Přidej zprávu »
Vendulka: Také nejsem spokojena s včasného zveřejnění jídelního lístku. I přes upozornění je dnes 26.4.2017 v 14:03 stále jídelní lístek z minulého týdne, vždyť musí vědět dopředu co budou vařit !!!!!!
niessner: DOBRÝ DEN, VČERA TO JE 17.2.2017 JSEM BYL VE VAŠÍ RESTAURACI NA OBĚDĚ- JÁ MĚL ŠPANĚLSKÉHO PTÁČKA S KNEDLÍKEM A KOLEGA PLNĚNOU KAPSU. dĚKUJEME OBA ZA ZÁŽITEK. oOBA JSME MĚLI STŘEVNÍ POTÍŽE. DO BUDOUCNA ZVAŽUJI NA VAŠÍ RESTAURACI POSLAT ČOI,SPOLU S HYGIENOU. U VÁS UŽ OBĚD NIKDY A NIKOMU NEDOPORUČUJI.
Eva: Je to marný ... Další týden, opět středa a jídelní lístek z minulého týdne. Proč tedy máte prezentaci na netu?
Eva: Dnes je středa a na svých stránkách máte stále jídelní lístek z minulého týdne.
Ludmila: Na mou zprávu z minulé středy mi zatím nikdo neodpověděl... Navíc, dnes je pondělí 15/8, je po desáté hodině, no a Vy máte na Vašich stránkách stále jidelníček z minlého týdne?
Ludmila: S Bonavitou máme s kolegyní dlouhodobě celkem dobré zkušenosti, pokud jde o kvalitu jídla, ale překvapuje nás, že kolem poledne servírují jídlo pouze vlažné? Již několikrát jsem musela požádát, aby mi ho přihřáli v mikrovlnce. Totéž platí o polévce. Dnes 10/8 byla výborná čočková, ale ve 12:10 sotva vlažná.Toto se nám nikde zatím nestalo.
Hozmanová: Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši stížnost, která nám pomůže odstranit odstranit vážné chyby naší restaurace. Kuchař byl znova seznámen se svými pracovními povinostmi a potrestán, mladá začínající servírka byla poučena jak vyřizovat případné reklamace k plné spokojenosti zákazníka. Byla nastavena lepší kontrola. Za Vaše problémy u nás se omlouváme.
Karel Radiměřský: Tak vážení, dnešní návštěva v této rádoby restauraci byla má POSLEDNÍ a předpokládám, že i všech mých spolupracovníků (cca 20 dalších strávníků), co jsme jsem poslední cca dva měsíce chodili. Po vrácení syrového, nedopečeného kuřecího steaku v bramboráku (nedopečený byl bramborák, k masu jsme se ani nedostal) všemu nasadila korunu obsluha, která mi tvrdila, že mi přinesla NOVÉ jídlo, nějak slečna zapomněla, že jsem původní jídlo nakrojil ... Takže sem na oběd už NIKDY!!!! A všem, kteří nechtějí riskovat zažívací problém doporučuji TOTÉŽ
Hozmanová: Děkujeme za milá slova, která nás moc potěšila. Budeme se těšit na každou Vaši návštěvu.
Radek & Radka: BONAVITA***** super! Obsluha vzorná, ceny mírné, vydatná strava, MÁME VÁS RÁDI :-* a proto jsme s vámi tak dlouho a u vás tak často... pan Robert občas přidá vtípek, pan David vždy milý a s úsměvem. Jste úžasní a zítra zase přijdeme... mohutně zdraví Radek a Radka z Office shoes
BlueBoard.cz ShoutBoard