Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Kniha Kozí dráhy
Názory návštěvníků a přispěvovatelů se nemusí shodovat s názory redakce.
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 8, celkem 78 příspěvků  Další → RSS
17.2.2016 (20:38) Odpovědět # X
Marek S E-mail

Odpovídáte X

30.1.2016 (21:05) Odpovědět # X
Vojta E-mail

Odpovídáte X

22.11.2015 (21:21) Odpovědět # X
Temi

občasný návštěvník reaguje:

24.11.2015 (12:15)X

Přečíslování trati Kadaň-Prunéřov - Kadaň předměstí platí už déle (viz: http://www.cd.cz/cs/vnitrostatni-cestovani/jizdni-rad/tratove-jizdni-rady/files/cz-k132-150614-01.pdf ) a je i docela logické, navíc principiálně nemusí signalizovat ani nic ohrožujícího "Kozí dráhu": zavedení peážní dopravy přes SRN mezi Rumburkem a Děčínem přineslo spojení dvou traťových tabulek j.ř. (č. 083 a č. 098) do jediné s číslem 083, takže původní číslo 098 zůstalo volné a lze je v budoucnu pro "Kozí dráhu" (kdyby měla být provozována) klidně využít.

Kozí dráha reaguje:

24.11.2015 (14:43)X

Možná požadavek na zachování čísla tratě může znít úsměvně a dokonce může připomínat dupání nedospělých fandů železnice, že chtějí jen tu a tu lokomotivu, ale číslování tratí má překvapivě i poměrně velký přesah do praktického života nedrážního. Podívejte se na různé turistické mapy, turistické průvodce a podobně. Všude tam se uvádí číslo tratě a když jej pak někdo změní, třeba i proto, aby vykazoval činnost a nebylo jeho místo zrušeno, zmate tím nemalé množství lidí, na kterých by nám mělo záležet primárně - turistů.

občasný návštvník reaguje:

27.11.2015 (11:58)X

No, nevzpomínám si, že bych v nějaké běžné turistické mapě někdy viděl čísla železničních tratí - možná jich někdy používají turistické průvodce, ale o tom, že by je uváděly turistické mapy, nevím. Kromě toho v případě "Kozí dráhy" v její současné situaci je její možné (budoucí) přečíslování vyjadřující užší souvislost s děčínským železničním uzlem asi i dost logické, protože k trati č. 130 (od jejíhož čísla bylo dosavadní číslo trati "Kozí dráhy" odvozeno) vlaky z Děčína po "Kozí dráze" (bohužel) stejně už dlouho nedojížděly, což přitom nezměnilo ani dosavadní číslo trati.

Jakákoli debata o číslech tratí je přitom stejně pouhou malicherností až do doby, kdy na "Kozí dráze" bude obnoven soustavný pravidelný provoz aspoň v rozsahu podobném jako na trati do Moldavy v Kr.h., případně aspoň jako na trati do Vejprt, protože při pouhých občasných jízdách zvláštních vlaků SŽDC zjevně nadále nehodlá takovou trať presentovat jako součást sítě tratí pravidelně provozovaných a traťovou tabulku j.ř. pro ni zařadí pouze do souboru s informacemi o nostalgických a výletních vlacích.

Odpovídáte X

27.10.2015 (12:13) Odpovědět # X
Temi

Odpovídáte X

12.10.2015 (06:36) Odpovědět # X
Mirek Sekyra E-mail

Odpovídáte X

11.10.2015 (17:29) Odpovědět # X
Temi

Odpovídáte X

Strana 1 / 8, celkem 78 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz