Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Vzkazy, rady, porady


Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
25.9.2014 (12:59) Odpovědět # X
Pavel Dreiseitl E-mail

Odpovídáte X

18.9.2014 (21:29) Odpovědět # X
Karel E-mail

Gsxrfun reaguje E-mail:

23.9.2014 (06:55)X

Děkuji. Myslel jsem zda tento filtr na fotce se opravdu dával na Amal v Aero 30.

http://gsxrfun.rajce.idnes.cz/2009.19.09.-AeroJizda_Cernosice/#P9190070.JPG

Odpovídáte X

10.9.2014 (23:46) Odpovědět # X
Gsxrfun E-mail

Odpovídáte X

31.8.2014 (16:17) Odpovědět # X
Petr E-mail

Honza reaguje E-mail:

31.8.2014 (17:48)X

Moc děkuji za informace,ten můj karburátor je asi z Minora a já tam mám jen tři trysky a vzduchovou přívěru. Věřím že to bude fungovat. Ještě k těm sedadlům na Aero. Já jsem koupil Aero 30 sport s přednímy sedadly asi ze škody MB 1000 a jedno originál přední jsem dostal navíc. Tak jsem

podle originálu vyrobil nové a ty péra jsem použil z té tisícovky. Je možné použít též staré drátěné matrace.

Odpovídáte X

30.8.2014 (19:09) Odpovědět # X
Honza E-mail

Odpovídáte X

25.8.2014 (12:19) Odpovědět # X
Petr E-mail

Marek reaguje E-mail:

4.9.2014 (07:26)X

Pružiny sedadel i pružinové rámy udělají u Zabřehu na Moravě.e-mail na fy info.matrace@mkrplus.cz

Odpovídáte X

17.8.2014 (18:42) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Odpovídáte X

11.8.2014 (19:30) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Odpovídáte X

3.8.2014 (12:23) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Karel reaguje E-mail:

3.8.2014 (22:43)X

Knoflík i osazení v palubce kovové, tehdy asi niklované, dnes obvykle chrom. Ovládání přívěry strunkou kolem těla Amalu, ne bowden.

Odpovídáte X

29.6.2014 (22:01) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

27.6.2014 (09:21) Odpovědět # X
Milan E-mail

Václav reaguje E-mail:

2.8.2014 (21:54)X

Motor původní cislo nemá

Odpovídáte X

24.6.2014 (19:50) Odpovědět # X
Václav E-mail

Odpovídáte X

11.6.2014 (20:09) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Karel reaguje E-mail:

12.6.2014 (21:41)X

Váhy jsou zaručeně tovární, mlýnky nevím.

Oldřich Ulrich reaguje E-mail:

13.6.2014 (18:43)X

Srdečný pozdrav Pavla a jemu podobných zvídavých aerovkářů. Firma Aero kromě letadel a všeobecně milovaných vozů Aero, se zapsala do historie i výrobou karosérií Weymann, sidecarů Aero, přívěsných vozíků . Pan továrník Kabeš ve snaze udržet zaměstnanost, neváhal přijmout do výroby i takové okrajové výrobky, jako jsou kuchyňské váhy. Já sám jako starý aero-zblblík mám dva různé kusy. Jedny jsou klasické na závaží. Druhé mají závaží posuvné na liště. Mlýnek jsem dosud neviděl a ani nečetl ,ale proč né. Chtělo by to porovnat nápisy na vahách a na mlýnku. Doporučoval bych prostudovat knihu Kaji Jičínského ,který vše dosti podrobně v knize okolo Aerovek popsal. Knižka se jmenuje "Automobily Aero a jejich doba". S pozdravem O.U.

Štěpán Z. reaguje E-mail:

15.6.2014 (22:33)X

Mám doma váhy i mlýnek a nápisy na nich jsou si celkem dost podobné, ale ne úplně 100 % identické. Dalo by se tedy říct, že by se mohlo jednat o výrobek téže firmy, tedy z náhradního programu firmy Aero.

Jozef Janiš reaguje E-mail:

14.1.2017 (20:14)X

Váhy mám tiež dva typy s klasickým závažm z drevenej krabičky a s posuvným bežcom a potom ešte taká raritka 5 kg váhy so samostatným popisným štítkom na 5 kg no v maďarčine !!!!!! Nie je to for ale má ich..tie mlynky bli tiež dva typy-drevenné oba jeden bol do ruky a druhý typ pripevnený na komú podložku - stena,dvere a pod.....takže najde sa všeličo...z toho doplnkoveho proramu existuje aj stolný kalendár v drevnnej kazete s posuvnou foliou a maličkým nápisom z kovu Aero...atď...atď....všetko bolo inak..šlapacie autíčkak Aero je samostastná kapitola alebo šlapacie auto pre dospelých-prototyp...atď.......nevidel niekto v reali detský kočík Aero štvorperák ??????? Existuje aj pánsky bicykel-jízdni kolo s logom AERO......

Odpovídáte X

5.6.2014 (18:59) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

3.6.2014 (14:44) Odpovědět # X
Jan Zeman E-mail

Jan Navrátil reaguje E-mail:

4.6.2014 (07:17)X

Dobrý den, já jsem měl sklo ještě asi originál, ale bylo dost poškrábané tak jsem si nechal u sklenáře uřezat nové ale to musí být kalené.

Do rámu jsem ho dával do gumy ale sám to neuděláte, byli jsme dva. Je třeba to vyzkoušet nám se to povedlo až na potřetí. Je třeba

Dobře namazat gumu ať to jde volněji.Jezdím dva roky a v pohodě. Ještě před kalením je třeba vyvrtat otvor na stěrač.

S pozdravem Jan Navrátil

telefon: +420 777 556 911

Karel reaguje E-mail:

7.6.2014 (22:12)X

Nejblíž originálu je kalené sklo. A to také nepraskne při nandavání střechy, od vyvrtaných děr na stěrače etc.

Zapomeňte na lepená.

Odpovídáte X

1.6.2014 (20:33) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Jirka reaguje:

11.6.2014 (23:18)X

Ahojte Aerovkáři, ještě jednou se vracím k problému s karburátorem Solex. Po týdnu akcí "vymontovat rozmontovat namontovat dát si pivo a znovu dokola" jsem konečně uspěl. Problém byl ve vypadlém zaslepení před regulací bohatosti směsi. Cca před třemi dny jsem hledal matku na plechu pod motorem a s ní jsem našel i malý mosazný váleček. Nebral jsem to na zřetel. Až dnes mě to došlo. Asi vypadl při prásknutí motoru při sorry "přechcátí" motoru a jeho následující detonaci. Navíc jsem zjistil při kontrole předstihu, že jedna cívka špatně "kostří" a dává proud na svíčku jen občas (to byly ty detonace). Snad tato zkušenost někomu pomůže. Ještě poděkování Oldovi U. za osobní konzultac,i a jak říká "ať nás přežijou".

Odpovídáte X

23.5.2014 (11:09) Odpovědět # X
Jirka

Karel reaguje E-mail:

27.5.2014 (23:46)X

Pokud kape benzín, slídil bych kolem jehlového ventilu.

Ale Solex si už moc nepamatuji, dávno jsem ho "naučil létat" a přešel na Amal.

:-P

Petr reaguje E-mail:

28.5.2014 (16:39)X

Na Solex jezdím s A662, A1000, a A30. Vždy s menší hlavní benzinovou tryskou, než uvádí tabulky.

Ale jakékoli seřizování karburátoru vždy začínám od kontroly výšky benzínu v plovákové komoře.

Jirka reaguje:

29.5.2014 (08:21)X

Děkuji za typy, zvláště Petrovi. S tou tryskou jsem si to myslel ale nenašel jsem nikoho, kdo by mi to potvrdil. Ještě jednou dík :-)

Petr reaguje E-mail:

30.5.2014 (07:45)X

Pokud vám to pomůže, tak já jezdím na trysku 110. Spotřeba, při ostré jízdě je u litrového motoru těsně pod 10l/100km.

Jede to i na 105, ale studený motor nejde vytáčet do vyšších otáček a jede jen na volnoběžnou trysku a já nemám dost trpělivosti ho dlouze před rozjezdem zahřívat.

Odpovídáte X

18.5.2014 (23:39) Odpovědět # X
Václav

kamil reaguje:

20.5.2014 (09:35)X

(....pardon, u napínáku dynama jsem to špatně pochopil - má to být shora - já to hledal zboku, večer se podívám, pokud jde o rozporu - jsou tam dva vodorovné plíšky - na chladiči, a na karoserii - na chladiči je 3 místné číslo, které nesouhlasí s číslem chladiče uvedeným na připájené mosazné destičce - z druhé strany se tedy podívám, nad nádrží jsem měl tip - ale říkali uprostřed - tam je ale uvedené ukotvení rozpory - takže jsem potřeboval upřesnění abych nemusel drbat celý ten kus - takže vlevo? (tedy před spolujezdcem) kdyby se vám to chtělo upřesnit, ale kdo ví, jestli to dávali přesně na stejné místo

Kamil reaguje:

20.5.2014 (09:39)X

...jo ještě - to číslo z 50. let má tvar DI-XI-1954-978 - takže já si myslím, že to je dopravní inspektorát číslo XI - 1954 datum vystavení technického průkazu a !978 původní číslo - ověřím až ho najdu - misky na trubce mezi blatníkama se podívám

Kamil reaguje:

20.5.2014 (21:22)X

TAKŽE BYCH CHTĚL VŠEM PODĚKOVAT - ČÍSLO NALEZENO - JAK PÍŠE PÍ. BRUTAROVÁ V POSLEDNÍM ČÍSLE AEROVKÁŘE NA ÚŘEDNÍM MÍSTĚ VLEVO NA RÁMU SHORA 539 S ČÍSLEM Z 50. LET TEDY NESOUVISÍ. DÍKY

Odpovídáte X

16.5.2014 (22:13) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

16.5.2014 (14:40) Odpovědět # X
Pepík E-mail

Odpovídáte X

16.5.2014 (14:11) Odpovědět # X
Pepík E-mail

Odpovídáte X

15.5.2014 (18:07) Odpovědět # X
Kamil

Odpovídáte X

14.5.2014 (10:35) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

honza w. reaguje:

19.5.2014 (11:26)X

...ještě je mám na miskách co drží trubku mezi předníma blatníkama - ale z rubu :)

Odpovídáte X

13.5.2014 (22:55) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Odpovídáte X

13.5.2014 (21:44) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Odpovídáte X

12.5.2014 (20:23) Odpovědět # X
Kamil E-mail

Karel reaguje E-mail:

13.5.2014 (22:39)X

Takhle blbne testační komise ACC?

Pokud jiná, proč se nedržíte ACC? Stran čísel, už to napsal velmi přesně Olda a jakákoliv komise hodná toho jména by to měla vědět také.

Jindra reaguje E-mail:

16.5.2014 (13:48)X

Komise ACC takhle neblbne :-) Už několikrát jsem se setkal s tím, že vydávání nových TP v 50. letech nemohli najít číslo kastle, tak to policajti dali podle čísla motoru, které bylo vidět. Číslo by mělo být na levé straně na nosníku nad dynamem.

Odpovídáte X

9.5.2014 (19:25) Odpovědět # X
Petr E-mail

K reaguje E-mail:

10.5.2014 (00:35)X

Přiznávám bez mučení, že je ohýbám (s)prostě ve svěráku. Tak, aby svěrák omezil vybočení do stran. Pokud to chceš učinit vědecky, naplň je pískem, zacpi a ohýbej.

Petr reaguje E-mail:

10.5.2014 (08:00)X

V Hornbachu prodávají měděné trubky žíhané, jsou měkké a lehce se ohýbají.

honza reaguje:

10.5.2014 (12:42)X

taky se dají zajít olovem (nebo voskem) a po naohýbání zahřát a vypustit... :)

Karel reaguje E-mail:

13.5.2014 (22:42)X

Ocel se rozžhavením a zchlazením ve vodě tvrdí (kalí), měď naopak měkne. K účelům trubky ke karburátoru to obvykle stačí. Pokud ne, písek, autogen.

Václav reaguje E-mail:

2.8.2014 (22:06)X

Jak dopadlo ohýbání? Svěrák dost ne šetrný. Ohřát horakem do červena, pak schladit ve vodě a dá se pěkné ohnout i v ruce. Jinak na to prodávají přípravky, ale s nimi jdou jen větší polomery

Odpovídáte X

1.5.2014 (21:53) Odpovědět # X
Karel

Odpovídáte X

30.4.2014 (10:36) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

12.4.2014 (00:13) Odpovědět # X
Petr E-mail

Karel reaguje E-mail:

15.4.2014 (22:00)X

Nemýlím-li se příliš, je guma silentbloku stlačována konickými podložkami, kterým by trubka přímo vadila. Ale jistě to nevím, ž je to nějaký rok, kdy jsem to rozebral.

Vláďa reaguje E-mail:

18.4.2014 (19:09)X

Je to tak, jak píše Karel - konické podložky, které se vtlačují do gumových silentbloků, dotažené maticí.

Odpovídáte X

8.4.2014 (12:14) Odpovědět # X
Petr E-mail

Karel reaguje E-mail:

11.4.2014 (21:42)X

Já tam trubku nemám, myslíš-li ta oka na "brejle" a na osu.

Odpovídáte X

18.3.2014 (20:31) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Odpovídáte X

3.3.2014 (09:46) Odpovědět # X
Petr Eliáš

Martin J. reaguje:

3.3.2014 (13:13)X

Díky za radu :)

Karel reaguje E-mail:

8.3.2014 (00:33)X

Pro cinkáče ekvivalent originál Michelinu 11 x 45 neexistuje. Palcové 18" to nejsou, jsou na ráfku volné.

Petr reaguje E-mail:

9.3.2014 (12:33)X

Podívejte se na stránky Aero IG. Je tam informace o nově vyráběných pneumatikách pro veterány 5,50 -16, sada na auto za 530 EUR.

Roman reaguje:

12.3.2014 (20:32)X

Díky, ale chtěl bych i ten vzorek jinačí než je "klikatice ".

Odpovídáte X

25.2.2014 (23:25) Odpovědět # X
Roman E-mail

Martin J. reaguje:

28.2.2014 (14:42)X

Též mě zajímá odpověď. Brzo budu řešit obutí A50. Kdo poradí ?

Václav reaguje E-mail:

2.3.2014 (23:06)X

Doporučuji pan Gerza Nové město nad Metují

Odpovídáte X

19.2.2014 (14:18) Odpovědět # X
Petr E-mail

Martin J. reaguje:

19.2.2014 (23:35)X

Podepisují v plném rozsahu ! Rozumná slova.

Martin K. reaguje:

23.2.2014 (08:23)X

Petr má pravdu a já mohu jen doporučit když se objeví nějaký kritik tak se ho zeptám " a co jsi zrenovoval Ty a ukaž mi to " a je po kritice i po kritikovi a většinou už ho nepotkám.

honza w. reaguje E-mail:

25.2.2014 (22:13)X

zdravím pánové, zajímavé je KArlovi na ten dotaz s kapsami nikdo neodpověděl... a i když v zásadě s Petrem souhlasím tak tvrdit že jde o zcestnou představu jednotlivce je přinejmenším subjektivní - a můžu vás Petře ujistit že jsme s Karlem minimálně 2 :) které to zajímá... s ohledem na podobnost produkce 662 a 1000 v r. 34 si troufám odhadnout (a vysvětlím proč), že i 662 měly kapsy, spíše brašny, na povrchu tapecírunku dveří - určitě nalevo, vzhledem k tomu že jsem dosud jezdil v jednodvířkovém půllitru mě otázka stran zatím nenapadla ale nevidím důvod proč druhá dvířka o kapsu uložit (jedině snad že ta nezapuštěná brašna by mohla vadit ruční brzdě a startéru...?); své tvrzení opírám o vyobrazení z prospektu A1000 z roku 1934 kde je ta vnější, podle mě jen přinýtovaná, brašna vidět zcela jednoznačně :) snad vám tato informace pomůže, ev. mi zamailujte a já pošlu sken :) honza w.

Petr reaguje E-mail:

26.2.2014 (16:53)X

Takže odpovídám na dotaz s kapsami pro A10.

V Aerovkáři č. 4, ročník 1989 na str. 8 je foto z prospektu vozu z roku 1929. Na straně spolujezdce je na dvířkách vnější brašna, na straně řidiče dvířka, ani brašna nejsou.

Taky doporučuji prohlédnout si ceník zvláštního vybavení vozů A10 a A18, uveřejněný v č. 3, ročník 1991, str. 13.

Zákazník si mohl objednat v podstatě cokoli, samozřejmě za příplatek.

Jistě si vzpomenete na scénu z filmu Valentin Dobrotivý, kde si Oldřich Nový vymýšlel, co vše by A50 Dynamic, který kupoval mělo mít a agentka firmy vše zapsala a přislíbila, že tím vůz doplní.

Proto pamětníci říkají:" mohlo to být i tak.."

Odpovídáte X

19.2.2014 (12:46) Odpovědět # X
Karel KT

Odpovídáte X

19.2.2014 (11:46) Odpovědět # X
Petr Eliáš

Odpovídáte X

18.2.2014 (11:44) Odpovědět # X
Petr Eliáš

Petr Eliáš reaguje:

18.2.2014 (12:27)X

Ještě k tomu dodám,píši sice na jméno pana Karla a on se na mnohé z toho neptal já tímto myslël na mnohé ostatní,jemu odpovím na jednu poznámku jako platí u novinářu pokud chci získat věruhodnou informaci musím ji mít z několika nezávislých zdroju,ale to snad každý ví.

Karel KT reaguje E-mail:

19.2.2014 (10:21)X

Dobrý den pane Eliáši.

Děkuji za Váš obecný názor, jak by to mělo být. Vezmu si z toho ponaučení, že pokud mi renovace nebude trvat minimálně 10 let, nebudu se moci zařadit mezi vás, pravověrné a ty nejsprávnější veteránisty. Vlastně bych s Aerovkou neměl ani nikam vyjet, protože to jistojistě bude bastard. :-)

Máte pravdu v tom, že je nutné mít informace ověřené z více zdrojů. Odpovězte mi prosím tedy na následující otázky. Věřím, že to pro Vás, zkušeného veteránistu, nebude problém být tentokrát konkrétní.

Aero 662 roadster, 1934: Odkládací kapsy ve dveřích. Byly na obou stranách? Zapuštěné nebo přidané?

Jaké bylo prošití sedadel?

Předem děkuji za odpovědi.

S pozdravem Karel KT

Odpovídáte X

16.2.2014 (01:27) Odpovědět # X
Karel KT E-mail

Štěpán reaguje E-mail:

16.2.2014 (09:22)X

Dobrý den pane Karle, vyjádřím se jen k technické záležitosti kterou jste zmínil, a tou je fórum, které Vám zde na stránkách chybí. Tento nápad jsem měl již v roce 2011, forum zde bylo k dispozici na adrese http://aero.blueforum.cz/14957/ ale vzhledem k nezájmu jsem ho nechal "vyšumět" a nahradil ho touto diskuzí :-)

Karel KT reaguje:

16.2.2014 (10:48)X

Dobrý den pane Štěpáne. Fórum není úplně to, co jsem myslel. jednak není tak přehledné a jednak u fóra má každý pocit, že tam může napsat, kde jakou kravinu a pak to tak vypadá. Osobně neznám jediné fórum, kde by se účastníci striktně drželi tématu, čímž se fóra stávají nepřehlednými. I to je možná důvod, proč časem vyšumí.

Měl jsem spíše představu vytvořit na stránkách (aerocarclubu.cz) novou rubriku, kde by bylo možné položit krátký dotaz na který by bylo možné krátce a jednoznačně odpovědět. Otázky a odpovědi by byly hned pod sebou na jedné stránce. Ideální by bylo, kdyby si pak člověk mohl právě dle modelu a roku výroby (který by se musel vždy zadat) vyfiltrovat, co potřebuje. Nevím ale co vše by to obnášelo technicky , ale je mi jasné, že by s tím bylo asi dost práce. Jednak s editací otázek a jednak s editací odpovědí, protože předpokládám, že by se musely hlídat, aby odpovídaly na otázku.

V podstatě by to bylo velmi podobné těmto stránkám, jen otázky by byly např na jednu řádku a vždy by musell být uveden typ a rok (nebo rozmezí roků). Je to jen nápad. S pozdravem Karel KT

Štěpán reaguje:

16.2.2014 (15:36)X

Aha, já jsem to předtím nepochopil, Vy myslíte vytvořit takovou rubriku na stránkách ACC. V tom případě to musíte mířit jinam :-D Pěkný den.

Karel reaguje E-mail:

16.2.2014 (15:40)X

Asi takhle: Aerovkář je prakticky nascanován, teď čekám na dodavatele techniky stránek, aby vyřešil možnosti zobrazení, zatím se mu nedaří. S nějakým forem otázek a odpovědí je taktéž počítáno. Problém je se spolehlivostí informací. Pamětníci už nejsou. Když byli a na něco jsme se ptali, odpověď bývala nejasná, typu "tak to také mohlo být". Nejvíc lze poznat ze starých fotek, ty má klubovní archivář ing. Jičínský a dostupné jsou prakticky jen ty, které zveřejnil ve své knize "Automobily Aero a jejich doba". Technické záležitosti jakž takž jasné jsou, tyhle detaily jako ty kapsy už méně. Každopádně, než se nějaké forum rozběhne, případné otázky, případně s fotkami, mi napište na mail (co se týče cinkáčů). Buďto budu vědět, nebo se zeptám dalších.

Karel reaguje E-mail:

16.2.2014 (16:53)X

Jo a dodatek: Zatím je na stránkách obsah Aerovkáře http://www.aerocarclub.cz/obsah/aerovkar-obsah-vsech-cisel-16.html

Najdete-li tam něco, co byste mohl potřebovat, napište a pošlu Vám to číslo mailem, než to dostanu na ty stránky.

Odpovídáte X

14.2.2014 (20:48) Odpovědět # X
Karel E-mail

Karel reaguje E-mail:

16.2.2014 (15:30)X

Akci ruším, 3/1970 nalezeno.

Odpovídáte X

11.2.2014 (19:56) Odpovědět # X
f.Z E-mail

Odpovídáte X

2.2.2014 (18:59) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Tomáš reaguje E-mail:

5.2.2014 (10:33)X

Děkuji za vyčerpávající odpověd.Nevěděl jsem jestli brzdový spínač pod pedál,nebo na levou stranu do prahu-táhový spínač-kdybyste nějaky ten táhlový dohledal,bylo by to fajn.Vím,že asi 100% original se mi asi už nepodaří udělat,ale chci se co nejvíce přiblížit době vzniku.A to brzdové táhlo,po pravdě jsem si myslel,že byli z drátu,i když dost často vidím lanka?Pak mi prosím napište na můj meil HaklT@seznam.cz jestli jste dohledal,jinak budu muset pohledat na burze.Děkuji a všem aerovkářům zdar.

Karel reaguje E-mail:

7.2.2014 (22:50)X

No, ocelový drát, ona to byla struna. Takže to oko na koncích se dělá blbě, bez nahřátí to praská.

Stauch jsou ti, které jsem měl na mysli, jen ani nevím, že i opravují.

Nějaký ten starý tahový spínač jsem někde měl, ale mně se víc líbí ten na pedál.

Odpovídáte X

31.1.2014 (21:25) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

30.1.2014 (17:49) Odpovědět # X
Tomáš

Odpovídáte X

15.1.2014 (12:06) Odpovědět # X
Jakub E-mail

Karel reaguje E-mail:

19.1.2014 (22:18)X

Máte-li na mysli setrvačníkové ložisko (je přiděláno na setrvačníku). pak kuličkové 6209. Pokud budete potřebovat výkresy nebo tak něco, napište.

Odpovídáte X

12.1.2014 (11:08) Odpovědět # X
Leos E-mail

Odpovídáte X

3.1.2014 (12:35) Odpovědět # X
Petr Eliáš

Odpovídáte X

2.1.2014 (19:22) Odpovědět # X
Oldřich Ulrich E-mail

Karel reaguje E-mail:

9.1.2014 (21:27)X

Oldo pamatuji. Byl to ucelený systém, kdy jsi v jednom klubu mohl za "štěničárnu" dostat 70 bodů, v jiném 15. Jako pomůcka dobré, ale zodpovědnost je vždy na pořadateli. Buďto chce mít podnik prestižní i mezi samotmými veteránisty (reportéry a TV zblbne jakýkoliv naleštěný paskvil "s příběhem"), pak na slušný stav dbá, nebo se zajímá o jiné věci, pak nedbá. Oba asi víme, kam jezdit, kam ne, proč.

Odpovídáte X

25.12.2013 (17:31) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

← Předchozí Strana 2 / 6, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz