Nápověda pro psaní příspěvků.

Smazání příspěvku

Jako autor příspěvku si můžete nechat poslat odkaz pro smazání příspěvku na svůj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy můžete smazat příspěvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:
Kniha Doupovské dráhy
Jméno
Heslo (?)
E-mail
Vzkaz
[ ? ]
  Opište:
← Předchozí Strana 2 / 30, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
17.10.2013 (14:55) Odpovědět # X
alkoholik

Severočeské dráhy - Doupovská reaguje:

17.10.2013 (15:32)X

Pivo bude točené a sudů bude tolik, že ani alkoholikův pověstný kelímek nevyschne :-)

Odpovídáte X

11.9.2013 (10:21) Odpovědět # X
Jiří Frajt E-mail

Kadanak reaguje:

12.9.2013 (12:43)X

Vyvera skoro presne mezi Obrovicemi a Zebletinem (podle starych map). Od Obrovic je to jen pul kilometru,skoda ze se nevyjednala nejaka vyjimka alespon na tento den . Obrovice se pristi rok pricleni k Radonicim , pramene se to netyka- takze zustane asi 100m za hranici voj prostoru . Proc si ho chteji vojaci nechat ? Co z neho maji ? To vi jen oni.....

Odpovídáte X

2.9.2013 (13:11) Odpovědět # X
Kadanak

Severočeské dráhy - Doupovská reaguje:

4.9.2013 (16:14)X

Do Rohozce pojede motorový vůz a vlek, v Rohozci budou připravené různé trasy turistických pochodů, mobilní hospoda, možnost návštěvy historického Vojnínského mlýna a další. Podrobnosti ještě přineseme

Kadanak reaguje:

10.9.2013 (13:31)X

bude mozny se podivat i do Obrovic na pramen kyselky?

Odpovídáte X

26.8.2013 (15:31) Odpovědět # X
štěpán

Severočeské dráhy - Doupovská reaguje:

4.9.2013 (16:16)X

Bohužel u obou otázek je momentálně odpověď ne.

Vojáci tentokráte jeli do Podbořan z důvodu vyšších nápravových tlaků a přechodnosti vlaku. Dřevo se momentálně těží v jiné lokalitě a je nakládáno ve Stráži n. O.

Odpovídáte X

26.8.2013 (11:09) Odpovědět # X
qwerty

Odpovídáte X

20.8.2013 (19:50) Odpovědět # X
český Honza

Pivař reaguje:

20.8.2013 (21:05)X

Honzo, že ty toužíš objíždět hospody v kraji a proto chceš změnit jízdní řád? Asi si nestačíš při přestupu naplnit kelímek xD. Také bych ti doporučil, aby sis pořídil brýle a netvrdil dokolečka totéž, co politici, že vlaky jezdí prázdné. Ono často ani není kam sednout... Že náhodou skoro nikdo nejede, když je venku +40, to snad pochopí každý, samozřejmě opět kromě politiků, kteří svět sledují z klimatizovaného offroadu. Přitom i v těch nejstrašnějších vedrech dráha přepravila skoro 200 lidí denně.

Asi nikdo netvrdí, že jízdní řád je naprosto nejideálnější ze všeho, ale při možnosti vše vyjezdit s jedním vozidlem, mnoho možností není. Argumentace s autobusy je slabá, jak morálka ODS, protože se stačí podívat, kolik cestujících opravdu vezou.

Odpovídáte X

19.8.2013 (14:23) Odpovědět # X
Kadaňák

Severočeské dráhy - Doupovská reaguje:

19.8.2013 (19:08)X

Vážený pane, více jak týden před uskutečněnou zvláštní jízdou v sobotu večer, viselo upozornění o zvláštním vlaku do Poláků. Bylo a úplně stejném místě, jako nyní visí upozornění na jiný zvláštní vlak (zvláštní vlaky) v rámci Císařského dne. Upřímně nás mrzí, že jste jej přehlédl, nicméně jsme toho názoru, že zhotovit upozornění ještě výraznější by se minulo účinkem a jízdní řád pravidelných vlaků by pak zanikl.

Odpovídáte X

7.8.2013 (19:31) Odpovědět # X
Radek Kanada E-mail

Odpovídáte X

2.8.2013 (18:04) Odpovědět # X
Krupčan

Odpovídáte X

1.8.2013 (12:42) Odpovědět # X
Urby

mj reaguje:

6.8.2013 (12:18)X

Me to nepali , jen se mi zda 12 korun za 3 km moc . pro nekoho kdo jede vlakem jednou za rok to nic neznamena ,ale kdyby to bylo levnejsi tak by vlakem zacali jezdit i vesnicani a treba by pak jednou zacali jezdit vlaky denne.Pri tyhle cene pojede vetsina lidi autem ,vzlast kdyz jich bude vic. Zelinu jsem uvedl jen jako priklad . pamatuju si jak jsme jezdili asi pred 20 lety na Hradec na koupaliste ,jezdilo nas vzdycky 10-20 lidi plus dalsi vesnicani se kteryma jsme naplnili vlak.Pri dnesnich cenach jezdi vsichni autem a kdo nemuze tak jede busem. Podle me je lepsi svest 10 lidi za 4 koruny nez 2 lidi za 12 korun .

Za tech 12 korun bych to videl tak do Radonic

mj reaguje:

6.8.2013 (12:54)X

Meli by jste snizit ty ceny , ptal jsem se nekolika lidi z VIlemova jestli s vami jezdi a oni mi rekli proc by to delali ,kdyz jezdite za stejnou cenu jako autobus ,ale dvojnasobnou dobu.

Meli by jste se snazit prilakat co nejvic lidi ,takhle to vypada ze dostanete penize od sponzoru a je vam jedno jestli mate plnej vlak nebo s vami jedou dva lidi.

Jestli to neni tajny kolik % rozpoctu vam zaplati jizdenky?

Urby reaguje:

6.8.2013 (14:55)X

Za 12 korun do Radonic z Kadaně? To možná před těmi 20 lety jak zde uvádíte. Zajímalo by mě zda tyto Vaše komentáře píšete i na DP Chomutova a Jirkova, že za cestu dodávkou chcete platit 3,- neboť je rychlejší a jede kratší úsek oproti vlaku. Uvědomte si, že autobus je osvobozen od poplatků za dopravní cestu, která činí 7,- na kilometr, ne-li více. Uvádíte zde, že vlaky vozí 2 cestující... Nevím ale stačí se podívat do galerie na těchto stránkách a vlaky jezdí velice slušně obsazené. Rozhodně více než autobus. Dále je zde nabízeno občerstvení, možnost přepravy nadměrných zavazadel apod. což v pidibusech pokud nejede prázdný bez příplatku nelze. Až autobusy budou muset platit stejné poplatky jako vlaky tak jízdné bude o dost dražší. Navíc z výše uvedeného odkazu jste se mohl dočíst, že dojde ke zvyšování jízdného u autobusů v ÚK. Zkuste se nejdříve zamyslet co vše za cenou jízdného stojí než sem budete psát, aby vlak jezdil za cenu odpovídající ceně 5 rohlíků v Kauflandu.

Pražan reaguje:

6.8.2013 (16:15)X

V rozdílu jízdného zásadní problém nevidím, protože letní víkendové vlaky slouží skutečně především jako "výletní", tedy nikoli jako "ZDO" (= pro denní dojíždění místních občanů - pro takové použití by teď už ani náhodou neobstály). Podstatně větší problém je v nízké cestovní rychlosti a v (z dnešního pohledu) většině potenciálních uživatelů zcela nevyhovujícím jízdním řádu, v němž asi jediný trochu smysluplný je poslední večerní pár "dlouhých" spojů s jakýmis-takýmis přípoji v Prunéřově i v Podbořanech, které ale zase kvůli vytvoření těch přípojů nelze "zavléci" do Radonic (i kdyby tam byl naplánován "ostrý" obrat). Jízdn řád v součané podobě nepřináší po většinu dne vlastně nic opravdu užitečného ani místním obyvatelům, ani návštěvníkům z jiných lokalit v ČR, takže vlaky pochopitelně stejně nemohou být řádně využívány, ani kdyby byly levnější než autobusy.

Kadaňák reaguje:

6.8.2013 (20:49)X

Pražákům jízdní řád možná nevyhovuje, ale nám místním ano. Vlaky jezdí slušně zaplněné, jezdí přesně tak, jak potřebujeme my. Nás přípoje v Podbořanech na Plzeň nezajímají, my potřebujeme jezdit do Chomutova a na Krásný Dvůr nebo se jen tak projet po kraji.

Odpovídáte X

← Předchozí Strana 2 / 30, celkem 300 příspěvků  Další → RSS
Kniha od BlueBoard.cz