Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
5.11.2017 (16:58) Odpovědět # X
Filip Doležal E-mail

Antar reaguje:

6.11.2017 (09:23)X

Ahoj, už to jezdí, sleduj www.dpp.cz. První jízdy byly 27. a 28. 9. a jezdilo se taky 2., 3. a 5. 11. Report najdeš v informacích a komentářích tady na webu. Ono to asi zatím nebude jezdit úplně každý den, takže tento model jízd jen v určité dny bude zachován, tedy aspoň do doby, než budou otestována všechna možná vozidla (Acumario se v polovině prosince vrací do brna a měl by snad podle některých náznaků dorazit ostravský Ekova Elektron 12) a než případně dojde k nějakému dalšímu rozhodnutí, např. o plné elektrifikaci linky 140. Ale to si ještě počkáme.

To "S" na tramvajích znamenalo "samoobslužný provoz", tedy bez prodeje jízdenek a bez průvodčího. Tehdy se redukoval počet průvodčích, jak se rozšiřoval mechanizovaný způsob odbavení, a provoz se řídil tak, že motorový vůz byl obvykle bez průvodčího a určen pro cestující s předplatkami (ten měl to "S" - na čele, aby to bylo zdálky vidět), a ve vlečňáku byl průvodčí a prodával jízdenky. Jinou formou bylo zavádění samoobslužných mechanických pokladen u řidiče, kdy tam cestující hodil peníze a odebral si jízdenku.

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz