. A pak máme 1 14Tr+ 45 15Tr.Ještě 11 modernizovaných 15TRM.Průměrný stáří trolejbusů v ÚL je 13,57 let. Životnost je 12 let.Tak nevim proč by jsme vm měli půjčovat
DJX 300: Franta: "Ústí by je jistě půjčilo" Chachá, tak jelikož DPmÚL nemůže DPT ani cítit, máme nedostatek trolejbusů a hlavně těch moderních, tak s tím nepočítej. Navíc žiješ v moc idealizovaném světě. Prostě 25 Tr se dá říct, že jsou aktuálně jedinými kloubovými trolejbusy na čes. trhu a požadavky magistrátu zněly jasně, tj, kloubový trolejbus nemusí mít dva motory, stačí výkon 240 kW a 25 Tr má kolik? Správně, 240 kW. Čili k nějakým zkouškám není důvod. Je to už celkem jasné a vlastně ani už není na vybranou. Takže, zpět na pevnou zem.
ThimmySolaris: Pardon, omlouvám se. Omylem jsem trolejbus přečetl jako autobus. :)
Franta: Dřív, než eventuelně klouby Tr25 koupí, měli by si ověřit jejich provoz například na 5 ve špičce, jak zvládají SOMET a ještě lépe to měli zkusit v zimě. Mám obavu, že to nebude to nejlepší, co může Teplice potkat. Ještě, že kupují 2, tak budou jezdit na 7 nebo 2. Ústí by je jistě půjčilo.
ThimmySolaris: Určitě. Ale někdy jsou vysílány zbytečně na nevyužité spoje. Tj. podle mého názoru důležité jsou, ale DP s nimi neumí naložit. :) Ale více se osvědčily 15metráky.
Romanero: Jsou kloubové trolejbusy v TP potřeba??
Víťas: Tak ústečáci přežily další štaci a míří dokonce na Slovensko.. Hezky se to s 367 a 368 jezdívalo.
Hrusi92: Díky,muj mail je Hrusi92@seznam.cz
jmx: Hrusi, domluvíme se po e-mailu.
Hrusi92: JMX:Mám na tebe dotaz,nemáš víc fotek B741 a C744 z jejich posledních chvil v Teplicích,pokud ano,byl by si ochotný mi je zaslat?
Damir Holas: Moc hezká aktualizace o výluce ul. U Císařských lázní
jmx: Plavecká hala v TP je a v létě se dá jezdit MHD na Barboru což stačí. Byl bych zvědavej komu by se chtělo dávat po milionové rekonstrukci koupaliště 50,- Kč za vstup aby se to zaplatilo.
Rudolf 33: Ts+kraťas: Koupaliště v Zámecké zahradě bylo u křižovatky BílinskáxBystřanská. Zavřeno pro havarijní stav bazénu (tekl jako cedník, hrozila destrukce-oprava by znamenala postavit ho znovu.) Anger zavřeli hygienici - nedostatečný průtok vody - šlo jen o rybník se zpevněnými břehy bez možnosti čištění vody.
ThimmySolaris: kratas: Kdy byla zrušená ta zámecká a kde to vlastně bylo? Neregistruji ve své paměti ani jednu vzpomínku na cokoliv kolem toho...
kratas: ThimmySolaris:S tim Angerem máš recht, ale ta Zámecká to byl brutus !
ThimmySolaris: No tak zrušení Angeru se nedivím... Kdo se v něm koupal, vylezl vždy s nějakou vyrážkou či ekzémem... I když rušit se to nemuselo...
kratas: Damir Holas: Máme kryté aquacentrum , koupaliště Anger a Zámecká byly zrušeny (dodnes nepochopitelné).
vladimír: jmx:v úterý jsem viděl SCANII a to na lince 138, vypadá pěkně
jmx: mice: jen všechny vozy řady 700 a jedna 10 let stará B941. Jejich provoz už skončil
mice: Co je pravda na tom, že se vyřazují kloubove busy?
Damir Holas: V TP nemáte koupaliště? Ani bazén?
kratas: Damir Holas:Firma InterCora stáhla ze svých stránek info o výstavbě nákupního centra v Trnovanech místo pivovaru. Možná tam Kubera nechá vybudovat chybějící koupaliště.
jmx: Macek: vypadá fakt pěkně
Macek: Pro JMX: Ta původní Teplická ŠD11 LUX je v ČB u ČSAD Jihotrans odkaz »
Rudolf: Holas: Prázný odkaz.
Damir Holas: Tož na místě pivovárku bude mimo jiné Plus Discont, viz zde: odkaz » 2Fradit%2Fmesto%2Fteplice-masar&lng=cs&ver=1_2
kratas: jmx:super,díky za informaci.
jmx: Kratas: aktuální termín zahájení stavby je duben/květen. Pokud se nenaskytne další odklad. Dnes večer bude aktualizace s plánováním staveb na letošní rok.
kratas: Jsem zde poprvé,proto se nebudu plést do vaší diskuse,ale chtěl bych se zeptat jestli nevíte něco nového o kruhaku V Trnovanech u Lípy.
jmx: Damire zatím je bohužel jen polozimní a špatně nasvícená (a oproti originálu jen 2/3). Ještě dozná úprav, chystám na Teplickém webu pár testíků s lepší přehledností.
Damir Holas: Wow, ta úvodní panoramatická fotka tady na stránce je super
jmx: Zatím ještě ne, čeká se na papíry.
čnds košice: SCANIE už jazdia ?
ThimmySolaris: Damir: No jo, vivat individuální doprava Aspoň bude o důvod víc poslat minimálně jednu linku kolem nádraží... To by se mohla obnovit linka 3, kolem nádraží i kolem bývalého pivovaru...
Damir Holas: Thimmy: To se potom na tý Masaryčce ovšem zblázníte, kolik tam bude aut...
ThimmySolaris: Damir Holas: No super, aspoň u nás budou levnější hadry To je hrozný... Místo aby z toho pivovaru udělali nějaký muzeum či co tam je teď hnusná díra a bude tam další OC... Ať žije konzum
ThimmySolaris: jmx: Já bych byl rád, kdyby to tu bylo. Ale pokud nechceš, mohl bys mi to prosím poslat na email? Děkuji. (ThimmySolaris@gmail.com)
jmx: Nevím zda to mám dát na web, ale mám nafocený celý 4měsíční proces bourání včetně zadního traktu a sklepů.
Damir Holas: Thimmy: Jestli vám to nádraží opravujou v rámci toho projektu "Živá nádraží", tak se na další obchůdky vskutku můžeš těšit... Ať žije globalizace
ThimmySolaris: Multifunkční obchodní komplex? Nechystá se něco podobného po rekonstrukci na nádraží?
jmx: Ten pivovar už je zbouraný. Teď se tam chystá stavba multifunkčního obchodního komplexu.
Damir Holas: Jen dotaz k fotopostřehu s C744 u pivovaru: copak bude stát místo něj, až ho zbouraj??
jmx: Dnes jsem na D8 !! potkal Teplickou Scanii. Odbočovala do Hrbovic směrem k STK
Damir Holas: stoler: Mno jo, jenže co je v TP spíše ve městě? Vždyť snad kromě 30 a 33 všechny linky maj aspoň jednu konečnou někde mimo...
jmx: Stoler, v případě 139 tak aspoň nějaká naděje je.
stoler: Se Scaniema na lince 136 rozhodně nepočítejte...Scanie nahradí vozy TAM a staré 7xx Karosy, takže budou nasazovány spíše ve městě. Dále nahradí některé staré klioubáky co jezdí na zmíněných linkách 123, 124 a 139
jmx: Pane Vladimíre, špatně jste mě pochopil. Scanie do hor jezdit nebudou (tam jezdí Crosswaye). Můžete se mi prosím ozvat na můj e-mail jan.maxa@centrum.cz
Vladimír: Pro jmx: To,že Skanie budou jezdit pouze do hor, to jste mě moc nepotěšil. Copak nejde autobusy zaměnit? Ať jezdí do hor vysokopodlažní SORka C12 a místo ní ať jezdí Skania. Copak musí všechny Skanie jezdit do hor. Jsem z Duchcova a ty Skanie určitě jezdit do hor přes Duchcov nebudou a potom co bych tam já asi pohledával. Diskusi bych přijal ale nevím jak? Mě jenom nejde do hlavy, proč jsem mohl jezdit normálně do roku 96 a teď to skoro nejde vůbec?
jmx: Vladimire, Scanií je 16 a maji take plošiny. Budou jezdit mimo linek do hor skoro všude (ale negarantovane). Ale zatím se čeká na papíry a proto nejezdí. Toto téma se dá probrat podrobně v diskuzi. Současný počet vozů zatím neumožňuje zavést více garantovaných NP spojů.
Vladimír: Opravuji se, nejsou to Volva ale Skanie.
Vladimír: To, že DP Teplice pouští na meziměstské trasy nízkopodlažní autobusy je zcestné (potřebuji autobus s nájezdovou plošinou). Tento autobus jezdí směr Teplice - Duchcov - Osek a zpět pouze na lince 139 a to pouze v omezeném čase. Když potřebuji jet do Oseka je problém. Spoj jede odpoledne z Duchcova ve 14.20 a je tak zasekaný, že se do něj nedostanu. Další spoj jede až v 17.20 a to je mi k ničemu, když zpátky jede už 17.55 z Oseka. To je paráda. Kam se hrabe DP Teplice na bývalý DP Ústeckého kraje. Proč nezařadí nízkopodlažní autobus s plošinou také na linku 136? Nebo ať posílí linku 139? Všechno by šlo, akorát není zájem. My jsme také lidi a máme zrovna takové právo jako zdraví. Od nového roku má DP Teplice 10 nízkopodlažních Volv a jsem zvědavej zda-li se nějaký ukáže na lince 136 nebo 139*
jmx: Ještě doplním: nízkopodlařžní spoje vedou z Teplic do Dubí, Duchcova, Krupky a Ústí nad Labem. Jedná se však o linky označené číslicemi 123, 124, 137 a 139. Pokud máte na mysli linkovou dopravu (nečíslované linky) tak tu provozují jiní dopravci a tam to může být občas horší.
Petr Šašek: ad Vladimir: dovolím si oponovat, protože DP Teplice pouští nízkopodlažní vozy na meziměstké a jsou řádně vyznačeny v jízdních řádech. Takže není pravda, že by je DP nevypravoval či si je nechával jen pro městské linky.
vladimír: Jsem zklamán Teplickým DP. Má takových nízkopodlažních autobusů a nepustí je na meziměstskou dopravu. Jsem invalida vozíčkář, zcela nechodící a tyto autobusy jsou jediné do kterých se dostanu. To když jezdil DP Ústeckého kraje to bylo úplně něco jiného. S tímto podnikem jsem jezdil bez problému. Od té doby co skončil už nejezdím a hned tak asi nepojedu. To je kultura cestování!
stoler: no a já už sem jí řídil:)))
jmx: Zatím ještě nejsou hotové papíry na provoz, ale jedna Scanie už je na zkušebně připravena pro provoz - je osazena BUSEm, pokladnou a palubním počítačem.
stoler: všechno je lepší než TAMy.
Damir Holas: stoler: Furt lepší než TAMy a B732, ne?
stoler: to Honza: no to se máme na co těšit, nejmladší má asi 5 let a 260 tisíc najeto:))) nečekej zázraky...
jmx: detailní foto kabiny jsem zapoměl udělat, protože mě nijak moc nezaujala. Je to klasické otevřené pracoviště oddělené jen dveřmi bez plexiskla
čnds košice: foto kabiny v scaniach by nebol?
Damir Holas: Tož to abych se tam pak zase stavil
Honza: Tak ty Scanie,co stojí v garážích DP Teplice prý nakonec budou jezdit u nás na Teplicku a okolí,tak se máme na co těšit.Čau...
Damir Holas: Děkuju za odpověď
jmx: Ne, druhé pásmo je menší a je za 10,- Pak pochopitelně existují různé přestupní výhody při použití elektronické peněženky.
Damir Holas: Dík. A za dvě pásma je teda cena dvojnásobná?
stoler: tam kam jdnes dojedete za 14,-. Pouze v prvním pásmu..
Damir Holas: Mám dotaz k chystanému zdražení: pokud vim, linky DPT jezdí ve dvou tarifních pásmech. Jak daleko teda dojezdu za těch avizovaných 15 Kč za jednorázovou jízdenku?
jmx: Díky za pochvalu Další akce hned tak nebude, protože to není nic snadného, ale uvidíme zase za rok co se bude dít ...
511: Super akce, díky. Kdy bude další?!!
Romanero: V čistotě možná jo, v tarifu a přehlednosti a logice vedení linek ani náhodou
ThimmySolaris: Naprosto souhlasím
pepa.novak: DP Teplice mi příjde na velice vysoké úrovní už jenom díky čistotě vozů, poměrně mladým vozovým parkem, velikým linkovým vedením jak trolejbusové, tak autobusové dopravy. Fakt by se mohly\ jiné PD od ostatních učit.
Damir Holas: Rudolf: Už mi to níže psal pepa_novak, ale díky
Rudolf: Pro Damíra H.: TAM BUSy používané v MHD Teplice mají automatickou převodovku.
Damir Holas: Popravdě se divim, že ji nesundaj, co s ní? Kdyby bylo třeba nutný nějak vůz otočit manipulačně, dá se zajet do DP...
jmx: Trať do Zemské není pod napětím. U Městských sálů je vložen dělič, ale jinak je kompletně napojená včetně výhybek a křížů.
P.E.S.: No trochu hlavně nechápu, proč se na Zemskou před nedávnem obnovovaly závěsy, je tam několik nových (Esko), podle mně to nemůže být dýl jak rok zpět.
anywhere: Schéma trolejbusů je fakt bomba!!! Je trať na Zemskou ještě pod proudem?
pepa.novak: automat
BlueBoard.cz ShoutBoard