Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Redeem your Space: Návštěvní kniha

Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 6, celkem 112 příspěvků  Další → RSS
18.2.2017 (20:02) Odpovědět # X
makemeunreal E-mail

Odpovídáte X

13.3.2016 (03:13) Odpovědět # X
Hyper

Odpovídáte X

7.9.2014 (04:16) Odpovědět # X
Kelly (gopostal) E-mail

Odpovídáte X

29.11.2013 (03:08) Odpovědět # X
Name? E-mail

Odpovídáte X

12.10.2013 (08:18) Odpovědět # X
Vtipy

Odpovídáte X

26.10.2010 (03:35) Odpovědět # X
Mira E-mail

Paci reaguje:

11.11.2010 (10:27)X

Kouknul jsem a nenašel

Odpovídáte X

17.7.2009 (02:35) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Odpovídáte X

21.2.2009 (21:52) Odpovědět # X
KillerSkaarj

Odpovídáte X

16.12.2008 (01:17) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Paci reaguje:

22.12.2008 (12:29)X

Myslim že pohádky asi moc přěložit nejdou, to bych nechal v češtině. Ten vtip s těma Rusama snad by přeložit snad šlo.

Odpovídáte X

8.10.2008 (00:02) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

23.10.2008 (00:45)X

Už jsi to tam dal?

Paci reaguje:

24.10.2008 (11:32)X

Já na to uplně zapoměl, poslední tejden sem docela dost kalil tak snad tedka někdy po svátkách.

Paci reaguje:

31.10.2008 (09:49)X

Tak konečně sem se k tomu dostal je to updatovaný

Odpovídáte X

25.9.2008 (19:31) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

25.9.2008 (19:40)X

A přitom jsem to tolikrát hrál v coopu, ale nikdo z těch lidí co tam byli se o tom ani nezmínili, já jsem většinou zůstal venku, takže jsem si toho nikdy nevšiml. To je tak debilní chyba fakt tohleto, že se tam přelije zóna která je úplně na opačné straně mapy.

A že se o tom nikdo nikdy nezmínil, fakt to je hrůza spoléhat na lidi, oni o tom stoprocentně věděli a prostě nic, když tak jen mluví o nějakých chybách které jsou stejně na nic.

Jsem to viděl i v jedné deathmatch mapě, tam zas byla voda v jednom pokoji jenom tak neoddělena ničím a když se tam dal rebuild znovu tak tam nebyla, ale ta mapa byla v takovém stavu vypuštěna, nejdřív jsem si i myslel že tam ta voda měla být, docela se to tam hodilo, ale nebyla tam žádná waterzone takže asi ne.

Paci reaguje:

7.10.2008 (14:23)X

Ted sem tu nákou dobu nebyl. Tahle chyba se mi stala už strašně dávno mrknu na to, ale asi vim kde.

Paci reaguje:

7.10.2008 (14:39)X

Ta chyba je o 2 pokoje vedle dřív se mi sto stalo jak tam sou ty servery. Tehdát to po jednom rebuildu zmizlo ale ted se to nepovedlo. Budu si stim muset pohrát.

Odpovídáte X

5.9.2008 (11:41) Odpovědět # X
Janko

Paci reaguje:

13.9.2008 (19:40)X

UT2004 jsem zatím nehrál (neměl jsem na to comp) takže jsem se o single mapy nezajímal. Snad Leo poradí. Se staršími verzemi levelů jsem uvažoval jako bonus co bylo vypuštěno, ale mám pocit že už je nemám. Leo mi to snad posílal nekdy na mejl tak uvidim. Každopádně to nekdy skusim udělat.

Leo(T.C.K.) reaguje:

15.9.2008 (19:49)X

Já neznám do toho žádné singl mapy, kromě nějakých konverzí map z Unrealu, a jedna verze obsahuje crashware a stojí za nic stejně a i obsahuje nějaké ukradené věci. Tu jednu verzi dělal ten člověk z Unrealu co je proslulý svými módy obsahující zadní dvířka atd, takže radši ruce od toho pryč.

Pak je ještě jeden, který jsem ale nezkoušel a nevím kde ho stáhnout stejně.

Pak je pár nějakých singl módů, myslím že se jeden jmenuje killing floor ale to jsem taky nehrál. Ale to je spíš totální konverze.

Ale stejně ut2004 je pro mne nejhorší díl celé série Unreal a nejvíce přeceňovaný taky, to je opravdu hrozná slátanina, ten singl je nejhorší ze všech UT (bere si koncept z ut2003 beta a finální verze ut2003 a hrozně to spojili), i ut3 má daleko lepší singl podle mne.

Navíc ho z většiny dělali nezávislé týmy což se moc obecně neví, všude se mluvilo jen o Epicu v recenzích, ale ten původní tým s tím měl málo co společného, Epic tam udělal pár věcí (jako assault), ale to byli většinou ti deisgnéři původně z komunity najati Epicem.

Onsalught vůbec nic neměl s Epicem společného, vyvíjel ho nezávislý tým. http://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_Tournament_2004

Já ty starší mapy mám na http://www.esnips.com/web/leotcksOtherStuff

Přesněji na http://www.esnips.com/doc/5fd644ca-643e-43e5-be3b-36907707c8af/oldmaps

Janko reaguje:

16.9.2008 (18:34)X

Ja sa v tom moc nevyznám. K UT2004 som sa dostal náhodou, dostal som darom Unreal Anthology(je tam ešte UGold, U2 a UT). Pýtal som sa na SP mapy, lebo multiplayer ma moc neláka.

Leo(T.C.K.) reaguje:

21.9.2008 (17:00)X

Unreal Anthology má u unrealu potíže s kompatibilitou, je třeba si stáhnout anthlologyfix, jinak nejde hrát přez internet. Navíc tam není ani druhé CD UT GOTY, tam na tom je normálně rocketarena, chaosut goty a textury ve vysokém rozlišení, nathology je o to ochuzena a to co říkají že tam je je v podstatě lživé.

Dále U2 neobsahuje u2xmp addon, ut2004 collectors edition nemá ty věci z collectors edition, atd.

Takhle to vydali prostě a většina z toho co tam má být tam není.

Takže je lepší hry asi zakoupit samostatně (UtGOTY, U2 special edition, ut2004 collectors edition), než přes anthology.

Jinak další mód je třeba Alien Swarm, slyšel jsem že má singl nebo tak něco, ale ještě jsem to nezkusil.

Pavel reaguje:

23.10.2008 (13:45)X

Do UT2004 jsem hrál jen SP mod Dark Corners, jenž byl poměrně pěkný a taky objemný. Na druhou stranu ale byl krátký a nešlo ani tak o střílečku jako spíš adventuru. Samozřejmostí bylo pouze klasické First-person skrz pohled hráče a ovládání.

Odpovídáte X

12.8.2008 (14:04) Odpovědět # X
Pavel

Leo(T.C.K.) reaguje:

13.8.2008 (19:43)X

NC není moc originální, dokonce ukradli nápady a i části map z nedkokončených mappacků, sice to potvrdil autor toho že to použil protože ten mappack nebyl dokončen, ale původně si to přivlastnili a nevím, ten mappack se mi nelíbí ale nehrál jsem ho celý, ONP je sice arkádové (původně nemělo být a taky v beta demu je podle mne lepší osvětlení a lepší hlas, který není otravnou napodobeninou duke nukema nebo něčeho, o co se pokudili ve finální verzi) a působí spíše jako parodie místy, ale i tak bylo hodně inovativní.

Batle for na pali asi nebude dokončeno stejně (je ve fázi zastaveného vývoje) a chosen one je možná jeden z mála módů kde ještě dávám naděje.

Pavel reaguje:

21.8.2008 (18:23)X

Takhle podrobně technicky o těch modech přehled nemám. Ale Nali Chroniles se mi líbil svou komplexností, obtížností a různorodostí jednotlivých úrovní. Řekl bych že je dokonce lepší než OPN, které pro mě při druhém hraní bylo jen o hledání tajných lokací. A chvílema jsem si myslel že bylo v OPN i méně nepřátel než v Nali Cronicles, kde ke konci hry opravdu přituhovalo, a odpovídali tomu protivníci svou odolností a počtem.

Odpovídáte X

7.8.2008 (14:49) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

10.8.2008 (19:15)X

Jinak na hlavní stránce:

Pořád tam máš napsané že jsem ti nedodal bosse celou dobu, lol.

Paci reaguje:

11.8.2008 (10:32)X

Takže ten přídavek asi bude? Já už na něho pomalu zapoměl. Vzpomínám že se měl hráč vrátit na Exploited a náký zrádci či co.

Pravda ty stránky jsem nechal krapet zchátrat, dneska to trochu poupravím.

Jinak jsem koukal na unrealeditor forum a je to tam zaspamovaný jako prase a už tam ani nikdo nechodí, vypadá to že to tam asi brzo skončí. Map už je málo, aktualizace vzácný

Leo(T.C.K.) reaguje:

13.8.2008 (19:37)X

Možná jo, možná ne, ale je fakt že mne to hodně unavuje tahle práce, víc než předtím, teď jsem zjistil že jsou ještě potíže na 45hightown, když se druhý hráč po výbuchu nestihne teleportovat a bude poblíž toho prvního spawnu mariňáků v coopu, tak ti co se mají spawnout nahoře se spawnou tam a ostatní hráči se tam nebudou moct dostat protože jich ten coop teleporter teleportuje pryč a nemohou zabítbty mariňáky tam dole. Je to spíše chyba v tom kódu že to bylo dělané tak aby se spawnuli co nejblíž hráči když jsou ty pathnody zaktivovány, jenomže problém je v tom že se nedají deaktivvat úplně a tudiž ten hráč pokud se dostane blízko k tomu a ve stejný moment někdo aktivuje ty vlny mariňáků, tak je to v prdeli. Takže jsem udělal speciální coop verzi, která doufám že bude fungovat ale nepodařilo se mi ji hodit ani na net, jenom jsem to poslal jednomu adminovi.

Aby ta chyba šla pryč, to bych musel updatovat zas celý ryspak a to se mi fakt nechce, navíc se mi užralo místo na disku protože jsem instaloval nějaké kraviny, užralo mi to 4 giga a když jsem to odisntaloval tak pořád dvě giga chybí atd, fakt mě to sere tohle, tam někde zůstala uložená kopie nebo co a já nevím vůbec kde, v tempu to není a už tam nemám ani unreal 225 kde jsem dělal ty věci,. kvůli místu na disku, mám to na DVD.

Paci reaguje:

21.8.2008 (12:41)X

Je fakt že mě editování taky trochu omrzelo, i když porád rád něco buduju ale asi bych vytvořil něco do novějších her, ale ty mě zas tak nelákaj. Takže je to docela dilema ze ktrého vychází vysrat se na to. . Když tak mi napiš ten příbeh toho datadisku a já to promyslim jestli se do toho tak trochu nepustim

Leo(T.C.K.) reaguje:

21.8.2008 (21:24)X

No tak jo, ale já už si to taky moc nepamatuji, nevím jestli to najdu kde jsem to měl napsané, když tak to nějak semelu znovu ale nevím jestli to bude ono, lepší příběh jsem napsal k bloodgate mappacku který jsem dělal, můžu ti potom poslat i to, ten mám pořád ještě někde schovaný ten příběh.

Odpovídáte X

11.4.2008 (01:02) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Paci reaguje:

16.4.2008 (23:39)X

Původně jsem chtěl udělat ten labirint jako v tom filmu ale dělalo to takový brutal chyby že jsem to pak zredukoval a ta poslední úprava je z jednoho mího snu, ale i tak je to hodně redukovaná verze oproti plánům.

Leo(T.C.K.) reaguje:

19.4.2008 (23:48)X

Ten film jsem bohužel neviděl, viděl jsem jenom nějaký ten poslední ale to byl jen nějaký slabý odvar asi.

Jinak, hodil jsi to na net? Nezkontroloval jsem to.

Jinak já asi seru na ten překlad, zkoušel jsem to dělat. Mimochodem to jde přes editor vyexportovat ty zprávy do int souboru automaticky, kde to pak překládám, ale stejně to zajímá jen pár lidí a ti ostatní si spíš přejou abych zmizel z komunity a taky to udělám, protože těch hajzlů mám opravdu dost, si o sobě myslí že jsou něco extra debilové a přímo mi do očí říkají že neznamenám nic.

Paci reaguje:

21.4.2008 (16:49)X

Na netu to je.

Z Helraiserů ty poslední sou strašný sračky. Výborný jsou akorát první 2 a jakžtak 5 ze kterých sem se taky inspiroval.

Takže na překlad asi jebem páč mě už by to tuplem nešlo. Je škoda že se to tak padělalo stou konumitou, prakticky zabili starou dobrou hru. Možná doufat že jednou vyrostou a bude je v životě zajímat určitě něco jinýho než Unreal.

Co bude stim pokračování. Ani nebude co?

Leo(T.C.K.) reaguje:

22.4.2008 (20:01)X

K tomu překladu se možná později vrátím a dám to nějakým seriózním lidem. Ale potřebuji chvíli klid od té komunity, jsou tam i dobří lidé, ale většina jsou prostě hajzli a už mne nebaví aby si na mne pořád dovolovali pitomými poznámkami kdykoliv se objevím někde, nebo takové vymaštěné namyšlené hlavy, co si o mne myslí bůhvíco a vyvyšujou se nad ostatní, to platí i o některých těch slavnějších designérech, ale většinou o těch co neměli nikdy žádné levely v žádné hře, což se nedá říct o designérech jako hourences atd, protože ti měli levely i v oficiálních hrách a pracovali profesionálně.

Ale myslí si o sobě bůhvíco není za hvězda, např. ten mr.prophet, nemyslel jsem si o něm že má takovou povahu a vyvyšuje se nad ostatní jak by byli nic. Ale podle toho, co jsem četl o něm z nezávislých zrdojů, tak to tak je.

Odpovídáte X

2.4.2008 (05:40) Odpovědět # X
xtc

Odpovídáte X

30.3.2008 (13:54) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

30.3.2008 (22:33)X

Teď jsem si uvědomil žes tam dal špatnou verzi 43city, pošlu ti to znovu.

Paci reaguje:

2.4.2008 (18:47)X

43 už je na webu.

Co si pamatuju tak zrcadlovej labirynt sem nerušil, jen sem proved úpravy. Dělalo to spoustu chyb takže ten level není takovej jak jsem původně chtěl.

Odpovídáte X

25.3.2008 (14:48) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

25.3.2008 (15:53)X

Ok, posílám ještě jednu poslední úpravu s6...................to už by mělo být vše opravdu.

Poslal jsem to několikrát a ještě mi to hodilo chybu crc, no prostě smůla...................................

ono se to neuložilo ty poslední úpravy v ued tak jsem to musel poslat znovu. ach jo....................

Paci reaguje:

26.3.2008 (10:39)X

Všechny updaty už jsou na webu. Takže už to bude opravdu komplet.

Leo(T.C.K.) reaguje:

26.3.2008 (13:49)X

Není tam 00intro. Pročs tam nedal tu poslední verzi? Tam jsem spravil ty věci a dal jsem tam aby tam nebyl hud u toho.

Leo(T.C.K.) reaguje:

26.3.2008 (14:05)X

Poslal jsem ti to znovu pro jistotu, jinak vše ostatní tam je správně, díky žes to tam dal.

Paci reaguje:

26.3.2008 (22:38)X

Tak i Intro tam už je

Leo(T.C.K.) reaguje:

27.3.2008 (00:09)X

JJ díky

Leo(T.C.K.) reaguje:

27.3.2008 (12:43)X

Jiank mohl bys mi poslat ještě 48epilogue? Jednou jsi to měl na netu myslím a paks to dal pryč.

Možná by to bylo dobré tam dát 48epilogue potom ještě k tomu překladu jako bonus.

Leo(T.C.K.) reaguje:

27.3.2008 (17:38)X

Mimochodem pakade.rar je poškozen, zkus ho uploadovat znovu.

Paci reaguje:

28.3.2008 (18:34)X

Pakade sem reupnul, ten 48 jsem udělal asi jen 10% náměstí a pak sem na to hodil bobek, pošlu ti to ale zatim to není kňičemu. Možná bych ho moch dodělat, uvidim jak to bude s časem.

Leo(T.C.K.) reaguje:

28.3.2008 (20:12)X

OK.

Odpovídáte X

23.3.2008 (16:19) Odpovědět # X
Leo(T.C.K.)

Leo(T.C.K.) reaguje:

23.3.2008 (17:29)X

Tak poslal jsem nové wormhole mapy, 06streets a 10queen.

Leo(T.C.K.) reaguje:

23.3.2008 (20:13)X

Poslal jsem 12coldpassage, icemorning, 43city a ještě jednu opravu 10queen, použij tu poslaední která je s tím 43city...........

Ve 43city jsem tam změnil na konci ty dveře aby to bylo jako původně, že se to otevře, ale až jako potom až sebereš to hackovací zařízení. Ale teď to není otevřeno napořád ale je tam nový trigger, takže se to otevře až k tomu přijdeš.

Leo(T.C.K.) reaguje:

24.3.2008 (12:28)X

Ještě jsem poslal jednou update na 43city a 46spaceport, použij ty poslední verze.......už by další být neměly, teď zbývá jen upravit s6pacimanor a ještě omrknout jednu mapu.............

Leo(T.C.K.) reaguje:

24.3.2008 (17:56)X

Ještě pošlu jednu verzi, trochu jsem ještě posunul ty okna u 46spaceport.

Leo(T.C.K.) reaguje:

24.3.2008 (19:01)X

Už jsem to poslal. :P

Odpovídáte X

20.3.2008 (21:19) Odpovědět # X
*UaS*[]Ikuto[][iC] E-mail

Leo(T.C.K.) reaguje:

23.3.2008 (17:29)X

The only thing that is bugged here is you obviously...........

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 112 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz