Přidej zprávu »
Filip: 14.6.2014 jsem T603 B5 viděl poprvé. Tak mě to auto uchvátilo, že jsem okamžitě začal pátrat o co jde. Teď, když jsem přečetl a prohlédl snad vše co lze prostřednictvím internetu nalézt, musím Vám složit hlubokou poklonu. Děkuji, že díky Vám je takový skvost k vidění nejen v muzeu, ale i při jízdě v plné parádě. Po přečtení celého příběhu mi vyhrkly slzy do očí, je to nádhera !!!
Honza: My jí máme doma
Ondrej: Veľmi pekné stránky s množstvom cenných informácií a pekných obrázkov, za čo ďakujem a zároveň držím palce pri stavbe závodnej repliky B5. Teším sa, až ju uvidím jazdiť
Jan: Rád by je viděl, byla by ta možnost?
Jirka: Ano pár záběrů ze závodů existuje, ale jsou opravdu jen kratičké. Rallye Vltava 1965, 6 hodin Brno 1967 a Štramberk 1967. Víc toho myslím není.
Jan: Ahoj chlapi, existuje nějaký filmový záznam T 603 se závodu? Ja nikde na netu nic nenašel. Předem dík Jenda.
Jirka: Dobrý den Mitch, asi vás zklamu, ale Tatra v podstatě žádné speciální servisní vozy neměla, kromě Marathonů de la Route 1966-7, kdy kromě doprovodných T603 jel se soutěžními T603B5 ještě servisní autobus RTO s dílnou uvnitř. Soutěžní T603 jezdily na závody vždy po vlastní ose, tenkrát to byly závody které se vyhrávaly hlavně srdcem jezdců a ne technikou jako dnes, kdy do depa přijede 8 obrovských kamionů, ve dvou jsou auta, ve dvou dílny, ve dvou bydlení, v jednom tělocvična a v posledním masážní rehabilitace. Tenkrát se rovnou skočilo do závoďáka a jelo se na závody. Dokonce jeden monopost T607, který se na poslední chvíli dodělával jel z Kopřivnice do Liberce v 1hod v noci po vlastní ose, aby stihl dopolední závod. Před ním jel doprovodný Tatraplán a svítil mu na cestu. (muselo to být pořádné zděšení pro spící lidi co byli na trase.) Jinak monoposty samozřejmě jezdily na korbách běžných T111, které zrovna byly k mání ve vývoji. Na korbu se hodila bedna s vercajkem, naskákali tam mechanici, jezdci sedli do kabiny a monoposty si na závody dovezli sami. Ještě vím, že občas jela T138. Na závody ve Štramberku například kromě ostrých T603 GT, posbírali ostatní jezdci všechny T603 co byly právě na vývoji a jelo se závodit.
Mitch: Dobrý den, máte moc pěkné a na spoustu informací bohaté stránky. Dnes jsem tu ztrávil celé odpoledne, ale co jsem hledal, to jsem nenašel. A tak se Vás jako odborníků na historii závodních Tater. Zajímá mě jaké vozy používali tatrováci pro převoz svých monopostů T607, T602 a T603. Předpokládám, že jelikož je Tatra v první řadě výrobcem nákladních vozů tak to asi určitě bude nějaký upravený typ Tatry pro tyto účely (možná T111). Jde mi o to zjistit co to bylo za nákladní auto(-a) a vypátrat i nějaké foto pokud vůbec existuje nebo alespoň popis nástavby popřípadě vybavení. Většina automobilek té doby účastnících se závodů na světových okruzích měla své speciální přepravníky na 1-3 auta s dílnou a náhradními díly. Měla to Tatra také, když sama vyrábí nákladní vozy??? Bylo by smutné kdyby ne. Prosím pokud máte nějaké info, podělte se. Sháním info a podklady k případné stavbě modelu 1:32 k nyní vyráběným modelům firmou FARO. Děkuji Mitchell.Phoenix@seznam.cz
vasa26: Životopis Pana Reka ... Je to krásně stvořené . Nový design stránek je pěkný.
Jirka: Ahoj Přemku, děkujeme za vyřízení pozdravů a doufám, že monopost brzy uvidíme v akci
Přemek-Jihlava: Tak jsem Monopostu vyřídil pozdrav od vnuků jeho bývalého pána ! Stránky pěkný !!! Čau
Jirka: Jsem rád, že se články líbí, díky za pochvalu
Jan Havlát: Díky moc za překrásné články z cest do Monaca a na Nordschleife. Po přečtení těchto článků máte dalšího fanouška .
Jirka: Pro JANA, Zdravím, barvu Dakoty bohužel nevím, možná by si vzpomněl někdo z pamětníků. Valašku bychom opět rádi jeli, ale zatím nemám info, že by ji Historici jeli, pokud o tom něco víte prosím o informace. Hlučín máme v plánu.
JAN: Zdravím pánove: Chtěl dy se zeptat jakou barvu měla tatra 201 pick-up ,,Dakota\". A jestli pojedete Valašskou rally a na Hlučíně. Předem děkuji Burček. www.jbdesigen.estranky.cz
pavel: pokud ma někdo zájem tak mám na prodej přední a zadní skla+brzdové obložení+topení a jiné další drobnosti.pokud má někdo zájem kontaktujte mě na pavel.lantora@seznam.cz. dřívější fanda tatry 603.
pavel: pro mirka . Mas jeste ten dvouval doT 605? a je to ten upraveny? mohl bych se na nej mrknout? tel.:775254197
Jirka: Pro Jana: Zdravím, my by jsme ji i jeli, ale na Stránkách Valašské Rallye letos není o historikách ani zmínka, tak si myslíme, že se to letos nejede.
Jan: Zdravím, jedete letos Valašskou Rally? mujweb.cz/Zabava/JBDESIGEN/
Jirka: Pro Petra914, tak jsem náhodou objevil, že originál Porsche z Marathonu de la Route je v UK na prodej, ale 650 tisíc Liber je skutečně nedostupných. Tady je odkaz odkaz »
Petr914: ...no...kdyby to byl originál...bylo by to dobrý...ale Marathon de la Route jela pochopitelně tovární okruhová verze 914/6, která je prakticky totálně nedostupná. Já vlastnim Porsche 914/4...takže mi chybí 2 válce (914/6 - šestiválec...914/4 čtyřválec...obojí boxer chlazenej vzduchem). No a Severní smyčka...to je jasný...člověk musí tu trať vidět a pak teprve mu dojde, kde se vlastně octnul...nic víc v okruhovým světě neexistovalo...neexistuje a nikdy existovat nebude
Jirka a Tomáš: Pro Petra914 - Děkujeme za pochvalu, jsme rádi že se web líbí a naše články někdo čte. Jo Nordschleife je nemoc a po pravdě o ní říkají, že kdo nezažil nepochopí, kdo zažil touží se tam vrátit To tvé Porsche 914 je skutečně originál co vyhrálo Marathon 1970, tak jako naše Tatra, nebo to je jiné Porsche 914? Pokud je to originál, tak máš taky vzácný kousek a je jeho povinností se na Nordcleife vrátit Tak přejeme hodně štěstí.
Petr914: ...špičkovej web pánové...a neméně špičkový zážitky...na Nordschleife sem byl o 14 dnů dřív,než vy s Tatrou...jel sem tudy na 24 hodin Spa Francorchamps...a v Liege resp.Luttychu sem spal...starou Nordschleife sem doslova posedlej...a jak sem čet popis průjezdu jednotlivejma úsekama ve vašem článku...okamžitě se mi vybavovaly ty "paneláky" z asfaltu(Ex-Mühle...Brünnchen...Pflanzgarten)...chystam se na něco podobnýho,ale s Porsche 914...která vyhrála Marathon de la Route v roce 1970...přeju Vám i tomuhle webu spoustu dalších zážitků...a smekám hluboko klobouk před umem továrních jezdců a podpůrnýho týmu Tatry,kterej se tenkrát závodů zúčastnil...toho už se asi bohužel nikdy znovu nedožijeme...díky...
Jirka: Pro Jana Tatra se zúčastnila rally i v létech 1965, 66 a 67 například 1965 Rallye Vltava ČSSR, 1966 Rallye Vltava Mistrovství Evropy a již zmiňovaná Rallye Šumava 1967 a kromě toho dalších soutěží. Některé jsou pod odkazem Alois Mark - Výsledky. Fotografie z Šumavy 67 možná budou, ještě nemám všechnyfotografie probrané.
Jan: Dobrý den,Tatra oficiálně skončila s rally 1964. Je někde k dispozici snímek sté Šumavy 1967, předem děkuji. mujweb.cz/Zabava/JBDESIGEN/
Jan: Zdravím a díky za mnoho fotek, už se moc těším na ty 1966. mujweb.cz/Zabava/JBDESIGEN/
Mirek / MTX 1-05: Musím pochválit web i fotky ze Setkání 2007. Víc v mailu
Luboš Musil: Se třetím monopostem jel Metoděj Přikryl
Pekos: Chlapi - to je fajn, že jsou u nás ještě takoví motoristi jako jste Vy !
Standa Hajdušek: Ahoj Marci, kluci Hajdušci vás zdraví a přejí mnoho úspěchů. Máte prima stránky a hrozně rád se na ně koukám a čtu si. Bohužel jsem se musel dodatečně nasr... za našeho mladého mechanika, Tatra dostala pořádně zabrat a bude to stát spoustu peněz a času jí zase dát dohromady. No i to patří do našeho závodění. Tak se mějte a nškdy na viděnou. Standa Hajdušek
Vojta27: Biaggi.Max@seznam.cz díky moc
Jirka: Pro Vojtu 27, mám jen jdenu fotku formule v zatáčce u Dallasu i s trůbou, už nemám na tebe mail, napiš mi znovu, pošlu ti to.
Vojta27: Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda-li nemáte nějaké foto strojů - závodní motocykl st.č. 27 a formulový vůz st.č. 194 z letošního ročníku "setkání pod Štramberskou trůbou" děkuji
Jirka: Nádherné stránky. Chtěl bych se zeptat jaké měřítko má model tatry ve fotogalerii... chystam se totiž stavět T 603 B-5 na autodráhu v měřítku 1/32. Kontakt : arachnoid.wz.cz@seznam.cz. Děkuji vám předem za odpověď.
Jirka: My máme momentálně pneumatiky Hankook 185-80 R15, vloni jsme je obuli a jsme s nimi spokojeni. Určitě se opět dělají i pneu s bílými boky pro veteránisty, ale my je napotřebujeme tak nemohu poradit. Ale slyšel jsem o tom, že sedělají
robi: Vážení přátelé, prosím o informaci jaký soudobý typ značka a označení pneumatik- je možno použit na Tatru 603-2. Kde se dají sehnat. Jsou k mání eventuélně s bílímy boky? Dik za pomoc
Vašek: Už jsem našel chrom na zadní kapotu, můžete se ozvat
mirek: mé druhé jméno je skleróza - spojení : 774 138 603 (příhodné, že?)
Mirek: Pěkný stránky. Kluci, mám doma motor T910 - vzducem chlazený řadový dvouválec-bez karburátoru, jinak kompletní a točící se. Slyšel jsem, že někdo rekonstruuje T605 - nehodil by se mu - nevíte o tom?
Eda: Perfektní stránky T6o3
Luboš: Srdečně zdravím.Tentokrát nepíšu kvůli překlepu.Skusí napsat na mail.
Fanda603: Moc pěkný článek z Monte Carla, ale stále čekám na jeho pokračování.Popřípadě i nějaké foto?
Duncan: Pro všechny: Mám doma náhradní díly na tatra 603(Přední a zadní tlumiče,brzdové obložení,benzinové topení)takže kdyby měl někdo zájem at se ozve na email DUNCAN01@seznam.cz
Jirka: Pro Vojtu 27, nějaké foto těch strojů mám. Kliknutím na webmaster dole na stránce mi můžete poslat mail a já vám je pak pošlu.
Vojta27: Dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda máte nějaké fotky z letošního ročníku "závodů pod Štramberskou trůbou" nějaké fotky motocyklu st.č. 27 a formule st.č. 194 ?Díky moc za odpověď
Jirka: Luboši opraveno, díky za upozornění na překlep, pokud najdete další chyby pište. Děkuji
Luboš: Drobné upřesnění:V Brně jel s Lotusem jezdec Stumpf.
Jack: Co dodat..jsem nadšený..a nejen proto, že šestsettrojka vždy patřila i do naší rodiny.
BlueBoard.cz ShoutBoard