Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha Preference pražských tramvají
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
22.9.2015 (08:19) Odpovědět # X
Gagarin

Odpovídáte X

21.4.2015 (13:16) Odpovědět # X
Jakub E-mail

Odpovídáte X

16.3.2015 (07:26) Odpovědět # X
Gagarin

Grossák reaguje:

9.4.2015 (01:00)X

V tom s Vámi souhlasím. V rámci obnov signalizací by snad ke zlepšení mělo dojít. Palackého náměstí už obnoveno je, ale by by třeba vyměnit řadič a změnit software. Karlák nebude snadný, ale podle mě lze zlepšení dosáhnout a snad k tomu i dojde. horní Karlák je trochu jednodušší, takže tam snad ano. Štepánskou vidím jako nejmenší problém. Obě IPP už jsou po obnově, ale zoufalá. Pevný program. Pomohlo by zkrácení cyklu na 80 (s tím se "ale" omezuje kapacita SJM) a aspoň drobná dynamika prodlužováním dle TRAM ZC.

Shrnuto, něco se určitě zlepší, ale na šampus to hned tak nebude.

Odpovídáte X

15.11.2014 (16:44) Odpovědět # X
demon

Odpovídáte X

17.6.2014 (14:35) Odpovědět # X
Milan

Odpovídáte X

7.6.2014 (18:00) Odpovědět # X
Honza

Odpovídáte X

26.5.2014 (16:21) Odpovědět # X
Milan

Odpovídáte X

24.5.2014 (23:26) Odpovědět # X
demon

Odpovídáte X

13.5.2014 (18:50) Odpovědět # X
demon

Odpovídáte X

6.5.2014 (16:35) Odpovědět # X
gagarin

Grossák reaguje:

6.5.2014 (22:48)X

Ano. :) SPK je zkratka bývalé Státní plánovací komise, která seděla v současném sídle radnice Prahy 7. SSZ nábřeží Kapitána Jaroše - Dukelských hrdinů je hned vedle. Termínem SPK se už běžně označuje přímo ten semafor.

Odpovídáte X

1.5.2014 (09:44) Odpovědět # X
Milan

Odpovídáte X

27.2.2014 (08:46) Odpovědět # X
admin Petr

Odpovídáte X

2.2.2014 (02:53) Odpovědět # X
Štěpán E-mail

Grossák reaguje:

19.2.2014 (21:47)X

Jde nastavit všechno. Ale takový pevný cyklus by zdržel většinu tramvají z obou stran a většinu chodců (tedy papírově). TRAM dc přitom dnes projíždí plynule. Spíše myslím, že když už tam SSZ musí otravovat život, tak co nejméně. Že by se mělo nastavit normálně, nikoliv nepřátelsky. Nabízí se spousta úprav. Už žádná jednosměrná volna, začátky a konce volna pro TRAM v dostatečném trychtýři dle poctivě udělaných průzkumů, nouzové nárokování cyklického volna TRAM kamerou, třeba po dobu 3 minut od posledního přihlášení na kontaktu, snížení přefouknutých mezičasů. A třeba i zrušení KB, i když zde má svůj význam...

Odpovídáte X

Strana 1 / 31, celkem 400 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz