Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Trolejbusy v Praze - Návštěvní kniha
Tady můžete psát vzkazy, dotazy, názory, připomínky, náměty atd., prostě cokoliv, co se týká tohoto webu a jeho tématického zaměření. Zobrazuje se 100 posledních příspěvků, starší jsou mazány. Piště věcně, rozumně a s rozvahou. Pokud se vám něco nelíbí, nadávejte pokud možno přiměřeně :-) Příspěvky evidentně zhovadilé, s nulovou informační hodnotou nebo jinak nevhodné budou smazány.
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 5, celkem 100 příspěvků  Další → RSS
18.10.2017 (20:11) Odpovědět # X
Antar

Antar reaguje:

18.10.2017 (20:12)X

Hmm... to měla být reakce ne příspěvek Jana Pinkavy. Poslední dobou se to chová poněkud - překvapivě

Odpovídáte X

18.10.2017 (11:29) Odpovědět # X
Jan Pinkava E-mail

Odpovídáte X

1.10.2017 (17:21) Odpovědět # X
Erik

Antar reaguje:

2.10.2017 (07:23)X

Předpokládám, že ty natrolejovací stříšky budou ještě doplněny. Jinak by to museli nahazovat ručně - a to je poněkud nepraktické.

Odpovídáte X

25.9.2017 (22:10) Odpovědět # X
Honza

Odpovídáte X

9.9.2017 (15:59) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Odpovídáte X

8.9.2017 (14:23) Odpovědět # X
Ondra

Antar reaguje:

11.9.2017 (13:07)X

Určitě budou, až se to začne stavět.

Odpovídáte X

2.9.2017 (16:04) Odpovědět # X
David

Odpovídáte X

29.8.2017 (23:42) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Antar reaguje:

31.8.2017 (14:32)X

A budou další fotky. Za dva dny tam vyrostlo pěkné sloupořadí. Na Prosecké to teď vypadá jako po zrušení původní tratě v roce 1965 - spousta sloupů a žádná trolej

Odpovídáte X

26.1.2017 (23:51) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Odpovídáte X

8.1.2017 (14:39) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Odpovídáte X

7.1.2017 (23:16) Odpovědět # X
Antar

Antar reaguje:

7.1.2017 (23:17)X

Herdek, chci to dát jako odpověď a objeví se to jako hlavní příspěvek...

Odpovídáte X

3.1.2017 (23:01) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Odpovídáte X

11.11.2016 (14:31) Odpovědět # X
Petr Roneš E-mail

Antar reaguje E-mail:

20.11.2016 (19:19)X

Dobrý den, ta konečná zkrácené linky 52 mohla být jen v úseku Štěpánské ulice mezi Žitnou a Ječnou, tedy prakticky proti kostelu svatého Štěpána. Mám dojem, že tam byla i předjízdná trolejová stopa. Trolejbus od Jinonic přijel od Karláku kolem polikliniky a pak Žitnou, a na opačný směr odjížděl vpravo Ječnou a rovně přes Karlák.

Odpovídáte X

10.10.2016 (13:56) Odpovědět # X
Tomes z Gotyšu

Odpovídáte X

6.8.2016 (18:22) Odpovědět # X
Milan E-mail

Honza reaguje:

7.8.2016 (21:16)X

Protože trolejbus je ze zákona považován za drážní vozidlo, stejně jako vlak nebo tramvaj.

Antar reaguje:

20.8.2016 (18:04)X

Dobrý den,

byl jsem na dovolené a neměl přístup k počítači, takže odpovídám až teď.

Nicméně - trolejbusy nemají SPZ, nebo spíše "po novu" RZ proto, že nejsou vedeny jako vozidlo silniční, ale vztahuje se na ně zákon o drahách a je to tedy vozidlo drážní. Režim je tedy podobný jako např. u tramvají, které taky nemají žádnou RZ. Důležité je evidenční číslo vozu, který přísluší určitému dopravci. Tím je trolejbus, pdobně jako tramvaj, jednoznačně identifikován.

Jsou však země, kde je trolejbus považován za vozidlo silniční, přičemž pod drážní legislativu spadá pouze infrastruktura (troleje). V takových zemích trolejbusy registrační značky mají, např. v Německu. I u nás se objevily pokusy o podobnou úpravu legislativy, ale zatím se to neprosadilo.

Odpovídáte X

30.12.2015 (22:20) Odpovědět # X
Filip Dolezal E-mail

Odpovídáte X

30.12.2015 (22:08) Odpovědět # X
Filip Dolezal E-mail

Odpovídáte X

19.6.2015 (23:30) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Antar reaguje:

21.6.2015 (07:41)X

Někde jsem četl, že to bude od září, ale není vyloučeno, že to vyjede dřív. Ale ten zkušební provoz bude dlouhodobější, minimálně půl roku.

Filip Doležal reaguje E-mail:

22.6.2015 (01:03)X

Díky za info, to bych měl stihnout :-)

Odpovídáte X

31.3.2015 (21:50) Odpovědět # X
Marek Kubík E-mail

Antar reaguje:

3.4.2015 (00:11)X

Ano, to je pravda, zvažovala se tramvajová trať na Černý Most, protože jeden čas byla představa taková, že metro B bude končit někde v Hloubětíně a Černý Most bude obsloužen tramvajovým napáječem.

Z Lehovce měla být trať vedena určitě Broumarskou a Ocelkovou ulicí - v Ocelkově ulici je dodnes zachován široký střední dělící pás a silnější lampy umístěné tak, aby mohly nést trolej (v ose trati). Někde už ovšem ten pás osázeli stromky a zelení. Zda měla vést případná druhá větev Cíglerovou ulicí (podél dnešního tubusu metra), není jisté, ale možné to je. Kde měla trať končit, zatím nevím, jednou z možností je bývalá bus smyčka Černý Most I (mezi metrem a poliklinikou, dnes je tam parkoviště), a lze uvažovat i o prostoru dnešního autobusového terminálu Černý Most.

Odpovídáte X

Strana 1 / 5, celkem 100 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz