Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Návštěvní kniha - vzkazy, rady a náměty čtenářů tohoto webu
Přidat vzkaz »
← Předchozí Strana 2 / 35, celkem 240 příspěvků  Další → RSS
15.1.2017 (11:07) Odpovědět # X
Zdeněk E-mail

Odpovídáte X

12.1.2017 (19:14) Odpovědět # X
Václav E-mail

jawarmaniak reaguje:

28.1.2017 (06:01)X

Jelikož číslo motoru i rámu bylo stejné, je jasné, že motor původní není.

Odpovídáte X

9.1.2017 (21:45) Odpovědět # X
Zdeněk E-mail

jawarmaniak reaguje:

11.1.2017 (17:07)X

tak mi napište

Odpovídáte X

8.1.2017 (06:27) Odpovědět # X
Zdeněk Havlíček E-mail

jawarmaniak reaguje:

9.1.2017 (16:54)X

Zdravím, zkuste si nejdříve projít tento článek, věřím, že tam bude zodpovězeno vše, co potřebujete.. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html

Zdeněk reaguje E-mail:

13.1.2017 (09:36)X

Mohl bych vám zavolat, chtěl bych vás poprosit o pomoc s tou renovací a nejsem si v tom jistý jak postupovat, nerad bych něco pokazil. Díky Zdeněk.

Odpovídáte X

12.12.2016 (19:00) Odpovědět # X
Radek E-mail

jawarmaniak reaguje:

3.1.2017 (11:08)X

Nový čep neseženete. Buď sehnat lepší nebo navařit třeba tvrdokovem. Vypínací tyčku sehnat nebo vyrobit z kulatiny a konce zakalit

Odpovídáte X

31.10.2016 (17:52) Odpovědět # X
Langoš E-mail

jawarmaniak reaguje:

3.1.2017 (11:07)X

jiný počet pouzder a jiné pružiny. Rozměry i zdvih jsou stejné

Odpovídáte X

7.8.2016 (20:41) Odpovědět # X
Petr E-mail

Odpovídáte X

Kniha od BlueBoard.cz