Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Vítejte v návštěvní knize stránek WWW.TRAT137.UNAS.CZ
Přidat vzkaz »
Strana 1 / 19, celkem 133 příspěvků  Další → RSS
29.1.2016 (13:38) Odpovědět # X
Zbyňďa

Drobný L. reaguje:

21.2.2016 (11:38)X

Dobrý den, ano tarif DÚK bude platný na této trati, tudíž zde bude platit i celodenní jízdenka za 130 Kč ale také zde bude například platit tarif DÚK pro kola. Cena za kolo je nyní 20 Kč. Aktuálně je ještě v řešení v jakém rozsahu bude tarif DÚK platit, jestli jen do Vejprt a nebo až do Cranzahlu.

Odpovídáte X

19.8.2014 (20:53) Odpovědět # X
Vojta E-mail

Odpovídáte X

20.6.2014 (15:55) Odpovědět # X
Jiří

L.Drobný reaguje:

23.6.2014 (09:57)X

Když už jsem hrdina, že se Vy nepodepíšete celým jménem ;)

Jiří Vaněček reaguje:

28.6.2014 (19:17)X

Tak koukám, že jsem se toho opět dost dozvěděl. Ale pravdou je, že takové chování jsem od Vás očekával.

Odpovídáte X

19.6.2014 (10:41) Odpovědět # X
Jiří

Jarda reaguje:

22.8.2016 (21:17)X

A jaký pak to je ten záměr? Dělat 20 let na vrakách u piva?

Odpovídáte X

22.4.2014 (13:07) Odpovědět # X
a. dlouhy

Chatař od Celné reaguje E-mail:

29.7.2014 (16:53)X

Dobře jsi to popsal !!! Pokud se nepovede něco podobného jako u JHMD, pak tuto dráhu ČD+SŽDC společnými silami zahubí, jelikož jsou tam neskuteční lemplové!!! Přitom by mohla krásně fungovat a svou rychlostí až 90 km/h směle konkurovat autobusové dopravě na spoji Chomutov-Vejprty. Jen by stačilo jít s cenou jízdného oproti ČD trochu níž a to by se určitě podařilo. Úplně to vidím, jak jedou o prázdninách dobře obsazené vyhlídkové vlaky s otevřeným vozem a bufetovým vozem, dále cyklo-vlaky pro milovníky horských kol a ski-vlaky pro běžkaře a i mimo sezónu fugující běžná dopravaa to ani nemluvím o nostalgických jízdách párovkou. Některé nádražní budovy by se asi už nezachránily, ale není problém postavit jednoduché horské stylové dřevěné čekárny. Modlím se aby se něco takového povedlo a tiše závidím těm na druhé straně hranice, jako např. trať Steinbach-Jöhstadt...

Odpovídáte X

20.3.2014 (09:05) Odpovědět # X
Jaroslav Cempírek

Odpovídáte X

20.2.2014 (09:31) Odpovědět # X
františek E-mail

Odpovídáte X

Kniha od BlueBoard.cz