Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Návštěvní kniha
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Home
Vzkaz
[ ? ]
 
  Opište:
Strana 1 / 2, celkem 59 příspěvků  Další → RSS
18.10.2016 (23:12) Odpovědět # X
seidl E-mail

radislav wimmer reaguje E-mail:

25.10.2016 (23:12)X

Zdravím, mechanické dvouramenné jsem koupil od firmy Viesmann. Jeho nevýhodou je brzké selhání přestavníků s tlumiči při stavění. V království jsme tyto přestavníky nahradili servo pohonem a máme klid. Na Vaše stránky jsem se díval a opravdu máte zajímavé vychytávky.

Wimmer R.

Odpovídáte X

29.1.2016 (20:31) Odpovědět # X
Regist E-mail

Radislav Wimmer reaguje:

29.2.2016 (21:55)X

Ahoj, záleží na tom jaké lokomotivy budeš na kolejišti používat. Pokud jenom krátké motorové, tak stačí 350mm. Pokud půjdeš do většícha parních, tak 550mm a více.

Odpovídáte X

30.9.2015 (23:50) Odpovědět # X
Radislav Wimmer E-mail

Odpovídáte X

2.9.2015 (13:53) Odpovědět # X
Emil Vávra

Odpovídáte X

31.5.2015 (20:06) Odpovědět # X
Ludek E-mail

Radislav Wimmer reaguje E-mail:

1.6.2015 (22:29)X

Ahoj, napiš mi prosím na uvedený mail a tam se domluvíme...

Radislav Wimmer reaguje:

1.6.2015 (22:31)X

wze@seznam.cz

Odpovídáte X

14.2.2015 (21:34) Odpovědět # X
Adam-Howky

Odpovídáte X

8.2.2015 (18:19) Odpovědět # X
Pepa E-mail

Odpovídáte X

29.8.2013 (15:00) Odpovědět # X
Antonín E-mail

Radislav Wimmer reaguje:

10.9.2013 (23:16)X

Původní točnu jsem měl předělanou z tříkolejnicové od Merklinu. Někde jsem ji sehnal na inzerát za tisíc korun. Teprve až jsem si ušetřil trochu peněz, tak jsem si koupil točnu od Roca, ale to mi už bylo přes čtyřicet...

Odpovídáte X

17.7.2013 (08:34) Odpovědět # X
Adam-Admin

Odpovídáte X

12.7.2013 (13:14) Odpovědět # X
Martin Javorský E-mail

Odpovídáte X

4.6.2013 (14:44) Odpovědět # X
Adam E-mail

kroupahans reaguje E-mail:

28.7.2013 (13:47)X

ADAM: To máš výhodnější si koupit nebo postavit za stovku obvod modelového zastavení, a máš to pro každou soupravu aniž bys do ní musel zasahovat.

Odpovídáte X

27.5.2013 (15:46) Odpovědět # X
Ing.Miroslav DRNEC E-mail

Radislav Wimmer reaguje:

10.9.2013 (23:20)X

Dobrý den. přeji také hodně modelářských úspěchů do vaší stavby a jsem rád, že nejen Vám mohu trochu pomoci a poradit. S pozdravem Wimmer R.

Odpovídáte X

21.4.2013 (16:38) Odpovědět # X
Adam E-mail

Odpovídáte X

18.4.2013 (13:36) Odpovědět # X
Adam-Howky

Odpovídáte X

11.4.2013 (14:51) Odpovědět # X
Adam E-mail

Odpovídáte X

20.3.2013 (10:56) Odpovědět # X
vlk E-mail

Adam-Howky reaguje:

24.3.2013 (14:01)X

Modely jsou na 12 V.

Takže bude potřeba udělat z napětí 24V napětí 12 V

A nebo sehnat trafo FZ1

Radislav Wimmer reaguje:

24.3.2013 (22:54)X

Ano je to přesně tak. Ideální je trafo na 10-12V a 2 a více ampér.

Odpovídáte X

28.2.2013 (08:14) Odpovědět # X
Radislav Wimmer

Odpovídáte X

20.2.2013 (21:27) Odpovědět # X
Jarek E-mail

Odpovídáte X

6.11.2012 (22:46) Odpovědět # X
kroupahans E-mail

Odpovídáte X

5.11.2012 (15:52) Odpovědět # X
Martin E-mail

Radislav Wimmer reaguje:

24.11.2012 (16:20)X

Ahoj Martine, patinu provádím větěinou vodovými barvami agama, odstíny černá, rez, barva pneumatik, olej. Používám k tomu stříkací pistoli a malý kompresor. Taká by to šlo tzv. fixírkou a foukat vlasními silami...pusou.

Ahoj a hodně zdaru při patinování. Hodně užitečného najdeš i na stránkách Houmrovy vlaky.

Odpovídáte X

1.11.2012 (20:35) Odpovědět # X
Martin E-mail

Radislav Wimmer reaguje:

3.11.2012 (21:45)X

Ahoj Martine, díky za pochvalu i přízeň, jsem rád pokud moje stránky mohou posloužit dalším a dalším modelářům co by inspirace. Tak ať se daří a pokud budeš potřebovat, tak se ptej.

Ahoj Radek W.

Odpovídáte X

1.9.2012 (11:09) Odpovědět # X
vašek E-mail

Raddislav reaguje:

2.9.2012 (00:11)X

V seznamu součástek pro tento obvod jsou ty správné tranzistory (na prvním listu) a seženeš je u firmy Buček na Vranovské. GM je cizina a tam o těchto věcech nemají ani páru.. Jinak kolega z czechelektro ( viz odkazy) vám klidně postaví hafo těchto obvodů bez shánění součástek a přitom to vyjde levně a kvalitně. Ať se také daří. Radek W.

Odpovídáte X

29.8.2012 (23:18) Odpovědět # X
Raddislav

Odpovídáte X

29.8.2012 (12:33) Odpovědět # X
Pavel

Odpovídáte X

6.7.2012 (13:56) Odpovědět # X
ovlaky E-mail

Raddislav reaguje:

7.7.2012 (23:47)X

Světelná návěstidla mám od firmy Rotter Model a lampy od dominika mají smd diody a jsou ještě celé zalité, takže ani nejsou vidět, ale jsou opravdu malé...

ovlaky reaguje E-mail:

25.8.2012 (22:15)X

Dobrý večer. Kde jste sehnal svítící tlačítka na ovládací panel kolejiště? Děkuji.

Raddislav reaguje:

28.8.2012 (01:00)X

Před mnoha lety ve výprodeji v Praze jsem jich vzal přes 200ks. Původně byly na telefonní žárovky, ale já si to předělal na ledky. Sehnat je dnes je prakticky nemožné, snad občas na modelbazaru či aukru...

Odpovídáte X

15.5.2012 (17:13) Odpovědět # X
Saša

Raddislav reaguje:

18.5.2012 (00:23)X

Veškeré zabezpečení a ovládání mám řešené pomocí telefonních relé, takže i ta návěstidla se ovládají pomocí jejich kontaktů. Samozřejmě tam lze navolit veškeré možné návěsti včetně bílé a blikací bílé. Vše je dosti složitě zapojeno, protože jsou zde návěstidla na sobě závislá. No a pak také mám i mechanická návěstidla v Jedlové.

Ahoj Radek

Odpovídáte X

20.4.2012 (12:01) Odpovědět # X
Janek E-mail

Raddislav reaguje:

23.4.2012 (00:00)X

Mám tam tlačítka dvě, červené a zelené. Zeleným aktivuji relé které mi sepne svými kontakty trakci do kolejí a všude možně, no a červeným, které je na každém panelu sepnu pomocné relé, které svým kontaktem rozepne právě to relé trakční spínané zeleným tlačítkem.

Díky a ať se tio daří. Radek W.

Janek reaguje E-mail:

23.4.2012 (16:09)X

Neměl by jste prosím schéma? Můj mail: mistrvlekar@seznam.cz

Děkuji za ochotu

kroupahans reaguje:

26.4.2012 (20:15)X

Fungovat bude i obyčejné "stykačové" zapojení viz zde: obrázek b) http://www.4-construction.com/up/images/featured/slideshow/792/Zakladni_obvody_se_stykaci_3.png S1 je rozpínací červené (STOP) tlačítko, S2 spínací (start) tlačítko. Kontakt Q1 je samopřídržný spínací kontakt relé Q1

Odpovídáte X

15.4.2012 (15:27) Odpovědět # X
Matyáš Reichert E-mail

Odpovídáte X

15.4.2012 (15:25) Odpovědět # X
Matyáš Reichert E-mail

Raddislav reaguje:

22.4.2012 (23:56)X

Jel i na stanovišti. Mám z jeho akcí pořízen nejeden video záznam a také je nabízím k prodeji. Na velkém kolejišti v kulturáku ho teď pomalu učíme jezdit, tak snad bude brzy brázdit těch našich 600 metrů kolejí...

Ahoj Radek

matyas reichert reaguje E-mail:

23.4.2012 (18:54)X

Ahoj Radku, víte že Albatros ted nejezdí? jestli o nem vite nejake nove info date mi vedet? dekuji Matyas

Odpovídáte X

13.4.2012 (00:11) Odpovědět # X
jakuceli E-mail

Raddislav reaguje:

22.4.2012 (23:38)X

Ahoj Jakube, díky za slova chvály a co se týče togho regulátoru, tak je pravda že se to s FZ1 nedá vůbec srovnat. Tady ti to krásně jede od minima a stačí bohatě i 10V trafo( max 16V) . Mašinky nejsou formule a tak to napětí bohatě stačí. Stejně tak pokud máš malé kolejiště můžeš používat upravenou FZ1 na pulzní řízení, uvidíš ten rozdíl. Hodně modelářských úspěchú přeje Radek W.

kroupahans reaguje E-mail:

26.4.2012 (20:17)X

Pro přestavbu FZ1 na impulsní regulátor jsem sestavil návod, Viz zde http://czechelektro.ic.cz/index.php?id=38&n=uprava-transformatoru-fz1-pro-zeleznici

Odpovídáte X

Kniha od BlueBoard.cz