Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha
Přidat vzkaz »
Strana 1 / 21, celkem 143 příspěvků  Další → RSS
23.5.2017 (07:49) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Odpovídáte X

17.5.2017 (06:50) Odpovědět # X
Jirka E-mail

Odpovídáte X

12.5.2017 (12:13) Odpovědět # X
petra E-mail

Odpovídáte X

1.2.2017 (19:43) Odpovědět # X
waran311 E-mail

Odpovídáte X

19.12.2016 (21:45) Odpovědět # X
marek E-mail

Odpovídáte X

2.6.2016 (19:55) Odpovědět # X
Michal

Odpovídáte X

25.5.2016 (09:39) Odpovědět # X
Vávra E-mail

Vávra reaguje E-mail:

8.6.2016 (09:03)X

Oprava ROBUR diferenciál - zjištění závady.

Včera jsme provedli nadzvednutí zadní časti vozidla a kola a kardanka se volně otáčejí rukou i motoricky s nastartovaným motorem - 1 a zpátečka. Dále jsme demontovali zadní kola na discích a bubny - nezjištěn žádný defekt - mysleli jsme prasklé obložení nebo něco co brání v náhodném otáčení disku , náboje kol se se otáčejí. Dále vypuštěn olej z diferenciálu - čistý bez nějakých částí - cca 0,5l má být 0,8l, sundaným čtvercovým okénkem nahlédnuto dig.kamerou. Zjištěno jen částečné poškození cementace na zubech, žádné poškození zubů. Dále kontrola oleje v nábojích kol - vytéká ven. Opět nastartování vozidla, delší běh motoru s zařazením 1 a zpátečky bez problémů vše funguje. Dále vypuštění oleje z převodovky - jen cca 1l čistý hustší bez částí, podle manuálu má byt 4l!! Ještě jsme zkusily nadzvednout přední kola samostatně levé a pravé a volně se otáčení vpřed i v zad... tak teď "babo raď"

Dále bych potřeboval náhradu na současné oleje které jsou uvedeny v manuálu pro dolití:

Olej v rychlostní skříni GL 125(SAE 90) 4000cm3

Olej v rozvodce a náboji zadních kol GL 265 (SAE 140) rozvodka 800cm3, náboj 90cm3

Předem děkuji za odpověď

Michal reaguje:

1.7.2016 (08:44)X

Zdravím také, a po provedené kontrole (kdy vše funguje jak má) se závada neprojevila ??? Oleje používám to co je dneska v nabídce s dodržením uvedených SAE.

Vávra reaguje:

13.7.2016 (20:52)X

Tak závada odstraněna jednalo se o zadní levé kolo při třetím otočení bubnu o celou otáčku kolo zatuhlé nešlo s bubnem za žádnou cenu otočit - dosud jsme se s tím nesetkali!! Provedená oprava povolením na ruční regulaci brzdových čelistí do škrtání bubnu o čelisti. Posílám také specifikaci náhradních olejů od firmy přímo z obchodního oddělení firmy Paramo Pardubice:

Pane Vavřino,

zasílám náhrady olejů a plastických maziv:

1. Motorový olej:

Tady však budu potřebovat vědět, zda v motoru je stále olej bez detergentů resp. olej typu M6A nebo již byl v motoru použit olej s detergentem tj. M6AD a vyšší – případně jaký?

Pokud je v motoru stále použit olej bez detergentů, pak se musí použit olej MOGUL M6A (SAE 30).

Pokud již byl použit olej aditivovaný detergentem – pak použít olej min. MOGUL M6 AD (SAE 40) nebo případně i vyšší výkonnosti podle toho, co je v motoru již použito.

Pozor: Pokud v motoru nebyl použit olej s detergentem a nyní by se použil olej M6 AD a olej vyšší výkonnosti, hrozí po rozpuštění kalů a nečistot v motoru, k ucpání mazacích kanálků!

2. Převodové oleje:

Rychlostní skříň (SAE 90) – MOGUL TRANS 90

Rozvodovka a náboje kol (SAE 140) – MOGUL TRANS 85W-140 případně MOGUL TRANS 85W-140 H (pro hypoidní soukolí)

Převodka řízení (SAE 80) – MOGUL TRANS 80

3. Tlumičový olej:

MOGUL SILENCE 15

4. Plastické mazivo

MOGUL LA 2 D

V případě dotazů mě kontaktujte

S pozdravem / Best regards

Pavel Bureš, diplomovaný technik

Technik obchodně technických služeb | CTS Technician, Velitel SDH Chotusice

PARAMO, a.s.

Kancelář | Office: Přerovská 560, 530 06 Pardubice 6

Tel.: +420 466 810 309 | GSM: +420 736 514 526

pavel.bures@paramo.cz | www.paramo.cz

Odpovídáte X

Strana 1 / 21, celkem 143 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz