Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Toto je původní kniha. Nové příspěvky prosím ukládejte do té nové;)

UPOZORNĚNÍ:
Příspěvky vyjadřují osobní názory přispěvatelů.
Provozovatel za jejich obsah nenese odpovědnost.

Přidat vzkaz »
Strana 1 / 41, celkem 287 příspěvků  Další → RSS
8.9.2007 (13:49) Odpovědět # X
Petra

JIP reaguje:

9.9.2007 (16:38)X

No já nevím... Že by?

Ono je to lepší,když chce člověk přispívat na různá fóra a tak... víme?

Odpovídáte X

6.9.2007 (12:02) Odpovědět # X
Tomík

FH reaguje:

6.9.2007 (16:32)X

Napis na sebe e-mail.Mozná se domluvime

Tomík reaguje:

6.9.2007 (17:03)X

Rohrsetzer.Tomas@seznam.cz...

Odpovídáte X

5.9.2007 (10:57) Odpovědět # X
dan

JIP reaguje:

5.9.2007 (11:44)X

Mimo ČR české body do řidičáku nedostaneš. Co se týče překládání přeloženého kamionu,tak myslím,že většinou zaplatíš a můžeš pokračovat. Třeba v Rakousku v Brennerském průsmyku to tak dělali. Nejsem si jistý jestli bys v případě,že Tě pustí neměl pokračovat do nejbližšího možného bodu k přeložení a kdyby Tě chytli znovu o pár stovek km dále,tak bys asi musel platit znovu. Za hmotnost jsem nikdy neplatil i když jsem párkrát přeložený byl. Takže to znám jen od druhých. Pokud má někdo osobní zkušenost, tak se může pochlubit.

Odpovídáte X

2.9.2007 (17:38) Odpovědět # X
Meg

Karbec reaguje:

2.9.2007 (19:54)X

Tak ti tam skočí malá pětka, jestli jsem si to dobře přečet!!

JIP reaguje:

2.9.2007 (20:26)X

To já té otázce asi nerozumím. Proč by tam měla skočit malá 4, když řadím 5?! Když tam je 4 a přepne se na půlku, tak se pro promáčknutí spojky podřadí o půlku,ale když tam dám 5,tak tam bude 5. Btw: Pokud se bavíme o 16rychlostní převodovce například u MANa, nebo DAFa, tak ze 4 na 5 se musí navíc přepnout přepínač do velké řady.

Mates reaguje:

10.9.2007 (16:54)X

Když řadíš 5 tak bud malou nebo velkou,ale nikdy ti tam neskočí 4 stupen.

Odpovídáte X

2.9.2007 (15:56) Odpovědět # X
Meg

JIP reaguje:

2.9.2007 (16:42)X

Ahoj a díky za pochvalu

Ta krabička, to je ovládání vzduchových měchu zadní nápravy. Jak si propojíš soupravu, tak si to zvedneš a můžeš snadno zvednout nohy návěsu, protože se nebudou dotýkat země. A pak to zase pěkně srovnáš.

U Tandemu s kontejnery se dá zvedat i předek vozidla, takže s vyfouknutým autem zajedeš pod kontejner, zvedeš to, schováš nohy kontejneru a nakonec to srovnáš

Takhle bych to popsal já. Jestli má někdo lepší verzi nebo o tom chce napsat článek, tak to může poslat a já to dám přímo na stránky a ne jen tady

Boris reaguje:

2.9.2007 (16:44)X

Meg: super otazka aj mna to zaujma

Tomík reaguje:

3.9.2007 (16:29)X

Klucíííí...tatka jezdi na tandemu a kazdy vecer sundava bedny s auta i tandemu...je to tak jak rika JIP...kdyzi prijede a nacouva k rampe tak uvolni nohy a vysuneje a zajisti zpatky....kdyz je to hotovo tak vypusti mechy a bez problemu vyjede...na tandemu to je stejny postup ...videl sem i kluky co vyndaj nohy na aute i na tandemu a vyjedou ale tohlens bych nikdy neriskoval ...spatny pohyb volantem a uz je to v pr.....a stejny postup pri nakladce...vypustti se mechy podjede se a zase se vpousti vzduch...a jak to je tak nohy odjistit zasunout zajistit vyrovnat a jedem ...!!!Neni to zadna veda...a kdo hodla tohlens zkusit...Jak vjizdite pod bednu tak to je rachot nebojte se ze neco krivite

Odpovídáte X

1.9.2007 (08:29) Odpovědět # X
Miguel

Karbec reaguje:

1.9.2007 (14:09)X

Ahoj ,nejsem sice JIP, ale měl bych k tomu pár připomínek.Taky jsem nad tím hodně přemýšlel ale tam záleží jaký máš kamion, když máš něco hodně strarého a co má hodně najeté tak těžko asi bude snižovat spotřebu!Ale přece jenom to řeším těmito způsoby:tlak v pneu to je základ, pak plynulá jezdí,při prázdném kamionu zbytečně nepůlit rychlosti, mít zaplou motorovku-při funkci se zastaví přívod paliva, při prázdním kamionu zdvihnout nápravu na návěsu. Dále existují nějaké metody na snižovanícní spotřeby vmontováním zařízení do palivové soustavy, pak samozdřejně konstrukce vozidla, různé oplastovaní kabiny, nástavby apod.tzv:aerodynamika .Ale říkám když máš slabí kamion tak s tou spotřebou je to na nic, musíš ho neustále vytáčet a neustále držet v otáčkách jinak se nikam nedostaneš.Jinak co jsem chvíli jezdil na Renoltu premium Route 45O, automat jsem měl průměrnou spotřebu 32 l/100/km což si myslím že je docela dobré!! , ahoj a těším se na další připomínky jak snížit spotřebu

JIP reaguje:

1.9.2007 (15:00)X

Tesi me,ze jsou stranky k necemu uzitecnemu.

Co se tyce spotreby: S velkym se da, podle meho nazoru, setrit nejvic plynulou jizdou. V CSAD-Brno,kde byl prumer 31litru/100km (nad 33litru musel ridic doplacet!) Jsem asi dva mesice jezdil maximalne usporne - napriklad bez zbytecnych akceleraci pred naslednym brzdenim a na me starsi SCANII (muj prvni tahac) jsem mel pri prepravu nakladu o hmotnosti nejmene 15t spotrebu 25l/100km.

Zadne pochvaly jsem se vsak nedockal a namisto toho na me byli nastvani nekteri ostatni soferi,ze kazim prumer a ze to mam radeji prodavat (jako nekteri z nich). Proto jsem pak zacal jezdit porad pod plynem,kdy byla spotreba okolo prumeru. Mel jsem dobre auto. Na tom zalezi hodne. 30litru/100km je v poho.

JIP reaguje:

5.9.2007 (12:09)X

Teď jsem si ze zvědavosti vypočítal spotřebu mého současného pracovního nástroje a musím říct,že MAN je oproti DAFu nebo SCANII pěkný žrout

Při stejném stylu jízdy a podobné hmotnosti nákladu je někdy i více než o 10litrů/100km vyšší spotřeba. Tj. někdy i přes 40 litrů!!! Nutno dodat, že teď jezdím většinou sběráky a to je samé popojíždění a po dálnici ujedu většinou maximálně jen 1/3 celkových kilometrů.

Odpovídáte X

30.8.2007 (16:01) Odpovědět # X
Trucker Shery E-mail

JIP reaguje:

9.9.2007 (16:51)X

Pěkné

JIP reaguje:

16.9.2007 (16:18)X

...i když myslím, že by bylo dobré si obstarat souhlas autora, před uveřejněním cizích fotografií na svém webu...

Odpovídáte X

Strana 1 / 41, celkem 287 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz