Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Diskuze
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
3.9.2016 (00:25) Odpovědět # X
mortarman

Duke reaguje:

4.10.2016 (12:46)X

Bohužel nic nechystám. Tyhle nové technologie jdou už tak nějak mimo mě, hlavně proto, že je tam nutnost modelovat v 3DS Maxu a podobných programech. Navíc do Chasera tu mám pořád spoustu nedodělaných věcí a já ani nemám čas, abych je dotáhl... Zahrej si ETS2, tam je spousta silnic moje výroba a brzo přibudou v novém DLC další ;-)

Odpovídáte X

26.7.2015 (17:21) Odpovědět # X
Harry

Duke reaguje:

11.10.2015 (16:06)X

Myslíš jako oficiální pokračování od Cauldronu? Koncept k němu existuje a dokonce jsem měl možnost do něj nahlédnout. Samotní tvůrci se kdysi vyjádřili, že by pokračování rádi vytvořili. Bohužel se nenašel žádný investor, který by o hru měl zájem a její náročný vývoj zaplatil. A dnes - Cauldron bohužel už neexistuje, respektive již nevytváří velké hry. Jestli se to někdy změní, to nikdo neví. Já bych si to samozřejmě přál, protože Chaser by si to pokračování určitě zasloužil. Ale moc šancí tomu nedávám.

Druhá možnost je rozšíření původní hry o nové mise, na kterých se pracuje. Viz Chaser.cz a sekce projekty. Jenže jsem na to úplně sám a navíc už na to nemám tolik času. Takže kdo ví, kdy to dokončím :-/

Odpovídáte X

29.12.2012 (15:58) Odpovědět # X
Harry

Odpovídáte X

29.12.2012 (12:15) Odpovědět # X
Harry

Duke reaguje E-mail:

29.12.2012 (13:29)X

Zajímavé by to bylo. Ale vzhledem k mým časovým možnostem je velmi nepravděpodobné, že bych se do něčeho takového pustil. Stejně už do jiné hry, než je Chaser, dělat nic nechci. A ani ten Chaser už nemá tak dobré vyhlídky na to, že do něj ty své projekty někdy dodělám... Takže to zkus třeba ty ;-)

Odpovídáte X

9.12.2012 (08:43) Odpovědět # X
Miki

Duke reaguje E-mail:

9.12.2012 (13:46)X

Bohužel s importem modelů do Chasera nemám žádné zkušenosti. Ale všechny modely pro Chasera jesou tvořené v 3D Max Studiu a ten 3DS to MSH je právě určený výhradně pro tento modelovací software. Nikdy jsem to ale nezkoušel.

Odpovídáte X

9.12.2012 (08:33) Odpovědět # X
Miki

Odpovídáte X

8.12.2012 (13:56) Odpovědět # X
Miki

Duke reaguje E-mail:

8.12.2012 (21:06)X

Bohužel v GTK Radiantu už jsem strašně dlouho nedělal a vůbec nemám ponětí, jestli je někde nějaký kvalitní tutorial. Určitě někde něco bude, ale fakt nevím kde :-/

Odpovídáte X

17.11.2012 (12:07) Odpovědět # X
lumair

Odpovídáte X

16.11.2012 (21:33) Odpovědět # X
lumair

Duke reaguje E-mail:

17.11.2012 (09:24)X

To vypadá opravdu luxusně. Pěkná práce! Bude to MP nebo SP?

Odpovídáte X

28.10.2012 (03:30) Odpovědět # X
cudaker E-mail

Odpovídáte X

25.9.2012 (11:22) Odpovědět # X
Tyfko

Odpovídáte X

23.9.2012 (20:16) Odpovědět # X
Tyfko

Duke reaguje E-mail:

24.9.2012 (09:29)X

Ok, tak fajn. Snad to pomůže. I když nevím, že by se dalo udělat, aby se ten sníh takhle renderoval. Vždycky byl jen do určité výšky. Každopádně jak jsi mi to posílal na mail, tak se mi to nepodařilo stáhnout. Takže to dyštak pošli znovu, kdyby jsi měl nějaké další problémy ;-)

Odpovídáte X

23.9.2012 (13:25) Odpovědět # X
Tyfko

Duke reaguje E-mail:

23.9.2012 (19:35)X

Těžko říci - těch příčin může být mnoho. To bych asi musel vidět a trochu se v tom pohrabat ;-)

Odpovídáte X

23.9.2012 (13:22) Odpovědět # X
Tyfko

Odpovídáte X

23.9.2012 (08:18) Odpovědět # X
Tyfko

Odpovídáte X

31.8.2012 (21:25) Odpovědět # X
lumair

Odpovídáte X

13.6.2012 (19:03) Odpovědět # X
Tyfus

Odpovídáte X

12.6.2012 (03:54) Odpovědět # X
Shawn

Odpovídáte X

15.5.2012 (09:44) Odpovědět # X
Tyfus

Duke reaguje E-mail:

16.5.2012 (23:41)X

Pokud to bude stát za to, tak klidně ;-)

Odpovídáte X

13.4.2012 (20:49) Odpovědět # X
Cratoz

Odpovídáte X

13.4.2012 (18:19) Odpovědět # X
Cratoz

Odpovídáte X

13.4.2012 (18:18) Odpovědět # X
Cratoz

Odpovídáte X

7.3.2012 (04:04) Odpovědět # X
Baz|Ko E-mail

Odpovídáte X

3.3.2012 (02:47) Odpovědět # X
Oni E-mail

Duke reaguje E-mail:

7.3.2012 (00:51)X

I do not understand your question...

Odpovídáte X

1.3.2012 (08:44) Odpovědět # X
Oni E-mail

Duke reaguje E-mail:

2.3.2012 (17:47)X

You must created "material" for these new textures - Chaser/scripts/materials/... Look to this folder for example of other texture materials. All new textures must have also material script for definition properties.

Odpovídáte X

13.2.2012 (10:11) Odpovědět # X
PePH

Duke reaguje E-mail:

13.2.2012 (11:52)X

No, v Radiantu už jsem netvořil hezky dlouho. Naposled jsem v něm zkoušel dělat něco pro Quake 4, ale už to nebylo ono. Několik let se tu již věnuji jen Chaserovi a ten má svůj vlastní editor, který je oproti Radiantu mnohem přehlednější a líp se v něm pracuje.... ;-)

Ale pokud ti jde o to, zda je lepší dělat modely externě nebo dotyčné objekty modelovat přímo v editoru pomocí brushů, tak na to je snadná odpověď. Z brushů se dají dělat víceméně spíše jen hlavní části mapy. Myslím tím zdi, budovy, okolní prostředí. Ale pokud chceš nějaké detailnější a složitější modely, napřáklad auta, bedny a jiné menší objekty, je vždy lepší udělat si model v modelovacím programu. Ono z těch brushů se dá samozřejmě taky ledasco vymodelovat, ale nikdy to nebude vypadat moc hezky, nehledě na to, že spousta brushů na jednom místě není zrovna ideální kvůli optimalizaci...

Odpovídáte X

30.12.2011 (18:46) Odpovědět # X
Vedro

Duke reaguje E-mail:

30.12.2011 (20:50)X

No jo, to v té době nebylo tak podstatný. Dříve šlo hlavně o to mydlit se hlava nehlava :D Dnešní hráči jsou holt moc nároční a chtějí toho moc. Chaser je už prostě zastaralý a ten jeho engine zaostalý, to je fakt a nic s tím nenaděláme. Ale o toho mám radši. Popravdě dnešní hry mě už tolik nebaví - prostě mě až na pár vzácných výjimek nijak neoslovují.

Duke reaguje E-mail:

30.12.2011 (20:53)X

Kooperace je trend posledních let. Je to zajímavý nápad, ale osobně si neumím představit, že bych hru procházel s někým dalším. Já mám holt raději staromódní singl :-)

Odpovídáte X

30.12.2011 (14:38) Odpovědět # X
Vedro

Duke reaguje E-mail:

30.12.2011 (17:31)X

Možná proto, že jsou to chyby, který se prostě nedají běžným způsobem opravit. Tohle je už problém v samotným kódu hry, a zdrojový kód bohužel Cauldron nikdy nevypustil. A i kdyby ho dodatečně vydal, tak já osobně bych si s tím stejně nevěděl rady. To by musel naštudovat a opravit nějaký programátor, co těmhle věcem rozumí. Já se vyznám tak akorát v tvorbě map ;-) Každopádně já multiplayer prakticky nehraju - pro mě je Chaser nejlepší hrou hlavně kvůli příběhu a atmosféře.

Co se týče těch scriptů - no, musíš to brát tak, že v tý době holt hry neuměly tolik věcí jako dnes. Ale i tak se s tím pořád dá udělat celkem slušná mapa. Co máš přesně na mysli, že ti tam chybí?

Odpovídáte X

24.12.2011 (00:08) Odpovědět # X
DavidK

Odpovídáte X

11.12.2011 (14:31) Odpovědět # X
madqwert

Odpovídáte X

Strana 1 / 10, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz