Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
1.9.2016 (09:07) Odpovědět # X
Tomáš Pech E-mail

Odpovídáte X

8.8.2016 (15:25) Odpovědět # X
J P

Odpovídáte X

1.6.2016 (05:22) Odpovědět # X
libor "Stoupa" Zaple E-mail

Odpovídáte X

22.5.2016 (16:26) Odpovědět # X
libor Zapletal E-mail

Odpovídáte X

17.5.2016 (12:58) Odpovědět # X
Petr B

WEBMASTER reaguje:

17.5.2016 (13:06)X

Ahoj Petře, díky za pochvalný a hlavně vysvětlující vzkaz. Již jsem věc uvedl na pravou míru, "anténu" jsem umazal. Máš pravdu, že anténa byla na střeše, u Tilliga ji tam mám. A ano, Tillig je ex JaTT.

Odpovídáte X

21.4.2016 (17:49) Odpovědět # X
Martin Mojžíš

WEBMASTER reaguje:

22.4.2016 (06:46)X

A já děkuji za gratulaci a za přání.

Odpovídáte X

5.7.2015 (18:01) Odpovědět # X
Martin T E-mail

WEBMASTER reaguje:

7.7.2015 (07:18)X

Díky za upozornění, již jest opraveno.

Odpovídáte X

25.4.2015 (19:20) Odpovědět # X
Snowwolf

Webmaster reaguje:

28.4.2015 (07:09)X

Děkuji Ti, kolegáčku. Dokud bude o čem psát, bude i chuť publikovat.

Odpovídáte X

26.3.2015 (20:41) Odpovědět # X
Martin

Odpovídáte X

22.2.2015 (20:07) Odpovědět # X
Martin

Webmaster reaguje:

23.2.2015 (05:56)X

Zdravím Vás. Tato fotografie je pořízena na modelu jednoho kamaráda, který je členem Zababova.

Martin reaguje:

28.2.2015 (16:05)X

Aha. Nechtěl byste si podobné dioráma udělat? Bylo by určitě moc pěkné a vznikl by určitě jak zajímavý článek o jeho stavbě, tak i spousta nádherných fotografií.

Zdraví M.

Stas reaguje E-mail:

7.2.2016 (16:17)X

Jen pro zajímavost, jaké váš kolega použil kolejivo? Vypadá to dobře.

Webmaster reaguje:

7.2.2016 (20:03)X

Kolejivo je klasika flexi Tillig.

Webmaster reaguje:

7.2.2016 (20:04)X

Martin: Diorámátka už nemám kam dávat. :-)

Odpovídáte X

6.2.2015 (19:01) Odpovědět # X
Standa 007

WEBMASTER reaguje:

6.2.2015 (23:16)X

Rozměry jsou uvedeny u každého dílu hned na začátku textu.

Odpovídáte X

5.2.2015 (14:40) Odpovědět # X
Martin E-mail

Odpovídáte X

27.1.2015 (06:42) Odpovědět # X
Webmaster

Odpovídáte X

26.1.2015 (12:34) Odpovědět # X
Tomáš Pech E-mail

Odpovídáte X

24.9.2014 (22:09) Odpovědět # X
Zlámalík

Odpovídáte X

28.8.2014 (19:06) Odpovědět # X
hank E-mail

Odpovídáte X

26.8.2014 (13:14) Odpovědět # X
Pavel Tmej E-mail

Odpovídáte X

4.8.2014 (10:26) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

WEBMASTER reaguje:

4.8.2014 (10:41)X

Když vidím tu délku německého textu na Wiki, tak se mi protáčejí panenky. Ale třeba časem, a třeba k tomu budu mít někoho lépe německy hovořícího k ruce.

Odpovídáte X

29.6.2014 (02:18) Odpovědět # X
Martin Mojžíš

WEBMASTER reaguje:

1.7.2014 (07:43)X

Dobrý den, velice děkuji za příspěvek, je vskutku potěšující.

O vkládání obrázků do textu jsem uvažoval, ale nakonec jsem od toho ustoupil, trochu mi vadil rozčleněný, nesouvislý text. V podobě, jak je to nyní, se prostě "jedním dechem" vymáčknu a pak důležité poznatky zopakuji obrazovou formou v příloze, včetně přiloženého popisku u každého obrázku. Tak nějak jsem si tuto podobu jednohlasně odsouhlasil.

Odpovídáte X

22.6.2014 (13:27) Odpovědět # X
miloševič E-mail

WEBMASTER reaguje:

23.6.2014 (06:35)X

Ano, přesně jak píšete. Je to kus od kusu. Když u mě byl kolega se svojí BR 84, na celém kolejišti nenastal jediný problém. Jezdila hladce, bez výpadků, bez "šprajcování" v obloucích. Chtěl jsem ji předem vyzkoušet, než ji budu pořizovat. Tyto jízdy mne motivovaly, nicméně to nebylo směrodatné, protože můj kousek si nechtěl nechat říct. :-) Už je zpátky u Tilliga a smířil jsem se s tím, že ji nebudu mít.

Přeji Vám, ať ta Vaše jezdí dobře. :-)

Odpovídáte X

6.6.2014 (12:20) Odpovědět # X
Zbyňo E-mail

Odpovídáte X

19.5.2014 (17:34) Odpovědět # X
JARDA D. E-mail

Odpovídáte X

7.5.2014 (21:39) Odpovědět # X
JJira

Odpovídáte X

22.4.2014 (23:56) Odpovědět # X
Zlámalík

Webmaster reaguje:

23.4.2014 (06:43)X

Radši párou. Díky i Tobě, Jiříku. Tys jeden z toho nemála fajn lidí, které jsem dík webu poznal. Takže už jen v tom je přínos.

Odpovídáte X

22.4.2014 (14:55) Odpovědět # X
Zbyňo E-mail

Webmaster reaguje:

22.4.2014 (18:55)X

Ahoj Zbyňo. Veľmi Ti ďakujem za blahoželanie.

Odpovídáte X

20.4.2014 (19:26) Odpovědět # X
Milan E-mail

Webmaster reaguje:

22.4.2014 (05:33)X

Děkuji.

Odpovídáte X

20.4.2014 (19:00) Odpovědět # X
hank E-mail

Webmaster reaguje:

21.4.2014 (11:02)X

U kolegy na kolejišti to projela bez problému.

Odpovídáte X

17.12.2013 (19:02) Odpovědět # X
Michal

Odpovídáte X

20.11.2013 (21:33) Odpovědět # X
MK

Odpovídáte X

20.11.2013 (17:05) Odpovědět # X
IM

Odpovídáte X

30.9.2013 (18:59) Odpovědět # X
Petr

Jirka1 reaguje E-mail:

30.9.2013 (20:53)X

Při použití pulsní regulace u daného zapojení dle článku dochází k tomu, že lokomotiva při průjezdu v okamžiku, kdy propojí úseky 1a a 2a zrychlí a po přejetí do druhého úseku zase zpomalí.

V principu jde o to, že toto zapojení řeší napěťovou regulaci, kdyžto pulsáky využívají střídu (poměr impulsu napětí o max. hodnotě a mezery s nulovou hodnotou), což je úplně jiný princip regulace. Nicméně zapojení i v případě impulsní regulace svoji ochrannou funkci plní, ovšem za cenu tohoto nevzhledného zrychlení lokomotivy na inkriminovaném úseku.

V principu existují impulsáky, se kterými by to spolupracovalo naprosto korektně. Tyto regulátory mají svoji časovou základnu odvozenou od sinusovky 50 Hz v síti a musely by být sesynchronizovány. Ty ale nutně musí být napájeny střídavým napětím. Pokud je napájený stejnosměrným napětím, pak je to problém. (Ale pokud je impulsák napájen střídavým napětím, neznamená to ještě, že odvozuje základnu do frekvence sítě.)

Protože jsem se s tímto problémem setkal již dříve, mám vymyšleno zapojení, které umí automaticky přepínat mezi oběma napáječi tak, že zabrání jejich vzájemnému propojení a navíc brání výše uvedenému nevzhlednému zrychlení a opětnému zpomalení lokomotivy…

Ovšem je otázkou, kdy se mi podaří tuto myšlenku uvést do takového stavu, že by se dala publikovat… Pak se určitě objeví na mém webu.

Pro úplnost dodávám, že jsem autorem článku "Styk dvou napáječů na kolejišti“.

Odpovídáte X

2.9.2013 (06:44) Odpovědět # X
WEBMASTER

Odpovídáte X

1.9.2013 (23:27) Odpovědět # X
Matěj

Zlámalík reaguje E-mail:

16.10.2013 (20:24)X

Dovolím si přidat své řešení - stávající dva díly drží pohromadě pomocí spojovacího konektoru Canon 25, ale pro další rozšíření uvažuji o magnetech: v jednom díle by byly trny tvořené šroubem M4, ve druhém svrtaný otvor, a okolo obojího zevnitř navlečený kruhový magnet s dírou uprostřed. Trn vystředí, magnet podrží.

Odpovídáte X

1.9.2013 (10:16) Odpovědět # X
Adam Juliš E-mail

Odpovídáte X

31.8.2013 (09:54) Odpovědět # X
Adam Juliš E-mail

WEBMASTER reaguje:

31.8.2013 (12:21)X

Vzhledem k tomu, že tento stroj u nás nikdy nebyl, je skoro jedno, jak to označíš, nicméně aby to trochu odpovídalo technickým parametrům, tak:

Čtyři spřažená dvojkolí = 4

Nejvyšší rychlost 45 km/h = 1

Hmotnost 52 tun / 4 = 13 tun na nápravu = 3

(Kryšpínovo značení např. zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Zna%C4%8Den%C3%AD_lokomotiv)

Z toho nám vychází označení 413 a třeba 001, protože to bude určitě první stroj této řady u ČSD , tedy 413.001. Tato lokomotiva byla vyrobena pouze v počtu 10 kusů (a všechny po válce skončily u DB), takže máš na výběr mezi 413.001 - 413.010.

Odpovídáte X

18.8.2013 (21:14) Odpovědět # X
Zlámalík

Odpovídáte X

13.8.2013 (22:10) Odpovědět # X
Mila

Odpovídáte X

13.8.2013 (16:39) Odpovědět # X
Adam Juliš E-mail

Odpovídáte X

9.8.2013 (16:58) Odpovědět # X
Adam Juliš E-mail

Jirka1 reaguje E-mail:

9.8.2013 (19:27)X

Ahoj Adame,

obávám se, že ve Tvém dotazu, kde mimo jiné píšeš, že ještě nemáš věk na brigády, je obsažen jistý protimluv zásadního významu a to, že bys rád něco sehnal levně!

Musíš si vybrat, buď něco sehnat, nebo něco levně, obojí dohromady nejde.

Jak psal Michal, Talbot vycházel zhruba na 800,- Kč / kus. Předpokládám, že to asi není levně dle Tvých představ. A obávám se, že nikdo nebude ochoten Ti takový model nechat za stovku pro Tvoje krásné oči.

Pokud ještě nemůžeš chodit na brigády, tak počítám, že Ti ještě nebylo 15 let, pak to stejně asi budou platit rodiče. Kdyby za mnou například přišel náš David, abych mu dal 2500,- Kč, že si chce koupit tři Talboty od MBM Sebnitz, tak bych mu je na to nedal z několika důvodů. Jednak jde o poměrně velké peníze, jednak se v tomto konkrétním případě jedná o limitku (což samozřejmě zvyšuje cenu) a v neposlední řadě si dokážu živě představit, že ty vozy mohou utrpět nějaké šrámy...

Proto bych Ti spíš doporučil pořídit si nějaký startovní set nebo nějaké starší modely, které jsou sice méně propracované, ale zase se nemusíš bát, že je zničíš, protože jejich hodnota není tak vysoká... A začít takto postupně. Uvidíš, zda Tě to bude vůbec bavit a zda to má význam.

Takže přeji reálné cíle a trpělivost.

WEBMASTER reaguje:

9.8.2013 (21:45)X

Jirkovi díky za reakci, já to v podstatě podepisuji.

Odpovídáte X

27.6.2013 (19:30) Odpovědět # X
Martin Javorký E-mail

Odpovídáte X

11.6.2013 (10:26) Odpovědět # X
Stanin E-mail

WEBMASTER reaguje:

11.6.2013 (10:48)X

Zdravím Vás. Normálně to téměř dohledatelné není, odkaz je jen v článku k 10. výročí založení stránek, nicméně na webu to visí, a to zde: http://www.trainmania.info/old1/index.html - sekce Továrna

Odpovídáte X

21.5.2013 (20:43) Odpovědět # X
Petr

Odpovídáte X

25.4.2013 (08:26) Odpovědět # X
ŠTĚPÁN INGR (tThe Bastard Mode E-mail

Odpovídáte X

11.3.2013 (20:15) Odpovědět # X
Dušan E-mail

Odpovídáte X

25.2.2013 (00:29) Odpovědět # X
drak

WEBMASTER reaguje:

25.2.2013 (13:31)X

Díky, opraveno. To je moje bolístka, copy & paste a zapomenu to občas přepsat.

Odpovídáte X

13.2.2013 (18:50) Odpovědět # X
Petr E-mail

WEBMASTER reaguje:

13.2.2013 (20:02)X

Potěšení je na mé straně.

Odpovídáte X

13.2.2013 (18:31) Odpovědět # X
libor zapletal E-mail

WEBMASTER reaguje:

13.2.2013 (20:01)X

No jo, když máš hodný kamarády.

Odpovídáte X

10.2.2013 (17:39) Odpovědět # X
petr E-mail

Odpovídáte X

10.2.2013 (12:17) Odpovědět # X
petr E-mail

WEBMASTER reaguje:

10.2.2013 (15:12)X

Zkusím to, až budu mít chuť a náladu. Kdybych vůz stavěl, udělal bych to hned. Koupil jsem jej však jako hotový model od Loco, tudíž do toho hrábnu, až já uznám za vhodné.

Odpovídáte X

6.2.2013 (16:35) Odpovědět # X
petr E-mail

WEBMASTER reaguje:

7.2.2013 (06:11)X

Důvod je prostý. Zatím se mi do toho nechtělo hrabat. Kritika nechť je směrována na výrobce, když produkuje nepřesné modely.

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz