Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Vzkazy, rady, porady


Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
21.5.2017 (17:21) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

14.5.2017 (12:17) Odpovědět # X
Zdeněk E-mail

Odpovídáte X

12.3.2017 (17:00) Odpovědět # X
Paul E-mail

Odpovídáte X

11.12.2016 (17:50) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

13.10.2016 (11:18) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Odpovídáte X

5.10.2016 (20:06) Odpovědět # X
Petr Š. E-mail

Petr reaguje E-mail:

6.10.2016 (08:38)X

Je, napište mi na mailovou adresu a dohodneme se. Tel. číslo nechci psát tak, aby bylo veřejně dostupné.

Napadla mě ještě jedna možná závada, které se mi stala, byla to porucha startéru, zlomená segrovka a trvale vystrčený pastorek. Zkuste bez svíček ručně točit motorem, pokud je pastorek v zubech, je to slyšet a cítit.

Mail: aero.petr@seznam.cz

P.

Odpovídáte X

2.10.2016 (13:19) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Karel reaguje E-mail:

13.10.2016 (22:22)X

Odpovídáte X

30.9.2016 (21:32) Odpovědět # X
Petr š. E-mail

Petr reaguje E-mail:

5.10.2016 (16:30)X

Něco podobného se mi u A30 stalo před měsícem. V mém případě to byl zničený distanční kroužek u ložiska předlohy.

Chce to zjistit kde závada může být a zda to začít rozebírat ze zadu vytažením motoru, nebo ze předu vytažením přední nápravy. Já jsem na to šel zezadu a již to mám opravené.

Odpovídáte X

9.8.2016 (11:21) Odpovědět # X
Paul E-mail

Paul reaguje E-mail:

9.8.2016 (11:29)X

Jen doplňuji, že ventilky to není, vyměnil jsem je. Tlak v u všech pneumatik klesá stejně, jsou asi pórovité (?), přestože jsou nové.

Odpovídáte X

29.6.2016 (16:57) Odpovědět # X
Paul E-mail

Karel reaguje E-mail:

30.6.2016 (21:03)X

U jedné aerovky jsem našel pákový brzdový spínač, umístěný pod pedálovou podlahou, na který působí přímo brzdový pedál. Je dost těžko přístupný, ale ten spínač vypadal dost dobově.

Odpovídáte X

16.6.2016 (21:38) Odpovědět # X
Petr K. E-mail

Odpovídáte X

30.5.2016 (08:17) Odpovědět # X
MUDr. Rebry Rudolf E-mail

Odpovídáte X

10.2.2016 (14:57) Odpovědět # X
Pavel

Pavel reaguje:

10.2.2016 (15:00)X

příspěvek patří jako odpověd Vláďovi, na dotaz, na výrobce rámečků světel....nějak se nepodařilo připojit jako odpověď k původnímu dotazu z 24.11.2015

Odpovídáte X

31.1.2016 (19:25) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Odpovídáte X

28.1.2016 (14:15) Odpovědět # X
Petr K E-mail

Odpovídáte X

20.1.2016 (21:51) Odpovědět # X
f.Z E-mail

Karel reaguje E-mail:

26.1.2016 (22:02)X

Domnívám se, že v oblasti chladiče se široká a úzká kastle neliší, ale musel bych to jít přeměřit.

Pavel reaguje:

29.1.2016 (14:43)X

První díl karteru byl na A500 a A1000 je stejný. Nápravy byly u malých aerovek vzájemně zaměnitelné, takže podvozek (vana) je rozměrově stejný. Jiná bude akorát kastle.

Petr reaguje E-mail:

29.1.2016 (20:09)X

Rozdíl u karoserie A500/662 a A1000 je v šířce, ta je u litru o 8 cm širší v místě opěradel sedaček a víka kufru. Naopak v místě čelního skla je šíře obou karoserii stejná.

Odpovídáte X

2.1.2016 (22:18) Odpovědět # X
Ludvik E-mail

Odpovídáte X

8.12.2015 (22:28) Odpovědět # X
Jirka

Odpovídáte X

8.12.2015 (22:22) Odpovědět # X
Karel E-mail

Odpovídáte X

24.11.2015 (16:14) Odpovědět # X
Vláďa E-mail

Odpovídáte X

6.10.2015 (10:23) Odpovědět # X
Petr Elias

Odpovídáte X

6.10.2015 (10:04) Odpovědět # X
Petr Elias

Odpovídáte X

16.9.2015 (11:54) Odpovědět # X
Petr

Karel reaguje E-mail:

19.9.2015 (22:01)X

Napište mi váš mail, pošlu výkres. Ty přepážky mohou být různé.

leoš reaguje E-mail:

7.11.2015 (18:50)X

Dobrý den. Mám dotaz,jestli máš výkres na 1OOO.Je tam nějaký rozdíl na 662.Jestli nenÍ tak,tak prosím pomoz a pošli.Dík.

Odpovídáte X

13.8.2015 (11:07) Odpovědět # X
Alen E-mail

Karel reaguje E-mail:

15.8.2015 (23:26)X

Dírou ve volantové tyči pod palubku, odtamtud ke klaksonu.

Alen reaguje:

16.8.2015 (08:54)X

Děkuji za informaci. Bylo by ještě možno upřesnit v jaké vzdálenosti od dělící stěny je otvor pro kablík v trubce vyvrtán, aby smyčka kablíku nebyla moc vidět? Původně totiž tento otvor mám PŘED dělící stěnou v motorovém prostoru a pokud bych to tak nechal, kablík bude překážet, a není to ani moc hezké. Děkuji za odpověď.

Karel reaguje E-mail:

20.8.2015 (20:44)X

U mně je to cca 2 či tři centimetry za koncem volantové konzole. Drát pak jde k ostatním drátům kolem pojistkové skřínky na houkačku.

Alen reaguje E-mail:

21.8.2015 (09:52)X

Děkuji.

Odpovídáte X

9.8.2015 (18:07) Odpovědět # X
Petr E-mail

Jindra reaguje:

20.8.2015 (08:01)X

Dělal je pan Július Kozolka, bohužel nějak ve svém ,,uklizeném" stole nemůžu najít kontakt :-(

Karel reaguje E-mail:

20.8.2015 (20:47)X

Odpovídáte X

3.8.2015 (19:18) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Karel reaguje E-mail:

8.8.2015 (21:09)X

V roce 1932 ty prolisy nemusely být spojité, jako později, u širokých karoserií. Tohle se málo předělávalo, takže kromě velkých oprav budou všechna provedení ještě původní.

Značka byla myslím osvětlena ze zadní svítilny "STOP"/Aero, na druhém blatníku bylo jen poziční světlo, dle dobových fotek.

Odpovídáte X

8.6.2015 (09:25) Odpovědět # X
Rudy E-mail

Odpovídáte X

28.5.2015 (08:46) Odpovědět # X
Tomáš E-mail

Vláďa Techl reaguje E-mail:

28.5.2015 (21:22)X

www.sroubmarek.cz

Šroubárna Hvězdonice - osobně jsem u nich podle vzorku objednal chromované dráty + matice. Výplet zajistil servis jízdních kol.

Jindra reaguje E-mail:

29.5.2015 (07:01)X

Pan Klouda - Plaňany, osvědčená firma, dodává komplet i s dráty.

Karel reaguje E-mail:

7.6.2015 (22:32)X

http://www.velohanousek.cz/

Dráty má a umí.

Záleží odkud jste.

Odpovídáte X

18.5.2015 (07:26) Odpovědět # X
Jan Zeman E-mail

Karel reaguje E-mail:

26.5.2015 (20:59)X

Zkuste Pepíka Kňourka na stránkách AeroCarClubu.

Radim reaguje E-mail:

27.5.2015 (13:03)X

Na nových stránkách Aeroklubu jsou v časopisech aerovkář které tam jsou i výkresy na celý výfuk. Minulý rok jsem dle těchto výkresů také vyfuk dělal.

Odpovídáte X

5.5.2015 (14:53) Odpovědět # X
Petr E-mail

Martin Kutina reaguje E-mail:

10.6.2015 (18:37)X

Petr reaguje E-mail:

1.7.2015 (14:02)X

Martine,

díky za radu, vyzkouším. Můžu poprosit o adresu prodejny? jsem Brňák, zajdu si tam.

Odpovídáte X

2.5.2015 (16:33) Odpovědět # X
Alen E-mail

Vláďa reaguje E-mail:

6.5.2015 (10:21)X

Kdysi jsem měl A500, kde byl litý volant s provrtaným středem a tlačítkem Bosch uchyceným kovovou páskou na příčku volantu. To auto bylo původní, tak předpokládám, že to tak dělala fabrika. Teď jsem měl v ruce stejně vrtaný volant pro 662.

Odpovídáte X

9.4.2015 (21:31) Odpovědět # X
Karel E-mail

Petr reaguje E-mail:

19.4.2015 (19:31)X

Já jsem si širokou zadní nápravu nechal opravit v Brně. Bylo to v roce 1988 a ten svářeč mi "nakapal" elektron, který jsem mu musel opatřit a nařezat na centimetrové pásky.

Na pravě straně zcela chyběl držák listového péra a on to udělal i s otvorem na čep, který jsem nemusel vůbec opracovat.

Ale to nejdůležitější je, že to pořád drží a mám od opravy najeto více než 10 tis. km.

Co naopak nedoporučuji nechat svařovat jsou kartery na motor A1000. Ve slitině je něco, co při ochlazování po svařování začne probublávat a potom tudy teče voda z chladiče, mluvím o 1. dílu, napojeném na chladič.

Odpovídáte X

1.3.2015 (09:10) Odpovědět # X
Roman

petr eliáš reaguje E-mail:

3.3.2015 (09:32)X

větší hlavní trysku ,šroubkem na bohatost to je málo

Jirka reaguje:

15.3.2015 (17:14)X

Neměl by tam být Solex 30 ?

Petr reaguje E-mail:

21.3.2015 (17:13)X

V jedné dobové knížce doporučují pro A50 hlavní trysku 150 a k tomu hlavní vzdušník 250, ve druhé 145 a hlavní vzdušník 220.

Já to dělám tak, že karbec osadím podle tabulky a potom zkouším a měním hlavní trysku za menší.

Například u A30 místo tabulkové hlavní trysky 135 jezdím na trysku 110. Stejnou mám i u A1000.

Ten Solex 35 je správná velikost, pokud jezdíte na jeden karburátor, ale dá se použít i Solex 30. Myslím, že ty se původně dávaly dva.

Renovoval jsem kdysi i Felicii a seřídit dva karburátory bez pomocného zařízení nelze. To je zobrazeno a popsáno v příručce k těmto vozům a měří podtlak v sání, ten musí být u obou stejný, jinak se motor nedá seřídit. Nepomohla ani zkušená obsluha Paltestu.

Odpovídáte X

25.2.2015 (21:48) Odpovědět # X
Roman

Karel reaguje E-mail:

27.2.2015 (21:11)X

Obvykle se tradovalo, že střílení do karburace - chudá směs. Viděl bych to takhle zdáli spíše na tu karburaci, než na elektriku.

Odpovídáte X

31.1.2015 (21:38) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

9.1.2015 (13:19) Odpovědět # X
Milan E-mail

honza w. reaguje E-mail:

13.1.2015 (21:24)X

já tam třeba mám dřevo :)

Karel reaguje E-mail:

16.1.2015 (21:15)X

Výkres neexistuje. Jednou jsem takový sakra prorezavělý plech kdysi viděl. Zezhora měl "šlic" na sklo, po stranách pasoval do stojek skla, dole byl otevřený a seděl na kastli přes koženkový kedr. Výška vprostřed maximálně 2 cm. Dalo by se to nakreslit a naohýbat. Většina lidí má dnes raději to dřevo.

HONZA W. reaguje E-mail:

22.1.2015 (09:00)X

on i ten plech je přes dřevo - aspoň na mojí 500 jo :)

Jirka reaguje:

29.1.2015 (13:11)X

Zkuste to na: http://www.renovet.cz/ , dle jejich e-shopu by to nemuselo být ani moc drahé. Hodně zdaru

Odpovídáte X

30.12.2014 (14:26) Odpovědět # X
Marek E-mail

gsxrfun reaguje E-mail:

5.1.2015 (10:46)X

Já jsem koupil 80x100x12 a nechal jsem stočit na soustruhu náboj a vše funguje. Když jsem to rozebral bylo tam v jednom náboji už gufero také 80x100x12 a mělo sundanou gumu z vnějšku gufera mohlo tam být tak 30let ale zkoušel jsem to samé a i tak mi tam gufero nešlo tak jsem to řešil tím soustružením.

Odpovídáte X

24.12.2014 (19:06) Odpovědět # X
Admin

Odpovídáte X

9.12.2014 (18:45) Odpovědět # X
alen E-mail

Odpovídáte X

26.11.2014 (08:35) Odpovědět # X
Václav Ríha E-mail

Odpovídáte X

5.11.2014 (20:48) Odpovědět # X
Jakub paveza E-mail

Jirka reaguje:

10.2.2015 (13:34)X

....a pak to prodám jako rozdělanou renovaci po tatínkovi..... dost dobrý....

Odpovídáte X

12.10.2014 (00:16) Odpovědět # X
vlado E-mail

Karel reaguje E-mail:

12.10.2014 (22:39)X

Na třicinu výkres nemám (kolega Kňourek, viz stránky klubu), ale na cinkáče je jako materiál na výkrese uvedena "ocelolitina", bez dalších poznámek.

Odpovídáte X

25.9.2014 (12:59) Odpovědět # X
Pavel Dreiseitl E-mail

Odpovídáte X

18.9.2014 (21:29) Odpovědět # X
Karel E-mail

Gsxrfun reaguje E-mail:

23.9.2014 (06:55)X

Děkuji. Myslel jsem zda tento filtr na fotce se opravdu dával na Amal v Aero 30.

http://gsxrfun.rajce.idnes.cz/2009.19.09.-AeroJizda_Cernosice/#P9190070.JPG

Odpovídáte X

10.9.2014 (23:46) Odpovědět # X
Gsxrfun E-mail

Odpovídáte X

31.8.2014 (16:17) Odpovědět # X
Petr E-mail

Honza reaguje E-mail:

31.8.2014 (17:48)X

Moc děkuji za informace,ten můj karburátor je asi z Minora a já tam mám jen tři trysky a vzduchovou přívěru. Věřím že to bude fungovat. Ještě k těm sedadlům na Aero. Já jsem koupil Aero 30 sport s přednímy sedadly asi ze škody MB 1000 a jedno originál přední jsem dostal navíc. Tak jsem

podle originálu vyrobil nové a ty péra jsem použil z té tisícovky. Je možné použít též staré drátěné matrace.

Odpovídáte X

30.8.2014 (19:09) Odpovědět # X
Honza E-mail

Odpovídáte X

25.8.2014 (12:19) Odpovědět # X
Petr E-mail

Marek reaguje E-mail:

4.9.2014 (07:26)X

Pružiny sedadel i pružinové rámy udělají u Zabřehu na Moravě.e-mail na fy info.matrace@mkrplus.cz

Odpovídáte X

17.8.2014 (18:42) Odpovědět # X
Pavel E-mail

Odpovídáte X

Strana 1 / 6, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz