Přidej zprávu »
jawarmaniak: Chytrému napověz.... Ještě jednou si přečti první odstavec pod schémátky se zapojením :)
Jakub Svoboda: Zdarec. Mám Zetku 150 C z roku 1950. Chci si to zapojit, ale nemám ani tlumivku. Baterku neplánuji. Budu potřebovat nějakou tlumivku, nebo se to dá nějak nahradit? Nebudou mi bez toho praskat žárovky? CO s tím? Mám jen klubo drátu a tuto stránku. Plís help :-D
jawarmaniak: Jaká motorka?
Petr: Tak dnes jsem dopojil elektro a vse vypadá ze je zapojeny dobře jen mi prasky zarovky jedno vlakno vpředu a zadni. Druhe vlakno vpredu dale sviti.je to 15/15 w tal nevim jestli tam nedat 25w.a dobijeni taky asi nejde takze mně čeká vymena selenu za diodu ,kolik ma byt dobijeci proud? Diky
jawarmaniak: Manuál nemáš? Jinak klakson ti fungovat bez baterky nebude.
Tomáš: Mám problém se zapojením elektriky na čz 125 t nefunguje mi klakson....motorka je bez baterky....potřeboval bych schéma zapojení jinak nemám šanci....
jawarmaniak: Opraveno
jawarmaniak: U Béčkového schémata jsem vycházel z příručky, ale moc moudrý z toho nejsem. Asi jsem něco přehlédl. U Céčka vím - vynechal jsem svorkovnici u tlumivky. Nejde o kompletní zapojení, ale jen náznak toho, co se vlastně s čím spíná - že tlumivka a usměrňovač není třeba k chodu motoru. Zakreslit to by byla zbytečná komplikace
Martin Štindl: jawarmaniak: na těch schématech mi to trochu nesedí - první provedení ČZ 125B/T(do.168 837) je jasně špatně zapojení(neusměrněný obvod dobíjení) U obou provedení přepínače ČZ 125/150C je určitě drobná chyba v nákresu - ze svorky 56 to má jít k přepínači světel na kontakt COM
jawarmaniak: Vaše komentáře, postřehy a dotazy pište sem.
BlueBoard.cz ShoutBoard