Přidej zprávu »
Petr: Trochu mi koliduje Conconiho test a s popisem ANP zde v článku. V Conconiho testu to vypadá že určuje ne ANP ale Max TF. je to tak ?
Věra: Buďte zdrávi. Mezi čtenáři se právě šíří revoluční metoda výdělku peněz, jak pro ženy, tak pro pány. Vydělávám si takto už od půlky května a penízky přibývají! Nad poměry si díky tomu sice nežiju, ale dokud můžu, tak se mi hodí každá snadno vydělaná kačka!! Je to z návodu odkaz »
Jenys: Chtěl bych se zeptat když je mi 16, jaká by měla být moje tepová frekvence při aerobním tréninku ?
Igorr: Opravdu krásně popsané ,hlavně pro lidičky co mají zájem ze sebou něco udělat. Děkuji
Merry: Už jsem to našla, tady to je, koukněte se na to odkaz »
simulka27: Potřebuji poradit jak snížit tepovou frekvenci. je mi 44 a pro spalování tuků by se měla pohybovat kolem 120-130 tepů za minutu. jenže když si dám pás, který je spojen s mým orbitrekem a ještě ani na něm nestojím, už tam mám hodnotu 135 a když jedu na minimální zátěž a úplně v klidu , tak mám i 160-170. už nevím, co víc mám udělat pro snížení. leda že bych na orbireku stála a ani se nehla :-)))
Petr: Při běhání máte vždycky větší tepy a dodržet ty pro spalování tuků je velice těžké. Na spalování tuků bych si raději vybral jiný sport
Lukáš Ch: Já bych měl spalovat tuky při 136 úderu za minutu...Dnes jsem ráno běžel a připadalo mi to strašně málo.Musel jsem furt sledovat TF abych ji udržel, ale furt jsem měl 140-150...
Jana: Výpočet tepové frekvence jsme se učili jinak....220 mínus klidová tepová frekvence,krát 0.65 plus klidová tepová frekvence. Takhle to vychází líp (121 tepů) , jinak bych měla spalovat při 107 tepech,což je opravdu málo.
Míša: Super článek. Když chci spalovat - je mi 24let, tzn. že 226-24 krát 0.6 = 121 ...Mám cyklotrenažer ale abych se držela kolem těch 121, to bych musela jet opravdu lážo plážo, opravdu je to tak když chci spalovat tuky?
lol: lol
Bára: Díky, díky, díky za výborný článek. Hodně jezdím na kole (hlavně denně do práce), nyní jsem začala běhat a zjistila jsem, že mám problém s tepovkou ve střední úrovni (60%-75%). Měla bych mít cca 114 - 142. Přitom 142 mám už když vyjdu z baráku. A nejsem schopna běžet pod 145 ani při tom nejpomalejšim tempu. Tady jsem zjistila, že když započítám KTF tak jsem vlastně na tom, co mi měří pulsmetr. Hodně jsem se uklidnila
Michal: reakce na Marka: Ahoj Marku, přesně toto mě zarazilo. Konzultoval jsem to i se svým doktorem. který shodou okolností běhá maraton a já bych se držel toho vzorečku, který bere v úvaku i klidovou frekvenci. 130tepů je podle mě málo, měje 36 a udržuju se při tréninku v pásmu 144 - 157 tepů. Jsem sice jenom amater, ale myslím že je to odpovídající hodnota.
Luboš.: Děkuji za velmi vysvětlení problematiky související s tepovou frekvencí. 1. Na vašich sránkách jsou velmi zajímavé informace!
Marek: Dobrý den, velice mne zaujal článek o tepové frekvenci a to hlavně kvůli tomu protože jsem chtěl zjistit v jaké tepové frekvenci se mám pohybovat, abych spaloval podkožní tuk, ovšem teď jsem docela zmaten. V článku je uvedeno, že člověk spaluje podkožní tuk ve střední tepové frekvenci, což je 65% až 75% z MTF, dejme tomu, že moje MTF je 200, tak potom pokud bych to bral čistě přes procenta tak 65% z 200 je 130. ALE také jsem v tomto článku našel vzoreček pro výpočet tep. frekvence, který vypadá takto: (MTF-KTF)* 0,65 + KTF...no ale pokud mám MTF 200 a KTF 60 tak mě vyjde výsledek 156...no a 130 a 156 je vcelku rozdíl...podle čeho se tedy mám řídit? Děkuji za osvětu
Petr: Moc díky za skvělé rady. Nejsem cyklista, ale dělám jiný sport. Odkaz na vás je na jiných webech - vědí, že jste dobří. Ahoj
ladaka: dávám jasnou 1, perfektně vysvětlené i pro nás hobbíky. díky
David: prostě perfektní a srozumitelný díky díky díky
Tomáš: Moc díky klucí, skutečně srozumitelné ! Cyklo Teplice
Honza Volyne: dokonaly članek!!!
Honza: Já dávám 1. Nikdy jsem nečetl tak přehledné a ucelené informace. Spoustu článků zachází do detailu natolik že se v tom ztrácím. Nejsem ve sportu úplný laik, ale spostu věcí jsem vůbec nevěděl. Výborný článek píšu jedna.
Vita: Moc pěkný článek, díky za přehledné info.
Pavel Javora: Nádhera, konečně komplet info alespoň pro mne, moc mi to pomohlo.
pepa1: Ahoj, četl jsem Vaši diskuzi na snížení váhy. Mám něco vyzkoušeno a dalších cca 500 lidí v ČR. Technologie z Holandska, která je na světe přes 8 let a dělá divy v Německu, Holandsku, Rakousku a u nás taky. Já sám jsme za 42 dnů zahodil z 88Kg na 78Kg (1.9.2005) dnes mám 80-82Kg. Manželka z 60Kg na 54Kg. Známí z 114Kg na 82Kg. Bez JOJO. Nejde o Herbalife. Když Vás to bude zajímat. Tak napište odkud jste není to na mail ani na telefon. Jde o systém stravování, potr. doplňků, atd...... Pošlu Vám základní informace: mail: disc@wo.cz pepa1
brouk_81: tak na mě sedne hned ten první výpočet - 226-věk (u žen), či-li mam max. TF 198 tepů za minutu...včera při zátěžovém testu jsem dosáhla této hodnoty.
babka: Perfektní, vracím se ke sportíčku. Vaše info mi dává důvěru v sebe. Dííík!
bikerxnx: Nieje v tej pomocke na vypocet tep. frekvencie chyba?? tep/sekundu?? ni nahodu za minut?
Dorota: udelala jsem si blog u odkaz » :-) :-)) qhcn
Dorota: udelala jsem si blog u odkaz » :-) :-)) gryr
katka: udelala jsem si blog u odkaz » :-) :-)) gayj
Lasman: Opravdu hezky zpracovaný článek.
Gábina: super stránky,lepší nenajdete
Luďa: Hezky psaný web, díky za spoustu užitečných informací.
James: www.detskezbozi.unas.cz
BlueBoard.cz ShoutBoard