Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
25.2.2017 (10:11) Odpovědět # X
Ladislav Březka E-mail

MOTOKOLA reaguje:

28.2.2017 (15:29)X

Můžete poptat dovozce Felt Squealer: www.jmctrading.cz

Případně mohu poskytnout adresu příslušenství v Německu.

Odpovídáte X

29.6.2016 (13:26) Odpovědět # X
Pavel Prokop E-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

30.6.2016 (11:42)X

Dobrý den pane Prokope, pravděpodobně bude problém v seřízení rychloupínací páčky. Jsou tam dvě matice, jedna hlavní seřizovací velká, tu nastavíte rukou a jak píšete pojistná matice na klíč M10. Ta je jen pojistná. Doporučuji znovu seřídit hlavní matici rukou (kovová s pryžovou gumkou) a klíčem M10 dotáhnout pojistnou. Pokud by to nepomohlo, tak objednat nové rychloupínací šrouby. Šrouby drží velmi dobře, nepředpokládám, že bude nutné vyrobit "hřeben".

Odpovídáte X

9.6.2016 (16:45) Odpovědět # X
wip E-mail

MOTOKOLA reaguje:

9.6.2016 (18:14)X

Odšrouboval bych motor z duralového U-profilu a podíval se, zda se nepovolila odstředivá spojka ( bubínek ) zpětným rázem ze závitu hřídelky. Pokud ano, tak zalepit a dotáhnout. Pokud je spojka dotažená a motor od té doby při vyšších otáčkách zhasne, mohlo dojít k přeskočení o zub rozvodového řemene. S tím byste musel do servisu, aby opět rozvodový řemen vrátili na správné místo (zub) ozubeného kola nebo to nemusí mít souvislost se sjížděním z kopce a při vyšších otáčkách motoru do něj nejde dost benzínu. Může být zanesený palivový filtr v nádrži nebo ucpaný přívod vzduchu do nádržky paliva a vzniká podtlak. Pokud rozšroubujete víčko, motor by měl jet. Případně zkontrolovat množství oleje v motoru zda se při vyšších otáčkách nezadírá.

Odpovídáte X

11.5.2016 (17:31) Odpovědět # X
Štěpán E-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

12.5.2016 (21:14)X

Dobrý den,

čím je plášť širší, tak je lepší přenos hnací síly z válečku na plášť.

Doporučuji u 28 palc. kola min. šířku pláště 40 mm optimálně 47 mm a u horského kola 26 palc. 50-52 mm šířku. Nejužší plášť použitelný na motokolo, který máme skladem je Marathon GreenGuard B/B+RT 40-622 (700x38C), který se dá ještě osadit. Velkou roli hraje kvalita pláště, proto používáme Schwalbe Marathon GreenGuard, hustící tlak na motokole je cca 4,5 atm. Pokud máte pláště šířky 35 mm, lze použít bez problémů i 40 mm a případně širší. Označení pláště např. 700x35C znamená šířku pláště 37 mm dle ETRTO viz:

https://issuu.com/imexpo/docs/schwalbe.techinfo/1

Odpovídáte X

31.12.2015 (12:47) Odpovědět # X
Michal Klíma E-mail

Odpovídáte X

22.12.2015 (08:35) Odpovědět # X
Jiří Dobiáš E-mail

MOTOKOLA reaguje:

22.12.2015 (15:17)X

Dobrý den, pouze upozorňuji jaká je praxe. Určité procento zákazníků si pořizuje jízdní kolo s pomocným benzínovým motorem z důvodu odebrání řidičského průkazu, tzn. potřebují mít jistotu legálnosti provozu. Třecí váleček zcela vyhovuje a za posledních 11 let nebyl jediný problém při policejní kontrole, což se o řetězovém pohonu říci nedá. Řetězový pohon nenabízím a je na uvážení každého, kdo si řetězový pohon pořídí, zda přesvědčí argumenty i příslušníky policie. Mám zpětnou vazbu od provozovatelů řetězových pohonů, že ne vždy se to podaří a v případě havárie a řešení s pojišťovnou mají problém. Pokud jste přesvědčen o legálnosti provozu jízdního kola s řetězovým pohonem, tak tento Váš názor můžete sdělit při policejní kontrole případně ve správním řízení či u soudu a následně orgán rozhodne, zda máte pravdu nebo nikoli. Doporučuji brát v úvahu dřívější rozhodnutí policie ČR, viz

http://www.policie.cz/clanek/mladik-si-kolo-dovybavil-motorem.aspx

R. Novy reaguje:

23.2.2017 (08:40)X

Já doporučuji brát v uvahu vyhlasku a ne názor mluvčí nebo jednoho policisty. Pokud vám to jede rychleji než 25, tak i s třecím válečkem to je motokolo, moped atp. To je bohužel problém a obávám se, že odnímatelnou vás nezachrání, nehledě na to, že to ve vyhlášce není. Je tam, že nesmí být zásah do nosné konstrukce.

Odpovídáte X

2.4.2015 (14:41) Odpovědět # X
motokolari.cz

Odpovídáte X

Strana 1 / 20, celkem 137 příspěvků  Další →
Kniha od BlueBoard.cz