Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
10.10.2017 (18:47) Odpovědět # X
Kuba J

Ekos reaguje:

10.10.2017 (20:23)X

Pana autora Sejkoru nechápu ...

Sejk reaguje:

11.10.2017 (11:35)X

Pokud opravdu stojíte o vysvětlení, jsem pouze rád.

Připomenout onu nehodu je poměrně logický krok. Letiště Pardubice přímo uvádí typ letounu TU 204 a aerolinie, kterým se podobná nehoda stala předtím dvakrát a při třetím selhání už to stálo 5 lidí život. To není senzace, ale rekapitulace známých faktů, která se tohoto letiště přímo dotýkají - stejná společnost, tři nápadně podobné nehody, stejná letadla.

Nikdo tu nevolá po letecké nehodě, to v článku určitě nenajdete. Ale za pozornost stojí, že společnost v dané době nechala své stroje létat i přes opakující se zjevné technické nedostatky, což je v letecké dopravě hazard.

Věřím, že si rozumíme.

Kuba J reaguje:

11.10.2017 (12:11)X

Obávám se pane redaktore, že si spíše nerozumíme. Bráno jako zajímavost, ano, zajímavé to je. Ale z pohledu obyčejného cestujícího, který by třeba i uvažoval o letu do Moskvy z Pardubic to spíš působí negativně ve stylu "ježiši to co jsou ti, co havarovali, no s těma fakt nepoletím nikam", a pak radši letí z jiného letiště s jinou společností. S ohledem na fakt, že jde po 2 letech o obnovení spojení mezi Pardubicemi a Moskvou bych čekal článek v trochu jiném duchu. Ne 2 velké odstavce o nehodě a na závěr maličký odstaveček, že se začalo létat.

Dejvos reaguje:

11.10.2017 (13:44)X

Médiím jde především o senzaci, jako bys to neznal...

Sejk reaguje:

11.10.2017 (14:35)X

Ano, obávám se, že nerozumíme. Ale znovu to samé sem snad psát snad nemusím. Jen prosím nezaměňujte si zpravodajství a reklamu společnosti EBA. Není to to stejné, ale nejste v tom sám.

Odpovídáte X

Zpět do knihy

Kniha od BlueBoard.cz