Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
1.3.2015 (09:10) Odpovědět # X
Roman

petr eliáš reaguje E-mail:

3.3.2015 (09:32)X

větší hlavní trysku ,šroubkem na bohatost to je málo

Jirka reaguje:

15.3.2015 (17:14)X

Neměl by tam být Solex 30 ?

Petr reaguje E-mail:

21.3.2015 (17:13)X

V jedné dobové knížce doporučují pro A50 hlavní trysku 150 a k tomu hlavní vzdušník 250, ve druhé 145 a hlavní vzdušník 220.

Já to dělám tak, že karbec osadím podle tabulky a potom zkouším a měním hlavní trysku za menší.

Například u A30 místo tabulkové hlavní trysky 135 jezdím na trysku 110. Stejnou mám i u A1000.

Ten Solex 35 je správná velikost, pokud jezdíte na jeden karburátor, ale dá se použít i Solex 30. Myslím, že ty se původně dávaly dva.

Renovoval jsem kdysi i Felicii a seřídit dva karburátory bez pomocného zařízení nelze. To je zobrazeno a popsáno v příručce k těmto vozům a měří podtlak v sání, ten musí být u obou stejný, jinak se motor nedá seřídit. Nepomohla ani zkušená obsluha Paltestu.

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz