Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Diskuzní fórum - Multicar 22

Rediguje : Emil

Prosíme členy Multicar 22 klubu (tedy ty, kteří jsou v kartotéce), aby za své jméno psali v závorce klub, například: Vendelín (klub). Ostatní kamarádi hned budou vědět, kdo je kdo. Je to lepší pro řešení problémů a dotazů.

Než vznesete dotaz, podívejte se prosím nejdříve do poradny, zda se už tento problém neřešil. Informace z tohoto fóra přepisujeme do poradny, aby další uživatelé nemuseli odpovědi na své problémy s mulčou složitě vyhledávat. Děkujeme.

Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 6, celkem 299 příspěvků  Další →
18.9.2017 (15:39) Odpovědět # X
Michal(klub) E-mail

David klub reaguje E-mail:

18.9.2017 (17:29)X

Já dávám vložku ze Škodovky, tuším 100/105

Odpovídáte X

16.9.2017 (16:59) Odpovědět # X
M E-mail

pafko reaguje E-mail:

19.9.2017 (09:46)X

Daj e mail prepošlem niečo

M reaguje E-mail:

19.9.2017 (11:55)X

mokcz@seznam.cz

Odpovídáte X

13.9.2017 (19:21) Odpovědět # X
Marek

Mounter klub reaguje E-mail:

14.9.2017 (07:37)X

Odpovídáte X

12.9.2017 (12:11) Odpovědět # X
Jirka

Odpovídáte X

10.9.2017 (21:41) Odpovědět # X
M

Odpovídáte X

9.9.2017 (23:05) Odpovědět # X
Milan E-mail

Tomáš (klub) reaguje:

10.9.2017 (21:25)X

trochu dole bylo popsano že je možnost použít čistící olej, nebo tak nějak.Ten usazeniny uvolní a vyplaví poté ven z motoru. Ty pneu, zaleží taky jakou mají nosnost ? šípáky jsou perfektní na mulče. A to chcípání motoru bych viděl že se tam někde přisává vzduch.Nejlepší je, i zdánlivě těsné spoje, přetesnit., opltenou hadici zkusit vymenit. Já jí měl ruplou v opletu.netekla, ale přisávala. Zkratka celou celou od čerpadla po nadrž přejít. Muže nasávat i v nadrži vzduch, když bude derava nasavací trubička. Nejlepší by bylo nekdo v okolí kdo mulču má.

Odpovídáte X

6.9.2017 (10:46) Odpovědět # X
Pavel

obraběč reaguje E-mail:

9.9.2017 (08:54)X

Ahoj, nalévací je zároveň kontrolní, tedy hladina oleje po okraj. Je tam horší přístup z boku převodovky.

Pavel reaguje:

11.9.2017 (15:12)X

Našel jsem pouze šroub v horním víku převodovky.

obraběč reaguje E-mail:

13.9.2017 (15:45)X

Musí tam na boku ze strany řidiče být kontrolní otvor, špatně se tam může, tak sundat nádrž. To soudruzi z NDR trochu nevychytali.

Vláďa (ne)klub reaguje:

13.9.2017 (22:53)X

Zátka je vidět na 1. fotce tohoto inzerátu https://auto.bazos.cz/inzerat/79373164/Muticar-M22-motorprevodovka.php

hned vedle náhonu tachometru.

Odpovídáte X

4.9.2017 (13:52) Odpovědět # X
VláďaMost

David klub reaguje E-mail:

5.9.2017 (07:18)X

Ahoj, začal bych tím nejjednodušším má motor dost nafty? tzn. Nepřisává někde vzduch ? Co sklenička a naftový filtr, případně naftové hadice. A obráceně má vzduch, tedy čistý vzduchový filtr? Kouří při jízdě do kopce ? Pak můžeš jít dál, kolik má najeto od výbrusu , nepřehřívá se?

VláďaMost reaguje:

5.9.2017 (22:48)X

Ahoj, nafty má dost, nepřisává. Tedy neprojevuje se, že by se zavzdušňovala a musel jsem ručně dopumpovávat. Sklenička je bez jakýchkoliv nečistot, papírová vložka ve filtru je také čistá. Vzduchový filtr má pro každý válec vlastní, tedy jen tu drátěnku a je praná a namaštěná, aby se na ní nalepil případný prach. Při jízdě do kopce občas kouří ale ne zase moc (černě). Po opravě má cca 100 - 150 km a jestli se přehřívá nevím ventilátor funguje.

Mám podezření buď na vstřikovací čerpadlo, nebo malý předvstřik, ale na ten nemám měřící kapiláru.

David klub reaguje E-mail:

7.9.2017 (07:38)X

Spíš bych se zaměřil na podávací čerpadlo, je tam původní nebo už české ? Kdyby jsi měl možnost si od někoho půjčit na vyzkoušení je to práce na chvilku. Předvstřik se sám nezmění pokud si neměnil počet podložek pod vstřikovacím čerpadlem. A jestli startuje dobře, tam bych chybu neviděl. Kapiláru si můžeš udělat z tenké skleněné trubičky, nic na tom není.

VláďaMost reaguje:

7.9.2017 (19:23)X

Podávačka je již jiná, ta stará, asi jako většině tekla. Pravda, šetřil jsem a je tam to hliníkový, myslím, že je Polský.

S podložkama jsem nic nedělal.

Odpovídáte X

30.8.2017 (11:51) Odpovědět # X
Patrik

David klub reaguje E-mail:

30.8.2017 (13:17)X

Ahoj, třeba SAS parts nebo světluška. Koupíš si metráž gumy určené do dveří M 25. Pasuje to i na naše dveře.

Patrik reaguje:

5.9.2017 (06:33)X

Diky za radu, uz mi prisla a vypada to ze to bude sedet... a nebyla by jeste rada co dát do té hliníkové lišty mezi okny?? Případně čím ji nahradit?

David klub reaguje E-mail:

5.9.2017 (07:30)X

Můžeš použít tzv.pirelli gumu co se dává do aut autobusů jako olemování rámu dveří. Nacvakneš jí přímo na okno, je vevnitř vyztužená plechem a jazýček ven mezi okna. Jsou mraky druhů a profilů, nestojí moc.

Odpovídáte X

17.8.2017 (03:32) Odpovědět # X
obraběč E-mail

kocour reaguje:

10.9.2017 (15:47)X

Ach,...no donutil si mě...no je vidět dle tvého komentáře,že znalost oprav strojů,strojních pohonů a agrgátů je ti zcela cizí nebo pokud si vzdělán technického směru,tak si ve škole nedával pozor...každý stroj/převod/agregát vybaven kluzným uložením s tlakovým mazáním nebo nuceným mazáním je v prvovýrobě nebo při opravě opracován s minimální či žádnou úchylkou s určitou hrubostí povrchu a je NUTNÉ jej před uvedením do "ostrého" provozu zaběhnout. Ne nadarmo se u nových motorů i strojů doporučuje první výměna oleje po 2-3000km nebo po 50 - 100MTH...

Endy reaguje:

11.9.2017 (18:05)X

Kdyby něco nemělo vůli, tak by se to netočilo, nebo jen ztuha a chvilku. Na ten olej tam prostě musí bejt plac a taky na nějaký tepelný pnutí.

Neříkám že to tak bylo vždy, ale když si jdeš dneska koupit nové auto, také s ním nejezdíš max 70 km/h a olej neměníš po 500 km. Prostě jsou už technologie o kus dál! A to jsi mohl ve škole dávat pozor jak jsi chtěl.

ROMAN reaguje E-mail:

13.9.2017 (08:45)X

Dobrý den, v průběhu prvních provozních hodin nového nebo generálkovaného motoru dochází uvnitř motoru k podstatně většímu vnitřnímu tření než později, kdy jsou již všechny pohyblivé díly motoru vzájemně přizpůsobeny. Kvalita tohoto procesu, "záběhu", závisí na způsobu jízdy během prvních 1000 km. To platilo tehdy a platí to i dnes.

Endy reaguje:

14.9.2017 (21:27)X

Já vím, motor ven nejlépe hned na showroomu, nechat ho proběhnout 8 hodin na stolici v dostatečně chladném počasí, jinak se švestek nedožije!

Odpovídáte X

16.8.2017 (17:21) Odpovědět # X
Endy

pafko reaguje E-mail:

20.8.2017 (16:02)X

Ahojte multikaristi, a čo ste sa tak rozdebatovali ohľadom zabiehania a mazania motora? Veď ja nikomu neberiem jeho názor. Našťasie sú tieto motoriky nezmar, tak možno viete zo skúseností že hocijaký olej a aj po generálnej oprave nezabiehať. Ale kde je potom kvalita. Iste mnohí poznáte pána Romana a viete ako sa on hrá s kvalitou a vyváženosťou lebo vie že to je základ každého motora a ovplyvňuje to jeho životnosť. Ja mám rok pred dôchodkom a za mladi som tieto motoriky 5 rokov generálkoval, to boli 80 roky minulého storočia. Keby som bol vtedy vypustil motor zo stolice skorej ako po 4 hodinách zábehu majster by ma hnal a už som sa nemusel ukazovať na dielni. A myslím že moje vyučenie v tomto obore by bolo pasé. Všetci viete čo to je kompletná generálka a viete aj čo treba všetko skontrolovať po zábehu. A ja mám čas, ja sa s tým motoríkom hrám. Negenerálkujem ich pre zárobok, ja mám inú prácu ale keď je zlé počasie a nedá sa pracovať okolo domu, a na telku sa mi nechce stále pozerať tak som v dielni. Aby som dosiahol maximálnu kvalitu, životnosť a výkon tak generálka musí byť 100 percentná. Preto mám dva výfuky pri zabiehaní aby som mohol kontrolovať každý valec zvlášť. / dymivosť, teplotu výf. plynov, zvuk atď./ tiež je motor na silenblokoch aby som videl či sa rovnako pohybuje pri spaľovaní tej ktorej strany a mnohé iné úkony. Možno ste si niektorí všimli že ho občas dám na bazoša ale do týždňa je preč, tak zas vymazávam. Privezú starý motor a ja odovzdám zgenerálkovaný, zabehnutý. Mnohé motoriky keď otvorím tak sa nestačím čudovať. Aj posledne čo priviezli, a vraj bol predtým generálkovaný,, no napodiv išiel určitú dobu, je nonsens. Niekto dal hlavné ložiská rovnaké - obe zadné, a keď mu nemazalo vahadlá tak sa napojil trubkami na odstredivý filter a vývod na trubky zablendoval. Váhová trieda ojnic 5 a 2 rozdiel 67 gramov, ojnice krásne ohnuté, šálky vydrané do strán. Presah valcov 0.4 mm a sací ventil narážal do piesta lebo on otvára 20 stupňov pred HÚ kôli preplachu. Predvstrek som ani neskúšal. A mnoho iných závad. Najviac ma zaskočil štartér s 9 zubami ešte že sa dá ozubený veniec otočiť. Priemer ozubeného kolečka 11 zubov 40.5 mm a 9 zubov 34.7 mm, iste chápete čo to porobilo. Mnohí viete že tieto motoriky sa modernizovali . Piesty 5 krúžkové s rovným dnom sa nahradili s barličkami a 3 krúžkové preto sa musel zmeniť priemer komôrky z 24mm na 21mm aby sa dodržal kompresný pomer. Iný uhol vstreku, Iné vstrekovacie čerpadlá, iný stupeň predvstreku , navrtanie trubky na mazanie zadného ložiska 1mm pod uhlom na mazanie rozvodov, iná konštrukcia kľukovky, atď, atď. Takže záverom generálka v pravom slova zmysle ako vraví pán Roman, nie je generálka amatérom. S pozdravom

Odpovídáte X

10.8.2017 (22:15) Odpovědět # X
pafko E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

10.8.2017 (22:58)X

Pafko a on se tu někdo ptal na zabíhání motoru?

Petr reaguje:

11.8.2017 (14:07)X

Já to byl. Koupil jsem Mulču s motorem po výbrusu. Pafko: díky.

obraběč reaguje E-mail:

15.8.2017 (08:32)X

Po důkladném vyčištění jsem dal vždy tkzv. AD, respektive 15W40 a motory vesele běhají a nic se nezadřelo. Také se prodává výplachová náplň, kdy se nechá motor několik minut běhat s přidáním této náplně a poté bez obav vyměnit za AD. Naprosto bez problému. Nezabíhat motor v létě, to je taky dobrý. .

Endy reaguje:

16.8.2017 (08:09)X

Docela by mne zajímalo, jestli ve fabrice také každý motor běžel 8 hodin na stolici a v létě byla produkce motorů zastavena.

Můj motor šel po kompletní GO ihned do zápřahu, olej 10W40 jsem ze začátku měnil po 100 km, kdy byl černý jak bota. Po cca 600 km již docela čistý a motor uvnitř jak dětská prdýlka. Motoru trvalo tak 500 km, než se "rozjezdil" a i ztišil

Roman reaguje E-mail:

16.8.2017 (16:01)X

Dobrý den, docela by mne zajímalo, co si představujete pod pojmem " kompletní GO". Existuje i nějaká " nekompletní GO"?????))))))))))).

Na 99% si myslím že Váš motor po žádné GO - tedy, generální opravě ve smyslu její definice, není a že mluvíte o nějaké celkové opravě motoru v horším případě běžné opravě motoru.

Co se týče motorového oleje jednoznačně M6A.Pokud byl motor zcela rozložen a jak chemicky, tak i tlakově čištěn, tak bych volil olej M6AD, tedy aditivovaný. Postupy "alá" výplachový olej a jeho deriváty nedoporučuji. Dávat tam cokoliv jakostnějšího je zcela zbytečné, neboť to nic zásadního nepřinese. Hlavně si uvědomte, že vůle v uložení jsou konstruovány na minerální oleje o určité viskozitě ( SAE 10W30) a myslet si, že jakostnějším olejem motoru polepším je nesmysl.

To, co píše pan Pafko je pravda a nelze než podtrhnout a podepsat.

Odpovídáte X

10.8.2017 (21:23) Odpovědět # X
jaroš

David klub reaguje E-mail:

21.8.2017 (07:37)X

Koupil jsem ji na bazoši , nabízí i použité díly. Byl z Prahy východ.

Odpovídáte X

2.8.2017 (09:17) Odpovědět # X
Petr E-mail

J. reaguje:

7.8.2017 (14:41)X

Silenbloky na tel.: 736 486 698

Odpovídáte X

1.8.2017 (10:06) Odpovědět # X
Petr E-mail

David klub reaguje E-mail:

1.8.2017 (11:58)X

Jednoduše tak jestli rychlosti spíš hledáš než na jisto řadíš.

Petr reaguje E-mail:

1.8.2017 (19:54)X

Rychlosti jdou řadit plynule

Odpovídáte X

31.7.2017 (23:42) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

31.7.2017 (21:40) Odpovědět # X
Radek E-mail

Ruda reaguje E-mail:

31.7.2017 (22:41)X

Dobrý večer.

Zkuste tyhle stránky prodejce v Ostravě. Prodejna je celkem zásobena a

navíc se specializuje na bývalé vozy z NDR. Sortiment dílů má slušný, nejen

na vozy z Německa, ale taky na naše Škodovky aj.

https://www.autotypautodily.cz/cz-detail-189255-gumicky-sada-hlavniho-brzdoveho-valce-jednookruhoveho-wartburg-barkas-multicar-prumer-25mm.html

Vláďa (ne)klub reaguje:

31.7.2017 (23:31)X

Hele někdo, už nevím kdo, tu psal, že jde použít spojkový válec z Tartry. Jen se musí převrtat uchycení - Multicar je na třech šroubech po 120°, Tatra je na dva šrouby 180°.Jukni do poradny.

Mounter klub reaguje E-mail:

1.8.2017 (07:21)X

Radek reaguje E-mail:

1.8.2017 (21:33)X

Paráda. Díky všem za rady

Odpovídáte X

26.7.2017 (19:36) Odpovědět # X
Petr E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

26.7.2017 (23:07)X

A odvzdušnit spojku jsi zkoušel?

David klub reaguje E-mail:

27.7.2017 (12:02)X

Ahoj, nemáš vymydlenou kulisu v převodovce?

Odpovídáte X

26.7.2017 (08:55) Odpovědět # X
Aleš E-mail

obraběč reaguje E-mail:

26.7.2017 (13:47)X

Gumičku do válečku jsem kupoval v místních autodílech, pasuje ze škoda 120, jen jsou dvě provedení pístků, koupil jsem od každého a jeden pasoval perfektně. G kroužek na utěsnění hřídelky se stále vyrábí ve stejném rozměru jako originál a je běžně k sehnání v prodejně s gufery / ložisky. (Autodíly Beneš Rakovník, Ložiska Zubalík Rakovník)

Odpovídáte X

25.7.2017 (22:37) Odpovědět # X
obraběč E-mail

Odpovídáte X

19.7.2017 (09:03) Odpovědět # X
Bezda E-mail

Odpovídáte X

16.7.2017 (09:46) Odpovědět # X
Marek Svoboda E-mail

obraběč reaguje E-mail:

26.7.2017 (18:18)X

Dal jsem tam tento, ale... no, je levný...jak dlouho vydrží je otázka. http://www.bvm.cz/hlavni-brzdovy-valec-o-19/d-82/

Odpovídáte X

10.7.2017 (17:50) Odpovědět # X
alexv klub

Roman reaguje E-mail:

11.7.2017 (11:38)X

Dobrý den, klínek do těsnění skla se dává při montáži až naposledy. Používá se na to pak taková "žehlička", kterou se to montuje do těsnící gumy skla.

Odpovídáte X

8.7.2017 (18:14) Odpovědět # X
David klub E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

8.7.2017 (21:18)X

Ty pouzdra ...nejsem si jistej teď ale myslím že to jsou spodní které pasujou.. ty horní mají větší vnější průměr...čep je potřeba zkrátit ze 132mm na asi 126.5mm

David klub reaguje E-mail:

9.7.2017 (08:13)X

Máš, pravdu ty horní jsem musel utočit . Koupil jsem to v sadě čep + pouzdra z bývalého statku a už je to chvíle co jsem to měnil.

Odpovídáte X

7.7.2017 (19:12) Odpovědět # X
Slavomír (klub)

Odpovídáte X

5.7.2017 (07:22) Odpovědět # X
Patrik

Odpovídáte X

3.7.2017 (22:16) Odpovědět # X
Patrik

obraběč reaguje E-mail:

4.7.2017 (20:33)X

Ahoj, nedávno jsem to měl rozhozené a pod tím víkem na 6 šroubů je jen papírové těsnění, dal jsem silikon a už nekápne, spíš by to mohlo téct kolem kliky i když se dá nové gufero. Měl jsem na jednom motoru od starého, tvrdého gufera vyjetou pěknou rýhu do kliky a nové gufero už to nedotěsnilo. Potom mi olej kapal všude kde jsem s károu zastavil, pěkný hnus.

Vláďa (ne)klub reaguje:

5.7.2017 (00:01)X

Není to úplně košer, ale když je vydřená drážka na dosedací ploše, tak je ještě varianta sundat pružinku z gufera, rozpojit jí (na jedné straně je na pérku kužel a ten je zašroubován do druhého konce), o kousek zkrátit pružinku, spojit zatočením a nasadit do gufera. Nejlepší je to dělat na měkkých Si (červených) guferech.

Odpovídáte X

25.6.2017 (13:18) Odpovědět # X
Honza

obraběč reaguje E-mail:

25.6.2017 (14:36)X

Chtěl jsem tam něco objednat, ale nakonec jsem ztroskotal na výši poplatku za převod peněz u mé banky. Výše poštovného + poplatek banky mě stál dvakrát tolik než samotné zboží, tak jsem to pak zrušil.

Mounter klub reaguje E-mail:

28.6.2017 (12:09)X

vyjde to poštovný atd více než cca 600 když to nebude nějak těžký balík

na pár věcí tam koukám..něco sem třeba u nás v eshopech ani nenašel a tam jo

obraběč reaguje E-mail:

28.6.2017 (18:51)X

Další otázkou, která mě hned na tohle téma napadla je kvalita. Kupoval jsem již před časem brzdové válce a palivové čerpadlo, vše původem z Polska a čerpadlo jsem reklamoval ihned. Zrovna dnes se zasekl podobně jako loni čerpadlo spojkový válec, který jsem nově namontoval. Působí to na mě jako dílensky odfláknuté. Podle mě to tam dělá nějaký "Lojza" u CNC mačká zelené tlačítko. Záleží zrovna kdy mu to přijde seřizovač skouknout a upravit. Také mají určitě pochybné přípravky, kdy bude hodně důležité jak to do toho precizně "Lojza" upne, domáčkne, doklepne. "Tak že kvalitativně nejspíš kus od kusu."

Odpovídáte X

24.6.2017 (21:46) Odpovědět # X
Patrik

Odpovídáte X

23.6.2017 (12:14) Odpovědět # X
Aleš E-mail

obraběč reaguje E-mail:

24.6.2017 (09:00)X

Jedině prasklá hadice na naftu. Oka ze starých hadic se dají opatrně vyndat a použít na udělání hadice nové. Nová hadice je 9,5mm za cenu kolem 50Kč/m. Na celou káru stačí bohatě 4m.

Aleš reaguje E-mail:

25.6.2017 (12:38)X

Ještě jsem zkontroloval vracečku do nádrže a po chvíli přestala téct, takže čerpadlo díky

Zdeněk reaguje E-mail:

26.6.2017 (07:12)X

Pokud máš starý hadice, tak dej nový. Mě to dělalo podobně, vždy jsem ujel tak kilometr a musel jsem napumpovat, laboroval jsem s podavacím čerpadlem, ale nepomohlo to. Postupně se dojezd na jedno napumpování zkracoval. Nakonec jsem koupill tři metry hadice, ze starých hadic použil očka a udělal nové vedení a je po problému.

Aleš reaguje E-mail:

26.6.2017 (08:11)X

Dělal jsem celkovou opravu z vraku bez motoru, hadice jsem vyměňoval, motor jsem kupoval jako nefunkční, díky a ať nám jezdí. Aleš

Odpovídáte X

21.6.2017 (11:13) Odpovědět # X
Hobul E-mail

tomáš reaguje:

27.6.2017 (20:55)X

Co to je foodtrack z mulči ? silnější motor, třeba Slavia 2S90, tu jsem tam měl já i jiní.

Odpovídáte X

20.6.2017 (09:21) Odpovědět # X
Mirek E-mail

Vláďa (ne)klub reaguje:

20.6.2017 (23:20)X

Aby to sklápělo, tak se musí točit hnací hřídel a ta se točí v případě, že je spojka v záběru a pokud při "povolené spojce" (rozumím vyšlápnuté) tak by asi nevystavovala a to by byl problém i s řazením. Není to spíš, že drží ve zvednuté poloze a neuteče kapalina z válce?

Fanda club reaguje E-mail:

21.6.2017 (20:45)X

Mám dojem, že nemáš přišponované táho od řadící páky sklápění k vytřásacímu ventilu. Pokud přestaneš sklápět a páku dá do vypnuté polohy, ztak táhlo otěvře vypouštěcí ventil vytřásače a korba se sklopí.

Odpovídáte X

19.6.2017 (12:59) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Vláďa (ne klub) reaguje:

19.6.2017 (23:02)X

Ta spojka není dřevěná, je ocelová a na koncích se na ni dávají gumové kloboučky a pokud nebudeš mít vystředěné dynamo nebo alternátor, tak bude furt v háji. V Poradně jsou různé náměty na propojení. Jen zZa tu gumičku chtějí na polském webu sklepthu.home.pl 32 Zlotých! Ale pokud bys měl někoho šikovného se soustruhem, tak by to udělal za chvíli.

Fanda club reaguje E-mail:

21.6.2017 (20:48)X

Hele já to vyřešil, tak jako mnozíz nás. Ventilátor a dynamo jsem propojit platovou hadicí s výpletem 1" a je klid. Jde to narazit na náboje jak na ventilátoru, tak i dynama. Bylo to někde na foru.

Mounter klub reaguje:

21.6.2017 (22:50)X

to propojení je v poradně

Odpovídáte X

9.6.2017 (21:45) Odpovědět # X
radim E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

10.6.2017 (16:37)X

V sekci archiv je ke stažení dílenská příručka pro potory...samotná celá příručka zatím chybí....

Odpovídáte X

3.6.2017 (09:34) Odpovědět # X
Radim E-mail

alexv klub reaguje:

12.6.2017 (20:09)X

Taky bych jeden bral,pokud někdo má.

radim reaguje E-mail:

18.6.2017 (21:01)X

Dobrý den, nakonec jsem na foru na třetí stránce našel email na pána který dělá nápisy. Nápis po domluvě uděla hned jak bude místo na laseru. Email je zdenek.karhan@seznam.cz. Radim

obraběč reaguje E-mail:

19.6.2017 (07:43)X

Ahoj, zrovna jsem ve fázi kdy budu po GO motoru repasovat kabinu na mé M22 a jeden nový nápis bych měl také zájem. Nemáte info za jakou cenu je ochotný nápis vypálit a z jak silného plechu to dělá?

Radim reaguje E-mail:

19.6.2017 (13:56)X

Zdravím materiál nápisu je nerez email na pána, který je nechá vypálit na laseru je zdenek.karhan@seznam.cz. Radim

Zdeněk reaguje:

19.6.2017 (22:38)X

Ahoj, materiál bude hliník tl. 1mm a rozměry jsou dle fotek mountera na rajčeti - poslední příspěvek na straně 2. Do mailu Vám, pokud jste mi napsali, můžu poslat fotku nalepeného na mojí káře(multi). Pořád čekám až mi je protlačí na pálení - laser je dost vytížený, mělo by to být snad už tento týden. Cena bude cca 140 + pošta

Odpovídáte X

1.6.2017 (15:09) Odpovědět # X
Roman E-mail

Odpovídáte X

29.5.2017 (23:14) Odpovědět # X
obraběč E-mail

obraběč reaguje E-mail:

30.5.2017 (18:30)X

Sám jsem zde na foru před časem někomu rozměry měrky psal, bohužel jsem to zde již nedohledal, asi je to už dlouho a staré příspěvky se automaticky smažou.

Vláďa (ne)klub reaguje:

30.5.2017 (23:39)X

Když vydržíš do neděle, tak ti ji změřím.

obraběč reaguje E-mail:

3.6.2017 (19:48)X

Díky za ochotu, ale už to není potřeba. Poradil jsem si jinak.

Vláďa (ne)klub reaguje:

2.7.2017 (23:03)X

No dobrá ale kdyby ještě někdo potřeboval, tak je to na http://mukl61.rajce.idnes.cz/M22/

Odpovídáte X

28.5.2017 (10:53) Odpovědět # X
pafko E-mail

Odpovídáte X

24.5.2017 (22:07) Odpovědět # X
Bohouš E-mail

Petr reaguje E-mail:

25.5.2017 (21:49)X

Musíš seřídit tyčku mezi pedálem a brzdovým válcem musí tam být mezera alespoň milimetr raději víc.

Bohouš reaguje E-mail:

30.5.2017 (23:55)X

Děkuji

Vašek - klub reaguje:

13.6.2017 (01:43)X

Ahoj, dost často je potřeba rozhýbat brzd. válečky, popř. pumpu. Hliníkové válečky v litině oxidují....

Odpovídáte X

23.5.2017 (19:22) Odpovědět # X
ROMAN E-mail

Petr reaguje E-mail:

25.5.2017 (21:52)X

Jenže po výměně jsem měl nastartováno tak 10 min .vše ok.

za týden stání o 1cm oleje na měrce víc.podávací jsem vyměnil za motorpal nové.

ROMAN reaguje E-mail:

30.5.2017 (09:17)X

Dobrý den, pokud je to tak jak popisujete a vyloučíme cestu přes pístní kroužky, tak bych se zaměřil na to, zda je přetokový ventil v pořádku a zda propouští palivo zpět do nádrže. Tzv. "zpátečka". Ten ventil je na vstřikovacím čerpadle a vytváří mírný přetlak v celé palivové soustavě. Pokud by byl vadný a nepropouštěl, čímž by byl stále neprůchozí, tak by v celé palivové soustavě narůstal tlak , vlivem stále čerpajícího podávacího čerpadla, a protože by tlak narůstal a narůstal, tak by se palivo tlačilo tam, kde má nejmenší odpor a to by mohlo být opět přes podávací čerpadlo případně přes vstřikovací čerpadlo a odtud zpět do skříně kliky a pak by se smíchalo s motorovým olejem a vzrostla by hladina oleje.

Odpovídáte X

22.5.2017 (12:38) Odpovědět # X
Radek E-mail

Roman reaguje E-mail:

31.5.2017 (13:48)X

Dobrý den, nová vodítka mám pouze v sadě i s ventily. Vodítka jsou nově vyráběná dle originálu ze speciální šedé litiny. Starší vodítka bych určitě někde našel.

Odpovídáte X

22.5.2017 (11:23) Odpovědět # X
M4X0N (klub) E-mail

David klub reaguje E-mail:

22.5.2017 (18:51)X

Při odvzdušňování bych zkusil zátěžák naplno otevřít, jako když máš max. naloženo. Stačí sundat lanko z nápravy. Po odvzdušnění ho vrať zpátky, na STK po zátěžáku pravidelně jdou. A dodržuj odvzdušnění po okruzích a od nejvzdálenějšího kola a měl by jsi zvítězit.

Odpovídáte X

20.5.2017 (22:09) Odpovědět # X
Jarda E-mail

pafko reaguje E-mail:

21.5.2017 (22:10)X

Pre Petra. Nafta do oleja iba cez podávacie čerpadlo, cez vstrekovacie nie, iba že by bolo prasknuté čo sa môže stať pri silnom doťahovaní nátrubkov ale !!! Niekedy sa stáva že tečie nafta buď z prepadu alebo z trysky a niekto nedá skrutku na bočné plechy resp. bočný plech motora má ulomené uško a skrutka ktorá ho má držať tam nie je. Cez ten závit by mohla nafta vtekat do bloku ale samozrejme najskôr by musela niekde z niečoho tiecť. S pozdravom

pafko reaguje E-mail:

21.5.2017 (22:20)X

Pozdravujem. V tvojom prípade by som videl viac možných závad. Za predpokladu že máš tiahla v poriadku a pedál aj tiahla reagujú správne a máš aj dotiahnutú páčku plynu na hriadeľke ktorá vchádza do motora, teda že nepreklzuje, tak je potom možné že zadŕha regulačná tyč vstrek. čerpadla. Vyskúšaš jednoducho. Zhoď tiahla z páčky a skús ju volne rukou pootočiť. Ten odpor ak by zadŕhala reg. tyč hneď ucítiš. S pozdravom

Jarda reaguje:

22.5.2017 (22:26)X

Ahoj.Tak jsem asi odstranil problém s tím přidáváním plynu.Díky pafkovi za radu ale nakonec to bylo malou netěsností na přívodu nafty do podávacího čerpadla(přisávalo si vzduch přes těsnění průtokového šroubu).Je to nakonec hloupost ale jak se říká přijít na to je někdy těžký.Dík za radu je to skvělé forum rad a informací

Odpovídáte X

17.5.2017 (23:23) Odpovědět # X
Vláďa (ne)klub

Odpovídáte X

17.5.2017 (18:15) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

15.5.2017 (14:25) Odpovědět # X
ROMAN E-mail

Odpovídáte X

11.5.2017 (17:45) Odpovědět # X
Jirka m22 E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

11.5.2017 (22:13)X

Ahooj..když stojím proti unašeči difu tak by se měl točit proti směru hodinových ručiček... Je tam dvojí převod

http://img7.rajce.idnes.cz/d0702/10/10092/10092972_12ed337031da39dfce756c052453f8fc/images/125kat73.jpg?ver=3

Odpovídáte X

10.5.2017 (17:10) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

12.5.2017 (13:40)X

ptal sem se dnes kamaráda... asi budeš mít špatný to čerpadlo...točí v sobě dokola ten olej a uvolnujou se z toho oleje plyny..to by vysvětlovalo pěnu.. u starejch nakladačů co už nechtěly chodit se prej dělalo to že se hydraulický olej nahradil hustým převodovým olejem a pak to šlo... akorát v zimě se muselo balíkem slámy zatápět pod olej.nádrží..prej to dusilo traktor

Jirka reaguje E-mail:

12.5.2017 (19:46)X

Diky za nápad dnes jsem čerpadlo rozebral a na náhonu bylo úplně rozpadlé gufero tak myslím že si tam tudy přisávalo čerpadlo vzduch. Snad to bude tím.

Jirka reaguje E-mail:

14.5.2017 (17:05)X

Tak jsem vyměnil gufero a ložiska a teď sklápí jako blesk. Cena ložisek i gufera 200kč celkem.

Mounter klub reaguje E-mail:

14.5.2017 (20:35)X

gufero sem moc netipoval...myslel sem že by se olej z hydrauliky ztratil do převodovky... hlavně že se zadařilo

Jirka reaguje E-mail:

15.5.2017 (20:27)X

Právě že olej nikam nemizel jen si to z převodovky bralo vzduch asi nějakým podtlakem a spolu s olejem ho čerpadlo hnalo do majleru.

Odpovídáte X

9.5.2017 (18:32) Odpovědět # X
Bobeš z Krchleb E-mail

Vašek - klub reaguje:

17.5.2017 (05:04)X

Ano, protéká to přes závit. Utěsnil jsem to Loctitem. Taky jsem měnil gufera a pořád to rosilo :-)

Zdeněk reaguje:

19.5.2017 (13:56)X

Zdar Bobeši, nejsi náhodou z Krchleb od Staňkova?

Bobeš reaguje:

20.5.2017 (22:22)X

Ahoj nejsem :( Jsem z Krchleb od Mohelnice

Odpovídáte X

9.5.2017 (18:11) Odpovědět # X
Aleš E-mail

Mounter klub reaguje E-mail:

9.5.2017 (21:02)X

Zdravim jak vykone to dynamo máte. (90W,150W,220W) jiné??

obraběč reaguje E-mail:

10.5.2017 (14:17)X

Regulátor 12V 220W se dá použít. Přes inzerát se poměrně často objevují nepoužité uloženky na Wartburg, Barkas, RS-09...

Aleš reaguje E-mail:

10.5.2017 (18:27)X

Díky za odpověď, jinak mám dynamo 90 W.

Mounter klub reaguje E-mail:

10.5.2017 (21:58)X

Možná by šlo použít http://www.monsta.cz/nahradni-dily-na-traktory/rele-na-dynamo-95-5786

jistej si ale nejsem..

to 90W dynamo při rozsvícených světlech baterku dobíjet asi nebude ??? když si sečtu Watáže žárovek budou větší než výkon 90W

ROMAN reaguje E-mail:

15.5.2017 (14:19)X

DOBRÝ DEN, PRO VÝKONOVOU REGULACI DYNAMA O JMENOVITÉM VÝKONU 90W/12V MŮŽE POUŽÍT REGULÁTOR 12V/90W, 12V/150W NEBO I 12V/220W. JDE O TO, ŽE VYŠŠÍ VÝKON DYNAMA ZNAMENÁ, ŽE PŘES KONTAKTY REGULÁTORU POTEČE VĚTŠÍ PROUD A TÍM PÁDEM MUSÍ BÝT KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ KONTAKTŮ JINÉ, ODOLNĚJŠÍ VĚTŠÍ PROUDOVÉ ZÁTĚŽI. JINAK JSOU TY REGULÁTORY IDENTICKÉ.

MUSTE VŠAK POUŽÍT ORIGINÁLNÍ REGULÁTORY Z M22 NEBO Z RS-09, NEBO Z JINÝCH DDR STROJŮ S 12V ZDROJOVOU SOUSTAVOU. TOTIŽ REGULÁTORY NAŠÍ VÝROBY NAPŘ. PAL- MAGNETON NEMŮŽETE POUŽÍT NELZE POUŽÍT - JINÁ KONSTRUKCE!!!

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 299 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz