Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
4.1.2015 (21:36) Odpovědět # X
Jamie

Antar reaguje:

5.1.2015 (00:34)X

Jo, vypadá to tak, ale samozřejmě nelze vyloučit, že se k poliklinice na Karláku podívala i 52 a 53, třeba v rámci nějaké krátkodobé výluky v Ječné.

Antar reaguje:

5.1.2015 (07:39)X

Ještě něco - 52 měla konečnou ve Štěpánské nějakou dobu po zrušení tratě na Václavák, kdy blokovou smyčkou objela Karlák, Žitnou a Štěpánskou a vracela se zpět Ječnou na Karlák, u 53 by to bylo možné jen v jednom směru Václavák - Karlák, nikoliv opačně.

Jamie reaguje:

5.1.2015 (15:45)X

To znamená, že po zrušení pankrácké větve byla snesena i stopa Karlák - Ječná - Štěpánská? Snad s cílem odstranit křížení s tramvají? Mě to mate, protože na těch známých fotografiích dvaapadesátky odbočující ze Štěpánské do Ječné (po zrušení Pankráce a Václaváku) je jasně patrná i protisměrná stopa. Na fotografiích křižovatky Štěpánská x Žitná ze závěru provozu je pak patrná stopa dc a oblouky do Žitné, tak váhám zda na něco navazovala nebo byla nahoře ve Štěpánské kuse ukončená, ale pak mi není zřejmý její smysl. Bůhví, možná že se už jen nikomu nechtělo překopávat armatury v křižovatce, ale proč tedy pak všechno "zbytné" nezlikvidovali společně s Václavákem? Nevím.

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz