Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
3.10.2016 (09:40) Odpovědět # X
Honza Kalenda

Honza Kalenda reaguje:

3.10.2016 (10:11)X

Dobrý den,

rádi bychom se tímto vyjádřili ke kritické recenzi na naši firmu, objevivší se nedávno na internetu. Domnívám se, že podrobnější odpověd, ve které osvětlíme postup při objednávce, pomůže při rozhodování i dalším případným zákazníkům.

Náš systém, stejně jako u většiny řemeslníků, funguje na principu rezervací termínů montáže. V praxi to znamená, že si se zákazníkem emailem či telefonicky domluvíme obrysy zakázky, včetně ceny a termínu, kdy přijedeme postel namontovat, a poté se věnujeme jiným, předchozím zakázkám. V průběhu této čekací doby (nyní cca dva měsíce), se u zákazníků stavíme vše osobně přeměřit a doladit veškeré detaily. Samotnou výrobu patra pak začínáme dva, tři dny před montáží, abychom ho ihned po dokončení na dílně odvezli namontovat.

Zvláště v případě, že zákazník bydlí daleko si vyhrazujeme právo stavit se tehdy, až budeme někde poblíž. Připomínám, že zaměření je zdarma, snad se to tedy dá pochopit. Vlastní přeměření v bytě totiž nemá na domluvený termín montáže vůbec žádný vliv, dodání se nedá ani urychlit, ani odsouvat, protože ty rezervace už máme odteď zase až na prosinec. Nevím, jak to lépe popsat, postup v 99% funguje ke spokojenosti naší i našich zákazníků.

V tomto konkrétním případě jsme byli neustále emailem i telefonicky, klidně i o nedělním dopoledni urgováni do té míry, že jsem se rozhodli od zakázky odstoupit.

Děkuji a přeji kásné dny.

Kalenda, truhlář

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz