Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 5, celkem 113 příspěvků  Další → RSS
19.4.2016 (07:42) Odpovědět # X
Michal Brodil E-mail

autor webu reaguje:

19.4.2016 (08:17)X

Ahoj Michale,

zdravím Tě a tady máš odpověď:

Ano, jak u VS1-BRI pro L-39, tak pro VS-2 zůstává záhlavník stát napevno a po usazení do letounu technik s pilotem vyjede tak, aby jeho oči byly v úrovni čáry na záhlavníku. Na tuto pozici je seřízeno zaměřování zbraní, pokud by seděl výš, nebo níž, zaměřoval by jinam, než letadlo střílí a bombarduje.

Pro VS-2 je rozsah posuvu jímky sedadla 165 mm.

Mirek H

Michal Brodil reaguje E-mail:

19.4.2016 (12:32)X

Paráda, to přesně jsem potřeboval vědět. Jdu si přemýšlet jak to přesně udělám. Děkuji za rychlou odpověď, jinak Alca pokročila do druhé verze a je teď o hodně více "user friendly" než bylo to co jsi viděl na půdičce :-)

Díky Michal

autor webu reaguje:

19.4.2016 (12:37)X

To víš, že jsem zkouknul Tvoje stránky... - a koukám, že pracuješ i na Mig-21.

Mám pár hodin na profi simu TL-21.... a polítání to bylo proti TL-39 fakt zajímavé....

Ať se Ti vede.... ;-)

Mirek H

Michal Brodil reaguje:

20.4.2016 (07:17)X

Ano i na jednoduchém FS2004 je rozdíl mezi L-39 resp. L-159 a Mig-21 při rozpočtu na přistání až děsivý - na nic najednou není čas. A prostor na chybu ? Zmenšil se o dva řády, skutečné piloty téhle ruské mašiny obdivuji čím dál tím víc.

I já sleduji Tvoje ultralehké polétání - je to pěkná stránka. O staré L-39.cz ani nemluvě, nádhera.

Ať se také daří :-)

Michal

Odpovídáte X

15.4.2016 (10:25) Odpovědět # X
Ferenz

Odpovídáte X

8.8.2014 (20:01) Odpovědět # X
Pavel Horníček E-mail

Odpovídáte X

17.9.2013 (00:03) Odpovědět # X
Vladimir Dzanibekov E-mail

autor webu reaguje:

17.9.2013 (21:08)X

Děkuji za pochvalu ....

Pokud Vás zajímají detaily o tom, jak systém indikace námrazy funguje -

tady jsou základní informace:

http://l-39.cz/_L-39/L-39_popis/Snimac_namrazy_RIO-3.pdf

...časem to třeba zapracuji do popisu systémů L-39.

Odpovídáte X

10.3.2013 (07:38) Odpovědět # X
Petr Řehák E-mail

autor webu reaguje:

10.3.2013 (11:20)X

...odpověď mailem....

Odpovídáte X

7.3.2013 (11:48) Odpovědět # X
Petr Caska E-mail

autor webu reaguje:

7.3.2013 (12:13)X

Ahoj Petře!

Moc díky za přání... Ano, lítám, je to super věc, ani bys neřekl, jak je ta naše republika i pro to ultralehké éro malá....

Ať Ti to fotí!

Mirek

petr Caska reaguje:

20.3.2013 (21:09)X

No když jsem koukal na Tvé fotky ze vzduchu tak bych do toho někdy šel, ale nevím zda by mi strach z výšky nezabránil ve focení....

:o)

Odpovídáte X

4.2.2013 (17:58) Odpovědět # X
Pavel Horníček E-mail

autor webu reaguje:

4.2.2013 (20:31)X

Pavle, díky..... - skvělé video.

S Arturem, jejich "dvorním" fotografem jsem komunikoval o zveřejnění několika videí na mém webu - možná požádám i o tohle...

Mirek H.

Odpovídáte X

4.12.2012 (12:04) Odpovědět # X
V. Vlček E-mail

autor webu reaguje:

4.12.2012 (21:10)X

Tak to je skvělé do návštěvní knihy webu o L-39 se mi ozývá vnuk Ing. Jana Vlčka

Vypadá to, že je na svého dědu pyšný - a má proč, protože po něm už náš letecký průmysl takového konstruktéra neměl....

Doufám, že si toho zájmu třeba z leteckého nebe, kde všechny kontrolky svítí jen zeleně všiml... a má radost....

Odpovídáte X

19.9.2012 (15:25) Odpovědět # X
Radim E-mail

Odpovídáte X

4.9.2012 (18:22) Odpovědět # X
bara1111

Odpovídáte X

24.12.2011 (00:05) Odpovědět # X
DavidK

Odpovídáte X

11.12.2011 (14:25) Odpovědět # X
madqwert

Odpovídáte X

10.12.2011 (23:25) Odpovědět # X
HonzaZelenka

Odpovídáte X

14.9.2011 (13:49) Odpovědět # X
CM

autor webu reaguje:

14.10.2011 (21:19)X

Tak - po pár dnech práce a pár týdnech čekání na všechny souhlasy autorů fotografií se zveřejněním jsem to dnes konečně poslal na web.

Zatím aktualizovány Breitling a Baltic Bees.

Odpovídáte X

13.9.2011 (17:49) Odpovědět # X
Fabo E-mail

autor webu reaguje:

13.9.2011 (22:06)X

Ahoj, díky za upozornění. Našel jsem i fotku, na stránky doplním...

Mirek H.

Odpovídáte X

11.9.2011 (21:45) Odpovědět # X
Pavel E-mail

autor webu reaguje:

13.9.2011 (22:15)X

Dobrý den Pavle,

díky za pochvalu...

O Breitling Jet mám něco málo tady: http://l-39.cz/L-39_uzivatele.html#br

Je pravda, že tenhle text je původní, z let 2005/6, kdy jsem web tvořil. Asi by to chtělo aktualizovat - už jen třeba to, že dnes létají s jiným nátěrem.

Vše, co vím, mám vyčtené z Internetu, takže tam lze najít spoustu zajímavostí. Začni tady: http://www.breitling-jet-team.com/

Mirek H.

Pavel reaguje E-mail:

17.9.2011 (10:31)X

Děkuji za odpověď.

Myslel jsem spíš, jestli nedokážete třeba "vyčuchat" cestu Albatrosů z Aera až k Breitlingům.

A našel jsem další: http://www.patriotsjetteam.com/

Odpovídáte X

24.8.2011 (03:12) Odpovědět # X
Jan E-mail

autor webu reaguje:

24.8.2011 (18:44)X

Dobrý den,

děkuji za příspěvek se vzpomínkou na Letov - tehdy RL. Nemám moc paměť na jména - ve třeťáku učebního poměru jsem dělal na náběžné části křídel u parťáka Karla, po vyučení pak na mechanické dílně u mistra jehož německy znějící jméno bych určitě nenapsal správně, tak raději ne, bylo to pod cechařem Bajerem. Bylo to fakt skvělé - udělat si svoji práci a pak strávit zbytek noční směny za kniplem v té době špičkového leteckého simulátoru - navíc pro skvělý Albatros .

I Vám přeji ať se vše daří...

Odpovídáte X

30.4.2011 (12:32) Odpovědět # X
Petr Chovanec E-mail

autor webu reaguje:

1.5.2011 (13:18)X

GŠ-23, kterým je vyzbrojena verze ZA je letecký kanon.

Poměrně dobrý přehled této výzbroje je tady: http://www.militarybox.cz/news/ruske-letecke-kanony-a-kulomety/

Odpovídáte X

15.11.2010 (23:05) Odpovědět # X
abedalraof E-mail

Odpovídáte X

5.10.2010 (14:55) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Odpovídáte X

18.8.2010 (16:52) Odpovědět # X
ctverec

Odpovídáte X

16.7.2010 (14:17) Odpovědět # X
CM

Odpovídáte X

16.3.2010 (20:52) Odpovědět # X
Kuba

autor webu reaguje:

20.3.2010 (10:12)X

Děkuji za pochvalu, informaci o novém packu od Eduard doplním, díky za upozornění.

Co se týká uživatelů L-39, tak máte i nemáte pravdu. Kambodža i Ghana jsou státy, kde L-39 používají,ale tyto státy nejsou prvotními uživateli, Albatrosy jim nebyly dodány přímo výrobcem. Takových zemí je mnohem víc, letouny se tam ocitly různými přeprodeji, výměnami, nebo i jinak, např. přesuny techniky při dělení a vzniku nových států - např. situace po rozpadu SSSR...

Když jsem web tvořil, měl jsem dilema, zda se snažit vytvořit nějaký opravdu celosvětový přehled, zachytit tedy i uživatele o kterých píšete. Jenže informace o tom se shánějí velice špatně, pokud se nějaká najde, většinou není možné ji ověřit, navíc - všechno se neustále mění, letadla dosluhují, havarují, přeprodávají se, mění uživatele - o všem tomhle není prostě možné sehnat hodnověrné informace. Místo hodnověrných informací by to byla směs pravdy, neaktuálních informací, spekulací, neověřených zpráv - takže ve výsledku nic moc.

Takže jsem se rozhodl, že na webu uvedu jen originální, prvotní uživatele, kteří získali L-39 přímo od Aera Vodochody. Tato informace, upozornění - je v úvodu přehledu států - nad tabulkou zde:

http://l-39.cz/L-39_uzivatele.html#staty

Mirek H.

Kuba reaguje:

4.4.2010 (19:52)X

Děkuji za vysvětlení.

Kuba reaguje:

5.5.2010 (21:36)X

Jo ještě bych zmínil jednu drobnost. V sekci "uživatelé" je zmíňka o letounech používaných v CLV Pardubice, chybí tam letoun Evektor EV-97. CLV provozuje jediný kus tohoto letounu ve výzbroji AČR.

autor webu reaguje:

7.5.2010 (17:45)X

Děkuji za upozornění, doplněno...

Mirek H.

Kuba reaguje:

12.7.2010 (21:25)X

Opět bych měl menší objev/doplnění, tentokráte se jedná o letoun L-39V a současné umístění letounů. Při pohledu ze satelitních snímků na mapy.cz lze v depozitáři muzea Kbely spatři letouny dva. Vylučovací metodou jsem došel k závěru, že druhým letounem ve Kbelech je evidenční číslo 0740. Neznámou tak už zůstává jen současný status slovenských strojů.

Odpovídáte X

Strana 1 / 5, celkem 113 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz