Přidej zprávu »
Re Václav Pech: Ty vole, v předchozím příspěvku jsem psal dvě věci: TOTO NENÍ OFICIÁLNÍ WEB DOPRAVCE A NEMÁ S NÍM NIC SPOLEČNÉHO!!! A další věc jsem psal: NOVÁ VES JE OD MĚSTA ODSTŘIŽENA KVŮLI REKONSTRUKCI INŽENÝRSKÝCH SÍTÍ! AŽ SE PRÁCE UKONČÍ, BUDE POKRAČOVAT NORMÁLNÍ PROVOZ. Je smutné, že ani když to píši velkým písmem, někteří lidé mají problém tomu porozumět...
Václav Pech: Je smutné že jste Novou Ves odstříhli od zbytku města, takto opravdu vycházíte lidem vstříc a to mám na mysli i spoj od pečovatelského domu, kde staří lidé potřebují spojení k nemocnici. Styďte se tomu říkám jak píšete, že vycházíte lidem vstříc. Původní zachování linek by lidem na kopci rozhodně pomohlo.
Re ivana: Tak znovu, v tomto fóru již potřetí: VÝLUKOVÉ JÍZDNÍ ŘÁDY NA SPOJE Z NOVÉ VSI JSOU KVŮLI REKONSTRUKCKI INŽENÝRSKÝCH SÍTÍ (pokud vím vodovod/kanalizace), PROTO NENÍ MOŽNO JEZDIT PŘÍMO. Až rekostrukce skončí, bude min. linka 101 vedena až na Novou Ves.
ivana: jak je možné že lidé z Nové Vsi se nemohou dostat v dnešní době pohodlně do Trnovan a Sanova jako dřív to už se na zaměstnané lidi nemyslí?to musíme ráno přesedat abychom se dostali do Trnovan?co vrátit linku č.10 a č.1 co jezdily v pohodě před prázdninami? co tam sedí ten protekční mamánek je všechno na h....ničemu nerozumí dělá změny na pár týdnů a pak zas je to normální???
Dana: Dobrý den . Jak je možný ,když chci jet s odpolední ze Sometu ve 22,05 105 v pondělí 9.října a ono to prostě nejede to samé se stalo 2. října také pondělí . To pondělky prostě nebudou jezdit jak mají .
Olga: V neděli 8. října měl jet na Šanov spoj 105 ve 20:18 ... nejel, tak jsem čekala na další spoj 103 ve 20:38 ... nejel. Jak je možné, že celých 40 minut nejel vůbec žádný trolejbus tímto směrem? Chápu, když vynechá jeden spoj, ale dva za sebou?
Paia: Už jsem to sem kdysi psal: běžnej kaštan nepozná, že tenhle web je jen fanouškovskej, nemá vodítka, z čeho to poznat... Kdyby to bylo výrazně napsaný v hlavičce (místo toho magazínu), bylo by to jasný i těm nejnatvrdlejším!
Re Pavel: Jste natvrdlý? Nebo neumíte číst? Tak znovu: TOTO NENÍ OFICIÁLNÍ WEB DOPRAVCE, je to fanouškovský web! Proč kupovat nové? Máme jeden z nejmodernějších vozových parků... A ty dvě Karosy, které máme jsou tuším 11 let staré a navíc jsou používány jako záložní. A nejstarší trolejbusy Irisbus-Karosa už jsem taky dlouho neviděl. A autobus opravdu nestojí jako fabie, aby je arriva mohla kupovat co rok nové...
pavel: Dobrý.den koupit nové autobusy děkuji.
Václav: Nechápu pana Čížeho,proč zrušil přímé spojení s Řetenicemi z konečné Panorama!! Asi neví,že lidé tam běžně jezdí,třeba na polikliniku.
Paia: Nojo, je to hrůza, ale uvědomte si, že je zavřená Lounská a tak má pár linek dočasně jinej provoz, snad se to po jejím otevření změní k lepšímu. A že se něco obrací jen na kruháku u špitálu je dáno nejspíš nedostatkem vozidel, přece jen bylo nehodama pár poškozeno a nákupy novejch se na magistrátu plánujou dlouho dopředu, to nejde stylem "teď hned"
Dana: Zajímalo by mne jestli má pan Číže děti. Mé děti se kvůli jeho mistrovskému řádu nedostanou večer domů bez přestupu nebo dlouhého čekání na přestup. Také by mě zajímalo proč linky končí u nemocnice..myslím že sídliště v Řetenicích je dost velké na to, aby zajely až tam...
Anao: Jízdní řády jsou teď nejhorší co kdy byly!!! Neúplné spoje tzn. nedostanete se přímo z jedné části TP na druhou a když přestoupíte, tak zjistíte, že spoj jede o 1min dříve než vy přijíždíte..Spoje jezdí od 17h velmi sporadicky, téměř vůbec! Spousta lidí jde teprve z práce a co teprve děti z kroužků!!!
Linky: JŘ a linky DÚK plánuje kraj, JŘ a linky MHD teď poprvé plánoval sám magistrát, konktrétně dement Číže
Re 977: Linky DÚK plánují na kraji, město Teplice se možnosti plánovat jízdní řády vzdalo.
jana: který d...l vymyslel nový jízdní řád. Děti z Trnovan se nedostanou do školy u Nových lázní, několik let jezdili přímo. Teď musí přestupovat a čekat dlouho na spoj.
377: Re 377: Linky MHD v Teplicích plánují na městě, ne na kraji!
171: Bukin, Marta Zde je kontakt na osobu odpovědnou za MHD v Teplicích : Jakub Číže agenda ve smyslu zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, drážní správní úřad (licence, jízdní řády, kontroly), výkon státního dozoru ve věcech drah, signalizace Telefon: pevná linka: 417 510 923 E-mail: oficiální: cize@teplice.cz Adresa: Jakub Číže Magistrát města Teplice Mírové nám. 2970 415 95 Teplice
Bukin: Kterej debil vymyslel nový jízdní řady pro trolejbusy? Kdo kolikrát 103 z Panoramy neodjede , jindy je sekyra 10 minut?
marta: Strašně by mě zajímalo kdo vymýšlel tento jízdní řád___asi nejezdí busem trolejbusy jezdí většinou jen k nemocici a dále milý lidé šlapejte pěšky a nebo čekejte až něco pojede dál děsná doprava dala bych vám vyznamenání za zásluhy ""Služba občanům za všechny peníze:
Re 337: Teplický magistrát s tím nená nic společného, plánují to soudruzi z kraje...
377: Jitka: cesta Vás vyjde na 20,-, tarif je přestupní, jen se musíte vejít do 45 minut. To proč jezdí spoje jak jezdí se musíte zeptat pana Čížeho na magistrátu města Teplice.
Jitka: Proc nejezdi prima linka Panorama-Retenice? To je opravdu velka komplikace. Musim tedy pri predtupu na Benesove namesti opet platit u ridice? Jizda z Panoramy do nemocnice tedy vyjde na 40 Kc, coz je nehorazne.
Kateřina: Nechápu proč 101nejezdí až do Řetenic jako bývalá4.Strašně jste to zkomplikovali,ten kdo to vymýšlelkatastrofa
Soňa: Zajimalo by mě,proč už autobusy nezajíždí do Zemské ulice..přitom tam jezdí spousta lidí do keramičky,Jednota,Obaly ,Pekárna,Bramborárna apod_-Děkuji za odpoveď
Václav: Zajímalo by mně,proč už není z konečné Panorama přímé trolejbusové spojení z Řetenicemi?
Paia: >Věra: v tý Anglický má stavět linka 122, která má i novou zast. Poliklinika, včera jsem na to koukal na vývěsce Libušina
171: Zde je kontakt na osobu odpovědnou za MHD v Teplicích : Jakub Číže agenda ve smyslu zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, drážní správní úřad (licence, jízdní řády, kontroly), výkon státního dozoru ve věcech drah, signalizace Telefon: pevná linka: 417 510 923 E-mail: oficiální: cize@teplice.cz Adresa: Jakub Číže Magistrát města Teplice Mírové nám. 2970 415 95 Teplice
Věra Pešková: Děkuji za jízdní řády linky 58, ale nenašla jsem odpověď. Zastávka v Anglické tam není a autobus jezdí nahoru Bratislavskou přes Buzuluckou do Jaselská a obráceně .
Věra Pešková: Zajímalo by mě, proč vznikla nová zastávka v Anglické ulici u nemocniční zdi směr Buzuluk? To už je třetí přemisťování zastávek v okruhu 100 m. A hlavně nyní, když je tu obrovský provoz při stavbě v nemocnici, kdy je křižovatka propadlá a jezdí tu jeden náklaďák za druhým???
Paia: >lul: a to je takovej problém použít web IDOS.CZ a najít si tam spoj ze zastávky do zastávky? a jde to rozhodně rychlejš, než psát někde dotazy...
tvor: Barbara; změny má na svědomí "pan" Jakub Číže z magistrátu.
lul: Prosím Vás. Které autobusy jezdí z Krupky do Teplic Trnovany, Bohosudovská a Teplice, Trnovany, čerp.st. ?? Moc Vám děkuji.
Barbara: Číslování nový to mi až tak nevadí ale překopat změny busu kde desítky let jezdí a měnit trasy.To je bláznivý.
janka: mam dotaz asi sem nepatri ale muze nekdo neco udelat z somrakama na zastavce u nadrazi je otresne tam stat a cekat na dalsi spoj , dnes nas tam take obtezovali chteli drobne a cigarety a jeste sel az k autobusu za nami
Jan: kde si mohu koupit jízdenku Teplice - Dráždany ? díky
pavel: prosím o radu. číslo spoje z Benešova náměstí nekam k OBI. Děkuji.
jana: jede prosim autobus z Tp k Milešovce?
Jan: Spousta autobusů má automatické převodovky a ty také cukají...
Soňa: Dnes 12.7.2017 jsem jela ráno v 5.03h z Marianského dvora č.56 směr J.Koziny. Všichni řidiči a řidičky by se mohli učit jezdit podle řidičky,která v tuto chvíli řídila onen autobus č.56, tak plynulou jízdu bez cukání při řazení a hlavně brzdění v zastávkách jsem už dlouho nezažila.Je vidět,že má k jezdění vztah a práce ji baví.Chci ji touto cestou poděkovat
377: Zkuste 485. Od Vlastního krbu, nebo Pluta do Bohosudova na náměstí.
anonym: poradíte někdo autobus z Trnovan do Krupky? Nejlépe ke kostelu...někam tam
Roman Ječný: Chtěl bych se jmenovat Romana Žitná :-D
Paia: to letní výlukový schéma, to je teda mazec! naskýtá se otázka - trajfly budou do a z vozovny jezdit přes vyloučenej úsek nebo budou nocovat někde venku?
Pavel: Jo, tak mají čtečky koupit a dopravcům pronajmout. Nebo udělat aplikaci do mobilu atd. Zřícení krajské dopravu, protože blbci ve vedení kraje neumí sepsat smlouvu pro volný trh a nezpackat soutěž, o brání úplatků nemluvě...
: Vesměs s vámi souhlasím, ovšem je nutno podotknout, že: 1) jízdenky nemohou platit u ne plně integrovaných dopravců ze softwarových důvodů (zkrátka že jejich čtečky nepřečtou ty karty). Jízdné pro dospělé není levné, ale pro děti je na druhou stranu velmi symbolické...
Romana Žitná: Toto bude platit jak dlouho ještě...?! To máme tak neschopné úředník, kteří snad už třetí rok neumí vše dostat na 1 čipovku, když už to \"sjednocují\" MHD, vlaky,dálkovou dopravu... - \"Pozor! Elektronickou peněženku a jízdní doklad nahraný na bezkontaktní čipové kartě (BČK) nelze použít ve vlacích ČD, vozidlech MHD Ústí nad Labem. BČK lze použít jen na linkách u plně integrovaných dopravců uvedených v příloze 1 a 2 Smluvních přepravních podmínek DÚK.\" Předražené jízdné, protože zónový systém je vyčůraný na lidi...(respektive tu někdo nadělal tolik zón, že se stírá časová platnost jízdenky) Komunista Komínek z čela Ústeckého kraje vám sděluje stavem hromadné dopravy sděluje - kupte si auto - ušetříte... Jen by mě zajímalo, kdo Komínka dostal do čela kraje... nějací blbci? A nebo opět nějaký podvod, asi se na to mrknu...
Pavel Jan: Jen v zemi České je jízda MHD dražší než jízda osobním autem. 3 * sláva ekologii :D :D :D
Pavel Jan: Škrtáte zónu a jedete na otočku - jízdenka je jednosměrná, co na tom, že časově platná i pro cestu zpět, zpáteční jízdenku nemáme... Takže zákazníku zaplať 2x za jedněch 45 minut jízdy nebo si trhni. Díky pane Bubeníček, skvělé služby... Arriva německý šejdíř, ale ono je to o tom, co si český úřad nedokáže ohlídat, to je zneužito a bohužel české úřady jsou levé a úplatné...
Vojtasafr: Zdravím, ohledně fůze ARRIVY TEPLICE s. r. o. a ARRIVA PRAHA s. r. o. se dá vyčíst toto: Zanikla společnost ARR TCE, jejíž majetek přešel na ARR PHA, která se přejmenovala na ARRIVA CITY s. r. o. Kolega o arriva city již psal na Wikipedii, já jsem to lehce doplnil.
Ota: Trasa AChlumec,nádraží -Chlumec,Zalužanska -Chlumec terminál -Chlumec Pod Horkou -Chlumec Žandov Provoz o pracovní dny od 5 do 20 hodin v intervalu 40 minut Linka B Krupka, Uncin u Lípy -Přestanov u pomníku - Stradov -Chlumec, Zalužanská - Chlumec terminál Spoje provozovaný v pracovní dny. 4 páry spojů
Ota: Tak konečně už je jasno, Arriva City bude provozovovat MHD v Chlumci.
Venca: Tak už vím linky jak to bude jezdit máte se na co těšit
mhdteplice: Mimochodem název se změnil na Arriva City (oblast Teplice), nikoliv Arriva Praha
Petr120: Pánové, na stránkách Arrivy, je jasně napsán, že se mění jízdní řády z důvodu změny obchodního názvu společnosti. A vysí to tam od 24.5.2017
DpT: Ticho po pěšině, to už je dneska normální. Změna je bezvýznamná. Arriva Teplice se přejmenuje na Arriva Praha.
Paia: jaká zase změna názvu? a že se o tom ještě nikde nepsalo (např, web teplickej deník)?
Zamestnanec: A odkdy je 205 autoskola prosimte?
DpT: Tak nám ta naše doprava jde pěkně čoudit, co? Od června další změna názvu společnosti, odcházející generální ředitel a k tomu na konci prázdnin šílený změny v dopravě. Nechť žije starej DP Teplice!
377: Za doprovodného psa se neplatí (pokud máte ZTP/P) a jinak se platí 10Kč.
Miroslava: Mám dotaz, nevíte jestli k legitimaci patří pes?nebo se musí platit navíc?z Přestanova - do Chlumce Děkuji
piTiem: Nemáme jenom 2, ale 3 kloubáky .. 212,213 a 205 jako autoškola
kuku85: ne nemáme jenom jeden máme dva kloubáky v teplicích ten druhej už je taky venku
Mila: Že je to ex 57? odkaz »
James: proc mame jen jeden kloubak....je to skoda
: Paní evo, nejste náhodou lehce omezená? Umíte číst? Čili znovu a znovu: TOTO NENÍ OFICIÁLNÍ WEB DOPRAVCE, ALE FANOUŠKOVSKÝ WEB TEPLICKÝCH TROLEJBUSŮ A AUTOBUSŮ
Paia: tak v pátek město odhlasovalo koupi 5 novejch hybridních trolejbusů, viz odkaz »
Paia: tak vyloženě na trolejbus č. 2, 4, 5 je to tahle trasa odkaz » ale od budovy nádraží (od východu doprava 50 m) jedou i nějaký busy: 485, 486, 491, 492
Petra Vrbenská: Zdravím, jak se od vlak. hlavního nádraží v TP dostanu nejrychleji pěšky na trolejbus do nemocnice TP - Poliklinika a jakou linkou se tam dostanu a kde najdu nástupiště od nádraží? Děkuji. Petra V.
Paia: že tohle není oficiální web by podle mě mělo někde kolem obrázku velmi výrazně blikat, aby si toho všimlo i to nejposlednější nemehlo...
Michal P.: Okey budu kontaktovat přímo dopravce, to ovšem nemění nic na tom informovat (fanoušky webu). Autobus č.9 polepy a reklama na optiku. Smrad
: Nevím, po kolikáté to tu budeme vysvětlovat: !!!TOTO NENÍ OFICIÁLNÍ WEB DOPRAVCE!!! JE TO FANOUŠKOVSKÝ WEB O TEPLICKÉ MHD. Pokud máte problémy, kontaktujte prosím přímo dopravce. A upozorňuji, že na lince číslo devět může jezdit cca 10 autobusů, čili to, že to byla linka č. 9 je informace celkem na nic. Příště si doporučuji zapsat ev. č. a poté hlásit ev.č.
Michal P.: Autobusy číslo 9 smrdí dělejte s tím něco, s tím se nedá jezdit po první zastávce musite chtě nechtě vystoupit. Fakt humus
377: Dobrý den, zakupte si obyčejné jízdné, cena je 20,-Kč
Gita: Dobrý den, jakou jízdenku si koupím v Teplicích? Je mi nad 70 let a nejsem Tepličák?
Marta: Pojedou Teda ty autobusy nebo ne...
377: Když ti ty ceny vadí, tak se projdi a nebo přestěhuj. Ta diskuze by měla být pro fandy MHD a dopravy a ne pro stěžovatele... Jinak jízdenka pro Teplice má 45 minut možná proto, že z jednoho konce na druhý to stihneš i s přestupem.
Anonymus: Vy si opravdu myslíte, že ceny určuje Arriva?
DAVID: 60 minut jízdy v MHD - České Budějovice 16,-Kč, Ústí n.L. 21,-Kč, Praha 32 (nutno koupit 90 min, jinak by bylo 24,-Kč za 60 min.). Teplice 27,-Kč (20/0,75 = 27, jízdenka má jen 45 minut...proč asi?) -> Němci nás tu okrádají !!! Pidi město s pár spoji a jízdné dražší než v Praze. ARRIVA FUJ, FUJ, FUJ !
Řidič MHD: Tak jsem na kurarne slyšel, že podnik konci a dopravu převezme Krkonošská autobusová doprava.
377: Vladimíra: Chcete tahat autobus do uličky, do které je zakázán vjezd vozidlům převyšující hmotnost 6 tun?
: @Vladimíra: Po sté to tu píšeme: Toto není oficiální web dopravce! Toto je pouze internetový magazín o MHD v Teplicích - je to napsáno již v hlavičce. Oficiální web dopravce je www.arriva-teplice.cz, tento dotaz však spíše směřujte na Krajský úřad.
Vladimíra: Dobrý den, mám dotaz, zda by autobus 494 nemohl jezdit do Proboštova jenom směrem a to Zemska, Proboštov škola a mezi tim udělat zastávku za pekárnou, jelikož je tam nova výstavba a směrem na Novosedlice jezdí 4 autobusy ve stejném čase.
.: tohle je tam vylepené už řadu let...
: Prosím, napište přímo dopravci (www.arriva-teplice.cz), toto není oficiální web.
Paia: blbost jsou hlavně ty kravaty!!! celej svět je předposranej z obleků a kravat, to je na blití...
Jan: Blbost, ale je to tak...
Tomáš: Takže podle ty vlajecky si ridic muze sundat kravata a kdyz tam neni, tak ji musi mit jo... Je to teda jen kvuli kravatam?
Jan: >Tomáš: je to znamení pro řidiče. Ústecký kraj vymyslel totiž úlevu v letních dnech, že si mohou řidiči sundat kravatu aby jim nebylo vedro... Ale i tak se musí potit v dlouhých kalhotách které jsou z umělého materiálu...
Tomáš: Zdravim, vsimli jste si take oranzovych praporku na zastavkach na nadrazi? Nevite co znamenaji?
: Re: Jana: Dobrý den, "důchodcovská průkazka nad 70 let zdarma platí jen v Teplicích, respektive po pásmu 401 - tam Vám to platí Město Teplice. Pokud jedete za hranice pásma, musíte již platit ze svého.
Jana: Prosím o vysvětlení. Mám průkazku nad 70let a nastupuji do zeleného autobusu v Sobědruhách, kde končí pásmo 401. Jedu ke Stadionu pásmo 403 a platím peněženkou 18,90Kč jako když jedu i po pásmu 401. Stejné je to i v opačném směru. Děkuji za vysvětlení
: kuku85: Taky by mě to zajímalo, trolejbus vypadá (alespoň zepředu) celkem sešrotovaně, nevím, zda nebude levnější koupit nový... A když ne, zajímalo by mě, jak to budou opravovat...
kuku85: chci zeptám co budou dělat stým trolejbuse ted na bouraným pujde na opravu nebo ne a ten autobus pujde taky na opravu nebontaky ne děkuju za odpoved
Jana: 377:jasny ale čím je člověk starší tím si uvědomuje , že se doba vrací do zpátečních let
377: Jano, MHD Teplice nic nevyškrtlo. To vyškrtl někdo jiný, už si na to zvykněte po roce a půl.
Paia: a sakra... odkaz »
Jana: MHD Teplice vyškrtlo část Krupky a to Vrchoslav snad ze seznamu že sem a od nás se nedostaneme nikam, např. na náměstí Bohosudov to se musi v pulce cesty vystoupit a zbytek dojít, jezdí to po hodině a když časově nestíháte jedete ke škole 484 a zase zbytek dojít domu a to nemluvě dostat se od nás k nemocnici nechápu že se stim už něco nedělá
Paia: šorf: a přečetl sis po sobě, cos to vyplodil za hrůzu?
adam šorf: dobry odvoz ale dejte tam rad s teplic na bilku
jan: Na #435 odešla převodovka, odvezla ho Tatra a cca od 20. května nejezdí.
: Máš pravdu, též jsem ho dlouho neviděl... A řeknu ti, vůbec nevím co s ním je...
CITYBUS: Nevíte někdo jak je na tom v současnosti Sor BN12 #435? Delší dobu jsem ho v provozu nezastihl a podle seznamu autobusů je trvale odstaven.
Paia: tak to jsem tu 172 asi ty 3 roky neviděl zezadu
377: 172 má mřížku kvůli přídavnému chlazení kompresoru.
piTiem: 172 to má už asi 3 roky..
: Na jednom to stoprocentně bylo již léta, ale je možné, že to byl jiný, nevzpomenu si, jaké měl ev.č.
Paia: to nevím, moc teď busy nevídám, všim jsem si toho tenhle tejden vyloženě náhodou
: To už tam je ale dávno, ne?
Paia: Trajflu č. 172 přidělali do zadního deklu větrací mřížku, v úrovni prostupů lanek pro stahování klacků
Noc kostelů Teplice: Dobrý den, všechny vás srdečně zvu na dnešní Noc kostelů. V Teplicích proběhne prakticky ve všech kostelech, až na kostel sv. Bartoloměje. Více info zde: odkaz »
Panenka: Kdo ví jestli platí jízdenka regiozug pro Sasko za 15 € i v lince 398 Altenberg - Teplice?
stát to zaplať :: Kdo ukradl těch 135 milionů.
Arriva Brno: Linka Teplice - Brno - Hodonín dvakrát denně za 111 korun.
české dráhy: Od 1.7.2016 jízdné vlakem Teplice-Praha včasná jízdenka na inkartu 49,- Kč bez karty 59,- Kč dokonce se zavádí akční jízdné do 1. třídy 79,- Kč.
: Mě tedy nejvíce vyhovují Solarisy (26 a 28Tr), jelikož jsou tiché, jsou tam nejširší sedačky a narozdíl od ostatních alespoň trochu místa na nohy. Navíc jsou celkem tiché, i když odpružení není úplně ideální. Nejhorší jsou asi Citelis (škoda24Tr) není tam místo na nohy, maj´ hrozné odpružení, hodně řvou, a než se otevřou dveře se stihnu vyspat. A maj nízkou kapacitu
Lampa Ambasador: Tak uz jsme si oddychli. :)
Jan: já si nemohu pomoci, ale otlačuji si kolena ve všech vozech... Vždy když nastoupím ihned začínám hledat místa, kde není naproti sedačka. Ve starých vozech 14Tr(M) a 15Tr byla za trest ta řada jednotlivých sedaček v prostředku po levé straně ve směru jízdy - tam se jinak než bokem sedat nedalo :D
Paia: Mně ty 15 metrový, co mají dvě zadní nápravy, protože je v nich dostatečnej počet míst, kam si můžu sednout aniž bych si otlačoval kolena o sedadlo před sebou (mám delší stehenní kosti, než je průměrná hodnota).
: Chtěl bych se vás zeptat, jaké trolejbusy Vám nejvíce vyhovují, příp. proč?
mhdteplice: Tak si dáme trochu oddych
Frodo: Tiskové oddělení Lufthansy sděluje, že tento rok příměstskou leteckou dopravu neplánuje nikde na světě, možná zkušebně za 10 let nejdříve Tak nepište voloviny
Frodo: Tak spokojeni a nebo ne s MHD? - Dejte koment a důvod nespokojenosti nebo nám jen sdělte, že jste happy sem - odkaz »
Lufthansa: Nejezdete s Arrivou ! Litejte s Lufthansou. Od 1.7. letame ze strechy OC Fontana 7 x denne na Ruzynske letiste. Za 25 minut, za 50 korun.
starosta: Paráda nejdřív pojedu lanovkou a pak ponorku.
Dubská plavební: Od června spouštíme v rámci IDS ponorku po Labi z Dubí do Teplic.
starosta: Děkuji lanovkou se určitě svezu.
průkopník: Myslím, že tramvaje od loňska nejezdí, ale jezdí tam lanovka.
Postižená tramvaj: Nevíte kdy jede čtyřnohá tramvaj do Københaven ?
starosta: Neví někdo jestli v Teplicích jezdí tramvaje?
statek Mikulov: Stále kvoká.
kanalizace Mikulov: Odloženo na neurčito.
veřejné záchodky Mik: Stále v rekonstrukci.
Jednota Mikulov: Nákupy z Jednoty do každé samoty.
pošta Mikulov: Máme stále zavřeno.
vlek: Skibus stále jezdí, skipas zakoupis na obecním úřadu.
sjezdovka: Hele, nevíte jestli ještě jezdí skibus do Mikulova ? Sjel bych si to ještě ...
Paia: nedám koment, nejsem tam registrovanej
Frodo: Tak spokojeni a nebo ne? - Dejte koment a důvod nespokojenosti - odkaz »
: Pokud ti vadí dvacka, pořiď si kartu/měsíční jízdenku. Druhá varianta je chodit pěšky nebo jezdit na kole. To je zcela zdarma. Ano, s hlášením zastávek nejsem úplně spokojen, myslím, že řidič může hlasitost hlášení regulovat, že je tedy chyba na straně řidičů.
jan: odkaz » Tohle je pořádný hlášení zastávek a ne, co předvádějí v Tp.
dvojlampa dvojkufr: Za dvacku se jezdi. Kartu nema kazdej, nesir tu hovna.
: Záleží v jakém pásmu. a) v 401 se nejezdí a 20 ani teď - je to 18,- kartou, děti 9,- Dříve se jezdilo levněji (dospělí) a dráž (děti) a jak nás arriva okrádá? DPÚK (dopravní podnik Ústeckého kraje - ten byl soukromý) si do r. 2006 (do ukončení monopolu) účtoval od ÚK nehorázných 41,-/km; arriva jen 30,-
mhdteplitz: Kdyz to nejses Korinku schopnej moderovat, tak to zrus.
parciální trolejbus: Ty vole, tady je ale fakt nablito.
NO MHD by Arriva: 2mhdteplice.cz: Toto je důsledek, to ARRIVA je toho pravou příčinou ;) a politika s tím spojená, ať město nebo kraj. Ať tu nikdo netvrdí, že na provoz MHDéčka a autobusové dopravy vůbec potřebujeme německou společnost, hahaha...
stát to zaplať: Zrejme nemas predstavu o penezich. To jspu penize nas vsech ! I tvoje. I moje. I tvoji mamy. Kam se ztratilo 135 milionu ? Do kapes tech nahore.
kamil: To je toho 135 mil aby si se z toho nezblaznil, zase jedna lopata co jen závidí.
stát to zaplať: OPAKOVÁNÍ MHD Teplice : Super hospodaření, kam se ztratilo 135 milionů ? Kubera si opravil zahradu a udelal wi oploceni zahrady, aby nikdo nemohl snobovi koukat na zahradu.
kompresor: A to jsi sebral kde ? :o
akumulátor: Musím se přidat k lampe ambasadoru v Teplicích se jezdí za dvacku aspoň 9 let. Jinak se plánuje letní provoz o prázdninách vždy o víkendu v úseku tratě Lovosice - Chotimer informace tu dám včas na vědomí.
lampa ambasador: Je vidět že nejsi z Teplic jinak bys věděl, že za dvacku se tu jezdí již několik let.
Soudruh Fréza: Co vám je komouši že držíte huby ?
lampa převracečka: Lampa ambasador je fakt solo. Ja sem ty zbyvajici lampy. Lampa ambasador je muj kamarad, ale je to debil. Fousatej.
: Lampo, ty tomu nerozumíš. Nechápu, co je tak těžké na tom si ověřit informace. A to, že jste dvě ti má věřit kdo? Já ne. Nejsem tak blbej, jak si myslíš. Pokud ti vadí dvacka, choď pěšky. Tím, že tady budeš plakat jak mimino, nic nevyřešíš.
Pravej Starosta: Někdo se tu za mě vydává, to je slušná schyzofrenie. A 205 dnes nejezdila, jezdila 105. Nevím, kdo tu šíří fámy.
lampa tulipán: Chytrýho trady děláš ty. Nerozumíš tomu. Lampa ambasador je můj kamarád. Visí na lampách ve vedlejší ulici.
: Lampa ambasador dělá chytrýho. za dvacku se jezdí od ledna 2015. Tak nedělej chytrýho, navštiv web dopravauk*cz, kde se vše dozvíš.
soutous: Myslím na lince 11 v Teplicích
soutous: Zitra nebude jezdit na lince 105 ale 205 přijďte se povozit.
lampa ambasador: V Teplicích se jezdí za 20 už několik let krajský úřad nemá s tím nic společného a jízdní řády MHD Teplice připravil pan Havlík se souhlasem města.
lampa dvojkufr: Hele, já sem speciální lampa, dávaj mě do fabrik. A nemelte tu uz ty politicky hovadiny.
: Je tam jeden problém: Kdyby se ptali občanů, každý by chtěl něco jiného, nehledě na to, že nás tu je 50 000. S jízdními řády jsou problémy, měli by je upravit podle špičky/sedla, jinak si myslím, že to bylo vymyšleno celkem dobře, asi nejlépe, jak to jde. Ale jak říkám, má to spoustu chyb. Pokud se to někomu nelíbí, ať si půjčí rekolo či ať si vezme své vlastní a jezdí na kole, pokud chce jezdit busem, doporučuji pěškobus.
Starosta: Ano ústečtí komunisté znají lépe potřeby Tepličáků než Tepličáci sami a o tom je celý komunismus. To je tak, když se do čela dostane řidič namísto odborníka na dopravu, ono řídit bus je něco úplně jiného než plánovat obslužnost. Nemluvě o tom, že se na potřeby občanů nikdo neptal v celém Ústeckém kraji, tak podle čeho plánovali?
: Ano, dvacka je dílem krajských úředníků. Od 1. 1. 2015 platí tarif DÚK, o kterém rozhodují krajští úředníci. Mimochodem, jízdní řády v Teplicích též dělali úředníci z kraje, město Teplice to nechalo na nich.
lampa očko: O jaky MHD ? O te, kterou Havlik s Gajzlerem rozkradli ?
lampa ambasador: Co kdyby jsme začali psát o MHD.
lampa kamenička: A zablokováním IP si nepomůžeš. Mám dynamickou.
lampa krabička: Jestli se ti nelibi diskutovat onlajn, tak diskutuj na psacim stroji.
Paia: no to je teda žumpa, tady to...
lampa doutník: A pravičácká lůza.
lampa ambasador: Za dvacku ve městě Teplice nemůže určitě krajský úřad, je vidět že tu píšou jen děti.
lampa sadovka: Nevim, proč to tu mažete. Stejně tu budeme psát znovu.
Starosta: A že socialismus (komunismus) přes půl miliardy Evropanů zamítlo , když tu soudruhům není dobře, mohou jít, Čína, KLDR, Kuba, Pákistán... na ně čeká s "otevřenou náručí" a budou-li mít štěstí, režim je eliminuje dříve než se pokusí o nějaké změny ve stesku po Evropě... To, že si tu pár extrémistů honí péro, nad tzv. ztracenou generací není vzestup socialismu, ale neschopná vláda z valné části ze starých komunistů, co si hrabe jen do vlastní kapsy. Na západ od nás se to děje také, ale jak se to provalý, dotyčný ihned a s hanbou odstoupí a do politiky už skoro nikdy nevstoupí. U nás vládne ČEZ a jeho sesterský podnik Severočeské doly a.s., vláda dostane drobáky a skáče na zapískání :)) - Štrougal by chtěl píšťalku, ale to se nestane ;) a vy nebudete ani pořádný poskok, tak nerušte.
Štrougal woe: Komunismus je uslechtila myslenka, ktere se chopili patologicti vylizanci.
: Vy pitomci! Než něco napíšete, ověřujte si informace!!! Za tu dvacku nemůže Kubera, ale krajští úředníci! Navíc, ano, dospělí to mají za dvacku, ale děti za desetikačku. Asi se počítá s tím, že dospělí nejsou líní jak lenochodi a ty dvě zastávky dojdou pěšky. Začněte přemýšlet!!!
Starosta: Soustruhu, tak pověz, co je komunismus a neblábol.
Soudruh Soustruh: Ale stejne tu budou vsichni tvrdit, ze jsou komunisti svine. Nevi o komunismu zhola nic. Jo a vezmi mi zejtra ty diplomy. Dik
lampa ambasador: Za tu dvacku může Kubera a ODS, kdyby bylo na krajským úřadu jezdíme za 13.
lampa rakev: Mne akorat mrzi. ze jsou vsichni rudy jako kdby komousi davali koblihy zadarmo. Hlavne ze platime za MHD dvacku.
lampa ambasador: Je vidět že tu píšou jen hlup... a lidi co ničemu nerozumí.
lampa kufr: Soudruh Buben by nejradeji narizoval lidem, v kolik maji vstavat do prace a necha vypisovat pisemny ovolenky na navstevu wc. Proplesknout vas, aby se ambassador sklidnil.
Stát to zaplať: OPAKOVÁNÍ: MHD Teplice za 135 000 000 (miliónů ;)). No, nekupte to :D - odkaz » . Kdo umí tak nevýhodně nakupovat jako město TEPLICE? Kašlete na Bubeníčka, stejně s**e na vás ;), akorát se bude do voleb natřásat, bohužel za státní nikoli za své :D - kampaň by si měl každý hradit z vlastních zdrojů a ne z daní.
Starosta: lampa ambasador: A jiný VTIP? Doprava zkus zvednout zadek a zajeď do Prahy nebo do Německa. Co jsou to náklady kraje? = Peníze KAPITALISTŮ vyhozené populistou BUBENÍČKEM, až zaměstná 500 lidí bez státních/krajských peněz, pak bude někdo, takhle je to populistický NIKDO.
lampa ambasador: Bubenicek je pan hejtman zavedl nejlepší dopravní systém v republice a dokonce přijme na náklady krajského úřadu 500 uprchlíků, kteří se rozdělí po celém území kraje.
Starosta: lampa ambasador: Ještě větší SVINĚ než jsou tam teď? Nemluvě, že někteří KOMUNISTÉ jen změnili stranu levo, pravo, jim je to fuk... a ve vládě oxidujou dále... Jestli jseš tak tupá hlava, že ti nedošlo, že tu cenu BUBENÍČEK dostal za prolomení Bíliny, abys mohl dýchat svěží rakovinotvorný uhelný prach, tak je mi tě líto. A i hlupáci mohou volit, jen ať jich není moc...
Podnikej platí stát: OPAKOVÁNÍ: MHD Teplice za 135 000 000 (miliónů ;)). No, nekupte to :D - odkaz » . Kdo umí tak nevýhodně nakupovat jako město TEPLICE?
Starosta: Bakalova NWR byla ve ztrátě, ale manažeři brali stamiliónové odměny. Alias Ústecký kraj je ve ztrátě, ale HEJTMAN BUBENÍČEK je manažerem roku 2015 :DDD ACH TA VOLEBNÍ FALEŠ A NAIVITA VOLIČŮ - si ty světýlka, koblihy, párky a pivo vezměte, ale VOLTE HLAVOU a ne jako STÁDO V...
Anonymus: Pokud chcete vidět Bubeníčkovo dílo, zajděte si na Gymnázium Teplice. Je velmi podfinancované, připomíná spíše muzeum školství za minulého režimu. Není v tom ovšem samo. ZUŠ Teplice a ostatní organizace placené ktajem jsou na tom stejně. To, že je Ústecký kraj zadlužen do té míry, že zanedbává školství a na Gym. Teplice se kvůli tomu zavírají třídy, dokonale svědčí o Bubeníčkových manažerských schopnostech.
Občan Kane: Oldřich Bubeníček - manažer roku 2015, ta doprava v kraii na to fakt vypadá... No jo, před volbami je třeba rozdat nějakou tu kamarádíček cenu pro zlepšení image :)). Dalších 30 let těžby uhlí na Bílině... Tento manažer roku vám pomohl k větší šanci na RAKOVINU. Tak mu pogratulujte a nebo ho NEVOLTE "DOBRÁKA".
Starosta:: Si zkuste koupit síťovku na kartu - to nejde... Arriva zvorala, co mohla, dodnes nic pořádně nefunguje, přesto ji město i kraj drží, copak asi dostali, lízátko to nebylo. Pračku na peníze potřebuje ARRIVA a spolek politických úplatných neumětelů, já se živím poctivě a věřím, že je nás takových více. MHD jezdím zejména za hranicemi a to je jiná liga, však si zkuste i tu blbou arrivu za hranicemi, to budete koukat, k čemu se dají donutit...
Přijela pouť: Tak to je strop
Paia: aneb vrchnost si usmyslela, že nás, co nemáme na provoz auta (a už vůbec na jeho pořízení a následný placení ekodaní, pojištění a spotřebních daní na palivech) oškubou aspoň na jízným v hromadný dopravě
Starosta: Zamyslel se někdo nad tím, proč je síťová jízdenka po Ústeckém (4*5000 / rok) kraji stejně drahá jako síťová jízdenka Českých drah po celé republice (20 000 / rok)? Předpokládal bych, že by síťovka měla mít asi cenu 1/14*20000 tedy asi 1500. Je zajímavé, co si český občan nechá líbit... Takže nástup před Krajský úřadv Ústí a dobývat ho tak dlouho, dokud nesjedná nápravu a nedonutí dopravce jezdit za normální ceny, pravda, za tohle je asi nikdo uplácetnebude, ale jsou tam pro lidi, a pokud ne, ať jdou darmožrouti levý zkostnatělí a často i zaostalí.
Dundee: V Ústí se léta jezdilo za 15 na lístek, před několika lety zdražily na 18. V Teplicích je to stále předražené na 20, co vím, a ani peněženka není nějak moc výhodnější. V Ústí smska bývala snad za 15,- i co zdražili na 18,- dnes to už mají také chotičtěji odkaz » Nicméně je vidět, že prodávat pololetí i roční kupóny jde, tak nevím, kde je v Teplicích problém... A cena 90 dní 1395,- Ústí a 1260,- Teplice při srovnání rozsahu a terénu je v Teplicích silně naddimenzovaná. Nemluvě, že v Ústí jsou ještě přestupné jízdenky, kdy se zkapsy netahá plná cena, když je jasné, že daný člověk pokračuje v jízdě, jen musel zvolit jinou linku... Nejsnazší by byla kilometrová banka a jasně stanovená cena za kilometr, každý by pak platil jen to, co najel. Nebo by si zaplatil permanentku dopředu, kerá může být výhodnější, protože podnik má dopřdu své jisté.
Paia: ty děrovaný polepy jsou hnus, ale nutno dodat, že se vyskytujou i jinde, ne jen v TPC... no a to, že jsme nedávno měli dražší hotovostní jízdný (20,-) než v sousedním Ústí (18,-) s dvojnásobkem obyvatel, kde už ale měli i platbu pomocí premiumsms, je taky hnus... (kolik stojí jízda v UNL teď se mi zrovna nechtělo hledat, třeba je to furt těch 18 káčé)
Polepy k poblití: Také se vám z těch "jakoby průhledných" reklamních polepů před očima dělá na blití? Na to jak je to předražené, se divím, že si město nevynutí na autobusech alespoň elementární "dress kód" - okna nelepit, a pokud vůbec, tak polopropustnou fólií a ne tím po****** děrováním! A turista, který Teplice vůbec nezná, ten musí být nadšenej, když se kouká podle okolí ze StreetView či fotek, kde vystoupí, a vidí kulové.
Občan plať to 2x: Středočeský kraj - Olbramovice Votice Celkový čas 6 min, vzdálenost 5 km, cena 12 Kč / čipová karta 10 Kč ČSAD Benešov a.s. - Jen tak pro příklad za jaké "podnákladové" ceny jezdí Arriva s MHD v Teplicích a čím se jiní komerční dopravci živí i na malých linkách, a to často ani tím MHD těch 5 km nejedete . Očividně nejlépe se krade tam, kde je to nejvíc na očích.
Paia: Dobrý den, I když je nejspíše vydavatel Vaší anonymní karty ARRIVA Teplice s.r.o., nemáme žádnou možnost ovlivnit aplikaci, která je nahrána v bezkontaktní kartě. Krajský úřad nastavil pravidla pro přístup do těchto karet v rámci zabezpečení, proto v této chvíli neexistuje žádná aplikace pro domácí použití k vyčtení obsahu čipové karty včetně kontroly zůstatku na EP a zjištění platnosti časového kupónu. Pokud chcete mít nějakou aplikaci pro jednoduchou kontrolu obsahu čipové karty, pokuste se obrátit na krajský úřad. Co se týká e-shopu, původně byl vytvářen za účelem zvládnutí výměny bývalých 70 000 ks čipových karet, které byly provozovány do konce roku 2014, možnost nabíjení případně zjišťování zůstatků na kartě je ovlivněno integrací dopravy, kdy na tuto kartu můžete jezdit s více dopravci, od kterých bohužel nemáme data. Z tohoto důvodu se již dále nerozšiřuje e-shop, protože nejsme schopni zajistit možnost dobití časových jízdenek ve všech vozidlech integrované dopravy Ústeckého kraje ani nemáme možnost zobrazovat zůstatky na kartách. Všeobecně rozvoj bezkontaktních čipových karet je na integrátorovi, bohužel od 1.1.2016 je dle smluvních přepravních podmínek hlavní nosič papírová jízdenka, takže nejspíše k nějakému překotnému rozvoji a rozšiřování možnosti platby bezkontaktní kartou se konat nebude. I když od 1.1.2016 je možné platit touto kartou na určitých turistických linkách. S pozdravem Petr Kamlar Vedoucí informačních systémů
Paia: takhle? odkaz » to se to pak budou šířit infekce, když bude každej matlat na skener...
Otis: Žádné karty nebo mobily, bude se platit otisky :))) - jakou máte důvěru v Arrivu, že by něco takového nezvorala a nevyrobila nějakej skandál s únikem dat?
Paia: už se mi dřív podařilo pomocí nějaký obecný NFC appky na karty (třeba bankovní s čipem) nakouknout, zobrazily se tuším akorát základní údaje o čísle karty, jejím vydavateli a něco o typu zabezpečení (bylo to před rokem, tak si to moc nepamatuju). Takže technicky to nahlížení na stav asi možný je...
Paia: dneska jsem měl potřebu doma u kompu zjistit výši kreditu v el. peněžence mojí anonymní karty ÚK bez toho, aniž bych otravoval nějakýho řidiče na zastávce (bez potřeby s ním cestovat) nebo si zacházel 3 km na benešák do předprodeje... čili nebylo by od věci, kdyby v eshopu arrivy, kde se dají objednávat karty (a vypadá to, že i kupovat časový předplatný) byla možnost zjištění onoho kreditu na vydaný kartě podle jejího čísla, nebo když mám mobil s NFC, tak appku, která by to z karty přečetla...
Jan: Zdravím nevíte někdo zda je možný zaplatit českou měnou v autobuse 398 Teplice -Zinnwald Altenberg a kolik stojí jízda od nádraží na Cínovec České pomezí?
377: Ela: bude to v poznámce
Ela: Jak poznám na jízdním řádu (linka 9),který autobus jede ke hřbitovu v Bystřanech?
: Moc nevím, jak to chceš udělat jinak, než hlásit cílovou zastávku.
Bejvalka: Stejně jako při cestě přes zóny, výchozí bod známý, cíl nahlásíš. Tady zas má někdo logiku - pár lidí krade, tak to raději my (=ARRIVA) okrademe všechny
: Jak chceš kontrolovat, kolik kdo ujel?! Nejsme ve vlaku!
hajnej: vy mate problemy
Bejvalka: Tak teď, když známe reálnou cenu Arrivy za kilometr 59/90 = 0,66. Není to MHD nějaké drahé? Permanentka na měsíc by měla být za nějakých 300,- i s rezervou! Nebo můžeme zavést kilometrovou banku, aby si každý zaplatil to, co skutečně ujede. Není nad férový obchod, a když je někdo v pozici monopolu, měl by být k férovosti tlačen, ale ty úplatky a jiný bordel na radnici, kraji...
: Jak s korupcí nevim, každopádně si myslím, že za to, co jí dá město či krej opravdu zaplatí řidiše a provoz. Nesmíme zapomínat, že Arriva podniká takřka po celé republice, kdoví, jak ty peníze putují...
Tomas: takze kraj naridil Arrive jezdit pod naklady do Prahy :D a jini soukromnici to narizene nemaji, ze... BUS do Praglu neni vec kraje ani Teplic, spise se Arriva snazi zlikvidovat sve konkurenty a je dost pravdepodobne, ze je to z dotace na MHD. Nakonec korupce v CR je norma, bohuzel.
: řeknu ti to asi takhle: a) Arrivě se jezdit do Prahy za 59,- jezdit nevyplatí b,ceny pro Teplice a DÚK určuje kraj
řidič: Jestliže se Arrivě vyplatí jezdit bez dotací do Prahy za 59 Kč, což je cca náklady 0,6 Kč/km, tak potom by po Teplicích muselo být v průměru jízdné 2-3 koruny, protože jízda většinou nepřesáhne 4 km!
: Dále Blesk například také pořád kecá nesmysly a kupujeho nejvíc lidí v ČR
: S těmi emisemi souhlasím. Ale pořád jsem nedostal odpověď na cca 45 autobusů, které arriva provozuje... To je zadarmo?
stat uz zaplat: Zalez do blazince. Meles tu nesmysly. Nikdy si v doprave nedelal a mluvis o tom jako hotovej mistr campanus.
stát to zaplať: Na elektřinu se dá jezdit i bez trolejí odkaz » . Nemluvě o tom, že pokud by se měli řešit emise ve městě, tak je to spíše o osobních autech a osobním topení v kotlících... Ty "nulové" emise z trolejbusů sem nafoukají z Ledvic... a jiných elektráren na SZ.
stát to zaplať: Trouba, co ty HN ani nečetl, navíc řeč tu byla jen o MHD. Kdyby HN psaly nesmysly jako ty, tak by je nikdo nekupoval. Kde vykouzlila Arriva ztrátu na provozu eMHáDé 135 MILIÓNŮ viz odkaz » je záhada, kterou ale bude mít největší smysl rozplétat ve volebním období...(RADĚJI NEMYSLI) A jak je vidět, těch 10 kaček na km možná bylo až moc odkaz »
: Ty blbečku, arriva provozuje cca 45 autobusů a 25 trolejbusů. Podlož mi těch deset korun reálnými čísly! To nejí jen elektřina/km (10 kč mipřijde i tak málo - přičti olej + řidiče), HN NEMUSÍ UVÁDĚT PRAVDIVÉ INFORMACE. Pokud se ti zdá, že arriva stát podvedla, podej trestní oznámení a přestaň šířit lži, nepravdy a polopravdy na tomto webu. To je pro tebe asi nová informace, že arriva provozuje i autobusy, co? Navíc - na lince jsou 2, 3, a více autobusů. Na to je potřeba více uklízeček. Uhlíky na trolejbusy, opravy autobusů a trolejbusů, to je zadarmo? ty jsi asi fakt blbej, co?
stát to platí: K provozu HN 2007 zde odkaz » , počítány byly jen trolejbusy, po TP přeci jezdí jen, ne... přeci se tu chrání životní prostředí. Bus 12 předpokládám, že platí Olympie. A trakční vedení Arriva nestaví, takže náklady na provoz 20 mil. a navíc tam byla i rezerva + 20%. Náklady na úklid :D, 12 autobusů zvládne průběžně jedna uklízečka, nemluvě o tom, že třeba úklid japonského "Šikanzenu" (rychlého vlaku) je minutovou záležitostí, ale Arriva nejezdí tak, aby počítala minuty... Takže jedna uklizečka za 200 tis./ rok se ztratí v oné bohaté 20% rezervě. Vypadá to, že Arriva v roce 2014 měla přirážku 575 %, některé státy to už nazývají LICHVA. Navíc řidiče školí z peněz EU, protože vedení neumí udělat motivační program - řidič senior se namísto zvýšení platu vyhodí... Dotace na školení, které jsou získány také podvodem, že se dceřinné firmy Arrivy tváří jako "malé" firmičky, jako velká by dotaci nedostala. No nic, bude třeba probrat s městem kam vyhazuje peníze občanů, ikdyž Arrivě ponecháme 100% přirážku, tedy dalších 20 miliónů jako zisk, celkem 40. Kde Arriva ztratila 90 miliónů ze 135 miliónů viz odkaz » ? Klidně nám to tu spočítejte! Ehm a nové staré busy..., někdo to zapomněl na požadavky výběrka, které se také zrevidue, bude ještě sranda :) hezky k volbám jako dárek.
: Spočítejte si, kolik vás vyjde jízda na 1 km: plat řidiče + opotřebení autobusu + úklid autobusu + provozní hmoty (olej, nafta, elektřina). Poté mi dejte vědět, můžeme pokračovat
Pavel: trouba jedle je zas vedle asi nějakej TrollBUSík
Jedle: Ty jsi vedle jak ta jedle. Vem si tabletku a zpatky do ustavu. To tu trolujes nebo to myslis smrtelne vazne ?
stát to platí: Bylo to delší, ale ZÁKLADNÍ OTÁZKA zní, kde se ARRIVĚ za rok 2014 ZTRATILO na PROVOZU MHD 135 miliónů odkaz » , když REÁLNÉ náklady jsou 20 milionů !!! Že by nenažraný MANAGEMENT nebo ÚPLATKY, no, možná opomenuté MHD v Bílině je šíleně drahé :D a nebo paní pokladní, ty se nezdají, to ony jsou milionářky :D
stát to platí: Beru info z Hospodářek 2007 - cena za 1km u trolejbusu je +/-10,-Kč vč. nákladů na trolej síť. od té doby dost zlevnila elektřina... Ale ať nežeru 1km = 10Kč nákladů. Teplice mají těch 25km2, tak dejme tomu, že jedna linka za hodinu urazí 12km. MHD denně funguje asi 18 hodin a má 12 linek (-1 do Olympie), takže 11. POČÍTÁME: 11 linek x 12 kilometrů x 18 hodin x 365 dní x 10kč = 11*12*18*365*10= 8.672.400 za ROČNÍ PROVOZ BUSů. Dále vyřešíme ŘIDIČE, dejme tomu, že dostává 15.000,- a Arrivu to stojí 25.000,- (něco si bere stát...) a Arriva je slušný podnik a nebude jezdit s jedním déle než 8 hodin denně (18 hodin x 11 linek / 8 pracovních hodin denně = 24,75 ) tedy je třeba 25 ŘIDIČŮ. NÁKLADY na ŘIDIČE za ROK = 25.000 x 12 měsíců x 25 řidičů = 7.500.000. REKAPITULACE ROČNÍCH PROVOZNÍCH NÁKLADŮ MHD TEPLICE: BUSY 8.672.400 + ŘIDIČI 7.500.000 = CELKEM 16.172.400,- Kč, tedy celá ta sranda se zaplatí, když Arriva denně přepraví 2216 lidí, což v 50.000 městě a s tím, že někteří jedou tam a zpět, není problém. K tomu dáme 20% ZÁLOHY a dostaneme se na necelých 20.000.000 za rok.
trpaslik z dukovan: Ekonomika provozu neni jen o spotrebovane nafte a o platum ridicu. Mas hodne zkreslenej prehled a vis houbno o tom, jak funguje doprava. Bez si svoje plky vykladat soudruhum na ONV.
stát to platí: Je tam 135 melounů odkaz » ,a když máte ty smlouvy se 150 přečtené, tak nám je sem hoďte ;) a řekněte pravdu bez mlžení o ničem. Teplice i Arriva o celém výběrku jen mlží, vozovej park není jen z "novejch" vozů, což byl důvod 20,-Kč za jízdu ve městě, co má nějakých 25km čtverečních. ALE dost často jede něco tak 10 až 15 let starého, někdy i velmi stará Karosa, takže by mě opravdu zajímalo, kde je těch 135 nebo snad 150 melounů? Asi všude možně, jen ne v teplické MHD... Kolik pak stojí provoz 12 linek od 5 do 23 ři maximálně 3 spojích do hodiny? By nám tu autobusák mohl prozradit spotřebu vozidla, pak průměrný plat a hned bude trochu jasněji kolik ta sranda stojí reálně a kolik se Arrivě zakutálelo do kapsičky...
: Trpajzliku, to nemá cenu. Když řekneš pravdu, jseš osočován, že jsi najatý Arrivou, že jsi někdo z Arrivy... Víš, veřejné diskuse, kde můžeš vystupovat anonymně jsou místem, kam chodí zvracet lidi, kteří nemají po ruce záchod či nějaký kýbl. P.S. Nejsem najatý Arrivou, nejsem nikdo z Arrivy, jsem slušný a přemýšlivý občan. Když se mi něco nelíbí, nejdu blejt do diskusí, ale vlastní iniciativou se tomu snažím zamezit. VÁŽENÍ, PŘEČTĚTE SI SMLOUVY ARRIVY S KRAJEM A S MĚSTEM A ZJISTÍTET, PROČ ARRIVA DOSTAL TĚCH 150 MILIONŮ (POKUD JE TO VŮBEC PRAVDA)!!!
Troaslik z fukusimy: Ja nemam zadnej motiv. Ale vy budes hodne zasazenej politikou.
Stát to platí: trpaslik z cernobylu: Přečíst účetní závěrku, pochopit, myslet, pak diskutovat dříve ne ;), pakliže nehodláte něco mlžit, pak ale proč? Jaký máte motiv :D?
trpaslik z cernobylu: Vas zasahl vybuch jaderny elektrarny nebo co to tady vedete za zvejky ?
Stát to platí: Pro ty, co nestihli vypršení dokumentu z obchodního rejstříku - Arriva Teplice s.r.o účetní uzávěrka 2014 (16 stran) - Dopravce dostane 135 miliónů na "ztrátu" z MHD a busy zaplatí Ministerstvo Dopravy. Více zde: odkaz »
Stát=občan to zaplať: Otázka nezní, kdo co schvaluje, ale komu to prospěje? Zločinci se hledají z 99% dle motivu. Takže to chce hledat vazby mezi lidmi z Arrivy a lidmi v politice. Nestaví nějaký zastupitel vilku, co by si těžko dovolil ze svého platu atd.? Proč je Arriva rozdrobena na tolik malých podniků? Není to jen proto, že by jako velký podnik nedostala dotace EU/státu pro malé a střední podnikatele? Proč proboha český stát dotuje zahraniční kapitál místo českého? Arriva se při jakékoliv krizi, třeba že se jí zkrátí dotace, stáhne z Česka i s busy zaplacenými z českých daní. Skvělé... A stále chybí objasnění výběrového řízení... Ve kterém se soutěřilo i o "nejlepší" nabídku jízdného, ono když je firma jediná ve výběrku, co se stane? Zlevní :DD - v politice jsou buď fantasti nebo magoři, možná 2v1...
řidič: No to je paráda! Za 31 Kč do Ústí a mimo špičku za 39 Kč do Prahy! Aneb jak zlikvidovat české dopravce!
: poznámka pro některé křiklouny: ceny za MHD v Teplicích a v DÚK určuje KRAJ!!! Nikoliv Arriva či někdo jiný... prostě KRAJ chápete to?!
Podnikej platí stát: 135 milionů na ztrátu z provozu MHD, kdo chce dělat Teplicko-Bílinské MHD :D? Dotace na busy od Ministerstva dopravy, stačí, když z 80,01% budou jezdit MHDéčko a zbytek z 19,99% klidně spoj Teplice-Praha. Aneb dotační kurvítka trhu podporující německý kapitál a několik českých funkcionářů... více zde odkaz »
ing. Petr Havlík: Vážení cestující, těšíme se na Vás od 21.3. na lince Teplice - Praha. Svezeme Vás za 59 Kč. odkaz »
kolodej: zlodeji nejsou ridici ,ale cela mhd teplice,chtit za svezeni po teplicich 20 KC,to je ZLODEJINA !!!
Jan G.: Odkazy na jízdní řády byly obnoveny, pokud Vám i nadále nepůjdou, zkuste aktualizovat stránku nebo vymazat mezipaměť (cache) prohlížeče.
Radka: Mě by také zajímalo proč nejdou načíst jízdní řády
BOB: Proč nejdou již 2 dny načíst jízdní řády???
Disko J.: My všichni stejně víme že si Zdeněk Kohout z Arrivy . Tak tu neprovokuj
Disko J.:: Změna bude, ale systémová, ale to zdejší stejně nepochopí, když jim nedošlo, že levně jezdit už dávno mohou s ČD. A stačí jen dělit a násobit. A noname má očividně problém i s procenty a sčítáním :P, a k tomu by chtěl poslouchat orávní slovíčkaření...neblázni, by tě ještě bolela hlava. No nic, komu není rady, tomu není pomoci, jezděte si draho a mějte se pěkně, stejně mám pocit, že někteří jsou Arriváci ptáci :DD, dostanou skoro prd a ještě se přou...Mějte se
: Pokud si myslíš, že zakázky pro Arrivu byly ovlivněné, podej na Arrivu i na město trestní oznámení, koneckonců je to tvá povinnost. Doufám, že soud bude veřejný, abych se mohl přijít podívat
Vladimíra: Myslim, ze mas nejake mindraky ...
Disko J.:: Noname... Odkaz nechápu, ale nemusím vědět vše :D, nicméně ukazuje 70% středoškoláků, takže když střílím naslepo..., co se týká výběrka, stačí se obrátit na magistrát a zažádat na základě "infozákona" 106/1999 Sb. o dokumenty. Což patrně již menší dopravci udělali, ale pak je tu soud a léta sporu, po která si Arriva bude v klidu jezdit, kryta tichou dohodou... Ono stačí jen uvažovat, který malý dopravce je schopný si naráz nakoupit či pronajmout asi 15 autobusů v průměrné hodnotě 5 000 000/ kus? Pak trochu sledovat zprávy a zjistit, že to, co tu jezdilo, bude dalších 10 let jezdit po jiných městech. Požadavek nového vozového parku tedy přinesl komu co? No Arrivě to, že byla jediným soutěžícím. V normální demokracii, se v takovém případě vypisuje nové výběrko s rozumnějšími parametry, ale to je také tím, že ho vypisují lidé, co o dopravě (logistice) neví vůbec nic. A když se přidá korupce, je vymalováno. No a k ceně pro lidi, pokud si člověk u ČD koupí IN 100 za 20.000,- a jezdí 5 dní v týdnu tam a zpět do Prahy, cesta ho výjde na 38,50,- ;). Pakliže jezdí 365 dní pak 27,40,- ;) - ale pozor, dotováno státem. Samozřejmě s IN 100 si můžete křižovat železnice ČR jak chcete. Pokud si to ještě pamatuji správně, pak město má v plánu narvat do MHD 600 mil. za 10 let tedy Arrivy, a to za trochu podvádění stojí, ne? Privatizace se zahraničním kapitálem není špatná, ale nesmí to být to jediné, její smysl je v přínosu vědomostí, co sem přinese dodnes ztrátový Amazon, to nemám tušení, asi tak pracovní místa ala Čína :D, jen ČSSD se bude chvástat udělali jsme X tisíc prac. pozic, na které si případně Amazon doveze Indy, když ho začne pálit platba za české lidi. Zrovna tak, naše Škodovka vyváží X tisíc aut, jen ten zisk realizuje Německo atd... Kolik technologických firem přišlo do ČR 25 let po revoluci? Nadaní spíše odchází za hranice. Růst ekonomiky se už dávno nepočítá za zaměstnanost, dokonce vyspělé technologie zaměstnanost snižují, ale to neznamená, že by ČR měla zůstat skanzenem minulosti a rájem pro podvodníčky. Hold je třeba investovat do školství a lidi směřovat na činnosti, které zatím automatizovat nelze - myšlení, kreativita. Úkolem státu není vytvořit horníkovi nový nerentabilní důl, ale ukázat mu, že se může živit i jinak a případně ho na čas vrátit do "školy", lepší než když ty peníze (dávky) projede v automatech a hospodě. Zrovna tak by stát neměl tvořit pracovní místa, ale prostředí, které bude přát podnikatelům a ti ať tvoří, vždy budou mít podnikatelé víc hlav a tím i nápadů, a také je bude horší uplácet než pár členů vlády či komunální samosprávy...
hajnej: A musite sem cpat vsude politiku jak vajca ?
: Zdravím, základní školu nesoudím podle sebe, ale podle odkaz » Na bytech se v rámci města vydělat nedá. Vezměte si, jak v Americe dopadla města, která se snažila podnikat, nebo jak vteplice vypadaly za komunistů. Mohl by jste mi, prosím říci, jak to bylo s tím vžběrovým řízením? Nemám totiž pocit, že by bylo ušité na míru, akorát Arriva nabídla nejnižší cenu, a proto vyhrála. S hernami ale máte pravdu a v tomto ohledu plně podporuji Jakuba Mráčka a Volbu PRO! Teplice. Opravdu to jsou lidé, kteří chtějí pro město to nejlepší. ODS, TOP 09 a možná socani mi taky v rámci města nevadí, ale Úsvit, ANO, KSČM a hlavně PPO SPORT A ZDRAVÍ nemohu vystát. Ostatně - ohledně Úsvitu mám článek na blogu - Docs.com/vojtasafr
Disko J.:: Pane či paní, co jste absolvova/-al ZŠ (asi soudíte dle sebe), pokud by město něco vlastnilo, pak by na tom mohlo vydělávat stejně jako soukromý vlastník nebo provozovat některé sociální služby jako byty, potravinové banky a neplatit předražené ubytování na ubytovnách... Slepota k hazardu na území města s efektem patologických společenských jevů (Trnovany) by jistě nebyla podporována jen tak pro nic za nic v době, kdy jiná města automaty regulují, některá absolutně. Vypsání výběrového řízení na míru Arrivě je také dost podezřelé, stejně tak jako nesmyslný provoz neekonomických trolejbusů namísto plynu či hybridů, když už byl požadavek na komplet nový vozový park, který stejně arriva pronajímá... Zneužití dotací města a EU pro konkurenční boj proti ostatním dopravcům, je jen vrchol špatné politiky, které to umožnila. Samozřejmě není to jen Kubera, je to 12 radních a tupí voliči, které zajímají maximálně slevy a nakonec nakupují nejdráž, jak to jde, a k tomu mizernou kvalitu. Komunisty započatá likvidace klasicistního/secesního rázu náměstí Svobody byla dokonána pod vedením Kubery... Odhlédneme-li od kulturní hodnoty, jaký smysl mají 2 obchodní centra vedle sebe? Na to člověk nemusí být městský architekt, aby přišel na to, že to nemá smysl. Konec konců Ústí nad Labem se před nějakým časem nechalo slyšet, že městského architekta nepotřebuje, vždyť se jim bez něj staví krásně :D - ty krabice v historické zástavbě. Nikdo nemá nic proti uměleckým monumentům, ale to ty dnešní developerské krabice nejsou...
Vladimíra: Dneska jsem se byla zeptat tez Vladimiry a nakonec cena bude opravdu 50. Cena je jista a pri platbe penezenkou patnact procent sleva. Start je opravdu 14.3.
: Jste normální? a) Kdyby Kubera neprodal (skoro) všechen městský majetek, byly by na tom hůř, protože kdo se má o ty baráky starat a z čích peněz? ěsto by tak muselo platit opravy,... a velmi by na tom prodělávalo. b) jaká korupce?! proč všechno, co se lidem, kteří mají sotva základku nelíbí je korupce? Co má co společnýho Kubera s linkama do Prahy? Myslím, že by se měl ten řvoutek dát pryč, nebo mazat všechny zprávy, které ostatní jen urážejí a nemají opodstatněný základ. Kazí to jinak hezké stránky.
Disko J.:: Korupce nepřináší slevy ;). Asi tak, půl roku, možná bude jezdit za 50,-, abyste pak jezdila 5 let třeba za 200,-... Zrovna tak bych nečekal, že ušetříte nákupem v Kauflandu v Teplicích, to je třeba do Německa, které má jak nižší daň na potravinách, tak vyšší konkurenci a pokuty za kartelové dohody a jiné podvody s potravinami. Některé potraviny jsou za hranicí 2-3* levnější ;) a to nejsou v žádné slevě. Pár cestovek dělá zájezdy za nákupy :DD. Kdo ušetřil na MHDéčku? Prakticky nikdo. Asi jako sleva od ČEZu skrze plánované paušální tarify za elektřinu +30% k dnešní platbě, když tato záplata státního rozpočtu nevyšla, alespoň se na tom veze ČSSD jako ochránce spotřebitele, ale před čím, před státním podnikem :D, který "řídí" vláda.
Vladimira: Pro mne jako pro cestujici, ktera je rada za kazdou korunu je mi uplne jedno, kdo koho uplaci. Ja jsem samozivitelka a chci usetrit. Stejne jako kaufland, kterej bude misto zimaku. Co s rozpadlym zimakem ? To si radsi levne nakoupim.
BlueBoard.cz ShoutBoard